استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای
دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

امروزه با افزایش نرخ جرایمی مانند سرقت از ساختمان ها و منازل مسکونی، نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها و یا ساختمان ها افزایش یافته است. هدف از نصب دوربین مدار بسته در منازل مسکونی افزایش امنیت، جلوگیری از ترددهای غیرمجاز و حتی شناسایی هویت سارقان می باشد. این دوربین ها هوشمند بوده و قادر به تشخیص حرکت و تعقیب سوژه هستند. برخی از مدل های آژیر دار، هنگام تشخیص تردد غیر مجاز علاوه بر ارسال اعلان به تلفن همراه کاربر، مانند دزدگیرها آژیر و فلشر پخش می کنند.

خرید دوربین مداربسته مناسب منازل مسکونی اهمیت بسیار زیای در تامین امنیت ساکنان و اموال دارد. از دیگر کاربردهای دوربین های خانگی نیز می توان به نظارت بر کودکان، سالمندان و کنترل حیوانات خانگی اشاره کرد. در ادامه می خواهیم ۶ پکیج دوربین مداربسته مناسب منازل مسکونی و ساختمان ها را با قیمت و مشخصات فنی آن ها، معرفی کنیم. برای تهیه و یا اطلاع از سایر جزئیات این دوربین ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

پکیج ۲ دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل AHD

برای خانه های کوچک، پکیج شامل ۲ دوربین مداربسته AHD بسیار مناسب است. این پکیج با وجود کیفیت بسیار خوب، قیمت مناسبی دارد. علاوه بر دوربین ها، این پکیج شامل یک دی وی آر چهار کانال مدل ۱۰۰۴ با قابلیت اتصال به اینترنت (با پورت شبکه LAN)، چهار فیش BNC و دو عدد آداپتور می باشد. کیفیت تصویر هر دو دوربین ۲ مگاپیکسل و مجهز به سنسور CMOS هستند. در نتیجه دید در شب بسیار خوب و با وضوح بالایی دارند. هم دوربین ها و هم دستگاه DVR مقاومت بسیار خوبی در برابر گرد و غبار و آب دارند.

پکیج ۲ دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل AHD
مشخصات پکیج ۲ دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل AHD

پکیج ۲ دوربین مداربسته وارم لایت داهوا ۲ مگاپیکسل

یکی از بهترین پکیج های دوربین مداربسته دید در شب رنگی، پکیج ۲ دوربین مداربسته وارم لایت داهوا با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل است. این پکیج شامل یک دوربین مداربسته دام، یک دوربین مداربسته بولت، یک دستگاه ضبط کننده تصاویر HDCVI، چهار فیش BNC، دو فیش تغذیه و یک درایور ۵ آمپر است. دوربین دام این پکیج با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی و قابلیت دید در شب رنگی، امکان تصویربرداری در تاریکی مطلق تا شعاع ۲۰ متر را دارد. همچنین دارای امکان تنظیم نور بصورت دیجیتالی، کنترل فیلتر مادون قرمز و افزایش کیفیت دوربین در روز و شب می باشد. دوربین بولت این پکیج دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است. در نتیجه گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای خارجی منازل مسکونی می باشد.

پکیج ۲ دوربین مداربسته وارم لایت داهوا ۲ مگاپیکسل
مشخصات پکیج ۲ دوربین مداربسته وارم لایت داهوا ۲ مگاپیکسل

پکیج اقتصادی ۸ دوربین مدار بسته داهوا ۲ مگاپیکسل HDCVI

برای خانه ها و ساختمان های بزرگ، پکیج اقتصادی ۸ دوربین مدار بسته داهوا ۲ مگاپیکسل HDCVI مناسب است. این پکیج شامل چهار عدد دوربین مداربسته دام DH-HAC-T1A21P، چهار عدد دوربین مداربسته بولت DH-HAC-B1A21P، یک دستگاه ایکس وی آر ۸ کانال XVR1B08، شانزده عدد فیش BNC، هشت فیش تغذیه و یک عدد درایور ۲۰ آمپر است. هر ۸ عدد دوربین این پکیج دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی با سنسور CMOS و چرخشی هستند. دوربین مداربسته بولت این پکیج عملکرد خوبی در رطوبت کمتر از ۹۰٪ و دمای ۴۰- تا ۶۰+ درجه سانتی گراد دارد.

پکیج اقتصادی ۸ دوربین مدار بسته داهوا ۲ مگاپیکسل HDCVI
مشخصات پکیج اقتصادی ۸ دوربین مدار بسته داهوا ۲ مگاپیکسل HDCVI

پکیج ۲ دوربین مداربسته بی سیم ۲ مگاپیکسلی imou و دستگاه DVR

یکی از پیشرفته ترین پکیج های دوربین مداربسته موجود در بازار، بدون شک پکیج دوربین های مدربسته هوشمند بی سیم imou مدل رنجر ۲ می باشد. این پکیج شامل ۲ دوربین مداربسته چرخشی بی سیم آیمو مدل رنجر ۲، یک عدد DVR دارای ۴ کانال با پشتبانی از دوربین IP و یک عدد کابل یک متری LAN است. از مشخصات و امکانات این دوربین های می توان به زاویه دید ۱۱۵ درجه، قابلیت دید در شب تا شعاع ۱۰ متری، تشخیص صداهای غیر عادی (مانند صدای گریه کودک، جیغ و شکستن اشیا)، امکان تشخیص حرکت و تعقیب سوژه، حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، چرخش عمودی ۸۰ درجه و چرخش افقی ۳۵۵ درجه اشاره کرد.

پکیج ۲ دوربین مداربسته بی سیم ۲ مگاپیکسلی imou و دستگاه DVR
مشخصات پکیج ۲ دوربین مداربسته بی سیم ۲ مگاپیکسلی imou و دستگاه DVR

پکیج ۴ دوربین مداربسته بی سیم FULL HD با WiFi

اگر به دنبال دوربین مداربسته با برد ۳۰۰ متر هستید، پکیج دوربین مداربسته بی سیم را پیشنهاد می کنیم. برد این دوربین به این معنا است که تا فاصله ۳۰۰ متری دوربین از دستگاه NVR، تصاویر ضبط شده را از طریق WiFi منتقل می کند. کیفیت تصاویر این دوربین ها ۲ مگاپیکسلی FUUL HD بوده و دارای دید در شب عالی تا فاصله ۳۰ متری می باشد. این تصاویر از طریق NVR بر روی هارد ضبط شده و آماده دیدن می شوند. این پکیج شامل ۴ عدد دوربین مداربسته دام، یک عدد دستگاه ضبط کننده تحت شبکه NVR و پنج عدد آداپتور و موس است. این دوربین برای فضاهای داخلی مناسب است.

پکیج ۴ دوربین مداربسته بی سیم لانگسی FULL HD با WiFi
مشخصات پکیج ۴ دوربین مداربسته بی سیم لانگسی FULL HD با WiFi

پکیج ۶ دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل AHD مدل ۳۵۶۰۰۱۷

این پکیج شامل چهار عدد دوربین مداربسته دام، دو عدد دوربین مداربسته مدل بولت و یک دستگاه DVR با ۸ کانال، ۱۰۰ متر کابل ترکیبی، آداپتور ۱۲ ولت ۲۰ آمپر سوییچ، دوازده عدد فیش BNC پیچی و شش عدد فیش نری آداپتوری است. بدنه دوربین ها فلزی و دارای استاندارد IP66 است. در نتیجه این دوربین ها ضدآب و ضد گرد و غبار بوده و برای نصب در فضای باز مناسب هستند. دوربین ها دارای کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل و لنز ۳.۶ میلی متر هستند. همچنین امکان اضافه کردن حداکثر دو عدد دوربین AHD تا ۵ مگاپیکسل را دارید.

پکیج ۶ دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل AHD مدل 3560017
مشخصات پکیج ۶ دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسل AHD مدل ۳۵۶۰۰۱۷

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

دوربین بیبی کم سیم کارت خور

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

۷ مدل دوربین مداربسته لامپی، امنیت نامحسوس

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.26 ( 2 نظر)