نصب قفل برقی

نصب قفل برقی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب قفل برقی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب قفل برقی

قفل برقی از سری تجهیزات قابل نصب بر روی انواع درب های اتوماتیک پارکینگ و نفررو ساختمان است که نقش به سزایی در افزایش امنیت و راحتی رفت و آمد دارد. با نصب قفل برقی ، امنیت ساختمان در مقایسه با سایر قفل های قدیمی تا حد زیادی افزایش می یابد. چرا که در انواع مختلف این قفل ها درب به صورت اتوماتیک بسته می شود.

 

 

انواع مختلف قفل های برقی متناسب با نوع درب و امنیت مورد نظر مشتری قابل تهیه هستند. علاوه بر آن قیمت قفل برقی متناسب با انواع قابلیت های آن مانند قابل کنترل با شاسی، ریموت و یا دستی مشخص می شود. نصب قفل برقی ریموت دار به دلیل داشتن قابلیت کنترل تردد در انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

قفل برقی

قفل برقی ریموت دار مسکونی

 

نصب انواع قفل برقی

نصب قفل برقی متناسب یا  برندهای متنوع و قابلیت های مختلف در بازار انجام می شود. انواع قفل ها به وسیله شاسی، ریموت و همچنین به صورت دستی قابل استفاده می باشند. در ادامه انواع قفل های برقی موجود مورد بررسی قرار می گیرد.

قفل کلونی

قفل برقی کلونی برای کنترل دستی و اتوماتیک درب های ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای عملکرد بهتر این قفل می توان از آرام بند و یا سیستم اتوماتیک استفاده شود. این نوع قفل به دلیل نیاز به نگه داری و توجه خاص امروزه کم تر مورد توجه قرار می گیرد. قفل برقی کلونی به دلیل داشتن زبانه برنجی و بدنه گالوانیزه از امنیت و مقاومت بالایی برخوردار است که همین مورد باعث بروز مشکل بسته ماندن درب در لولاهای قدیمی می شود. ولتاژ عملکرد قفل برقی کلونی 12 یا 24 ولت است که قابلیت هماهنگی با آیفون تصویری و یا جک درب اتوماتیک پارکینگ را دارد.

 

قفل برقی ریموت دار

نصب قفل برقی کلونی برای باز و بسته کردن درب های پارکینگ

 

از ویژگی های این قفل برقی می توان به داشتن سه کلید، زبانه ای مقاوم در برابر ضربه و رطوبت،امکان تنظیم سیلندر خارجی در فواصل ۵۰ تا ۸۰ میلی متر و قابلیت نصب افقی و عمودی بر روی درب های چپ و راست اشاره کرد.

قفل برقی زبانه دار

نصب قفل برقی زبانه دار معمولاً در وسط درب ها انجام می شود. از برندهای شناخته شده ایتالیایی عرضه کننده این محصول می توان به (ISEO)، (YALE) و (CISA) اشاره کرد. نصب قفل برقی زبانه دار روی انواع درب های اتوماتیک پارکینگی و نفررو قابل اجرا است. زبانه قابل مشاهده از ضعف های این قفل به حساب می آید. چرا که امنیت قفل و محل را تا حدی کاهش می دهد.

قفل برقی کله گاوی یا لاک پشتی

با نصب قفل برقی کله گاوی امنیت در مقایسه با سایر مدل ها بسیار بالا است. این قفل در دو مدل با شستی و بدون شستی در بازار قابل تهیه و خریداری است. از ویژگی های این قفل می توان به  عدم باز و بسته شدن درب به وسیله ضربه، قابلیت کنترل دستی و اتوماتیک، قابلیت تنظیم شاسی داخلی برای کنترل رفت و آمد و همچنین قابل هماهنگی با انواع آرامبندها؛ اشاره کرد. قفل برقی سیزا و کاویان از انواع برندهای ایرانی قفل کله گاوی هستند که از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. مشخص نبودن زبانه از مزایای بارز این قفل است که به طور کامل چفت می شود و قفل با ضربه باز نمی شود. در این حالت امکان باز کردن غیر مجاز و سرقت حداقل می شود.

 

نصب قفل برقی

قفل برقی کله گاوی یا لاک پشتی

قفل الکترومغناطیسی

 

قفل الکترومغناطیسی ، برای الکترونیکی کردن درب های شیشه ای، فلزی، چوبی و به طور کلی درب های بدون دستگیره مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار قفل الکترومغناطیسی ، جاذبه مغناطیسی حاصل از عبور جریان الکتریکی  و خاصیت مغناطیسی آهن ربای قفل بین دو قسمت قفل می باشد. لازم به ذکر است که انتخاب نوع قفل  باید با توجه به وزن و ابعاد درب انجام شود. علاوه بر آن در هنگامم نصب بایستی دقت شود که صفحه فلزی و بخش مغناطیسی قفل برقی هم تراز و در یک ردیف رو به روی هم نصب شوند تا عملکردی موثر داشته باشد.

 

قفل الکترومغناطیسی

نصب قفل الکترومغناطیسی بر روی درب چوبی

 

نحوه نصب قفل برقی

نصب قفل برقی شامل اقداماتی از قبیل سیم کشی، آهنگری و جوشکاری است. این کار متناسب با مکانیزم قفل های برقی و محل نصب آن ها انواع درب های موجود و امنیت مورد نظر کاربر انجام می شود.

سیم کشی در نصب قفل برقی

قفل برقی درب حیاط از دو بخش قفل و کانکتور برقی تشکیل شده است که پروسه نصب آن به واسطه اتصال کانکتور به منبع تغذیه و قفل انجام می شود. برای عملکرد صحیح در زمان نصب قفل برقی درب لازم است تا مرحله سیم کشی آن با دقت بالایی انجام شود.

جوشکاری و آهنگری

برای نصب قفل برقی به طورمناسب روی انواع درب، در بعضی موارد نیاز به جوشکاری و آهنگری می باد. متناسب با محل قرارگیری قفل، هزینه ای مربوط به سیم کشی آن مشخص می شود.

 

نحوه نصب قفل برقی

نصب قفل برقی روی انواع درب ها

 

هزینه نصب قفل برقی

قفل برقی از سری ابزارهایی است که امروزه در انواع مختلف ساختمان ها و برای کابردهای مختلف قابل استفاده است. نصب انواع قفل برقی درب با برندهای مختلف ایرانی، ایتالیایی و غیره متناسب با سطح امنیت مورد نیاز و نوع درب انجام می شود. هزینه نصب قفل برقی تا حد بسیار زیادی وابسته به قابلیت و محل آن روی انواع درب می باشد. لازم به ذکر است به دلیل نقش اساسی قفل برقی در حفظ امنیت ساختمان لازم است تا توجه خاصی در روند نصب آن توسط افراد مجرب و متخصص اتخاذ گردد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

عرفان جامی

سلام ، امنیت نصب قفل برقی چقدره ، آیا قابل اعتماد هست ؟

عرفان جامی

سلام ، امنیت نصب قفل برقی چقدره ، آیا قابل اعتماد هست ؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما