استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن
دوربین تحت شبکه هایک ویژن

هایک‌ویژن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مداربسته و دوربین‌های تحت شبکه در جهان است. این شرکت چینی برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته در زمینه‌های نظارت و امنیت شناخته می‌شود. دوربین‌های تحت شبکه هایک ‌ویژن از ویژگی‌ها و امکانات متنوعی برخوردارند. برخی از ویژگی‌های شایعی که ممکن است در این دوربین‌ها مشاهده شود عبارتند از: کیفیت تصویر بالا، امکانات شبکه، ضدآب و مقاوم در برابر شرایط جوی ، امکان مدیریت از راه دور، امکانات تحلیل تصویر، پشتیبانی از امنیت شبکه.

قیمت دوربین تحت شبکه هایک ‌ویژن متنوع است و به عوامل متعددی مرتبط است که شامل مدل دوربین، ویژگی‌ها، و جزئیات فنی مختلف می‌شود. همچنین، نرخ‌های ارزی و منطقه جغرافیایی نیز می‌توانند بر قیمت تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، در بازارهای مختلف قیمت‌ها ممکن است متفاوت باشند.

هایک‌ویژن دارای محصولات مختلف با قیمت‌های متنوع است. مدل‌های مختلف دوربین‌ تحت شبکه هایک ‌ویژن از دیدگاه ویژگی‌ها، کیفیت تصویر، و امکانات مختلف به همراه هستند، بنابراین انتخاب مدلی که به نیازهای شما منطبق باشد، می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1143G0-I با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1643G0-I با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1743G0-I با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن
دوربین مدار بسته

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2120F-I با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2DE2202I-DE3 با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2120F-IS با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2732F-IS با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2232-I5 با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۵۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I3 با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I5 با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۵۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایکویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I8 با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۸۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2620F-IS با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2632F-IS با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2423G0-IW با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۱۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن
دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2442FWD-IW با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۱۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

خرید دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2052-I با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2420F-IW با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۱۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2443G0-IW با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۱۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2043G0-I با رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2063G0-I با رزولوشن تصویر ۶ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOSدر عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و دید در شب آن ۳۰ متر است. برای استعلام قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!