استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

دوربین بولت هایک ویژن

دوربین‌ بولت هایک ویژن از دیگر انواع دوربین‌های مداربسته هستند که به شکل استوانه‌ای یا استوانه‌ای بلند طراحی شده‌اند و معمولاً برای نصب در محیط‌های خارجی و داخلی به کار می‌روند. در ادامه به برخی از ویژگی های خاص این دوربین ها اشاره شده است.

کیفیت تصویر بالا: بیشتر دوربین‌های بولت هایک‌ویژن دارای کیفیت تصویر بالا هستند و معمولاً از رزولوشن‌های HD یا ۴K پشتیبانی می‌کنند.

قابلیت دید در شب: بسیاری از دوربین‌های بولت هایک‌ویژن دارای LED‌های مادون قرمز (IR LEDs) برای دید در شب هستند.

تکنولوژی WDR (Wide Dynamic Range): این تکنولوژی به دوربین امکان مدیریت نورپردازی در محیط‌های با تفاوت نور و سایه زیاد می‌دهد تا تصاویر با کیفیت بالا تولید شوند.

مقاوم در برابر تخریب: دوربین‌ بولت هایک ویژن به علت طراحی مقاوم و معمولاً نصب شده در ارتفاع، به نسبت مقاومت بیشتری در مقابل تخریب نسبت به دوربین‌های معمولی دارند.

قیمت دوربین بولت هایک ویژن به مشخصات و جزییات این مدل دوربین بستگی دارد. در ادامه لیستی از مدل های مخلف دوربین بولت با قیمت گردآوری شده است. با مقایسه ی مدل های مختلف می توان نسبت به خرید اقدام کرد.

قیمت دوربین بولت هایک ویژن

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۵۵۶۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۶۶۳۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۴۳۷۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

نصب دوربین بولت هایک ویژن

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E با پیکسل موثر ۲۵۹۲×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۹۹۶۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT1F با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۲۱۴۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین بولت هایک ویژن

 دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT3F با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۴۴۸۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با پیکسل موثر  ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۰۸۶۵۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF با پیکسل موثر ۲۰۵۲×۱۵۳۶ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۲۰۵۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F با پیکسل موثر  ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۱۱۷۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3E با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۹۵۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن

Bullet camera

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۶۶۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۱۵۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۲۴۰۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۰۴۳۳۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

14 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش