سیستم کنترل تردد پارکینگ

سیستم کنترل تردد پارکینگ

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

هزینه سیستم کنترل تردد پارکینگ متأثر از عوامل مختلفی چون تعداد درب های ورودی و خروجی، تعداد ترددهای روزانه و همچنین نرم افزار مورد استفاده برای مدیریت ترددها است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای سیستم کنترل تردد پارکینگ

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سیستم کنترل تردد پارکینگ

سیستم کنترل تردد پارکینگ یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای انواع سازمان ها و ساختمان ها است. نظارت و پیگیری رفت و آمدها، لازمه تأمین امنیت مکان های مختلف است. به طوری که با نصب سیستم های کنترل تردد خودرو مشکلات امنیتی بسیاری حداقل می شوند. چرا که تمامی تردد ها به صورت مجاز و نظارت شده صورت می گیرند. سیستم کنترل تردد پارکینگ از جدیدترین و کارآمدترین راه کارهای نظارت و کنترل رفت و آمد به شمار می آید. متناسب با تعداد پرسنل ثابت و مراجعه کنندگان نوع تجهیزات مورد استفاده در کنترل تردد پارکینگ متغیر است. سامانه هوشمند کنترل تردد پارکینگ توانایی دریافت، پردازش، ثبت، گزارش و نمایش اطلاعات رفت و آمد خودرو های مختلف را دارا می باشد. هدف از پیاده سازی این سیستم بهبود روند اجرایی همراه با افزایش سرعت، دقت و امنیت پارکینگ است.

 

سیستم کنترل ترددد پارکینگ
سیستم کنترل تردد هوشمند پارکینگ

قیمت سیستم کنترل تردد پارکینگ

اجرای سیستم کنترل تردد پارکینگ از سری اقدامات بسیار مهم برای حفظ امنیت و اجرای قوانین رفت و آمد به مکان های مختلف می باشد. از آن ها که در انواع ساختمان ها متناسب با مقدار بودجه، درب های ورودی و همچنین تراکم تردد؛ سیستم های مختلفی با قابلیت های متنوع قابل استفاده است، لازم است تا این کار توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود. قیمت سیستم کنترل تردد پارکینگ معمولاً بر اساس قابلیت های آن و همچنین تعداد تجهیزات مورد نیاز مشخص می شود.

تجهیزات سیستم کنترل تردد پارکینگ

برای به کارگیری صحیح و کارآمد سیستم کنترل تردد و مدیریتی پارکینگ لازم است تا از برند انواع تجهیزات با قابلیت های مختلف استفاده شود. در ادامه انواع تجهیزات مورد استفاده در سیستم کنترل تردد پارکینگ مورد بررسی قرار می گیرد.

راهبند سیستم کنترل تردد پارکینگ

راه بند به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی در سامانه هوشمند کنترل تردد خودرو در مکان های مختلف استفاده می شود. سیستم عملکرد پارکینگ می تواند دستی یا اتوماتیک در انواع بازویی، ستونی، صفحه ای و غیره باشد. در سیستم کنترل تردد پارکینگ معمولا از راهبندهای مجهز به انواع رسیورها با جک های اتومات استفاده می شود. اساس کار آن ها به این صورت است که فرمات باز و بسته شدن از طریق ریموت ها و یا ورود کارت به گیت های کارت خوان صادر می شود.

 

 

کنترل تردد پارکینگ
استفاده از راهبند در کنترل تردد پارکینگ تجاری

دوربین مدار بسته سیستم کنترل تردد

از انواع مختلف دوربین های مدار بسته برای ثبت تصاویر رفت و آمد خودروها استفاده می شود. تصاویر تهیه شده قابل ذخیره سازی بوده و می توان از آن ها برای اهداف محتلف بهره برد.

نرم افزار مدیریت پارکینگ

ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به زمان و تاریخ هر یک از پرسنل و مراجعه کنندگان به یک ساختمان با استفاده از انواع نرم افزارهای کنترل تردد پارکینگ محقق می شود. در واقع نرم افزار مدیریت پارکینگ امکان تعریف سناریوهای مختلف را برای ورود و خروج افراد و خودرو ها در سامانه کنترل تردد هوشمند فراهم می کند. علاوه بر آن در ساختمان های تفریحی و تجاری که پارکینگ ها یکی مراکز کسب درآمد هستند؛با استفاده از سیستم کنترل تردد پارکینگ این کار به راحتی انجام می شود. چرا که همان طور که گفته شد این سیستم قابلیت ثبت زمان ورود و خروج و در نتیجه هزینه استفاده از پارکینگ را دارد. لازم به ذکر است که نرم افزار مدیریت پارکینگ قابلیت هماهنگی با سایر اجزا را دارد.

 

 

 

سیستم مدیریت پارکینگ
سیستم مدیریتی پارکینگ برای مشخص شدن جای خالی پارک

دستگاه کارت خوان پارکینگ

دستگاه های کارتخوان می توانند به سیستم مدیریتی پارکینگ برای محاسبه مدت توقف، هزینه و همچنین حضور و غیاب پرسنل مجهز باشند. این دستگاه ها قابلیت هماهنگی با انواع کارت های هوشمند به ویژه کارت های RFID را دارند.

سیستم کنترل تردد تگ خوان پارکینگ

در سیستم تگ خوان معمولاً از تگ های تعریف شده برای صدور مجوز ورود افراد مختلف استفاده می شود. این تگ ها بر روی شیشه جلو خودرو نصب می شوند و توسط آنتن های برد بلند قابل شناسایی هستند. اساس عملکرد آن در سیستم کنترل تردد پارکینگ به این صورت است که به محض قرار گرفتن خودرو در محل، تگ مورد نظر توسط آنتن برد بلند شناسایی شده و فرمان باز یا بسته شدن درب صادر می شود. جرای این سیستم کنترل تردد پارکینگ به دلیل داشتن تگ های پسیو و عدم نیاز به تعویض زود هنگام آن ها در مقایسه با سایر سیستم ها بسیار به صرفه است.

سیستم کنترل تردد پلاک خوان پارکینگ

این سیستم با استفاده از انواع دوربین های پلاک خوان نصب شده در ورودی پارکینگ کار می کند. اساس کار این سیستم به این صورت است که پس از  ورود خودرو و تهیه تصویر، پلاک آن شناسایی شده و اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج و غیره در سیستم ثبت می شود.

 

کنترل تردد پارکینگ
استفاده از راهبند در کنترل تردد پارکینگ تجاری

سامانه هوشمند کنترل تردد خودرو

سامانه جامع کنترل تردد خودرو یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در پارکینگ ها است. به طوری که در این سامانه می توان اطلاعات مربوط به پارکینگ چندین ساختمان را به صورت همزمان بررسی و مدیریت کرد. علاوه بر آن سابقه رفت آمد عنوان خودرو ها در این سامانه هوشمند کنترل تردد قابل دسترسی بوده و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار افراد قرار می دهد.

مزایای سیستم کنترل تردد پارکینگ

·       مدیریت و کنترل هم زمان چند درب ورودی

·       کاهش خطاهای انسانی

·       ثبت اطلاعات کامل از تردد پرسنل و تسهیل حضور و غیاب آن ها

·       سرعت عملکرد بالا

·       اعلام ظرفیت خالی پارکینگ و همچنین مکان های مناسب برای پار خودرو

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

احمد طارمی

سیستم های کنترل تردد پارکینگ برای چه مدل پارکینگ هایی استفاده میشه؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما