استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دستکش سیم دوز ساق بلند محافظت کننده دست در جوشکاری

دستکش سیم دوز ساق بلند محافظت کننده دست در جوشکاری
دستکش سیم دوز ساق بلند محافظت کننده دست در جوشکاری

برای تهیه دستکش سیم دوز ساق بلند باید به فروشگاه‌های لوازم صنعتی مراجعه نمایید زیرا همانطور که از نام آن مشخص است از جنس بسیار محکمی تشکیل شده و مصارف صنعتی دارد. این محصول از چندین لایه تشکیل شده و در برابر حرارت بالا از دست محافظت می‌کند. مشاغلی مانند جوشکاری یا آهنگری که با حرارت بالا کار می‌کنند از مهمترین سفارش دهندگان این دستکش هستند. این محصول به شیوه‌ای طراحی شده که دست در هنگام کار عرق نمی‌کند.

این دستکش سیم دوز دارای ابعاد مختلفی است و با توجه به ابعاد دست و یا نیاز هر شغل می‌توانید، محصول مناسب را انتخاب و خرید نمایید.کیفیت این دستکش بسیار حایز اهمیت است زیرا باید در شرایطی با حرارت بالا بسیار محکم و با دوام کار کند. به همین دلیل توجه به برند دستکش سیم دوز ساق بلند در زمان خرید اهمیت بسیار زیادی دارد.

دستکش مخصوص جوشکاری چگونه تولید می‌شود؟

دستکش سیم دوز ساق بلند برای افرادی که در مشاغل پر خطر فعالیت می‌کنند، لازم است. دستکش ابزاری است که با جنس و شکل‌های متنوعی با توجه به نوع کارکرد در بازار ابزار صنعتی موجود است. در شغل‌هایی که مواد و ابزار خطرناک به صورت مستقیم با دست‌ها در ارتباط هستند وجود دستکش الزامی می باشد. دستکش سیم دوز ساق بلند از پارچه آلومینیومی، پارچه حرارتی و چرم تشکیل شده است. ضخامت لایه‌های تشکیل شده در بخش‌های مختلف این دستکش متفاوت می‌باشد. دوخت در قسمت‌های تشکیل شده این محصول بسیار محکم است و هیچگونه درزی در آن ایجاد نمی‌گردد.

دستکش سیم دوز توسط برندهای متفاوتی تولید می‌گردد. دستکش طرح آمریکایی یکی از انواع این محصولات است. مواد اولیه و ترکیبات بکار گرفته شده در تولید دستکش سیم دوز در انواع شرکت‌های تولید کننده فرق خواهد داشت. چرم بکار رفته در طرح آمریکایی دستکش سیم دوزی، بسیار محکم بوده و آستری از جنس نخ برای آن دوخته شده، نخ با ضخامت و مقاومت بالا به همراه سیم مسی در بافت این دستکش استفاده شده است. سیم مسی بکار گرفته شده در دستکش سیم دوز ساق بلند، مقاومت مکانیکی این محصول را افزایش می‌دهد. طراحی و دوخت لایه های این دستکش با توجه به فشارهایی که در حین کارکردن به دست وارد می‌شود و نقاط حساس دست متفاوت خواهد بود. در بخش‌هایی از دستکش که مربوط به کف دست یا انگشت اشاره است از چرم بیشتری استفاده شده تا در برابر فشار یا حرارت محکم‌تر باشد.

دستکش مخصوص جوشکاری چگونه تولید می‌شود؟
دستکش مخصوص جوشکاری چگونه تولید می‌شود؟

مشخصات دستکشی که برای کار در حرارت بالا مورد نیاز است؟

نگهداشتن ابزارها با استفاده از دستکش سیم دوز ساق بلند در حین کارهای سخت و پر مخاطره بسیار ساده است زیرا موادی مانند چرم در آن بکار رفته که از لغزش اشیا در دست جلوگیری می‌کند. آستر استفاده شده در قسمت‌های مختلف دستکش با توجه به حساسیت نسبت به حرارت متفاوت است، برخی قسمت‌ها پشمی، نخی و یا با عایق‌هایی پوشانده شده‌اند. چرم بکار رفته در این محصول از چرم گاوی اصل است و از پوست در برابر ذرات ریز و با حرارت بالا محافظت خواهد نمود.

در بافت داخلی دستکش سیم دوز ساق بلند دوخت‌هایی با سیم وجود دارد که به استحکام آن می‌افزاید. زمانی که در مشاغل سخت و در محیط‌هایی با حرارت بالا این دستکش استفاده می‌شود، هیچگونه تعریقی در دست ایجاد نمی‌گردد. الیاف مخصوص مانند الیاف کنفی از عرق کردن دست در کنار حرارت جلوگیری خواهد نمود. مواد و ترکیبات اولیه استفاده شده در این دستکش به صورتی است که مقاومت بالایی در برابر پاره شدن در حین کار را خواهد داشت. وجود لایه‌های اضافه شده به ترکیبات قبلی در بخش‌هایی از دستکش مانند انگشتان از مزیت‌های مهم دستکش سیم دوز است. طراحی و دوخت دستکش سیم دوز ساق بلند به صورتی است که دست در حین کار در بهترین حالت قرار می‌گیرد و استانداردهای ارگونومیک برای آن رعایت شده است. برندهای متفاوت با تغییرات بر روی اندازه و ترکیبات استفاده شده در دستکش سیم دوز محصولات متنوعی را وارد بازار نموده اند. برای تهیه این محصول با کیفیت بسیار عالی می‌توانید به سایت فروشگاهی پارس خورشید مراجعه نموده و این دستکش سیم دوز را با تعداد و اندازه مورد نیاز سفارش دهید.

مشخصات دستکشی که برای کار در حرارت بالا مورد نیاز است؟
مشخصات دستکشی که برای کار در حرارت بالا مورد نیاز است؟

چه مشاغلی از دستکش آلمانی سیم دوز استفاده می‌کنند؟

طرح آلمانی دستکش سیم دوز ساق بلند یکی دیگر از محصولات موجود در بازار می‌باشد که در میان دستکش‌های ایمنی کار مورد توجه قرار گرفته است. دستکش سیم دوز در مشاغل متعددی کاربرد دارد و به همین دلیل تولید کنندگان بسیار زیادی در تولید این محصول فعالیت می‌کنند. مهمترین کاربرد این دستکش سیم دوز ساق بلند در حرفه جوشکاری است. چرم بکار رفته در این محصول دارای مقاومت بسیار زیادی است و توانایی تحمل حرارت‌های بسیار زیاد را نیز دارد. علاوه بر حرارت اگر در جوشکاری ذرات ریز بر روی دست پخش شود، هیچ آسیبی به دستکش و دست وارد نخواهد شد.

در حرفه تراشکاری نیز جرقه و پخش شدن ذرات وجود دارد و به همین دلیل استفاده از دستکش ایمنی یک ضرورت است. از میان محصولات موجود در بازار دستکش سیم دوز گزینه مناسبی می‌باشد. با توجه به ویژگی‌هایی که این محصول دارد کاربردهای مختلفی برای آن در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال این دستکش در برابر ساییدگی نیز مقاومت دارد و به همین دلیل در ساختمان سازی نیز از این دستکش استفاده می‌کنند. طرح آلمانی دستکش سیم دوز دارای دو لایه چرم است و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی در کار خواهد داشت. در صنایع شیمیایی که هم با مواد سمی و خورنده سر و کار دارند و هم حرارت در محیط زیاد است این دستکش بسیار مورد نیاز خواهد بود.

دستکش سیم دوز ساق بلند در بسیاری از مشاغل سخت در کارخانه‌ها که با مواد و قطعات خطرناک خورنده یا گرم سر و کار دارند،کاربردی خواهد بود.

پارس خورشید تامین کننده انواع طرح های دستکش سیم دوز ساق بلند

استفاده از ابزارهای ایمنی برای مشاغل پر خطر لازم و ضروری است. جوشکاری یکی از مشاغلی است که ابزارهای متعدد ایمنی را در حین کار نیاز دارد. دستکش مقاوم به حرارت و ضربه یکی از ضروریات می‌باشد. برای خرید محصولی که دارای استانداردهای لازم باشد باید به مرکز فروش معتبر مراجعه نمایید که از کیفیت و اصل بودن محصولات آن مطمئن باشید. پارس خورشید تامین کننده ابزارهای صنعتی و ایمنی است. این مرکز محصولات خود را با ضمانت و برای هر تعداد سفارش تامین می‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های مرکز خرید برای تهیه ابزارهای ایمنی کار، تنوع در محصولات است. مشاغل مختلف با توجه به نیاز خود از انواع دستکش سیم دوز استفاده می‌کنند. مرکز خریدی که دارای تنوع محصولات است انتخاب را برای خریداران ساده‌تر می نماید. دستکش سیم دوز ساق بلند دارای لایه‌های متفاوتی است که با دوخت محکم از نخ و سیم به هم متصل شده‌اند. با توجه به نیاز مشاغلی مانند جوشکاری و با توجه به قسمت‌هایی از دست که در معرض حرارت بیشتری هستند لایه‌های استفاده شده در بخش های مختلف دستکش سیم دوز متفاوت می‌باشد و این شرایط بسیار مناسبی برای کار با حرارت و ضربه‌های احتمالی حین کار برای فرد ایجاد می‌کند. بدون ابزارهای ایمنی انجام بسیاری از کارها غیر ممکن است. دستکش سیم دوز یکی از این ابزارها است. برای انتخاب و خرید این محصول می توانید از خدمات مشاوره پارس خورشید نیز استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *