استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن
دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن که به عنوان دوربین مداربسته سنتی یا آنالوگ (تلویزیون مدار بسته) نیز شناخته می‌شود، نوعی دوربین است که فیلم‌برداری می‌کند و آن را از طریق سیگنال‌های آنالوگ به مانیتور یا دستگاه ضبط ارسال می‌کند.

برخلاف دوربین های دیجیتال که از فناوری دیجیتال برای ضبط و ذخیره داده های ویدئویی استفاده می کنند، دوربین های آنالوگ از فناوری آنالوگ استفاده می کنند. دوربین های آنالوگ معمولاً در مقایسه با دوربین های دیجیتال دارای وضوح کمتری هستند. برای ضبط فیلم از دوربین های آنالوگ، از دستگاه جداگانه ای مانند DVR (ضبط فیلم دیجیتال) استفاده می شود.

دوربین های آنالوگ توانایی کار با شبکه های مدرن و سیستم های IP را ندارند. دوربین های آنالوگ هایک ویژن سال هاست که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از سیستم های قدیمی هنوز هم بر این فناوری تکیه دارند. با این حال، آنها به تدریج به نفع دوربین های IP دیجیتال حذف می شوند.

در ادامه لیستی از دوربین های آنالوگ هایک ویژن که در عمران مدرن به فروش می رسد با ذکر مشخصات مثل رزولوشن تصویر، تکنولوژی ساخت و .. گردآوری شده است. با توجه به اینکه امکان اعلام دقیق قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن وجود ندارد برای استعلام قیمت با عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IR و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۳۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۳۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت Turbo HD ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۱۰۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT3 و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT1 و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16H1T-IT3E و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D8T-IT3E و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۶۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16H1T-IT1E و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین آنالوگ هایک ویژن
نصب دوربین مداربسته

دوربین آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل ، تکنولوژی ساخت HDCVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین آنالوگ هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین آی پی هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت محصولات هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)