هوشمند سازی استخر در خرم آباد

هوشمند سازی استخر در خرم آباد

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت هوشمند سازی استخر در خرم آباد متناسب با قابلیت های مورد نظر کارفرما از قبیل نورپردازی، سیستم تصفیه آب، سیستم گرمایش و... متغیر است. هوشمند سازی استخر در خرم آباد در بلند مدت باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری، مصرف انرژی، صرفه جویی در زمان و سهولت در مانیتورینگ می شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

خرم آباد x

خدمات مرتبط در عمران مدرن

هوشمند سازی استخر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

خرم آباد

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

هوشمند سازی استخر در خرم آباد

فناوری های نوین و نوآوری ها در صنعت استخر ، این امکان را فراهم آورده است تا تجهیزات و سیستم های مربوط به استخر بیش از گذشته اتوماتیک شوند. به همین سبب امروزه هوشمند سازی استخر برای مدیریت این تجهیزات به شکل هماهنگ و کاربردی با استقبال زیادی همراه است. چراکه که در یک استخر هوشمند مدیریت گرمايش ، تصفيه ، روشنایی ، شستشو و سایر تجهیزات استخر با لمس یک آیکون بر روی تلفن همراه ، تبلت و یا رایانه فراهم می گردد. به طور کلی هوشمند سازی در بخش های مختلف استخر نظیر تصفیه آب ، گرمایش ، سیستم روشنایی ، سیستم تمیز کننده استخر و ... قابل اجرا می باشد.

گرمایش هوشمند استخر
گرمایش هوشمند استخر

قیمت هوشمند سازی استخر در خرم آباد

قیمت هوشمند سازی استخر بر اساس سطح هوشمند سازی انجام شده، متفاوت می باشد اما همان طور که اشاره گردید، هوشمند سازی استخر می تواند ضمن کاهش مصرف انرژی ، به سبب انجام برخی از فرآیند ها به صورت اتوماتیک ، موجب صرفه جویی در زمان نیز گردد. از طرفی به سبب سهولت مانیتورینگ بخش های مختلف، هزینه تعمیر و نگهداری استخر می تواند کاهش یابد. بنابراین هوشمند سازی استخر در دراز مدت می تواند مقرون به صرفه نیز باشد.

 

هوشمند سازی تصفیه آب استخر در خرم آباد

یکی از نکات مهم در حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از استخر ها، اطمینان از حفظ مقدار مناسب کلر یا دیگر مواد گندزدا در آب است. این فرایند غالبا وقت گیر بوده و شامل اندازه گیری مقدار PH و نیز اطمینان از تعادل کلر در آب می باشد. یک کلر زن نمکی هوشمند می تواند سطح PH آب استخر را آزمایش نموده و مقدار مناسب کلر را در آب استخر تزریق نماید. همچنین این سیستم را می توان از راه دور و از طریق تلفن همراه و یا پنل مرکزی کنترل نمود. به عبارتی در یک استخر هوشمند ، نظارت کیفیت آب به طور مداوم انجام گرفته و در صورت نیاز مواد شیمیایی مورد نیاز به آب اضافه می گردد. همچنین قابلیت هشدار در صورت مسدود شدن فیلتر ها، از دیگر امکانات استخر هوشمند به شمار می رود. 

 

هشومند سازی گرمایش استخر در خرم آباد

جهت عملکرد مناسب استخر ، لازم است که گردش آب استخر به درستی انجام شود. این عمل باعث می شود که دمای آب در سرتاسر استخر در حد مطلوب باقی بماند و از رشد جلبک ها و باکتری ها در استخر جلوگیری شود.  در یک استخر هوشمند بر روی لوله ورودی و خروجی هر یک از تجهیزات استخر و در محیط استخر یک سنسور دما نصب شده و دمای هر یک از نقاط به صورت مجزا تنظیم می شود. بدین ترتیب با توجه به دمای نقاط و ساعت کار تنظیم شده استخر ، پمپ های گرمایش آب به طور هوشمند و از طریق تلفن همراه و یا پنل مرکزی کنترل می گردند.

 

هوشمند سازی نورپردازی استخر در خرم آباد

در استخر هوشمند ، کنترل نورپردازی استخر و تغییر سطح روشنایی و یا در صورت استفاده از لامپ های LED تغییر تم روشنایی به صورت هوشمند و از طریق ریموت های مخصوص، تلفن همراه و یا پنل مرکزی فراهم می گردد.

 

نورپردازی هوشمند استخر
نورپردازی هوشمند استخر

نظافت استخر هوشمند در خرم آباد

سیستم تمیز کننده هوشمند استخر به طور مستقیم در کف استخر نصب می گردد. این سیستم شامل نازل هایی است که صرفا در هنگام استفاده نمایان می گردند. در این سیستم آب با فشار از کف استخر خارج شده و آلودگی ها را به سمت ورودی مخزن تخلیه استخر ، هدایت می کند. در سیستم های قدیمی تمیز کننده استخر ضمن وقت گیر بودن فرایند پاک سازی ، صرفا یک سوم آب استخر سیرکوله می گردد. این در حالی است که استفاده از سیستم تمیز کننده هوشمند استخر ، ضمن ایجاد پاکیزگی یکنواخت، میزان مواد شیمیایی مورد نیاز برای تمیز کردن استخر و هزینه های ناشی از آن را کاهش می دهد. همچنین این سیستم تمیز کننده استخر به طور هوشمند توسط پنل مرکزی و یا تلفن همراه کنترل می گردد.

 

مزایای استخر هوشمند در خرم آباد

  • صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی
  • افزایش طول عمر تجهیزات به سبب مانتیتورینگ مداوم و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات استخر
  • کاهش خطر برق گرفتگی به سبب جایگزین شدن کلید های قدرت با کلید های فرمان در محیط استخر

 

استخر هوشمند
کنترل هوشمند بخش های مختلف استخر از طریق تلفن همراه

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

هوشمند سازی استخر در خرم آباد در خرم آباد، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در پاپی، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در چغلوندی، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در زاغه، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در ازنا، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در جاپلق، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در الیگودرز، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در بشارت، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در زز و ماهرو، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در بروجرد، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در اشترینان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در پلدختر، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در معمولان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در دلفان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در کاکاوند، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در دورود، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در سیلاخور، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در سلسله، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در فیروزآباد، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در کوهدشت، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در درب گنبد، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در رومشکان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در طرهان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در کونانی، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در ویسیان، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در چگنی، هوشمند سازی استخر در خرم آباد در شاهیوند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما