بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان به هزینه مصالح، فضاهای قابل بازسازی، دستمزد پیمانکاران و به خصوص در بازسازی فست فود به دستمزد طراحان بستگی دارد. خدمات طراحی و بازسازی رستوران ها در انواع سبک ها و با حرفه ای ترین مجریان در عمران مدرن ارائه می شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

همدان x

بازسازی رستوران و کافی شاپ

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

همدان

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

بازسازی رستوران و کافی شاپ به دلایل مختلفی می تواند انجام شود. از عمده ترین این دلایل می توان به تغییر کاربری یک فضای تجاری اشاره کرد. اکثر صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها پس از اجاره یا خرید فضا، به طراحی و مناسب سازی فضا به عنوان رستوران می پردازند. بازسازی رستوران در انواع مختلف بازسازی فست فود ، بازسازی رستوران های سنتی و … انجام می گردد. بسته به محل، نوع مشتریان و منوهای ارائه شده در رستوران و کافی شاپ از سبک های مختلفی طراحی بهره گرفته می شود. در ادامه به انواع سبک ها اشاره می شود.

 

هزینه بازسازی کافی شاپ
بازسازی کافی شاپ و رستوران

 

هزینه بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

هزینه بازسازی رستوران ها و کافی شاپ بسته به مواردی که تغییر می یابد، دارد. به عنوان مثال برای بازسازی فست فود می توان از طراحی سالن های باز بهره برد. زیرا صرف غذا در این گونه رستوران ها نسبت به نوع سنتی مدت زمان کمتری می طلبد. یا برای بازسازی رستوران هایی با تم های خاص می توان از طیف رنگی به خصوصی استفاده نمود و در طراحی کفسازی ها یا دیوارپوش ها نیز از متریال و رنگ به خصوصی استفاده کرد. بازسازی رستوران ها و بازسازی فست فود ها با توجه به هزینه های تعویض مانند هزینه تجهیزات، هزینه های مربوط به تعویض یا ترمیم کفسازی ها و … تعیین می شود. 

 

بازسازی فست فود
بازسازی فست فود

 

هزینه بازسازی فست فود هم چنین به هزینه دستمزد پیمانکاران، مجریان کار و طراحان داخلی بستگی دارد. پیش از شروع بازسازی رستوران لازم است با مشاوران و طراحان داخلی مشورت نموده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس شرکت های مجری بازسازی رستوران یا بازسازی فست فود ، هزینه ها را برای شما برآورد کرده و دید کلی نسبت به بودجه و خرج و مخارج می دهد.

 

بازسازی رستوران
بازسازی رستوران با متریال چوب

 

انواع سبک های بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

همان طور که اشاره شد، در بازسازی رستوران ها از انواع سبک های طراحی بهره گرفته می شود. از انواع سبک های رایج در بازسازی رستوران و کافی شاپ ، می توان به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، اسکاندیناویایی، منوکروم، ساحلی، ترنزیشنال و روستیک اشاره کرد.

 

طراحی و اجرای بازسازی رستوران
انواع سبک طراحی رستوران، از راست: سبک ساحلی، سبک مدرن

 

هزینه بازسازی کافی شاپ
انواع سبک طراحی رستوران، از راست: سبک کلاسیک، سبک مونوکروم

 

 نحوه بازسازی رستوران
انواع سبک طراحی رستوران، از راست: سبک انتقال، سبک روستیک

 

هزینه اجرای بازسازی رستوران
انواع سبک طراحی رستوران و کافی شاپ، از راست: سبک نئوکلاسیک، سبک اسکاندیناویایی

 

انواع روش های بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان

مانند هر فضای دیگری در بازسازی رستوران و کافی شاپ نیز می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. در ادامه به انواع راهکارهایی که می توان با بسته به هزینه مورد نظر انجام داد، پرداخته شده است.

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با بازسازی نما

از اصلی ترین نمودهای بیرونی رستوران و کافی شاپ می توان به نمای آن اشاره کرد. زیرا نما در نگاه اول مشتری را به داخل رستوران و کافی شاپ جذب می کند. در بازسازی نما هم مانند طراحی فضای داخلی، می توان رویکردهای مختلفی داشت. به عنوان مثال در رستوران هایی که حالت رسمی دارد، سعی می شود ارتباط بصری کمتری با خارج داشته باشد و به حالت درونگرا طراحی می شود. در بازسازی رستوران ها و بازسازی فست فود هایی که تا حدودی حالت غیررسمی دارد، ارتباط بصری قابل توجهی با فضای بیرون در نظر گرفته می شود.

 

هزینه طراحی کافی شاپ
بازسازی رستوران با بازاسازی نما

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با بازسازی ورودی

در بازسازی رستوران و بازسازی فست فود ، پس از نما، ورودی تاثیرگذار ترین عنصر فضا در جذب مخاطب به فضا است. بدین منظور در بازسازی رستوران و کافی شاپ بسته به سبک مورد استفاده می توان سلسه مراتبی به عنوان ورودی در نظر گرفت. در رستوران هایی که از سبک های رسمی در طراحی آن استفاده شده است، باید سلسله مراتبی بیشتری برای ورودی قائل شد. در سبک های غیررسمی تر می توان این سلسه مراتب را به حداقل رساند. به عنوان مثال در بازسازی فست فود افراد می توانند مستقیما وارد سالن غذاخوری شوند.

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با تغییر رنگ

در بازسازی رستوران ها می توان با تغییر رنگ مصالح و مبلمان به تنوع و تغییر در فضای داخلی رسید. در رستوران هایی که نورپردازی عمومی یکنواخت در فضا به کار گرفته شده است، عموما از رنگ های روشن استفاده می شود و در رستوران ها و کافی شاپ هایی که نورپردازی عمومی وجود ندارد و اغلب از نورپردازی نقطه ای و متمرکز روی میزها استفاده شده است، از رنگ های گرم و تیره بهره گرفته می شود.

  

اجرای بازسازی کافی شاپ
بازسازی رستوران با تغییر رنگ

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با بازسازی پوشش کف، سقف و دیوار

در بازسازی رستوران و کافی شاپ می توان با تغییر کفپوش، دیوار پوش و پوشش سقف تغییرات قابل ملاحظه ای در فضای داخلی رستوران ایجاد کرد. بسته به هزینه و نظر کارفرما می توان از دیوارپوش های قابل نصب و یا در مواردی با نقاشی های هنری و طرح هایی که توسط هنرمندان اجرا می شود، بهره گرفت. در تعیین نوع دیوارپوش دقت شود که مصالح مقاومت کافی در برابر شست و شو داشته باشد.

 

اجرای بازسازی کافی شاپ
بازسازی رستوران با تغییر رنگ

 

در بازسازی رستوران و بازسازی فست فود طراحی سقف بسته به نوع نورپردازی و ارتفاع سقف فضا می تواند متفاوت باشد. در رستوران هایی که ارتفاع سقف زیاد است، می توان از سقف کاذب کناف با نورپردازی به وسیله چراغ هالوژن بهره گرفت.

 

طراحی رستوران
بازسازی رستوران با تغییر رنگ

 

یکی از سقف هایی که در بازسازی رستوران ها رایج است، سقف اکسپوز است. در این نوع سقف ها اجزای سازه ای و تاسیسات و کانال ها در معرض دید است و پوششی در سقف اجرا نمی شود. این نوع از سقف ها در بازسازی رستوران و بازسازی فست فود در سبک های مدرن اجرا می شود.

 

هزینه بازسازی رستوران و کافی شاپ
سقف اکسپوز در طراحی کافی شاپ

 

در بازسازی رستوران با تغییر کفپوش می توان تغییر قابل توجهی در فضا به وجود آورد. دقت شود که کفپوش رستوران و کافی شاپ به دلیل شست و شوی مداوم، باید مقاومت لازم در برابر آب و رطوبت را داشته باشد.

 

هزینه اجرای بازسازی کافی شاپ
بازسازی کافی شاپ با تعویض کفپوش 

 

بسته به سبک و نورپردازی فضا، در انتخاب کفپوش، دیوارپوش و پوشش سقف، از طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کرد.

 

بازسازی رستوران و فست فود با طراحی سلف و پیشخوان

در بازسازی رستوران هایی که غذا به صورت سلف ارائه می شود، می توان مسیر گردش و چیدمان یخچال ها را طراحی کرد. این شیوه به خصوص برای بازسازی فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هزینه اجرای بازسازی رستوران
بازسازی رستوران با طراحی پیشخوان

 

در بازسازی رستوران ها ، عموما قفسه هایی که به صورت ویترینی از مواد غذایی و ملزومات کافی شاپ قرار داده شده است طراحی می شود. نورپردازی و طراحی دیوارهای این بخش اهمیت ویژه ای در فضای داخلی دارد. ممکن است در طراحی و ساماندهی فضاها نیاز به برداشته شدن تیغه و با تغییر مکان برخی فضاها شد.

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با طراحی جا لباسی

در بازسازی رستوران هایی که فضای کافی دارند می توان قسمتی را به عنوان جا لباسی در نظر گرفت و افراد در بدو ورود لباس های زمستانی خود را تحویل داده و سپس وارد رستوران شوند.

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با نورپردازی

به دلیل اینکه اکثر مراجعات به رستوران و کافی شاپ در شب اتفاق می افتد. در بازسازی رستوران و بازسازی فست فودی ها، نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد و به نوعی کامل کننده طراحی محسوب می شود.

 

هزینه طراحی و اجرای کافی شاپ
بازسازی رستوران با نورپردازی متمرکز

 

همان طور که اشاره شد، بسته به نوع طرح و میزان رسمی بودن فضا، می توان از نورپردازی یکنواخت عمومی و یا نورپردازی متمرکز و تاکیدی در بازسازی رستوران استفاده کرد. نورپردازی در جلوه نهایی رنگ ها تاثیر بسار زیادی دارد.

 

هزینه نورپردازی در بازسازی رستوران
نورپردازی عمومی در بازسازی رستوران 

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با تغییر مبلمان

یکی از راحت ترین روش هایی که می توان با استفاده از آن تغییرات قابل توجهی در بازسازی رستوران و بازسازی فست فود انجام داد، تغییر مبلمان و پرده های فضاست. مبلمان رستوران با ایجاد تنوع رنگ و نحوه چیدمان آنها، تاثیر بسیار زیادی در فضا می گذارد.

 

بازسازی رستوران با تغییر مبلمان
بازسازی رستوران با تغییر مبلمان

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با بازسازی سرویس بهداشتی

یکی از فضاهایی که هر مشتری در مراجعه به رستوران و کافی شاپ از آن استفاده می کند، سرویس بهداشتی است. در بازسازی سرویس بهداشتی رستوران می توان از سبک های مختلف معماری داخلی که در بالا اشاره شد، استفاده کرد.

 

هزینه اجرای سرویس در بازسازی رستوران
طراحی سرویس بهداشتی در بازسازی رستوران

 

بازسازی رستوران و کافی شاپ با بازسازی تاسیسات

بازسازی تاسیسات مکانیکی و عایق کاری، در بازسازی رستوران ها و بازسازی فست فود اهمیت ویژه ای دارد. زیرا این فضاها به صورت مداوم شست و شو شده و در معرض آب رطوبت قرار دارند. بنابراین از اساسی ترین کارهایی که در بازسازی رستوران و کافی شاپ باید بدان پرداخت، تعمیر تاسیسات و لوله کشی و عایق کاری کفپوش ها و دیوارهاست.

بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در همدان، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در شراء، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در اسدآباد، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در پیرسلیمان، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در بهار، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در صالح آباد، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در لالجین، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در تویسرکان، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در قلقل رود، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در رزن، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در سردرود، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در قروه درجزین، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در فامنین، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در پیشخور، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در کبودرآهنگ، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در شیرین سو، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در گل تپه، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در ملایر، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در جوکار، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در زند، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در سامن، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در نهاوند، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در خزل، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در زرین دشت، بازسازی رستوران و کافی شاپ در همدان در گیان.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

فرزام تبریزی

سلام شرکت های معرفی شده بازسازی رستوران و کافی شاپ رو به همه ی روش های معرفی شده در مطالب میتونن انجام بدن ؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما