بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد

بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه بازسازی پارکینگ و هزینه بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد به نوع بازسازی، عمق فرسودگی، هزینه مصالح و متریال و دستمزد پیمانکاران بستگی دارد. انواع بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد مانند بازسازی پارکینگ ، بازسازی لابی ساختمان ، بازسازی راه پله و بازسازی پله های قدیمی در عمران مدرن با بهترین کیفیت ارائه می شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

بجنورد x
lift_banner

بازسازی پارکینگ و مشاعات

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بجنورد

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد

برای بازسازی مشاعات ساختمان ابتدا باید بررسی کنیم مشاعات شامل چه فضاهایی از ساختمان می شود. مشاعات هر ساختمانی به معنای فضاهای مشترکی است که ساکنین به یک اندازه حق استفاده از آن ها را دارند. بازسازی پارکینگ ، بازسازی لابی ساختمان ، بازسازی راه پله ساختمان همگی زیرمجموعه بازسازی مشاعات ساختمان هستند.

 

بازسازی مشاعات ساختمان
بازسازی مشاعات ساختمان

 

در این میان به بازسازی پارکینگ به دلیل اهمیت کاربردی که این فضا دارد، بیشتر پرداخته شده است. هزینه بازسازی پارکینگ با توجه به بودجه، سلیقه کارفرمایان و متراژ محیط تغییر می کند. برای بازسازی مشاعات ساختمان لازم است همه اعضا ساختمان با یکدیگر هماهنگ بوده و به یک نتیجه واحد در زمینه بازسازی پارکینگ و مشاعات ساختمان برسند زیرا این فضاها باید طبق سلیقه جمعی افراد طراحی و بازسازی شود.

 

هزینه بازسازی پارکینگ و مشاعات در بجنورد

محاسبه هزینه بازسازی مشاعات و هزینه بازسازی پارکینگ طبق نظر کارشناسان و مجریان شرکت های بازسازی مشخص می شود. هزینه بازسازی مشاعات ساختمان به عواملی همچون عمق خرابی ها و مقدار نیاز به بازسازی ، کیفیت متریال مورد استفاده برای بازسازی مشاعات ساختمان ، دستمزد کارگران و صاحب کار و ... وابسته است. از آنجایی که پرداخت بازسازی پارکینگ و مشاعات ساختمان به شخص خاصی بر نمی گردد زیرا مالکیت آن بین اعضای ساختمان مشترک است، باید این هزینه ها بین مالکین ساختمان تقسیم شده و هزینه بازسازی پارکینگ و مشاعات ساختمان توسط آن ها پرداخته شود.

 

بازسازی مشاعات ساختمان
راهرو و راه پله ساختمان

 

انواع بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد

بعد از معرفی فضاهای مشاع در یک ساختمان، نوبت به معرفی و توضیح هر کدام از این بخش ها می باشد. در ادامه به بررسی بازسازی مشاعات ساختمان در هر فضا پرداخته شده است.

 

بازسازی پارکینگ

پارکینگ یکی از فضاهای مشاع هر ساختمانی است. امروزه در پارکینگ ها علاوه بر طراحی محلی برای پارک کردن خودرو ها، انباری ، در برخی موارد کارگاه و یا اتاق کار نیز در نظر گرفته می شود. بازسازی پارکینگ یکی از زیرمجموعه های بازسازی مشاعات ساختمان است که توسط تیم های متخصص و ماهر انجام می شود. هزینه بازسازی پارکینگ نیز بر اساس دستمزد تیم اجرای بازسازی پارکینگ و مشاعات ساختمان و هم چنین مواد و متریال مورد استفاده آن ها تعیین می شود. برای محاسبه هزینه بازسازی پارکینگ پیش از شروع بازسازی مشاعات بهتر است با متخصصین و مشاورین ما در عمران مدرن تماس بگیرید تا با انواع هزینه بازسازی پارکینگ و بازسازی مشاعات ساختمان متناسب با بودجه خود مطلع شوید.

 

بازسازی پارکینگ
پارکینگ ساختمان مسکونی

 

 

بازسازی لابی ساختمان

بازسازی لابی ساختمان بخش دیگری از بازسازی مشاعات ساختمان می باشد. لابی پیش فضای ورودی هر ساختمانی است که معمولا در طبقه همکف واقع شده و در واقع به عنوان یک گره مخاطبان فضایی را در ساختمان پخش می کند. به جهت آن که آن فضا اولین فضایی می باشد که مخاطب با آن روبه رو می شود، بهتر است در بازسازی لابی ساختمان به نکات ریز و مهمی که وجود دارد به اندازه کافی توجه شود تا فضایی جذاب و زیبا از لحاظ بصری به وجود بیاید. 

 

بازسازی لابی
بازسازی لابی ساختمان

 

بازسازی راه پله ساختمان

بازسازی راه پله های قدیمی یکی دیگر از مراحل بازسازی مشاعات ساختمان است که هم می تواند جنبه سازه ای و هم جنبه دکوراسیون داشته باشد. در بازسازی راه پله ساختمان پیش از هرچیز باید به بررسی ضرورت ها و دلایل آن پرداخته شود. در ادامه به بررسی ضرورت بازسازی پله های قدیمی پرداخته می شود.

  • فرسودگی و تخریب راه پله
  • نم دادن دیوار های راه پله ساختمان
  • زیبایی و تنوع ظاهری پله ها
  • لق شدن قرنیز پله یا شکستگی سنگ راه پله

 

بازسازی راه پله ساختمان
بازسازی پله های قدیمی

 

برای بازسازی راه پله قدیمی همچون بازسازی مشاعات ساختمان ، آیتم های مختلفی وجود دارد که باید پیش از شروع عملیات مورد بررسی قرار بگیرند.

 

فرسودگی در بازسازی پله قدیمی

از جمله آیتم های تعیین کننده در هزینه های بازسازی مشاعات ساختمان تشخیص میزان فرسودگی است. این مورد در بازسازی راه پله ساختمان نیز صدق می کند. فرسودگی هم می تواند بر اثر مرور زمان و کهنگی ناشی از آن باشد و هم به علت نم و رطوبت دادن دیوار ها و خرابی ناشی از این موضوع به وجود آمده باشد. 

 

زیبایی در بازسازی راه پله

دراختیار داشتن طرح های سه بعدی برای طراحی و بازسازی راه پله های قدیمی تا حد زیادی مسیر ایده پردازی را هموار تر می کند. زیبایی و جذابیت بصری برای طراحی و بازسازی پله های قدیمی یکی از مهم ترین فاکتور های بازسازی مشاعات ساختمان است. در راستای زیبا تر کردن طراحی ها در بازسازی راه پله می توان از انواع روش های نورپردازی نیز استفاده نمود.

 

بازسازی پله قدیمی
انتخاب کفسازی مناسب برای راه پله قدیمی

 

متریال مناسب در بازسازی راه پله ساختمان

متریال های متعدد در طراحی و بازسازی پله های قدیمی بسیار کمک کننده است. به طور کلی در بازسازی مشاعات ساختمان‌ ، استفاده از متریال مناسب نتیجه خوبی را در پی خواهد داشت. با استفاده از سنگ، گچ و انواع در پوش و کناف و هوم شیت می‌توان در بازسازی راه پله ساختمان از روش های طراحی مدرن و به روز استفاده نمود. 

 

دیوار پوش در بازسازی راه پله های قدیمی

دیوارپوش ها نقش مهمی در بازسازی مشاعات ساختمان دارند. در بازسازی پله های قدیمی نیز نباید از تاثیر دیوار پوش ها بر زیبایی محیط غافل شویم. دیوار پوش ها با توجه به جنس و کیفیت های متفاوتی که دارند، رنج قیمتی متغیری نیز شامل حال آن ها می شود.

 

بازسازی راه پله
بازسازی دیوار پوش در طراحی راه پله

 

نورپردازی در بازسازی راه پله ساختمان

نورپردازی سقف و پله ها در بازسازی راه پله های قدیمی یکی از آیتم های مهم به شمار می رود. نور پردازی و کار گذاشتن لامپ‌های ال ای دی باعث می‌شود که نور بیشتری در پله‌ها منعکس گردد و حتی به راحتی از پله‌ها عبور و مرور شود.

 

بازسازی راه پله
طراحی نورپردازی برای راه پله ساختمان

 

نکات بازسازی پارکینگ در بجنورد

برای بازسازی مشاعات ساختمان به خصوص بازسازی پارکینگ نکات مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه نمود. از مهم ترین آن ها دلایل بازسازی پارکینگ می باشد. در ادامه به بررسی ضرورت های بازسازی پارکینگ پرداخته شده است.

  • ترک خوردگی کفپوش های پارکینگ به خصوص در پارکینگ های موسم به پارکینگ های طبقاتی ناشی از نفوذ رطوبت، نشت روغن خودروها، وجود برف، یخ یا نمک در محل می تواند یکی از مهم ترین نشانه ها برای بازسازی پارکینگ باشد.
  • اصلاح و تعمیر سیستم های تهویه مناسب پارکینگ و رفع نقص در سیستم های ایمنی و حفاظتی محل از دیگر دلایل بازسازی پارکینگ است.
  • رفع نقایص نورپردازی و آینه های موجود در محل یا هر نوع تجهیزات روشنایی موجود در پارکینگ را می توان در عملیات بازسازی پارکینگ در نظر داشت.
  • تعمیر و نوسازی رمپ یا شیب راهه پارکینگ نیز از جمله اقداماتی است که در بازسازی پارکینگ صورت می گیرد.

 

بازسازی پارکینگ
پارکینگ طبقاتی

 

در بازسازی مشاعات ساختمان طراحی دکوراسیون یکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد. بازسازی پارکینگ نیز از این قائده مستثنی نیست. در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که بهتر است در بازسازی پارکینگ در نظر گرفته شوند.

  • میزان فضایی که برای پارکینگ در نظر گرفته می شود رابطه ی مستقیمی با دکوراسیون پارکینگ دارد. دقت در چگونگی باز و بسته شدن درب ها به هنگام بازسازی پارکینگ لازم و ضروری است.
  • دکوراسیون پارکینگ با استفاده از کفپوش ها و دیوار پوش های زیبا، مقاوم و قابل شست و شو بیشتر به چشم می آید. برای بازسازی پارکینگ های کوچک می تواند از کفپوش ها یا دیوارپوش هایی به رنگ روشن استفاده نمود. مقاوم بودن کفسازی در بازسازی مشاعات ساختمان به خصوص بازسازی پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • استفاده از گل و گیاه و ایجاد منظره سبز در بازسازی پارکینگ به زیباسازی آن کمک شایانی می کند.
  • نورپردازی یکی از مهم ترین نکاتی است که در طراحی و بازسازی مشاعات ساختمان در نظر گرفته می شود. برای بازسازی پارکینگ می توان از تجهیزات نورپردازی مدرن و به روز استفاده نمود. نورپردازی در پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با کمک آن می توان نوعی خوانایی بصری نیز ایجاد نمود. استفاده از نورپردازی در جهت بولد کردن کفسازی ها و دیوار پوش ها برای ساختمان ها مسکونی و به جهت خوانایی محیط برای بازسازی پارکینگ ها طبقانی کاربرد دارد.

 

بازسازی مشاعات ساختمان
مشاعات ساختمان

 

نکات بازسازی لابی ساختمان در بجنورد

برای بازسازی لابی ساختمان باید به نکات زیادی توجه نمود. همان طور که در بخش بالا نیز به آن اشاره شد، بازسازی لابی ساختمان از مهم ترین بخش های بازسازی مشاعات ساختمان است، زیرا اولین فضایی است که در بدو ورود به ساختمان با آن مواجه می شویم.

ضرورت بازسازی مشاعات ساختمان به خصوص لابی به فرسودگی مصالح، قدمت و عمر بنا، تغییر سلیقه کارفرمایان و یا مشکلات سازه ای بستگی دارد. گاهی هم برای افزایش زیبایی ساختمان و متنوع سازی آن اهالی ساختمان تصمیم بر تغییر سبک و بازسازی لابی ساختمان می گیرند. در عین حال تکنیک هایی وجود دارد که در بازسازی لابی ساختمان و همچنین سایر فضاها در بازسازی مشاعات ساختمان به کار می آیند.

  • بزرگنمایی: رعایت نکاتی مانند استفاده از مصالح روشن و ایجاد طرح های خلوت و سبک به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک می کند. اگر در بازسازی لابی ساختمان با فضای کوچک رو به رو هستید می توان از کفسازی های روشن مانند سنگ مرمر و طراحی های مینیمال و خلوت استفاده کنید.
  • نور: یکی دیگر از مهم ترین عوامل در بازسازی مشاعات ساختمان به خصوص بازسازی لابی ساختمان ها، روشنایی می باشد. به این منظور می توان تعداد بازشو ها را افزایش داد و یا از دیوار های شفاف و پارتیشن به جای دیوار استفاده نمود.
  • کفسازی: از لحاظ زیبایی‌شناختی بازسازی لابی ساختمان ، باید به نکاتی مانند استفاده درست از پوشش‌های مناسب، مبلمان، علامت‌ها و عناصر هنری، توجه داشت که منعکس ‌کننده ماهیت عمومی فضا باشد. کفسازی نیز از جمله این عناصر زیبایی شناختی می باشد که در بازسازی مشاعات ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

 

نورپردازی راه پله

 

نکات بازسازی راه پله ساختمان در بجنورد

برای بازسازی راه پله در زیرمجموعه بازسازی مشاعات ساختمان موارد خاصی وجود دارد که در اکثر مواقع نیاز به ترمیم و بازسازی دارند. در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

  • برطرف کردن لق شدگی کف پله : یکی از نخستین کارهای متداول که در بازسازی راه پله قدیمی  انجام می‌شود، رفع لق شدگی آن ها است. لق شدن پله‌ها باعث حرکت در کف پله می‌گردد، که بسیار خطرناک است. مخصوصا برای کسانی که قرار است از روی پله ها عبور کنند. لقی پله‌ها ممکن است خطرات جانی بسیاری در پی داشته باشد.
  • برطرف کردن شکستگی پله‌ ها : برای بازسازی پله های قدیمی می‌توان با برطرف کردن شکستگی‌ها آن را به راحتی تعمیر کرد. برای شروع آن بهتر است اول اندازه کف و ارتفاع نرده ها به دست بیاید. در مرحله بعدی به ترمیم و بازسازی پله قدیمی پرداخته می شود.

بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در بجنورد، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در راز و جرگلان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در گرمخان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در اسفراین، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در بام و صفی آباد، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در جاجرم، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در جلگه سنخواست، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در جلگه شوقان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در شیروان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در سرحد، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در قوشخانه، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در فاروج، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در خبوشان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در گرمه، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در مانه و سملقان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در سملقان، بازسازی مشاعات ساختمان در بجنورد در مانه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما