استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه اصولا قبل از خرید و سفارش کابینت ام دی اف انجام می شود، خریداران به دنبال یک طراح کابینت آشپزخانه می گردند و چون نمی دانند به کجا مراجعه کنند، به سراغ کابینت سازان رفته و یا از فضای مجازی و اینترنت طرح مورد نظر خود را یافته و از روی ان کپی می زنند.

ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه کاری تخصصی است که توسط طراح کابینت باتجربه انجام می‌شود. آن‌چه که هنگام طراحی کابینت آشپزخانه مطرح است، استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه، قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای متریال هنگام طراحی است. طراحی کابینت آشپزخانه به شکل‌های مختلفی وجود دارد؛ مثلا هر چند سال یک بار مد و ترندها دستخوش تغییرات می‌شود.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه به موارد مختلفی بستگی دارد، به طور کلی می توان گفت موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است :

  • – اپلاینس
  • – متریال 
  • – اکسسوری
  • – صفحه کابینت
  • – یراق آلات
  • – جزیره یا آیلند
  • – شرکت کابینت سازی
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

تعیین کننده قیمت کار شما براساس موارد بالا خواهد بود، توجه داشته باشید میزان برند بودن شرکت کابینت سازی که با آن کار میکنید نیز بی تاثیر نیست. با این حال قیمت طراحی آشپزخانه به موارد گسترده تری بستگی دارد.

طراحی کابینت آشپزخانه
کابینت سفید آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد شد. طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن زیر مجموعه به نامهای : کابینت ام دی اف ، کابینت پی وی سی ، کابینت هایگلس ، کابینت فلزی ، کابینت ممبران ، کابینت پولیشی و … دارد که هریک مشخصه ها و زیبایی مخصوص به خود را دارند.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت با انواع طرح ها

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن ، مانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک مدرن، ظاهری کاملا ساده و بدون کوچکترین جزئیات دارند برخلاف کابینت های کلاسیک که همراه با حاشیه های برامده و منبت کاری شده هستند.  درب کابینت های مدرن صاف و بدون هیچگونه برآمدگی است در صورتی که تنها یک خط باریک و کوچک، مرز بین کابینت ها را مشخص می کند.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت کلاسیک

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک

طراحی کابینت آشپزخانه‌ کلاسیک اصول و راهکارهای گوناگونی دارد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.  در طراحی طراحی کابینت آشپزخانه‌ سبک کلاسیک بدلیل تنوع زیاد در نوع متریال و مدل کابینت حد و مرزی وجود ندارد. بخاطر همین تنوع خیلی از افراد سبک کلاسیک را به سایر سبک ها ترجیح می دهند.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی انواع کابینت های نئوکلاسیک

کابینت کلاسیک معمولا پر زرق‌وبرق و مملو از حکاکی‌ها است و فضایی اشرافی و سلطنتی را در ذهن ایجاد می‌کند. یکی از اصول طراحی کابینت آشپزخانه‌ به سبک کلاسیک توجه به جزئیات و تمام ریزه کاری هایی است که ممکن است در نگاه اول خیلی به چشم نیاید اما همین پرداختن به جزئیات است که باعث پرطرفدار بودن کابینت نئوکلاسیک شده است.

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک
کابینت آشپزخانه کلاسیک

اصول طراحی کابینت کلاسیک

  • عدم سادگی یکی از اصول طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک
  • توجه به جزئیات یکی از اصول طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک
  • استفاده از تضاد رنگ ها در طراحی کلاسیک
  • استفاده از تقارن در طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک
  • توجه به رنگ ها در طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های کوچک یکی از دغدغه های بزرگ هر کدبانویی است ، طراحی کابینت آشپزخانه کوچک یکی از مهم ترین فاکتورها در دکوراسیون آشپزخانه می باشند. کابینت ها امروزه در طرح های متنوع و زیبایی طراحی شده اند. در طراحی کابینت آشپزخانه کوچک باید از کابینت های که تا سقف آشپزخانه هستند استفاده کنید تا از کمترین فضا آشپزخانه نهایت استفاده داشته باشید. کابینت ها با طرح های را انتخاب کنید که دارای قفسه های زیادی است و باعث می شود فضا آشپزخانه بزرگ بنظر برسد.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی انواع کابینت

طراحی ۳D کابینت آشپزخانه 

کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون آشپزخانه است. طراحی مناسب این بخش هم در زیبایی آشپزخانه موثر است و هم می‌تواند فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل اضافه منزل فراهم کند. استفاده از خدمات طراحی کابینت آشپزخانه ۳D باعث می‌شود که پیش از سفارش و ساخت کابینت دید کاملی نسبت به نحوه طراحی و محل قرارگیری آن‌ها داشته باشید.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کلاسیک

عوامل مختلفی می‌تواند بر هزینه‌های طراحی تری دی کابینت آشپزخانه موثر باشد.  مهم‌ترین عامل تعیین هزینه زمانی است که طراح برای طرح شما سپری می‌کند. اگر شما خودتان طرح را به طراح بدهید و صرفا بخواهید نتیجه آن را مشاهده کنید هزینه کمتری باید بپردازید.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی ۳D کابینت آشپزخانه

نکات مهم در طراحی کابینت آشپزخانه

اولین قدم در طراحی کابینت آشپزخانه تعیین سبک مورد نظرتان است. اگر دوست دارید آشپزخانه ‌ای به سبک مدرن داشته باشید، باید مدل کابینت با مبلمان منزل هماهنگ باشد یا اینکه اگر دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک باشد، بهتر است از یک طرح کلاسیک برای کابینت استفاده کنید. این کار زیبایی و هارمونی منزل شما را حفظ کرده و فضای خانه را با شکوه نشان خواهد داد. 

طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک
طراحی کابینت ممبران

اگر دکوراسیون خانه مدرن باشد ولی بخواهید از سبک کلاسیک برای آشپزخانه استفاده کنید، می‌ توانید از طرح‌ های ترکیبی برای آشپزخانه سفارش دهید.  البته امروزه سبک‌ های متفاوت تا حدودی با هم ترکیب شده‌ اند و می‌ توان طرح دلخواه خود را با کمک سازندگان کابینت به وجود آورد.

برای مطالعه بیشتر:

کابینت آشپزخانه مدرن

بازسازی کابینت

مدل کابینت

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت های گلاس (هایگلاس)

قیمت کابینت روکش چوب

قرارداد پیمانکاری ساخت و نصب کابینت

انواع مدل کابینت آشپزخانه

طراحی آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.49 ( 4 نظر)