استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق
دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق یکی از تجهیزات بسیار ضروری برای هر خانه، واحد تجاری، انبار کارگاهی می باشد. این تجهیزات با شناسایی سریع و به موقع حریق از انتشار و صدمات مالی و جانی ناشی از آن، جلوگیری می کند. اطلاع از نحوه صحیح نصب و استفاده از سیستم اعلام حریق به اندازه نصب این تجهیزات اهمیت دارد. مدیران ساختمان، نگهبان ها و مسئولان واحدهای مسکونی، اداری و تجاری باید از نحوه عملکرد و استفاده از این تجهیزات، اطلاعات کافی داشته و دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق را مطالعه نمایند.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق
کنترل پنل سیستم اعلام حریق

استفاده از دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق

توجه داشته باشید که دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق شامل بخش های مختلفی ازجمله راهنمای نصب، استفاده از پنل مرکزی و نگهداری و تعمیرات می باشد. شما می توانید برحسب نیاز خود، بخش مورد نظر را در دفترچه راهنما مطالعه نمایید.

در برخی از برندها، دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق برای مدل های مختلف، تفاوت داشته و شما باید بسته به مدل کنترل پنل خود، دفترچه مورد نظر را مطالعه نمایید. بطور کل برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی، حتما پس از نصب سیستم اعلام حریق از شرکت یا نمایندگی مورد نظر درخواست کنید تا آموزش های لازم را به شما بدهند. همچنین پس از نصب سیستم اعلام حریق، با توجه به دفترچه راهنمای شرکت، یک چک لیست تهیه کرده و مطابق با آن، نگهداری و تعمیرات سیستم اعلان حریق را انجام دهید.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق
نگهداری و تعمیرات سیستم اعلام حریق

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق زیتکس

زیتکس یکی از برندهای معتبر ایرانی فعال در حوزه تجهیزات اعلام حریق می باشد که موفق به دریافت تاییدیه های بین المللی و تاییدیه از سازمان آتش نشانی شده است. سیستم اعلام حریق زیتکس در دو نوع سیستم های متعارف و آدرس پذیر عرضه می شود. برای مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق زیتکس کافیست تا روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق زتا

سیستم اعلام حریق زتا در سال 1985 در انگلیستان تاسیس شده و سیستم های اعلام حریق باکیفیتی به بازار عرضه می کند. دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق زتا از طریق لینک زیر قابل دسترسی می باشد.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق تکنوفایر

تکنوفایر یک برند بسیار موفق در حوزه سیستم های اعلام حریق می باشد. برند تکنوفایر به تولید محصولات اعلام حریق باکیفیت و مدرن شهرت دارد. برای مشاهده درفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق برند ایتالیایی تکنوفایر کافیست تا روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق جی اس تی

جی اس تی یکی دیگر از برندهای انگلیسی می باشد که از سال 1993 کار خود را شروع کرده و جزو بهترین تولید کنندگان سیستم های اعلام حریق می باشد. برند جی اس تی دارای تاییدیه های BS و LPCB می باشد و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای دریافت دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق جی اس تی روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق سایر برندها

دفترچه راهنمای سیستم اعلام حریق هر برندی از طریق وبسایت رسمی آن شرکت قابل دریافت می باشد. بنابراین اگر دفترچه راهنمای برند مورد نظر خود را در این مقاله نیافتید، کافیست تا به وبسایت شرکت مورد نظر مراجعه کرده و دفترچه راهنمای آن را دانلود نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

نمایندگی اعلام حریق

اعلام حریق ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!