استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

دوربین مداربسته ضدآب +قیمت و مشخصات+ ۱۰ مدل پرطرفدار

دوربین های مداربسته ای که در مناطق مرطوب و شرجی، مخصوصا در فضای خارجی نصب می شوند، لازم است تا در برابر آب و باران مقاوم باشند. امروزه بسیاری از برندهای دوربین مداربسته سعی کرده اند تا دوربین ها را مقاوم در برابر آب و گرد و غبار تولید کنند. جنس دوربین های ضدآب ممکن است فلزی و یا پلاستیکی باشد. برای اندازه گیری مقاومت بدنه دوربین در برابر شرایط آب و هوایی سخت، از استاندارد IP استفاده می شود. استاندارد IP از دو عدد تشکیل شده که درنتیجه انجام یکسری آزمایشات بر روی بدنه دوربین مداربسته، تعیین می شود. عدد اول بیانگر میزان مقاومت دوربین در برابر گرد و غبار و عدد دوم بیانگر میزان مقاومت در برابر نفوذ آب است.

اغلب دوربین های ضدآب دارای استاندارد IP66 و یا IP67 هستند. اگر دوربین دارای استاندارد IP66 باشد، یعنی به هیچ عنوان زیر باران و شرایط مختلف آب و هوایی، دچار مشکل نمی شود. اما در برابر غوطه ور شدن در آب نیز ایمن نبوده و نمی توان آن را درون آب نصب کرد. اما دوربین هایی که با استاندارد IP67 ساخته شده اند، علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت، باران و گرد و غبار، می تواند برای مدت زمان کوتاهی درون آب غوطه ور مانده و دچار مشکل نشود. در این مقاله ۱۰ مدل دوربین مداربسته ضدآب مناسب محیط های مرطوب و محوطه، دارای استاندارد IP66/IP67 را با قیمت و جزئیات معرفی کرده ایم. برای تهیه این مدل ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن مدل DS-2CE12HFT-F

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12HFT-F دارای بدنه فلزی و استاندارد IP67 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در نتیجه برای نصب در محیط خارجی مناسب است. این دوربین رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل Turbo HD دارد و می تواند در شب تا برد ۴۰ متر را با فناوری colorVU بصورت رنگی فیلمبرداری کند. از دیگر تکنولوژی های بهبود تصویر به کار رفته در این دوربین DWDR، BLC و HLC می باشد.

دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن مدل DS-2CE12HFT-F

۲. دوربین مداربسته ضدآب اسپید دام دولنز خورشیدی سیمکارتی

یکی از پیشرفته ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار، همین دوربین اسپید دام دولنز خورشیدی با کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل K۴ است. ساخت این دوربین دارای استاندارد IP67 بوده و هم دوربین و هم پنل خورشیدی آن مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، باران شدید و گرد و خاک دارند. این دوربین وای فای دار و سیمکارت خور بوده و با قرار دادن یک سیمکارت دارای بسته اینترنت از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و یا رایتل می توان آن را به اینترنت متصل نمود. از دیگر مزیت های این دوربین، چرخش مستقل دو لنز آن است. لنز بالایی آن قابلیت تصویربرداری واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و چرخش ۱۸۰ درجه افقی و ۱۵ درجه عمودی است. لنز پایین این دوربین دارای قابلیت زوم ۱۰× و چرخش ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی است.

دوربین مداربسته ضدآب خورشیدی دولنز اسپید دام سیمکارتی

۳. دوربین مدار بسته ضدآب داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5 دارای استاندارد مقاومتی IP67 می باشد. رزولوشن تصویر این دوربین ۲ مگاپیکسل بوده و دارای فناوری های بهبود تصویر DWDR، ۳D DNR، HLC ، BLC و همچنین سنسور تشخیص حرکت می باشد. همچنین دارای مادون قرمز برای دید در شب تا فاصله ۳۰ متر است.

دوربین مدار بسته ضدآب داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5

۴. دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۴ مگاپیکسل مدل TC-C34HN

رزولوشن تصویر دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C34HN ، ۴ مگاپیکسل و فاصله کانونی لنز آن ۲.۸ میلی متر است. همچنین به دلیل استاندارد IP67 ضدآب و ضد گرد و غبار بوده و برای محیط های خارجی بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به دید در شب IR تا ۳۰ متر، Digital WDR 80dB، BLC/3D DNR/HLC، Smart Defog و فشرده سازی ویدیو H.265 است. برای محیط های دارای آب و هوای شرجی، دوربیم مداربسته ضدآب تیاندی مدل TC-C34HN انتخاب مناسبی است.

دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۴ مگاپیکسل مدل TC-C34HN

۵. دوربین مدار بسته ضدآب داهوا مدل DH-IPC-HFW2239SP-SA-LED-S2 وارم لایت

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2239SP-SA-LED-S2 استاندارد IP67 داشته و به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و خاک، برای محیط های مرطوب مناسب است. این دوربین ۲ مگاپیکسلی دارای قابلیت تصویربرداری تمام رنگی فول کالر وارم لایت در شب با برد ۳۰ متر است. از دیگر امکانات و قابلیت های آن می توان به سنسور تشخیص حرکت، فشرده سازی هوشمند H.264+/H.265+ ویدیو، WDR، HLC، BLC و ۳D DNR است.

دوربین مدار بسته ضدآب داهوا مدل DH-IPC-HFW2239SP-SA-LED-S2 وارم لایت

۶. دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن DS-2CD2T43G2-2I

کیس دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن مدل DS-2CD2T43G2-2I با استاندارد IP67 ساخته شده و در برابر باران و خاک مقاوم می باشد. به همین دلیل علاوه بر محیط داخلی، برای محیط خارجی نیز انتخای فوق العاده ای است. این دوربین ۴ مگاپیکسلی دارای امکانات پیشرفته ای نظیر تشخیص انسان، تشخیص حرکت، استفاده از فناوری Up the coax برای انتقال تصاویر میان دوربین و DVR و همچنین کنترل چرخش دوربین، بهبود تصاویر در نور شدید با WDR و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت می باشد.

دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن DS-2CD2T43G2-2I

۷. دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۳ مگاپیکسل مدل TC-C33XN

دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C33XN رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل با فاصله کانونی ۲.۸ میلی متر و همچنین دید در شب سیاه و سفید با مادون قرمز تا برد ۳۰ متر دارد. این دوربین از جنس فلز مقاوم ضد آب با پشتیبانی از استاندارد IP67 ساخته شده است. همچنین این دوربین دارای قابلیت ضبط صدا می باشد.

دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۳ مگاپیکسل مدل TC-C33XN

۸. دوربین مداربسته ضدآب UNV مدل IPC324SR3-DVPF28-F

یکی دیگر از دوربین های مداربسته ضدآب مناسب مناطق مرطوب، دوربین UNV مدل IPC324SR3-DVPF28-F می باشد. زیرا کیس این دوربین با استانداردهای IP66 و همچنین IK10 ساخته شده که بدنه آن را در برابر ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم می کند. تنظیمات تصویر این دوربین شامل WDR، ۲D/3D DNR، ROI، HLC، Defog، BLC و همچنین منوی تنظیمات OSD می باشد. از دیگر قابلیت های پیشرفته آن می توان به تشخیص انسان، تشخیص صدا، تشخیص ورود به محدوده غیرمجاز، تشخیص حرکت، مکالمه دوطرفه، استاندارد PoE و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته ضدآب UNV مدل IPC324SR3-DVPF28-F

۹. دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۴ مگاپیکسل مدل TC-C34LP

دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسلی تیاندی مدل TC-C34LP یکی از محبوب ترین دوربین ها از دید کاربران است. به دلیل استانداردهای حفاظتی IK10 و IP67 مقاومت بالایی در برابر آب، گرد و خاک و ضربه دارد. این دوربین قابلیت دید در شب Super Starlight تا برد ۸۰ متر داشته و لنز آن وریفوکال موتورایز با فاصله کانونی ۲.۷ میلی متر است. از قابلیت های بهبود تصویر آن در شرایط نوری مختلف می توان به WDR، HLC، BLC و Smart Defog اشاره کرد. انرژی برق این دوربین را به دو روش PoE و آداپتور ۱۲ ولت می توان تامین کرد.

دوربین مداربسته ضدآب تیاندی ۴ مگاپیکسل مدل TC-C34LP

۱۰. دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن DS-2DE5220IW-AE

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE5220IW-AE کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی دارد. بدنه این دوربین دارای استاندارد محافظتی IP66 در برابر آب و گرد و خاک می باشد. از دیگر امکانات این دوربین استفاده از تکنولوژی های بهبود تصویر ۳D DNR، DWDR و EXIR 2.0 برای ثبت تصاویر با کیفیت و وضوح بالا تا برد ۱۵۰ متر است. همچنین دارای قابلیت سنسور تشخیص حرکت و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت می باشد.

دوربین مداربسته ضدآب هایک ویژن DS-2DE5220IW-AE

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

۵ دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 روز پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

5 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

5 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

5 روز پیش