استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی بانک
طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی بانک می تواند نشان دهنده توانمند بودن و اهمیت شعبه باشد و علاوه بر این بهتر است برای جذب مشتری بیشتر دکوراسیون داخلی بانک را به گونه ای طراحی کنید که نسبت به سایر بانک ها زیبا و خاص تر باشد. طراحی داخلی مکان های اداری و تجاری مانند طراحی داخلی منازل مسکونی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است در طراحی مکان های اداری پر رفت و آمد نظیر طراحی داخلی شعب بانک حساسیت لازم را به خرج دهید.

طراحی یک دکوراسیون جدید و به روز در کنار امنیت بالای آن بانک به همراه صمیمیت و طرز برخورد کارمندان آنجا بسیار مهم است. یک طراحی داخلی بانک خوب باید فضای مناسب برای مشتریان و کارمندان داشته باشد که علاوه بر راحتی امنیت آنها را هم تضمین کند.

طراحی داخلی بانک
طراحی داخلی بانک

ضوابط و استاندارد های طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی بانک دارای ضوابط و استانداردهای اداری خاصی می باشد. در طراحی داخلی بانک ، توجه به ایده هایی که باعث رفاه بیشتر مشتریان می شود ضروری است. بانک نیز، همانند سایر مشاغل نیازمند محلی است که مشتریان با مراجعه به آن به انجام امور مختلف بپردازند. طراحی داخلی شعبه بانک هرچقدر شیک تر و خاص تر باشد، یک امتیاز مثبت و برتری نسبت به بانک های دیگر به شمار می رود. علاوه بر این، زیبایی دکوراسیون بانک به جذب و ماندگاری مشتریانِ یک شعبه بانک کمک بسیار زیادی می کند.

میز و صندلی از جمله وسایل برای طراحی داخلی بانک ها می باشند که بهتر است از میز و صندلی ها با ابعاد و اندازه مناسب در دکوراسیون بانک استفاده کنید علاوه بر این توجه به راحتی و کیفیت صندلی اداری نیز مسئله ای مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

صول و ضوابط طراحی داخلی بانک
اصول و ضوابط طراحی داخلی بانک

هزینه طراحی داخلی بانک 

همانطور که میدانید طراحی داخلی بانک ، شامل مراحل گسترده ای است ، که نتیجه ی آن داد و ستد بهتر داده ها و مهمتر از همه خدمات دهی درست و صحیح  است که باعث جذب بیشتر مشتری میگردد. هزینه طراحی داخلی بانک به طور دقیق قابل بیان نیست و با توجه به طرح و مصالح مصرفی متغیر است.

طراحی داخلی بانک

 شعبه یک قسمت کلیدی در حیطه ی روابط عمومی وارتباطی بانک است. شعبه از نقطه نظر پایه ای نشان دهنده ی واقعیت و ماهیت موسسات مالی و یکی از شاخصه های مهم ارتباط با مشتریان است و در واقع  چکیده تمام فعالیت‌ها و زحماتی است که زیربنای خدمات ‌دهی بانک‌ را معین می‌نماید.

طراحی متفاوت بانک با الهام از اوریگامی

با افزایش رقابت در بازار خدمات  مالی ، بانکها برای گرفتن سهم بیشتری از این بازار که همان جذب مشتری بیشتر میباشد مجبور به تلاش بیشتری شده اند.به همین منظور طراحی داخلی بانک اهمیت ویژه ای دارد. روند تازه‌ای در طراحی داخلی بانک‌ ها با ورود و تاسیس بانک های خصوصی  به وجود آمده و تغییرات بسیاری در عملکردها و رویکردهای بانکها ایجاد شده است. با حذف کرکره‌ و افزایش سطح شیشه ، نمای بیرونی شعبه ها سبک‌تر و شفاف‌تر شده‌اند.

طراحی داخلی بانک
طراحی داخلی بانک

ضرورت طراحی داخلی بانک 

افراد زیادی در طول روز به بانک مراجعه می کنند. طراحی داخلی بانک باید به نوعی باشد که پاسخ گوی افراد زیادی در طول روز باشد. با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات موجود در بانک ها نیز دستخوش تغییر شده است که این تغییرات حتی در طراحی داخلی این فضا نیز بسیار مشهود می باشد. از آن جایی که بانک ها با پول سر و کار دارند ، امکان سرقت در این مکان بسیار بالا می باشد. بنابراین طراحی داخلی بانک باید به نوعی باشد که امنیت مشتریان و کارمندان در آن حفظ شود. بهتر است از دوربین های مداربسته و قفل های هوشمند برای تامین هر چه بیشتر امنیت در این فضا استفاده شود .بخشی از بانک که در آن وجه نقد نگه داری می شود ، خزانه نام دارد. این قسمت باید جدا از دیگر بخش های بانک باشد. برای حفظ امنیت بیشتر خزانه داری ، بهتر است از سیستم های امنیتی در این قسمت استفاده شود.اهمیت طراحی داخلی بانک در این بخش کاملا مشهود است.

صول و ضوابط طراحی داخلی بانک
اهمیت طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی سالن انتظار بانک

طراحی داخلی بانک ، در برگیرنده فرآیند پیچیدهای است که در نگاه اول اگرچه صرفا فضایی جهت دادوستد مالی به نظر می رسد، لیکن حقیقتا از این امر فراتر می رود و یکی از اهداف آن، خدماتدهی صحیح در راستای ایجاد روابطی گرم و تبیین احساس وفاداری و تعلق خاطر مشتریان ، جذب و حفظ آنها است.در طراحی داخلی بانک استفاده از سقف کاذب نیز می تواند در زیباتر شدن فضا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

طراحی داخلی بانک
طراحی داخلی سالن انتظار بانک

یکی از بارزترین ویژگیهای صنعت بانکداری ، ورود بانکداری الکترونیک به این عرصه است ، که موجب گردیده دکوراسیون داخلی شعبه ها از شکل های سنتی و متعارف رفته رفته با گذر زمان و تغییر مسائل فرهنگی و اجتماعی به شکل های جدید ، منعطف و بسیار متنوع تغییر یابد.  در این میان بانکداری الکترونیک به عناون نقطه عطفی در این سیر تحول توانسته است در مدت زمان کوتاهی، تغییرات شگرفی در دکوراسوین داخلی شعبه ها پدید آورد و به بیان برخی خبرگان بانکی بعد زمان و مکان را در نوردد.

برای مطالعه بیشتر:

طراحی داخلی سینما

دکوراسیون داخلی بانک

اصول طراحی بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!