استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی های گرد خانگی ، با قیمت و جزئیات

جکوزی های گرد خانگی ، با قیمت و جزئیات
جکوزی های گرد خانگی ، با قیمت و جزئیات

در گذشته های بسیار دور، وان جکوزی های آب گرم از بشکه های چوبی گرد ساخته می شده است. جکوزی های پیش ساخته گرد امروزی نیز یادآور همان شکل سنتی و قدیمی آن است. به دلیل آن که بیشتر جکوزی های امروزی به شکل مستطیل و مربع ساخته می شوند، جکوزی های گرد انتخابی خاص و جسورانه محسوب می شوند. جکوزی های گرد عموما ظرفیتی دو نفره الی چهار نفره دارند. در نتیجه هنگام استراحت در جکوزی گرد خانگی، فرصت بسیار خوبی برای معاشرت در کنار دوستان و خانواده است. در برخی دسته بندی ها، جکوزی های چندضلعی نیز در دسته جکوزی های گرد قرار می گیرند.

مزیت جکوزی های گرد در مقابل جکوزی های مستطیلی

یکی از معایب جکوزی های مستطیل یا مربع این است که اگر گوشه های حمام قائم نباشند، امکان قرار دادن این شکل جکوزی ها در گوشه های حمام وجود ندارد. اگر خریدار هنگام انتخاب جکوزی مستطیلی به این قضیه توجه نکند، ممکن است مجبور شود تا جکوزی مستطیلی خود را با فاصله از دیوار ها قرار دهد. لازم به بیان نیست که چه آشفتگی بصری ایجاد می شود!

اما از مزایای جکوزی های گرد خانگی می توان به عدم محدودیت در انتخاب محل نصب اشاره کرد. چه گوشه های حمام قائمه باشند و چه نباشند، چه جکوزی را در وسط حمام قرار دهید و چه در کنار دیوار، همچنان زیبایی و جلوه خاص خود را حفظ می کنند.

در این مطلب، ۵ مدل جکوزی گرد تولید باکیفیت ترین برندهای ایرانی مانند زرین آب، تنسر، آیرال، بادیز و فرس را به همراه قیمت و جزئیات معرفی خواهیم کرد. عمران مدرن، مرجع معتبر و نماینده اصلی این برندها می باشد. در نتیجه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این جکوزی ها، با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

جکوزی گرد زرین آب مدل زبرا

وان جکوزی گرد مدل زبرا، تولید برند باکیفیت ایرانی زرین آب است. این جکوزی گرد خانگی، دارای ابعاد نسبتا بزرگی است. به همین دلیل جکوزی زبرا مناسب حمام های بزرگ، حیاط ویلاها و تراس می باشد. جکوزی زبرا به دلیل شکل گرد و پانل های جانبی سرتاسری آن، قابلیت نصب به صورت جزیره و با فاصله از دیوار دارد. این جکوزی در ۴ تیپ ارائه شده است. از جمله امکانات این جکوزی می توان به سنسور محافظ، سیستم روشنایی، سیستم پخش کننده صوتی و موتور بلوئر اشاره کرد. قیمت جکوزی زبرا از برند زرین آب، با توجه به ظرفیت و تعداد افرادی که می توانند همزمان از آن استفاده کنند، بسیار مناسب است.

جکوزی گرد زرین آب مدل زبرا
قیمت و جزئیات جکوزی گرد زرین آب مدل زبرا
جکوزی گرد زرین آب مدل زبرا
جکوزی گرد زرین آب مدل زبرا

وان جکوزی تنسر مدل ۳۰۳ مسقف

یکی از پرطرفدار ترین مدل های جکوزی گرد فول آپشن، جکوزی مدل ۳۰۳ مسقف از برند تنسر است. به دلیل سقف بلندی که بر روی جکوزی قرار گرفته، این جکوزی برای فضاهای باز مانند باغ، حیاط ویلا و یا روف گاردن بسیار مناسب می باشد. درنتیجه بیشتر خریداران جکوزی مسقف مدل ۳۰۳ تنسر، صاحبان ویلا در مناطق شمالی کشور هستند.

وان جکوزی گرد تنسر مدل 303 مسقف
وان جکوزی تنسر مدل ۳۰۳ مسقف

ارتفاع جکوزی تنسر مدل ۳۰۳ مسقف از زمین تا بالای سقف آن، ۲۳۰ سانتی متر است. اما ارتفاع خود جکوزی، از زمین با لبه جکوزی ۵۸ سانتی متر است. برای قرار دادن این جکوزی به مکانی دارای طول و عرض ۱۶۴ سانتی متر نیاز می باشد. همچنین از امکانات این جکوزی فول آپشن می توان به موتور بلوئر دومنظوره، هیتر و روشنایی هالوژن نواری اشاره کرد. در تصویر زیر، نمایی از خود جکوزی بدون سقف آن را قرار داده ایم تا از نزدیک جزئیات آن را ببینید.

وان جکوزی تنسر مدل 303 مسقف
قیمت و جزئیات وان جکوزی تنسر مدل ۳۰۳ مسقف
وان جکوزی تنسر مدل 303 مسقف
نمایی از وان جکوزی تنسر مدل ۳۰۳ بدون سقف

جکوزی مدل ۲۸۱۰ از برند آیرال

جکوزی مدل ۲۸۱۰ از برند آیرال دارای طراحی بسیار زیبایی به شکل چند ضلعی است. این جکوزی فضایی به مساحت ۲۰۰×۲۰۰ سانتی متر را اشغال می کند. به همین دلیل در دسته جکوزی های بزرگ قرار می گیرد. نصب این جکوزی در حمام های کوچک، به دلیل ابعاد و شکل آن توصیه نمی شود. ارتفاع این جکوزی نیز نسبت به ارتفاع استاندارد جکوزی ها بلندتر است. به همین دلیل برای ورود و خروج آسان به درون جکوزی، چند پله یا سکو در بغل آن نصب شده است. از جمله امکانات این جکوزی می توان به جت کمر، جت پهلو، جت کف، جت پشت پا، هالوژن، نشیمن، آبریز آبشاری و دو موتور جکوزی اشاره کرد. در قیمت این جکوزی، هزینه شیرآلات نیز محاسبه شده است.

جکوزی مدل 2810 از برند آیرال
قیمت و جزئیات جکوزی گرد مدل ۲۸۱۰ از برند آیرال
جکوزی مدل 2810 از برند آیرال
وان جکوزی مدل ۲۸۱۰ از برند آیرال

وان جکوزی برند فرس مدل J3-2533

اگر به دنبال خرید جکوزی گرد هستید اما به دلیل متراژ کوچک حمام و یا نحوه چیدمان آن، امکان قرار دادن جکوزی گرد با فاصله از دیوارها را ندارید، پیشنهاد ما خرید وان جکوزی برند فرس مدل J3-2533 است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، طراحی این جکوزی، تلفیقی زیبا از جکوزی سه گوش (کنج) با جکوزی گرد است؛ به این صورت که طراحی بدنه خارجی این جکوزی به شکل سه گوش بوده و در گوشه دیوار ها قرار می گیرد. اما در عین حال، طراحی بدنه داخلی این جکوزی به شکل گرد است. این مدل جکوزی فضایی به ابعاد ۱۶۵×۱۶۵ سانتی متر را اشغال کرده و ظرفیت آن ۳ نفر می باشد.

وان جکوزی برند فرس مدل J3-2533
قیمت و جزئیات وان جکوزی گرد برند فرس مدل J3-2533
وان جکوزی گرد برند فرس مدل J3-2533
وان جکوزی گرد برند فرس مدل J3-2533

جکوزی گرد برند بادیز مدل لوتوس

برند بادیز، زیر مجموعه برند و گروه تولیدی ایرانی باکیفیت و قدیمی ریتون است. جکوزی برند بادیز مدل لوتوس دارای طراحی خاصی به شکل چند ضلعی بوده، اما در دسته بندی جکوزی های گرد قرار می گیرد. این جکوزی فضایی به ابعاد ۱۸۰×۱۸۰ سانتی متر را اشغال کرده و ارتفاع آن از زمین تا لبه های جکوزی، ۷۵ سانتی متر است. به دلیل ارتفاع بلند آن، برای ورود و خروج آسان و ایمن به درون جکوزی، چند پله یا سکو در کنار آن طراحی شده است. این جکوزی مناسب فضاهای بزرگ است. هنگام جانمایی جکوزی، به رعایت فاصله حداقل یک متر جکوزی از سایر لوازم اطراف آن دقت کنید.

جکوزی برند بادیز مدل لوتوس
قیمت و جزئیات جکوزی بادیز مدل لوتوس تک موتوره

جکوزی لوتوس در دو حالت یک موتوره و دو موتوره به فروش می رسد. قیمت دو موتوره این جکوزی نسبت به تک موتوره آن بیشتر است.

جکوزی برند بادیز مدل لوتوس
قیمت و جزئیات جکوزی بادیز مدل لوتوس دو موتوره
جکوزی گرد برند بادیز مدل لوتوس
جکوزی گرد برند بادیز مدل لوتوس

برای مطالعه بیشتر:

جکوزی توکار

قیمت وان حمام

قیمت وان ساده ایرانی

جکوزی خانگی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.34 ( 2 نظر)