تابلو برق آسانسور در بیرجند

تابلو برق آسانسور در بیرجند

دسته بندی

تابلو برق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت انواع تابلو برق سه فاز و فرمان آسانسور درایو دار و دو سرعته ، تعیین قیمت بر اساس تعداد طبقات و ظرفیت موتور می باشد. قیمت انواع مختلف تابلو اسانسور متناسب با قطعات کنترلی مورد استفاده و همچنین نوع فرمان های لازم برای عملکرد صحیح، متغیر است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بیرجند x

lift_banner

تابلو برق آسانسور

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بیرجند

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تابلو برق آسانسور در بیرجند

تابلو برق آسانسور و تابلو فرمان آن دو قطعه اصلی برای عملکرد هماهنگ و درست تمامی قطعات آن هستند. خرید قطعات مختلف تابلو برق و فرمان آسانسور متناسب با نوع موتور، تعداد طبقات ساختمان، ظرفیت موتور و تعداد افراد قابل حمل توسط آن صورت می گیرد. قیمت تابلو برق سه فاز و تابلو فرمان اسانسور در بیرجند بر اساس نوع برد و قطعات کنترلی آن متغیر است. لازم به ذکر است که کیفیت تجهیزات کنترلی تابلو برق و فرمان آسانسور در کنار قیمت ، از عوامل تعیین کننده عملکرد آن می باشد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

قیمت تابلو برق آسانسور
تابلو برق و فرمان آسانسور

 

قیمت انواع تابلو آسانسور در بیرجند

با توجه به تنوع بالای برندهای تولید کننده اسانسور در ایران، تابلو های فرمان آسانسور در انواع و قیمت های مختلف قابل خرید هستند. علاوه بر آن به دلیل وجود انواع تابلو فرمان آسانسور درایو دار و دو سرعته ، تعیین قیمت بر اساس تعداد طبقات و ظرفیت موتور خواهد بود. قیمت انواع مختلف تابلو اسانسور متناسب با قطعات کنترلی مورد استفاده و همچنین نوع فرمان های لازم برای عملکرد صحیح، متغیر است. به همین دلیل در اکثر موارد لیست قیمت تابلو برق و فرمان آسانسور در بیرجند توسط تولیدکنندگان اصلی ارائه می شود. چرا که در این حالت قابلیت ها و همچنین نوع برد مورد استفاده در تابلو برق برای صدور فرمان و کنترل آسانسور توسط برندهای مربوط مشخص می شود.

 

قیمت تابلو برق آسانسور
تابلو برق انواع اسانسور

 

تابلو فرمان آسانسور در بیرجند

تابلو فرمان آسانسور به عنوان مغز متفکر وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد اجزای مختلف آن را بر عهده دارد. به طوری که تابلو کنترل آسانسور در هر لحظه درخواست های طبقات ، موقعیت و وضعیت آسانسور را بررسی و پردازش می کند. در واقع با فشار دادن دکمه روی شستی، فرمان مربوط از کابین به برد کنترلی موجود در تابلو برق سه فاز آسانسور ارسال و در آن جا پردازش می شود. تابلو برق وظیفه برق رسانی به مدار کنترلی و در نهایت موتور اسانسور را بر عهده دارد. 

 

تابلو برق دو سرعته آسانسور در بیرجند

تابلو فرمان دو سرعته آسانسور برای موتور های شامل دو سیم پیچ کاربرد دارد. بنابراین با توجه به راه اندازی ناگهانی، سرعت موتور در ابتدا زیاد بوده و در ادامه کاهش می یابد. به همین دلیل با راه اندازی مستقیم موتور در این حالت، جریان راه اندازی آسانسور بالا بوده و طول عمر موتور نسبت به مدل های دیگر کم تر است. لازم به ذکر است که قیمت تابلو فرمان دو سرعته آسانسور در مقایسه با داریو دار پایین تر می باشد.

 

تابلو برق آسانسور درایو دار در بیرجند

تابلو فرمان درایو دار آسانسور با وجود قیمت بالاتر نسبت به دو سرعته کاربرد بیشتری دارد. به دلیل وجود درایو در این مدل تابلو برق آسانسور ، امکان تنظیم سرعت و گشتاور موتور وجود دارد. کنترل ولتاژ، فرکانس و تغییر سطح از جمله وظایفی است که درایو تابلو اسانسور انجام می دهد. با توجه به این قابلیت ها راه اندازی ناگهانی در این مدل آسانسور اتفاق نمی افتد و به مسافران و کابین شوک وارد نمی شود. علاوه بر آن جریان راه اندازی موتور نیز چندان زیاد نخواهد بود. همانطور که پیش تر گفته شد مزایای تابلو فرمان آسانسور درایو دار نسبت به دو سرعته شامل سرعت بهینه، کاهش مصرف برق، قیمت مناسب، افزایش طول عمر موتور و کاهش استهلاک موتور می باشند.

 

قیمت تابلو فرمان آسانسور درایو دار
تابلو فرمان آسانسور درایو دار

 

تابلو برق سه فاز آسانسور در بیرجند

تابلو آسانسور به طور معمول برای عملکرد بهتر موتورها و مصرف بهینه برق ، در مدل های سه فاز خریداری می شود. توزیع برق سه فاز و تک فاز به قسمت های مختلف اسانسور از طریق این تابلو برق انجام می شود. در این تابلو برق ، سه فیوز  برای کنترل و حفاظت از فرآیند برقرسانی به اسانسور استفاده می شود. بنابراین قیمت انواع تابلو برق و فرمان سه فاز آسانسور ، بر اساس برند تجهیزات مورد استفاده و همچنین ظرفیت آن ها متغیر است. در بعضی موارد تابلو برق سه فاز به صورت مجزا از تابلو فرمان آسانسور در نظر گرفته شده و به فروش می رسد، با این حال در نمونه های یکپارچه تمامی قطعات مربوط به صورت یکجا و با قیمت بالاتر قابل خریداری هستند.

 

قیمت تابلو فرمان آسانسور
قطعات تابلو فرمان انواع آسانسور

 

کابل سه فاز تابلو آسانسور در بیرجند

سطح مقطع کابل مورد استفاده برای برقرسانی از کنتور به تابلو برق آسانسور متناسب با ظرفیت آسانسور، توان موتور، راندمان موتور و سایر پارامترها مشخص می شود. به طوری که در اسانسور هایی با موتور ۵.۵ کیلووات و کم تر (تا ارتفاع ۶ طبقه برای جابه جایی ۴ تا ۶ مسافر) کابل ۵*۶ استفاده می شود. از طرفی برای موتورهای آسانسور با توان ۹.۵ و  ظرفیت جابه جایی ۱۰ نفر، از کابل سه فاز ۵*۱۰ استفاده می شود. لازم به ذکر است که از این ۵ رشته سیم ، سه رشته مربوط به فاز های تابلو برق (کنترل) آسانسور و دو رشته مربوط به سیم نول و ارت است.

تابلو برق آسانسور در بیرجند، تابلو برق آسانسور در خوسف، تابلو برق آسانسور در آیسک، تابلو برق آسانسور در سه قلعه، تابلو برق آسانسور در بشرویه، تابلو برق آسانسور در ارسک، تابلو برق آسانسور در درمیان، تابلو برق آسانسور در قهستان، تابلو برق آسانسور در گزیک، تابلو برق آسانسور در سربیشه، تابلو برق آسانسور در مود، تابلو برق آسانسور در فردوس، تابلو برق آسانسور در قائنات، تابلو برق آسانسور در زهان، تابلو برق آسانسور در زیرکوه، تابلو برق آسانسور در سده، تابلو برق آسانسور در نیمبلوک، تابلو برق آسانسور در نهبندان، تابلو برق آسانسور در شوسف.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما