آسانسور یزد

آسانسور یزد

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

بهترین قیمت روز پک کامل آسانسور یزد ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره ۱۴۰۲ به عوامل مختلفی از قبیل نوع موتور، پکیج کابین و درب آن متغیر است. توصیه می شود پیش از تعیین قیمت پک کامل اسانسور یزد ، تعداد طبقات (۳ ، ۴ و...) و ظرفیت پکیج مورد نیاز برای جابه جایی ساکنین در نظر گرفته شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

یزد x
lift_banner

نصب آسانسور مسافربر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

phone۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور یزد

آسانسور یزد از تجهیزات کاربردی و قیمت مناسبی است که به دلیل ساخت آپارتمان ها و مجتمع های مرتفع، با استقبال زیادی همراه شده است. به طوری که عدم نصب و راه اندازی آن در ساختمان های چند طبقه، به دلیل سختی رفت و آمد می تواند از ارزش ساختمان بکاهد. قیمت روز پک کامل آسانسور ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره به عوامل مختلفی از قبیل نوع موتور، پکیج کابین و درب آن متغیر است. با این حال توصیه می شود پیش از تعیین قیمت پک کامل اسانسور ، تعداد طبقات (۳ ، ۴ و...) و ظرفیت پکیج مورد نیاز برای جابه جایی ساکنین در نظر گرفته شود. در بسیاری از موارد با خرید آسانسور های دو و یا سه نفره در بهترین قیمت آسانسور یزد نیاز یک ساختمان برآورده می شود. 

 

قیمت انواع آسانسور یزد
قیمت مدل های مختلف آسانسور

 

قیمت آسانسور یزد

آسانسور یزد در مدل های مختلف مسافربری، باربری و ماشین بری قابل خریداری است. در هر یک از موارد ظرفیت اسانسور و همچنین اندازه پکیج کامل کابین و درب ها از موارد بسیار تعیین کننده در قیمت آن می باشد. قیمت نصب انواع آسانسور یزد برای ساختمان های دو ، سه ، چهار و … طبقه بر اساس سایز و ظرفیت آن مشخص می شود. بهترین قیمت آسانسور یزد در صورت خرید متناسب با نیاز حاصل می شود.

 

بهترین شرکت های آسانسور سازی یزد

شرکت های مختلفی به عنوان سازنده آسانسور یزد فعالیت می کنند که هر یک متناسب با طرح ها، متریال و همچنین ظرفیت، قیمت های مختلفی را برای خرید و فروش تابلو برق ارائه می کنند. خدمات آسانسور در یزد شامل اجرای چاهک ، ریل کشی و کابل کشی و همچنین بتن ریزی پیش از نصب بتن می باشد که توسط شرکت های مختلف سازنده نیز انجام می شود. فروش آسانسور یزد بر اساس ظرفیت مورد نیاز کابین در طرح های مختلف انجام می شود. در این بین بهترین شرکت های آسانسور سازی یزد بر اساس رضایت مشتری ها، بهترین قیمت ۱۴۰۳ و خدمات پس از فروش مشخص می شوند. فروش اسانسور یزد علاوه بر ظرفیت به کیفیت متریال مورد استفاده نیز بستگی دارد.

 

قیمت آسانسور 6 نفره

 

قیمت آسانسور بر اساس ظرفیت در یزد

قیمت پک کامل اسانسور یزد تحت تأثیر عوامل زیادی است که یکی از مهم ترین آن ها پکیج موتور است. در حال حاضر با توجه به تغییر لحظه ای قیمت ها، بهترین قیمت روز آسانسور یزد بر اساس قطعات و تجهیزات مورد استفاده در ساخت آن نغییر می کند. علاوه بر آن لازم به ذکر است که ظرفیت آسانسور یزد از  ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ و ۸ نفره متغیر است که این در ساختمان های چند طبقه (۳ ، ۴ و ...) بسیار می تواند در قیمت نهایی آسانسور یزد تأثیر گذارد. قیمت نصب آسانسور یزد بر اساس ظرفیت آن و محل نصب آن مشخص می شود. چرا که تمامی مراحل نصب متناسب با آن انجام می گیرد. 

 

قیمت آسانسور تک نفره
قیمت آسانسور تک نفره

 

آسانسور یزد، آسانسور در زارچ، آسانسور در ابرکوه، آسانسور در بهمن، آسانسور در اردکان، آسانسور در خرانق، آسانسور در عقدا، آسانسور در بافق، آسانسور در بهاباد، آسانسور در اسفیچ، آسانسور در تفت، آسانسور در گاریزات، آسانسور در نیر، آسانسور در خاتم، آسانسور در مروست، آسانسور در صدوق، آسانسور در خضر آباد، آسانسور در طبس، آسانسور در دستگردان، آسانسور در دیهوک، آسانسور در مهریز، آسانسور در میبد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۲ از ۵ - از مجموع ۱۲ رای

نظرات کاربران

مهران عامر

نصب آسانسور مسافربر به چند روش انجام میشه و مناسب ترین روش نصب آسانسور مسافربر چه روشی هستش؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما