هوشمند سازی پارکینگ در سنندج

هوشمند سازی پارکینگ در سنندج

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت هوشمند سازی پارکینگ در سنندج متناسب با سطح قابلیت ها و تجهیزات مورد استفاده در فضای پارکینگ هوشمند مورد نظر کارفرما متغیر است. به طوری که با استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ و سنسور های پارکینگ هوشمند ، نیاز به نیروی انسانی در محل پارکینگ به حداقل می رسد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

سنندج x

خدمات مرتبط در عمران مدرن

هوشمند سازی پارکینگ

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

سنندج

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

هوشمند سازی پارکینگ در سنندج

هوشمند سازی پارکینگ از بهترین راه حل ها برای مقابله با مشکلات رفت و آمد در محل های پر تردد به حساب می آید. این فناوری با سیستم مدیریت  و اتوماسیون پارکینگ هوشمند موجب کاهش معضلات مربوط به شلوغی شهرها و صف های طولانی مراکز تجاری شده است. استفاده از تجهیزات پارکینگ هوشمند در تأمین امنیت و همچنین کنترل تردد بسیار کارآمد است. به طوری که نگرانی های ناشی از شلوغی اطراف پارکینگ مکان های اداری و تجاری تا حد چشم گیری با صرف حداقل قیمت کاهش یافته است. از جمله مزایای سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی سریع
  • کاهش ازدحام
  • کاهش آلودگی در فضای پارکینگ
  • قابلیت برنامه ریزی و مدیریت برای ساعات ترافیک
  • کاهش هزینه های عملیاتی
قیمت پارکینگ هوشمند
قیمت پارکینگ هوشمند در انواع ساختمان

 

قیمت پارکینگ هوشمند در سنندج

هوشمند سازی پارکینگ یکی از اقدامات مهم در سیستم کنترل تردد و اتوماسیون انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی است. با توجه به حجم پروژه، نیاز به سیستم های پیشرفته و غیره، قیمت پارکینگ هوشمند متغیر خواهد بود. به عنوان مثال برای هوشمند سازی پارکینگ های دارای راهبند ، سیستم ها بایستی مجهز به رله های عملگر برای راهبند باشند، این در حالی است که در مکان های دیگر نیازی به رله مذکور نیست. همچنین می توان با خرید و به کار گیری سیستم های مدیریت هوشمند پارکینگ و سنسور های هوشمند در قیمت مناسب نیاز به نیروی انسانی را به حداقل رساند. از آن جا که قیمت تجهیزات هوشمند سازی پارکینگ بالا بوده و عدم آشنایی با نصب و اجرای آن ها می تواند باعث اختلال در عملکردشان شود، بهتر است تا این کار توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.

در تعیین قیمت پارکینگ هوشمند عوامل مختلفی چون کاربرد در ساختمان های مختلف و همچنین ظرفیت آن دخیل هستند. پارکینگ های هوشمند تکنولوژی های به روزی هستند که امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تردد خودروهای شخصی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در پروسه بازسازی پارکینگ به آن ها توجه می شود. در واقع آن چه که بیش از پیش در انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی اهمیت دارد، دسترسی سریع و راحت به پارکینگ است. انواع دستگاه های ورود و خروج هوشمند ، در سیستم اتوماسیون پارکینگ کاربرد داشته و در قیمت های مختلف قابل خریداری هستند. با این حال تنوع سیستم های اتوماسیون پارکینگ به گونه ای است که موجب سردرگمی خریداران می شود. به طوری که در انتخاب مدل مناسب سیستم هوشمند برای پارکینگ به مشکل بر می خورند. بنابراین با وجود قیمت بالای سیستم های هوشمند، می توان پارکینگ یک ساختمان را به یک منبع کسب درآمد تبدیل کرد.

سیستم اتوماسیون پارکینگ
دوربین پلاک خوان پارکینگ هوشمند

 

قیمت دستگاه ورود و خروج پارکینگ در سنندج

سیستم پارکینگ هوشمند کارت خوان با استفاده از دستگاه های متنوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در قیمت های مختلف قابل پیاده سازی است. در سیستم های نیمه اتوماتیک، حضور نیروی انسانی برای ارائه کارت به هر خودرو ضرورت دارد. در این حالت ثبت ورود و خروج هر خودرو توسط اپراتور از طریق کارت در دستگاه مدیریت هوشمند پارکینگ صورت می گیرد. این در حالی است که در سیستم های تمام اتوماتیک صدور کارت، ثبت ورود و خروج و همچنین عملیات پرداخت به صورت کاملا خودکار بدون حضور نیروی انسانی انجام می شود. در این حالت قیمت پارکینگ هوشمند متناسب با دستگاه ورود و خروج خریداری شده محاسبه می شود.

همواره این نگرانی برای صاحبان پارکینگ وجود دارد که با پرداخت هزینه زیاد برای قیمت دستگاه های هوشمند ورود و خروج پاکینگ عملکرد آن ها دقیق و بدون عیب باشد. همچنین به دلیل نبودن نیروی انسانی در محل این نگرانی پیش از پیش احساس می شود. در چنین حالتی توصیه می شود که در صورت امکان دستگاه اتوماسیون پارکینگ از برندهای مطرح خریداری شود. در غیر این صورت حضور حداقل یک نگهبان در محل ورودی پارکینگ ها برای نظارت بر عملکرد سیستم اتوماسیون ضرورت دارد. هر چند در صورت مجهز بودن پارکینگ به سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ ، ثبت اطلاعات ورود و خروج به صورت خودکار انجام می شود. این اطلاعات برای مدت زمان مشخص در دسترس هستند و می توان برای آنالیز عملکرد هر یک از دستگاه ها مورد بررسی قرار بگیرند.

 

پارکینگ هوشمند
ورودی پارکینگ هوشمند تجاری

تجهیزات هوشمند سازی پارکینگ در سنندج

هوشمند سازی پارکینگ با استفاده از تجهیزات مختلفی از قبیل درب بازکن ها ، راه بندها و غیره متناسب با کاربرد محل در قیمت های مختلف انجام می شود. به عنوان مثال برای تعیین مدت زمان استفاده و همچنین صدور قبض، سیستم های کنترل و مدیریت تردد در ورود و خروجی پارکینگ نصب می شوند. در پارکینگ هوشمند می توان از تجهیزاتی مانند گیت های کنترل تردد، راه بند، سنسورهای اعلام حضور خودرو (همراه با امکان شناسایی جهت)، سنسور تشخیص ارتفاع برای جلوگیری از ورود خودروهای با ارتفاع غیرمجاز، سیستم روشنایی هوشمند، دوربین های تصویربرداری (برای شناسایی پلاک خودرو و راننده) و... استفاده شود. 

سیستم مدیریت پارکینگ در سنندج

مدیریت هوشمند درب بازکن های پارکینگ به چند روش قابل انجام است. در روش اول حضور اپراتور برای ارائه و دریافت کارت جهت صدور قبض ضرورت دارد. بنابراین کاربری و در حین حال خطای این روش نسبت به روش دیگر بیشتر است. در روش تمام اتوماتیک، راننده پس از ورود به پارکینگ، کارت و یا قبض مربوط را دریافت و در زمان خروج برای پرداخت قبض به دستگاه تحویل می دهد. این دستگاه ها تنها در محل ورودی و خروجی برای کنترل ترافیک نصب نمی شوند و در تمامی قسمت های مجتمع قابل دسترسی هستند. با استفاده از سنسور های التراسونیک، محل های مناسب برای پارک خودرو در پارکینگ هوشمند شناسایی می شوند. 

سیستم پارکینگ هوشمند انوع ساختمان ها از اجزای متنوع با قیمت های مختلف تشکیل شده است. استفاده از هر یک از این تجهیزات متناسب با کاربری ساختمان و همچنین متراژ آن صورت می گیرد. تجهیزاتی از قبیل سیستم های تگ خوان و کارت خوان، دوربین های پلاک خوان و... نمونه های رایج و پرکاربرد در پارکینگ هوشمند ساختمان ها هستند. پایه دستگاه، تگ ها و راهبندها از تجهیزات ثابت و مشترک در اکثر سیستم های پارکینگ هوشمند می باشند. با این حال در بسیاری از مورد برای کاربران این سوال مطرح می شود که دلیل تفاوت قیمت هر یک از این سیستم های هوشمند پارکینگ با دیگری چیست و کدام یک در محل مورد نظر آن ها کاربرد بیشتری دارد. خرید سیستم اتوماسیون پارکینگ معمولا برای پارکینگ مراکز تجاری کاربرد دارد. با این حال از آن جا که تعداد تردد مجاز این دستگاه ها محدود است، توصیه می شود پیش از خرید، اطلاعات کافی از ظرفیت پارکینگ و توانایی دستگاه کسب شود. چرا که در صورت افزایش تعداد ترددها، اختلال در عملکرد دستگاه ها موجب تعطیلی پارکینگ می شود. بنابراین با توجه به قیمت بالای دستگاه هوشمند ورود خروج هوشمند پارکینگ ، لازم است تا خرید آن متناسب با ظرفیت مورد نیاز و با بررسی های کامل انجام شود.

سیستم اتوماسیون پارکینگ
سنسور در سیستم اتوماسیون پارکینگ

 

سنسور پارکینگ هوشمند در سنندج

سنسور های هوشمند پارکینگ مکمل سیستم های مدیریت پارکینگ هستند. به طوری که در صورت خالی شدن هر جای پارک، اطلاعات مربوط به هر سنسور به سیستم مدیریت پارکینگ ارسال شده و محل های خالی برای پارک مراجعه کنندگان جدید مشخص می شود. همچنین این سنسورها به صورت مجزا نیز قابل استفاده هستند به طوری که در بالای هر جای پارک با نور سبز و یا قرمز خالی و یا پر بودن محل را نشان می دهند.

 

تجهیزات پارکینگ هوشمند
سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند

پارکینگ هوشمند در سنندج

هوشمند سازی پارکینگ متناسب با کاربرد ساختمان ها با استفاده از تجهیزات مختلفی از قبیل سیستم تگ خوان ، پلاک خوان، کارت خوان انجام می شود. علاوه بر آن با استفاده از نرم افزارهای مختلف مدیریت هوشمند اتوماسیون پارکینگ ، می توان رفت و آمدها را مورد نظارت و بررسی قرار داد. اطلاعات دریافت شده از گیت های ورودی سیستم های کارت خوان، پلاک خوان و تگ خوان به مرکز مدیریت پارکینگ ارسال می شود تا پردازش شوند.

در پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات پلاک خوان، عکس تهیه شده از پلاک خودرو پس از پردازش در سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ ، به داده های عددی تبدیل می شود. سیستم های کارت خوان برای شناسایی کارت های مختلف با داده های متفاوت نیز، قابل استفاده هستند. همچنین خودروهای مجاز برای ورود به پارکینگ هوشمند مورد نظر، می توانند تگ های مخصوص و قابل شناسایی با دستگاه های تگ خوان را تهیه کنند؛ تا در زمان تردد توسط این دستگاه درب بازکن هوشمند شناسایی شوند.

 

درب بازکن هوشمند پارکینگ در سنندج

تردد در ساختمان های مختلف متناسب با کاربری آن ها متفاوت است. به طوری که رفت و آمد در ساختمان ها اداری و تجاری بیشتر از ساختمان های مسکونی است. بنابراین متناسب با نوع کاربرد، انواع هوشمند سازی پارکینگ در قیمت های متنوع قابل پیاده سازی می باشد. 

هوشمند سازی پارکینگ ساختمان های اداری و مسکونی

در ساختمان های اداری و مسکونی مراجعه کنندگان و همچنین محل پارک هر خودرو مشخص و ثابت است. در این ساختمان ها پرداخت هزینه اهمیتی ندارد. بنابراین استفاده از سیستم های تگ خوان، پلاک خوان، آنتن های ورودی و خروجی و همچنین رسیورهای سیگنال های مختلف نوری و رادیویی می تواند انتخاب مناسبی برای درب بازکن هوشمند پارکینگ باشد. در این ساختمان ها می توان برای هوشمند سازی پارکینگ از انواع مختلف ریموت های درب اتوماتیک گیت های و دوربین های تگ خوان ، ریموت نور بالا در قیمت های مناسب استفاده شود. رسیورهای مختلف نصب شده بر روی جک درب اتوماتیک قابلیت شناسایی سیگنال های رادیویی ریموت های معمولی و نوری ریموت های نور بالا در درب بازکن هوشمند پارکینگ را دارند. 

 

هوشمند سازی پارکینگ
استفاده از ریموت نور بالا در پارکینگ برای هوشمند سازی

 

هوشمند سازی پارکینگ ساختمان های تجاری

ساختمان های تجاری ماهیتی عمومی دارند. در نتیجه رفت و آمد در آن ها تنها مختص یک سری افراد ثابت و مشخص نمی باشد. بنابراین در این حالت به نظارت و کنترل بیشتری برای ورود و خروج خودروها لازم است. به علاوه به دلیل زیاد بودن تعداد مراجعه مشتریان، آن ها معمولاً نیازمند راهنمایی و هدایت در پارکینگ هستند. بنابراین در این نوع ساختمان ها به دلیل حجم بالای مراجعه و همچنین ضرورت کنترل دائمی، سیستم هوشمند سازی پارکینگ می تواند راهکار خوب و قیمت مناسبی باشد.

کاربرد اصلی تجهیزات هوشمند سازی پارکینگ ، ثبت اطلاعات زمان ورود و مدت زمان توقف هر خودرو است. در نتیجه هزینه پارکینگ متناسب با این مدت زمان مشخص می شود. استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ (PMS) و راهنمایی پارکینگ (PGS) در ساختمان های تجاری این امکان را فراهم می کند تا در کم ترین زمان ممکن، محل مناسب برای پارک کردن توسط راننده پیدا شود. این نوع از پارکینگ های هوشمند عموماً شامل نرم افزار مانیتورینگ محل خودرو، رابط ها و کنترل کننده محلی، سنسورها، تابلوهای راهنمای اتوماسیون ، سیستم های پرداخت مانند صف شکن و دستگاه هوشمند پرداخت هزینه پارکینگ می باشد.

 

سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ
سیستم مدیریت و راهنمایی پارکینگ هوشمند

 

در هوشمند سازی پارکینگ ساختمان های عمومی از دو نوع کارت اختصاصی و در گردش استفاده می شود. کارت های اختصاصی به مشتريان ثابت داده می شوند و دارای قابلیت شارژ هستند. این نوع کارت شامل اطلاعاتی از قبیل مشخصات خودرو، مالک خودرو و تاريخ اعتبار کارت می باشند. از طرفی، در کارت های در گردش، هزینه برحسب مدت زمان پارک پرداخت می شود. بنابراین در این حالت فقط ساعت ورود و خروج خودرو ذخیره می شود.

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سنندج، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در کلاترزان، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در بانه، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در آرمرده، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در نمشیر، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در ننور، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در بیجار، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در چنگ الماس، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در کرانی، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در دهگلان، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در بلبان آباد، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در دیواندره، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سارال، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در کرفتو، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سروآباد، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در اورامان، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سقز، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در زیویه، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سرشیو سقز، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در قروه، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در چهاردولی، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سریش آباد، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در کامیاران، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در موچش، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در مریوان، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در خاوومیرآباد، هوشمند سازی پارکینگ در سنندج در سرشیو.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

ابوبکر داوری

هوشمند سازی پارکینگ فقط برای پارکینگ های طبقاتی و سرپوشیده قابل اجراست؟

عمران مدرن

سلام خیر برای فضاهای باز هم قابل استفاده می باشد.

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما