کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

دسته بندی

کابین آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱۲ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کابین شیشه ای آسانسور بر اساس نوع و جنس اتصالات، ابعاد کابین شیشه ای آسانسور و ارتفاع آن و همچنین متراژ شیشه لمینت به کار رفته در آن تعیین می شود. متناسب با قیمت شیشه لمینت در بازار هر چه ابعاد شیشه مورد نظر بیشتر باشد، قیمت کابین شیشه ای آسانسور بیشتر خواهد بود.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

کرمان x

رنگ

رنگ را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/wlRzuYJDgMq6ATApGRXRTv1nqMXPPudZ.jpg

کابین آسانسور شیشه ای مگا - رم

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

طلایی

جنس:

استیل ضربدری و استیل آینه ای

کفپوش:

سنگ ماگما

کابین آسانسور شیشه ای مگا - پراگ

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

جنس:

استیل راه راه و استیل آینه ای

کفپوش:

سنگ دلیکاتوس

کابین آسانسور شیشه ای مگا - پاریس

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

جنس:

استیل آینه ای و استیل خشدار

کفپوش:

سنگ تیتانیوم
https://omranmodern.com/files/products/gq3ASBhe1hX8m133V6PYHH9esWNP1ZJE.jpg

کابین آسانسور شیشه ای مگا - مونترال

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل آینه ای و استیل خشدار

کفپوش:

سنگ تیتانیوس
https://omranmodern.com/files/products/5zTTe8nOf7t6aaIrp4khYeo02pstKz06.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 03

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
https://omranmodern.com/files/products/mJ4O5DifpMMsd68urbuES3C3XM0txwP8.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 04

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
https://omranmodern.com/files/products/3LcANHoXKWOGYDRQjFTE7OO4Y0YzFbJp.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 05

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
https://omranmodern.com/files/products/e9V7AAAxvzx1pdLmnu43UzgwtwLNXDO1.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 06

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
https://omranmodern.com/files/products/C7S2WxxjBAZpg07xaRl0nxQ9dVBLGDbb.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 07

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
https://omranmodern.com/files/products/0NVZmXm4B1kYZIKsmNZjH4kvYFab7p0u.jpg

کابین آسانسور شیشه ای فعال - پانورامیک 08

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

رنگ:

نقره ای

جنس:

استیل خشدار و شیشه

کفپوش:

سنگ دلخواه
ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

یکی از انواع جدید و جذاب آسانسورها، کابین آسانسور شیشه ای یا آسانسور پاناروما است که با ظاهری شفاف و زیبا، جلوه چشم گیری به طراحی داخلی ساختمان می بخشد. به طور معمول، کابین آسانسور شیشه ای از جنس شیشه لمینت است. کابین شیشه ای آسانسور می ‌تواند سکوریت باشد؛ اما برای مقاومت بیشتر در برابر لرزش ‌های اسانسور شیشه ای بهتر است از شیشه های لمینیت با مساحت کمتر از یک مترمربع استفاده کرد. کابین آسانسور شیشه ای دارای شیشه های ثابت با قابی فلزی و چند ایستگاه می باشد. در واقع شیشه دور آسانسور درون قابی فلزی احاطه ‌شده و درب‌ها نیز دارای مکانیسمی جدا هستند. قیمت کابین شیشه ای آسانسور متناسب با سایز کابین و همچنین جنس شیشه مورد استفاده مشخص می شود.

 

کابین شیشه ای آسانسور
کابین آسانسور شیشه ای هیدرولیکی

 

قیمت کابین شیشه ای آسانسور در کرمان

قیمت کابین شیشه ای آسانسور بر اساس نوع و جنس اتصالات، ابعاد کابین شیشه ای آسانسور و ارتفاع آن و همچنین متراژ شیشه لمینت به کار رفته در آن تعیین می شود. متناسب با قیمت شیشه لمینت در بازار هر چه ابعاد شیشه مورد نظر بیشتر باشد، قیمت کابین شیشه ای آسانسور بیشتر خواهد بود. در مواردی که از شیشه لمینت خمیده در ساخت کابین شیشه ای آسانسور استفاده می شود، قیمت آسانسور شیشه ای به مراتب بیشتر خواهد بود. زیرا فرایند ساخت شیشه های خم پیچیده تر از شیشه های معمولی می باشد. در زیر به برخی موارد موثر دیگر بر قیمت آسانسور شیشه ای اشاره شده است:

  • اندازه و ظرفیت: ابعاد کابین آسانسور و ظرفیت حمل آن تاثیر زیادی بر روی قیمت آسانسور شیشه ای دارد. آسانسورهای بزرگ تر و با ظرفیت بیشتر، معمولا هزینه‌ های بیشتری دارند.
  • ارتفاع ساختمان: ارتفاع ساختمان که نشان‌ دهنده تعداد طبقات است، نیز به عنوان یکی از عوامل تعیین‌ کننده قیمت آسانسور شیشه ای محسوب می‌ شود. آسانسورهایی که باید ارتفاع بالاتری را پوشش دهند، هزینه‌ های بیشتری نیاز دارند.
  • سیستم حرکتی: نوع و تکنولوژی سیستم حرکتی آسانسور نیز تأثیر به سزایی در قیمت آسانسور شیشه ای دارد. سیستم‌ های مکانیکی پیشرفته‌ تر و هوشمندتر هزینه‌ های بیشتری دارند.
  • طراحی داخلی: اگر کابین آسانسور با طرح و دکوراسیون خاص و لوکسی طراحی شود، قیمت آسانسور شیشه ای نیز افزایش می‌ یابد.

 

قیمت آسانسور شیشه ای در کرمان

علاوه بر ابعاد، جنس و طرح کابین، موارد دیگری نیز تعیین کننده قیمت آسانسور شیشه ای می باشند. یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت آسانسور شیشه ای ، موتور آن می باشد. نوع، توان، برند و سایر مشخصات موتور تعیین کننده قیمت آن و در نتیجه قیمت آسانسور شیشه ای است. موتورهای موجود در بازار ایران شامل موتورهای آلمانی، ایتالیایی، چینی، ایرانی و … می باشد که موتورهای آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و استفاده از این موتورها باعث افزایش قیمت آسانسور شیشه ای می گردد.

 

انواع کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

کابین آسانسور شیشه ای انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز و فضای مورد نظر اجرا و نصب می شوند. این نوع آسانسور به دو صورت کششی و هیدرولیکی اجرا می شود که از انواع پرکاربرد هستند. کابین آسانسور شیشه ای کششی برای ساختمان ها با ارتفاع بلند مناسب هستند و توسط سیم بکسل و وزنه طراحی می شوند. در کابین شیشه ای آسانسور کششی سایر تجهیزات مکانیکی قابل رویت می باشند. این در حالی است که در کابین آسانسور شیشه ای هیدرولیکی از سیم بکسل و وزنه استفاده نمی شود. بنابراین تجهیزات مکانیکی این نوع اسانسور شیشه ای در معرض دید نمی باشند. کابین شیشه ای آسانسور در دو مدل گرد و مربعی ارائه می شود که در ادامه ویژگی های هر یک از آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

فروش کابین آسانسور شیشه ای
کابین آسانسور پانوراما مسکونی

 

کابین آسانسور شیشه ای گرد

در ساخت مدل گرد کابین آسانسور شیشه ای از قوس استفاده می شود. به طور معمول کابین های قوس دار شیشه ای آسانسور وارداتی می باشند. در صورتی که کابین از جنس پلی کربنات باشد از یک نوع طلق مخصوص برای ساخت کابین شیشه ای آسانسور استفاده می شود که در ایران موجود می باشد. کابین آسانسور شیشه ای گرد در ساختمان های لوکس با تعداد طبقات زیاد کاربرد دارد. 

 

کابین آسانسور شیشه ای مربعی

کابین آسانسور شیشه ای مربعی بر خلاف نمونه های گرد فاقد هرگونه قوس می باشند. استفاده از این نوع کابین آسانسور شیشه ای در ساختمان ها اداری و تجاری به دلیل زیبایی آن ها زیاد رایج است. با توجه به سادگی تولید شیشه مورد نیاز، کابین شیشه ای آسانسور مربعی ساخت داخل ایران می باشند. 

 

خرید کابین آسانسور شیشه ای
کابین آسانسور شیشه ای خانگی

 

مشخصات کابین شیشه ای آسانسور در کرمان

کابین آسانسور شیشه ای به دلیل نمای شفاف برای افراد مختلف جذاب است. استفاده از کابین شیشه ای آسانسور در ساختمان های دارای طبقات زیادی و نمای خارجی ساختمان شفاف رایج است. نصب کابین آسانسور شیشه ای با وجود جذابیت زیاد، بسیار حساس است. چرا که لازم است تا تمامی موارد ایمنی در زمان نصب برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری رعایت شوند.

 

ابعاد آسانسور شیشه ای در کرمان

ابعاد دقیق کابین آسانسور شیشه ای بر اساس ظرفیت مورد نظر و فضای در دسترس مشخص می شود. علاوه بر آن توجه به استانداردهای ابعاد ، ظرفیت و ترافیک آسانسور در طراحی و ساخت کابین شیشه ای آسانسور بسیار اهمیت دارد.

 

آسانسور شیشه ای کوچک در کرمان

آسانسور شیشه ای کوچک ، یک وسیله کاربردی است که برای انتقال بار سبک تا سنگین در محیط خانگی استفاده می شود. طراحی این آسانسورها به گونه ای است که به آسانی در فضاهای محدود مانند آپارتمان ها، ادارات کوچک و … قابل نصب باشند. همچنین، این سیستم به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک، به راحتی قابل انتقال و نصب در مکان های مختلف می باشد. از آسانسور شیشه ای کوچک معمولا برای جا به جایی یک الی دو نفر مسافر یا اشیا سبک استفاده می شود. به طور کل، این آسانسورها دارای یک سیستم کابل و بالابری می باشند که به کمک یک موتور کوچک به حرکت در می آیند. قیمت آسانسور شیشه ای کوچک تحت تاثیر عوامل مختلف متغیر می باشد. این عوامل شامل مشخصات فنی آسانسور، برند، کیفیت ساخت، قدرت موتور، ظرفیت باربری و امکانات اضافی آن است.

 

عوامل موثر بر آسانسور شیشه ای کوچک در کرمان

همان طور که اشاره شد، آسانسور شیشه ای کوچک تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. در زیر، برخی از این عوامل بررسی می شوند:

  • مشخصات فنی: ویژگی های فنی بالابر مانند قدرت موتور ، ظرفیت باربری و سرعت حرکت، آسانسور شیشه ای کوچک را تحت تاثیر قرار می دهند. به عنوان مثال، آسانسور شیشه ای کوچک با قدرت موتور و ظرفیت باربری بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • برند: برند محصول از دیگر موارد موثر بر آسانسور شیشه ای کوچک می باشد. برندهای معروف و معتبر عموما قیمت بالاتری دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت و استفاده از مواد مرغوب، نقش مهمی در تعیین آسانسور شیشه ای کوچک ایفا می نماید. بالابرهای با کیفیت تر، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.
  • امکانات اضافی: برخی از بالابرها دارای قابلیت ها و امکانات اضافی مانند سیستم های حفاظتی، کنترل از راه دور، نشانگرهای دیجیتالی و قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند. این امکانات اضافی بر قیمت آسانسور شیشه ای کوچک می افزاید.

 

درب کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

در ساخت کابین شیشه ای آسانسور از درب های تمام اتوماتیک استفاده می شود. ابعاد درب حدود ۷۰ الی ۱۲۰ سانتی متر می باشد، که متناسب با ظرفیت کابین شیشه ای و همچنین ارتفاع آسانسور تغییر می کند. در صورت وجود نمای بیرونی، درب طبقات نیز به صورت شیشه ای تعبیه می شوند. درب های لته شیشه ای طبقات در دو نوع شیشه ای با کلاف استیل و یا کاملا شیشه ای (فریم لس) وجود دارد. جنس شیشه های به کار رفته در لته های درب های طبقات نیز از نوع لمینت سکوریت ضد ریزش و پاشش می باشد. به طوری که استحکام آن مشابه شیشه ها و دیواره های به کار رفته در قسمت های دیگر کابین شیشه ای آسانسور است. (عدم تغییر حالت در برابر نیروی ۳۰۰ نیوتن بر ۵ سانتیمتر مربع از سطح) 

 

ساخت کابین آسانسور شیشه ای در کرمان

در فرآیند ساخت کابین شیشه ای آسانسور پیش از شروع شیشه باید توسط کوره های مخصوص به شیشه سکوریت تبدیل شود. بنابراین در این حالت مقاومت شیشه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند و در صورت ورود ضربه شدید پودر نمی شود. به همین دلیل امینت کابین شیشه ای آسانسور بالا بوده و خطری مسافران را تهدید نمی کند. برای ساخت کابین آسانسورهای شیشه ای می توان از شیشه های حکاکی شده ، شیشه های رنگی سکوریت، طرح دار، خم، کریستال، اسیدکاری شده، حکاکی شده و هوشمند نیز استفاده کرد. استفاده از هر یک از این شیشه ها متناسب با قابلیت مورد نیاز کارفرما و قیمت کابین شیشه ای آسانسور صورت می گیرد. 

 

کابین شیشه ای آسانسور
کابین آسانسور پاناروما خانگی

 

کابین آسانسور شیشه ای رنگی

برای اجرای کابین آسانسور شیشه ای می توان از شیشه های سکوریت رنگی هم استفاده کرد به عنوان مثال برای یک آسانسور با سازه استیل طلایی رنگ می توان از شیشه های دودی برای ساخت کابین استفاده کرد. انتخاب رنگ شیشه متناسب با سلیقه مشتری و قیمت کابین شیشه ای آسانسور می باشد.

 

کابین آسانسور شیشه ای طرح دار

برای تولید کابین آسانسورهای شیشه ای طرح دار از شیشه سکوریت استفاده می شود. به طوری که طرح مورد نظر اعم از لوگوی شرکت ها و یا طرح های دلخواه با استفاده از اسید کاری و یا حکاکی بر روی شیشه کابین آسانسور ایجاد می شود.

 

کابین آسانسور شیشه ای کریستال

برخی از کابین های آسانسور با استفاده از شیشه های خم استوانه ای شکل اجرا می شوند. برای تولید این نوع کابین های شیشه ای آسانسور ابتدا قالب فلزی ساخته شده سپس به همراه شیشه وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا می شود. شیشه های شفاف به سه دسته ی شیشه های فلوت ، سوپرکلیر و کریستال تقسیم می شوند که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر دارای بیشترین میزان شفافیت است و بهترین انتخاب برای اجرای کابین شیشه ای آسانسور می باشد.

 

کابین آسانسور شیشه ای گرد
آسانسور پانوراما شیشه ای

 

کابین آسانسور شیشه ای هوشمند

کابین آسانسورهای شیشه ای هوشمند طرح خاصی بوده که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود. شیشه هوشمند کابین آسانسورهای شیشه ای از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. لازم به ذکر است استفاده از کابین آسانسورهای شیشه ای هوشمند در مراکز اداری، تجاری و یا در مواردی که مسافران از ارتفاع آسانسور وحشت دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

آسانسور شیشه ای و مراحل نصب در کرمان

سیستم محرکه در اسانسور شیشه ای گرد پانوراما می تواند از نوع کششی و یا هیدرولیک باشد. البته در ساختمان های مرتفع که سرعت بالا مورد نیاز است، امکان نصب آسانسور پاناروما با استفاده از سیستم هیدرولیکی وجود نداشته و از سیستم های کششی استفاده می شود. اما استفاده از سیستم هیدرولیک در اسانسور شیشه ای ساختمان های کم ارتفاع با استقبال زیادی همراه شده است. چرا که سیستم‌ های هیدرولیک به سیم بکسل و وزنه تعادل نیاز ندارند و اصولا در آسانسور پانوراما همواره سعی می ‌گردد تا تجهیزات مکانیکی و برقی در معرض دید قرار نگیرند، لذا در این سیستم رعایت این نکته با سهولت بیش تری همراه است. در ادامه مراحل نصب آسانسور شیشه ای گرد بررسی می شود.

 

قیمت کابین شیشه ی آسانسور
آسانسور پاناروما شیشه ای

 

نصب ضربه گیر

اولین گام جهت اجرای اسانسور شیشه ای گرد پانوراما ، نصب ضربه گیر در کف چاله آسانسور است. ضربه گیر وسیله ‌ای ارتجاعی است که برای جلوگیری از برخورد کنترل نشده کابین یا وزنه تعادل به کف چاهک ، تعبیه می ‌شود. 

 

 آهن کشی

در گام بعدی آهن کشی دیواره اسانسور شیشه ای گرد و نصب ریل ها در دستور کار قرار می گیرد. البته لازم است دقت شود که ریل ها حساس ترین قطعات مکانیکی آسانسور هستند و چناچه دقت کافی در حمل و نقل، نصب و نگهداری آن ها لحاظ نگردد، کیفیت حرکت آسانسور به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. پس از آهن کشی اسانسور شیشه ای گرد پانوراما ایجاد حایل اطراف چاهک صورت می گیرد. اما برخلاف آسانسور های معمولی که اطراف چاه دیوار کشیده می شود، در آسانسور پاناروما عمدتا از شیشه جهت ایجاد نمای مناسب استفاده می شود. البته تعیین وجوهی از کابین که لازم است به صورت پانوراما باشد، کاملا بستگی به شرایط چاله آسانسور و پیشنهاد طراح دارد. 

 

آسانسور شیشه ای گرد و سیم کشی در کرمان

گام بعدی نصب و اجرای اسانسور شیشه ای پانورامیک ، ساخت شاسی موتور و نصب آن در موتورخانه است. در نهایت نیز پس از سیم کشی آسانسور ، نصب تابلو فرمان، کابل کشی موتور آسانسور ، ساخت و نصب قفل های درب آسانسور ، نصب درب کابین و نصب شاسی داخل کابین ، نصب اسانسور شیشه ای گرد پانوراما به اتمام می رسد. همچنین پس اتمام فرآیند نصب ، لازم است صحت عملکرد اسانسورهای شیشه ای توسط تکنسین های مربوطه تایید گردد. همچنین با توجه به اینکه ظرافت در آسانسور پاناروما بسیار حائز اهمیت می باشد و به عبارتی در رده آسانسور های لوکس قرار می گیرد، بنابراین لازم است از در معرض دید قرار گرفتن قطعات برقی و مکانیکی تا حد امکان جلوگیری نمود. از طرفی در آسانسور های نصب شده در فضای آزاد که شرایط محیطی غیر عادی نظیر باد شدید، باران، برف و یا یخبندان قابل پیش بینی است، لازم است پوشش کامل برای اسانسور شیشه ای گرد منظور گردد.

 

آسانسور شیشه ای تجاری

 

آسانسور پانوراما در کرمان

کابین آسانسور پانوراما عمدتا از جنس لمینت ساخته می شود. شیشه لمینت یکی از انواع شیشه های ایمنی می باشد که از کنار هم قرار گرفتن دو یا چند لایه شیشه تخت که توسط لایه میانی PVB به یکدیگر متصل شده اند، ساخته می شود. در این فرایند لایه PVB باعث پیوستگی شیمیایی و فیزیکی شیشه می گردد. به طوری که این لایه میانی، پیوستگی شیشه را در هنگام شکست حفظ نموده و در برابر صوت نقش عایق را ایفا می کند. همچنین با توجه به استاندارد ملی 1-6303 این شیشه مقاومت و استحکام لازم در برابر نیروی تنشی ۳۰۰ نیوتن به ازای هر ۵ سانتی متر مربع را دارا می باشد. 

در اسانسور شیشه ای گرد پانوراما ، کابین با توجه به ابعاد و شرایط آسانسور می تواند به صورت مربع، مستطیل، گرد و یا بیضی طراحی و ساخته شود. چنانچه کابین اسانسور از نوع شیشه اي گرد و یا بیضی ساخته شود با توجه به این که شیشه کابین نیز از حالت تخت خارج می شود، بنابراین لازم است تست آونگی شیشه ، توسط کارشناس استاندارد بررسی گردد. با توجه به تنوع طرح ها قیمت آسانسور شیشه ای گرد پانوراما کوچک بر اساس اندازه کابین و نوع شیشه مورد نظر مشخص می شود.

 

قیمت آسانسور پانوراما در کرمان

قیمت آسانسور پانوراما مانند دیگر انواع آسانسورها متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل شامل ابعاد کابین آسانسور، ظرفیت حمل، سیستم حرکتی، طراحی داخلی، کیفیت و مقاومت شیشه‌ ها، شرکت سازنده و نیازهای خاص پروژه می‌ باشند. در نهایت، برای اطلاع از جدیدترین قیمت آسانسور پانوراما ، بهتر است با شرکت‌ های تولید کننده و یا نمایندگی های معتبر تماس گرفته و مشخصات دقیق پروژه‌ ی خود را اعلام نمود.

کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در کرمان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در چترود، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در راین، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در شهداد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در گلباف، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در ماهان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در انار، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در بافت، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در ارزوئیه، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در بردسیر، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در گلزار، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در لاله زار، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در نگار، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در بم، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در روداب، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در نرماشیر، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در جیرفت، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در جبالبارز، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در ساردوئیه، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در رابر، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در هنزا، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در راور، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در کوهساران، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در رفسنجان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در فردوس، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در کشکوئیه، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در نوق، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در رودبار جنوب، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در جازموریان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در ریگان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در گنبکی، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در زرند، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در یزدان آباد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در سیرجان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در پاریز، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در زیدآباد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در گلستان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در شهر بابک، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در دهج، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در عنبرآباد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در اسماعیلی، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در جبالبارز جنوبی، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در فهرج، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در نگین کویر، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در قلعه گنج، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در چاه خداداد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در کوهبنان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در طغرالجرد، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در کهنوج، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در فاریاب، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در منوجان، کابین آسانسور شیشه ای در کرمان در آسمینون.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما