آسانسور بیمارستان در خرم آباد

آسانسور بیمارستان در خرم آباد

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

از عوامل موثر بر قیمت نصب آسانسور بیمارستان در خرم آباد به میزان ترافیک آسانسور، قدرت موتور، نوع سیستم محرک، ابعاد کابین ، جنس کابین و ...می باشد. ابعاد آسانسور برانکار بر بیمارستان بر اساس سایز تخت ها مشخص می شود که این خود بر قیمت نهایی آسانسور بیمار بر تاثیر دارد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

خرم آباد x

نصب آسانسور بیمارستان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

خرم آباد

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور بیمارستان در خرم آباد

آسانسور بیمارستان همان طور که از نام آن مشخص است به طور اختصاصی برای استفاده در بیمارستان ها، مراکز درمانی و خانه سالمندان و معلولین در دو نوع آسانسور بیمار بر یا تخت بر و آسانسور مسافربر ، طراحی و نصب می ‌شود. چرا که جدا کردن آسانسور های تخت بر از آسانسور های دیگر که برای جابجایی عیادت کنندگان و کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد، از احتمال انتقال بیماری های واگیردار به بیماران و یا بالعکس جلوگیری می کند. همچنین تجمع افراد در اطراف بیمار در حین جابجایی نیز می تواند آسایش بیمار را مختل نماید. طراح آسانسور بیمارستان لازم است از نحوه مرتبط شدن بخش های مختلف بیمارستان ، تعداد کارمندان و کارکنان هر سیکل کاری در شبانه روز و میانگین تعداد عیادت کنندگان آگاهی داشته باشد و بر این اساس ظرفیت آسانسور را تعیین نماید. همچنین لازم است در طراحی و اجرا علاوه بر توجه به ابعاد آسانسور برانکارد بر بیمارستان ، استانداردهای بهداشتی برای محیط‌ های بیمارستانی لحاظ ‌گردد. همچنین از آن جایی که در بیمارستان ها، چند ثانیه می تواند تفاوت بسیاری در سلامت بیماران داشته باشد، لحاظ کردن سرعت و شتاب مناسب برای آسانسور های بیمار بر ، ضمن رعایت ایمنی، بسیار حائز اهمیت است.

آسانسور بیمارستان
آسانسور بیمارستان

 قیمت آسانسور بیمارستان  در خرم آباد

میزان ترافیک آسانسور که به صورت تقریبی توسط طراح تعیین می گردد، قدرت موتور، نوع سیستم محرک (کششی و یا هیدرولیکی)، ابعاد کابین ، جنس کابین و ... از عوامل موثر بر قیمت نصب و اجرای آسانسور بیمارستان به شمار می رود. ابعاد آسانسور برانکار بر بیمارستان بر اساس سایز تخت بیمارستان مشخص می شود که این خود بر قیمت نهایی آسانسور بیمار بر تاثیر دارد.

نصب آسانسور بیمارستان  در خرم آباد

مراحل نصب آسانسور بیمارستان مشابه آسانسور مسافربر شامل نصب ضربه گیر ها، آهن کشی چاهک آسانسور ، نصب ریل و شاسی ها، ساخت شاسی موتور و نصب آن در موتورخانه ، قالب گذاری، آرماتور بندی و بتن ریزی سقف چاهک ، سیم کشی آسانسور ، نصب تابلو فرمان ، کابل کشی موتور آسانسور ، ساخت و نصب قفل های درب آسانسور ، نصب درب کابین و نصب شاسی داخل کابین می باشد. اما آنچه که متفاوت است، نوع تجهیزات استفاده شده در آسانسور بیمار بر به نسبت آسانسور مسافر بر است. سیستم ایمنی درب های کابین آسانسور بیمارستان نیز که مانع بسته شدن درب به هنگام وجود مانع در بین چارچوب و درب کابین می شود، لازم است از نوع الکتریکی باشد و حساسیت آن به گونه ای تنظیم گردد که حتی از برخورد درب به صورت ضعیف به بیمار و یا تخت آن جلوگیری شود. همچنین سیستم محرک آسانسور بیمار بر می تواند بر اساس نظر طراح به صورت سیستم های هیدرولیک، گیر لس و سیستم های دارای موتور گیر بکس (کششی) طراحی و اجرا گردد.

در آسانسور بیمارستان برانکارد بر نیز مانند آسانسور های مسافر بر بهتر است از فتوسل های پرده ای در ورودی کابین ، فن برای تهویه هوای داخل کابین و تلفن جهت برقراری ارتباط در صورت خرابی آسانسور ، استفاده شود. همچنین با توجه به حساسیت عملکرد مناسب آسانسور های بیمارستان ، لازم است حداقل طی دوره های یک ماهه توسط افراد متخصص در این زمینه بازدید شده و صحت عملکرد آن ها تایید گردد. از طرفی با سرویس کردن ماهیانه این آسانسور ها، می توان از هزینه های خرابی قطعات و استهلاک آن ها جلوگیری نمود.

کابین آسانسور بیمارستان
کابین آسانسور بیمارستان

ابعاد آسانسور بیمارستان در خرم آباد

حداقل ابعاد کابین آسانسور بیمارستان برانکارد بر به طور کلی به نحوی است که فضای کافی برای یک برانکارد و یک پرستار را داشته باشد. اما مطابق با استانداردهای بین المللی حداقل ابعاد داخلی کابین آسانسور برانکارد بر معادل عمق ۲۴۰۰ میلی متر و عرض ۱۴۰۰ میلی متر است. این ابعاد برای آسانسور برانکارد بر معادل عمق ۲۱۰۰ میلی متر و عرض ۱۱۰۰ میلی متر می باشد. پنل داخل کابین آسانسور بیمارستان نیز نسبت به سایر آسانسور ها در ارتفاع پایین تری نصب می گردد. همچنین توصیه می شود که کلید کنترلی حق تقدم برای این نوع آسانسور ها در نظر گرفته شود تا در مواقع اضطراری، کارکنان و مسئولین بتوانند کنترل آسانسور را در اختیار بگیرند و ترافیک آسانسور را کنترل نمایند.

کابین آسانسور های بیمارستان برانکارد بر نیز عمدتا از استیل ضد زنگ ساخته می شود. البته به دلیل اهمیت پاکیزگی و عفونی بودن محیط های بیمارستانی و مراکز درمانی توصیه می شود از استیل های نانو که میزان جذب آلودگی بسیار پایینی دارند، در این نوع از آسانسور ها استفاده شود. از آن جایی که در آسانسور بیمارستان ، انتقال سریع و بدون ضربه، بدون تاخیر و ایمن لازم است فراهم گردد، لذا معمولا حداکثر سرعت کابین بیمار بر ا متر بر ثانیه و مقدار شتاب آن ۹٫۵ متر بر مجذور ثانیه در نظر گرفته می شود. همچنین توان تقریبی آسانسوری که جهت حمل تخت استفاده می شود بر حسب ابعاد تخت بین ۱۰ تا ۲۰ کیلووات است.

 

آسانسور بیمار بر
آسانسور بیمار بر

آسانسور بیمارستان در خرم آباد در خرم آباد، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در پاپی، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در چغلوندی، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در زاغه، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در ازنا، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در جاپلق، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در الیگودرز، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در بشارت، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در زز و ماهرو، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در بروجرد، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در اشترینان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در پلدختر، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در معمولان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در دلفان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در کاکاوند، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در دورود، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در سیلاخور، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در سلسله، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در فیروزآباد، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در کوهدشت، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در درب گنبد، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در رومشکان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در طرهان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در کونانی، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در ویسیان، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در چگنی، آسانسور بیمارستان در خرم آباد در شاهیوند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

مجتبی امامی

سلام . شرکت‌های معرفی شده در سایت نصب آسانسور بیمارستان و طراحی اندازه و ظرفیت کابین و استریل بودن اون رو هم انجام میدن!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما