استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
طراحی داخلی سرویس بهداشتی

یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات مورد استفاده در طراحی داخلی سرویس بهداشتی کاشی ها و سرامیک ها هستند  که طرح و رنگ کاشی و سرامیک می تواند بر روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی سرویس بهداشتی تاثیرگذار باشد.  همچنین استفاده از مدل روشویی ایده آل می تواند نقش موثری در طراحی داخلی سرویس بهداشتی داشته باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی طراحی داخلی سرویس بهداشتی استفاده از رنگ های مناسب است و علاوه بر این رنگ ها نقش تعیین کننده ای در ایجاد احساس افراد نسبت به فضا دارند.

توجه به نورپردازی، متریال ها و بافت ها، رنگ های به کاربرده شده در سرویس و از همه مهم تر چیدمان این فضای کوچک، باعث می شود تا جلوه ای خیره کننده در محیط داشته باشید.  استفاده از فضاهای ذخیره سازی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها به شما کمک می کند تا وسایل کاربردی خود را بدون ایجاد آشفتگی و برهم زدن نظم محیط در فضا جایگذاری کنید.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
طراحی داخلی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی خصوصی و مستر

در طراحی داخلی خانه، سرویس بهداشتی از عناصر مهم طراحی محسوب می شود. سرویس بهداشتی خصوصی، شامل سرویس برای اتاق های خواب فرزندان و سرویس والدین می باشد. ابعاد معمول سرویس برای خانه های کوچک ۱.۵ در ۲.۵  برای قرارگیری توالت، وان، دوش و روشویی می باشد.  در خانه های با مساحت بیشتر این ابعاد به ۲ در ۳ یا بیشتر تغییرمی کند تا فضای تقسیم بهتری میان توالت، وان و روشویی فراهم آورد، هم چنین با افزایش مساحت ایجاد فضایی میان فعالیت های تر و خشک امکان پذیر می باشد. تقسیم بندی فضاهای داخلی سرویس بهداشتی می تواند از طریق دیوارهای کم ارتفاع، دیوارهای شیشه ای و … انجام گیرد. ابعاد روشویی و وان نسبت به مساحت فضا متغیر است.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
طراحی مدرن داخلی سرویس بهداشتی
طراحی مدرن داخلی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی کوچک

برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی کوچک و شیک باید ابتدا ببنید چقدر فضا در اختیار دارید؟ چه تجهیزاتی را قرار است در آن فضا بگذارید؛ سپس در بازار به دنبال سایز مناسب این تجیهیزات بگردید؛ تا از فضایی که دارید بهترین استفاده شود. آینه ها در انعکاس نور بیشتر، نقش بسیار مهمی دارند؛ بنابراین با استفاده از این وسیله می‎توانید فضای کم نور و کوچک سرویس بهداشتی خانه خود را به کلی تغییر دهید. در طراحی داخلی سرویس بهداشتی کوچک انتخاب کابین دوش شیشه ای می تواند مانع از گرفتگی فضای داخلی شما شود و فضای شما را نسبتا بزرگ نشان دهد.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
استفاده از روشویی کوچک در سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن

در این سبک از طراحی دست شما برای ایجاد برخی ایده ها باز است. فضای سبک مدرن یک فضای ساده و مینیمال که معمولا با رنگ های سفید و سیاه  و هالوژن های رنگی طراحی شده است ، می باشد. در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک مدرن معمولا فضای سرویس و حمام را می توان بواسطه یک پارتیشن از هم جدا کرد.  و همچنین می توانید در طراحی این سبک از تابلوهای ساده و مدرن نقاشی برای تزیین فضا استفاده کنید. در سبک مدرن ، تمام تمرکز بر سادگی و حذف المان های غیر ضروری می باشد. یکی از انواع روشویی که در سبک مدرن بسیار مورد توجه می باشد ، روشویی بتنی خواهد بود. در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک مدرن گیاهان نقش مهمی دارند ، گیاهان بافت خوبی به فضا اضافه می کنند.

طراحی ساختمان دوبلکس
طراحی داخلی سرویس بهداشتی
استفاده از گیاهان در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی کلاسیک

برخلاف سبک مینیمال که سبک حداقل ها میباشد سبک کلاسیک سبکی تجملاتی و اشرافی میباشد که باید در آن هزینه کنید تا حق مطلب ادا شود.استفاده از وسائل لوکس و شیک از ویژگی های این سبک است. اساس طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام کلاسیک ، بر پایه نظم، تعادل و هماهنگی کامل شکل گرفته است.  طراحی کلاسیک عناصر دکوراسیون مدرن یا معاصر را شامل نمی شود و به جای آن غرق در سنت است. رنگ‌های اصلی معماری داخلی حمام به سبک کلاسیک اصیل ، درباری و ملایم هستند.تقارن ، معماری و نور، عناصر کلیدی هستند که باعث می شوند تا این حمام ها کلاسیک و رویایی در نظر کاربران با ارزش باشند.

استفاده از قفسه ها در طراحی داخلی سرویس بهداشتی
استفاده از قفسه ها در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک گیاهان جایگاهی ندارند. زیرا همه چیز رسمی و سلطنتی دارد و برخلاف سبک مدرن که گیاهان جز اصلی طراحی داخلی به حساب می آیند ، میباشد. در سبک کلاسیک استفاده از اکسسوری های قدیمی و عتیقه مانند تابلوهای اشرافی،بشقاب های قدیمی عتیقه،کره زمین طلایی رنگ و …. بیشتر کاربرد دارد.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک
طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک

نکات کلیدی در طراحی داخلی سرویس بهداشتی

در طراحی داخلی سرویس بهداشتی برای انتخاب شیرآلات در سبک کلاسیک ، باید از شیرآلات لوکس و زیبا در نصب روشویی و توالت فرنگی استفاده کنید. در گذشته به ندرت از شیرآلات کروم استفاده می‌شد و بیشتر شیرآلات از جنس برنج، برنز یا سایر آلیاژ‌ها ساخته می‌شدند. به همین خاطر بهتر است هنگام خرید شیرآلات لوکس کلاسیک به این مساله دقت کنید. در طراحی داخلی سرویس بهداشتی به سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی سعی در استفاده بهینه از فضا و گرایش به سادگی دارد. اگر شما می خواهید فضای سرویس بهداشتی منزل تان بزرگتر به نظر برسد باید از رنگ های روشن در طراحی داخلی سرویس بهداشتی استفاده کنید.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی
نورپردازی سرویس بهداشتی 

طراحی داخلی سرویس بهداشتی ایرانی

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که متاسفانه در اکثر خانه های ایرانی نیز شاهد آن هستیم، نبود هیچگونه پنجره و در نتیجه ورود نور طبیعی به داخل حمام است. اگر در حال بازسازی یا طراحی حمام و سرویس هستید، حتما پنجره ای رو به بیرون برای آن در نظر بگیرید. اگر به هیچ طریقی ممکن نیست پنجره ای در حمام ایجاد کنید، ایجاد یک هواکش یا دریچه کوچک سقفی که اجازه ورود نور به داخل اتاق را بدهد بهتر از هیچ چیز است.

برای مطالعه بیشتر:

جکوزی

قیمت وان حمام

ابعاد وان جکوزی یک نفره

ابعاد وان حمامی ساده

اندازه وان کوچک

جکوزی آماده بزرگ

جکوزی اماده ۶ نفره

وان چوبی

وان حمام بزرگ

طراحی اتاق خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.6 ( 6 نظر)