فیلترکردن پیشنهادات

ایرانیت

ایرانیت پلاستیکی (فایبرگلاس)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ایرانیت سیمانی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ایرانیت گالوانیزه

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ایرانیت شانی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

ایرانیت

ایرانیت به ورق هایی گفته می شود که برای پوشش سقف سوله، خانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. ورق ایرانیت بر روی هر سطحی قابل اجرا است. مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف دارد. وزن سبک از دیگر ویژگی های این ورق ها می باشد. این ورق از قدیمی ترین پوشش های مورد استفاده در اجرای سقف محسوب می گردد. انواع ایرانیت در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شود. قیمت ایرانیت با توجه به نوع کاربری، جنس و مدل آن تعیین می شود. برای خرید ایرانیت باید ابتدا با انواع ورق ایرانیت آشنا شوید. برای اطلاع از لیست قیمت ایرانیت می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

ایرانیت
 ايرانيت

 

قیمت بالابر ساختمانی                                                                                                                      بلوک هبلکس                                                                                       قیمت میلگرد ۱۴ میانه

قیمت ایرانیت

قیمت ایرانیت با توجه به نوع آن متفاوت است. تنوع در مواد اولیه، موجب تنوع در قیمت می شود. به طور مثال قیمت ایرانیت سیمانی با قيمت ايرانيت پلاستيكي متفاوت است. از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت، کیفیت و ظاهر آن است. قیمت ایرانیت بر اساس متر مربع تعیین می گردد. در ادامه به معرفی موردی عوامل موثر بر قیمت ایرانیت پرداخته ایم.

  • متراژ: برای پوشش سقف ایرانیت و یا هر کاربرد دیگری لازم است ابتدا متراژ فضا به طور دقیق اندازه گیری شده و طبق آن خرید ایرانیت انجام شود. 
  • کیفیت: برای تعیین لیست قیمت ایرانیت سقف علاوه بر متراژ لازم است به کیفیت مواد و متریال ایرانیت نیز توجه لازم را داشته باشید. ورق ایرانیت سقف و یا دیوار با متریال مختلفی قابل تولید است مانند ایرانیت پلاستیکی ، ایرانیت سیمانی ، ایرانیت  فلزی و … که هرکدام از این انواع ایرانیت سقف یا دیوار قیمت متفاوتی دارند.
  • دسترسی ها: دسترسی های محل پروژه از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت ایرانیت هستند. البته این عامل بر هزینه های نصب و اجرا موثر بوده و در صورتی که صرفا قصد خرید ایرانیت را داشته باشید، باید از این فاکتور چشم پوشی کنید.

 

قیمت ایرانیت سیمانی
 پوشش بام با ايرانيت

 

خرید ایرانیت

خرید ایرانیت باید با توجه به کاربری مورد نظر انجام شود. نوع آب و هوای منطقه و شدت وزش باد از دیگر عواملی است که در خرید ایرانیت باید مدنظر قرار گیرد. با توجه به محل استفاده، جذابیت و نمای ظاهری آن نیز حائز اهمیت است. برای خرید ایرانیت باید بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری نمود. بیشترین میزان فروش ایرانیت سقف در مناطق بارانی صورت می گیرد، زیرا این نوع پوشش بام برای هدایت جریان آب بسیار مناسب بوده و از لحاظ رنگ و طرح نیز از تنوع خوبی برخوردار است.

 

انواع ایرانیت
ایرانیت سیمانی

 

برای خرید ایرانیت باید ابتدا متراژ سقف و یا هر سطح دیگری که نیاز به پوشش دارد را به طور دقیق اندازه گیری کرده سپس جنس ورق ایرانیت را انتخاب کنید. برای نصب و اجرای ورق ایرانیت نیز باید از کمک متخصصان و نصابان ماهر کمک بگیرید.

 

خرید ایرانیت به صورت اینترنتی

ایرانیت از جمله مصالحی است که خرید اینترنتی آن نیز میسر شده است. با خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه های مختلف و صرف وقت و هزینه زیاد نمی باشد. فروشگاه آنلاین ایرانیت امکان مشاهده انواع این محصول و مقایسه مشخصات و قیمت ایرانیت را فراهم می نماید.

 

انواع ایرانیت

انواع ایرانیت سقف یا دیوار را می توان به سیمانی ، پلاستیکی (فایبرگلاس) و فلزی (گالوانیزه) تقسیم بندی کرد. از نظر شکل ظاهری نیز به انواع موجی، ذوزنقه ای، سینوسی و ... دسته بندی می شوند. غالبا از ایرانیت فایبرگلاس در مناطقی بادخیز نیست و میزان بارش برف و باران شدید نیست استفاده می گردد. در مناطقی که رطوبت زیاد است می توان از سقف ایرانیت گالوانیزه استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع ایرانیت پرداخته شده است.

 

ایرانیت فایبرگلاس
 تنوع رنگ ايرانيت فایبرگلاس

 

ایرانیت سیمانی

برای ساخت انواع ایرانیت سقف سیمانی از پنبه نسوز، آب و سیمان استفاده می شود. بدین منظور پنبه نسوز را به صورت تار درآورده و با نسبت معینی با آب و سیمان مخلوط می کنند. در گام بعدی ملات خمیری حاصله با استفاده از پره های دستگاه ورز داده می شود. پس از آن از غلتک عبور داده شده و در اندازه های معین برش زده می شوند. قیمت ایرانیت سیمانی با توجه به کیفیت مواد اولیه و نوع تولید آن تعیین می شود.

 

ایرانیت سیمانی
 رنگ های ايرانيت سيماني

 

ایرانیت سقف سیمانی باید تا رسیدن به مقاومت نهایی، مرطوب نگه داشته شود. باید توجه داشت که به هنگام جابجایی و نصب ورق ایرانیت سیمانی ضربه ای به آن وارد نشود. زیرا ايرانيت های سیمانی تا حدودی ترد و شکننده می باشند. غالبا رنگ این ورق ها خاکستری روشن است. به سقف ایرانیت سیمانی ، پنکوسیم نیز گفته می شود که خلاصه شده پنبه کوهی-سیمان ، است. این نوع، به صورت صاف و موج دار تولید می شود. مقاومت آن در برابر تابش نور خورشید بسیار بالاست و طول عمر بالایی دارد. وزن ایرانیت سیمانی نسبت به نوع فایبرگلاس بیشتر است.

 

ایرانیت سیمانی
 ايرانيت سيمانی

 

ایرانیت پلاستیکی (فایبرگلاس)

ورق ایرانیت پلاستیکی که با عنوان ایرانیت فایبرگلاس نیز شناخته می شود، از مقاومت بالایی برخوردار است. این ايرانيت ها شفاف هستند. از ایرانیت پلاستیکی برای پوشش سقف و اجرای نورگیر استفاده می شود. به عبارت دیگر عمده کاربرد آنها در مکان هایی است که پوشش همراه با نور مورد نیاز باشد. در ساخت آلاچیق، گلخانه ها و ... می توان از این نوع ورق ایرانیت استفاده کرد. اگرچه این ورق ها قابلیت عبور نور دارند، اما از جمله طلق های های ضدآفتاب محسوب می گردند.

 

ایرانیت فایبرگلاس
 رول های ایرانيت فایبرگلاس

 

بدین معنی که در برابر تابش نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار هستند. ورق ایرانیت فایبرگلاس از الیاف شیشه و رزین ساخته می شود و استحکام بالایی دارد. ایرانیت پلاستیکی سبک است و وزن زیادی به سازه وارد نمی کند. انواع ايرانيت فایبرگلاس به صورت ذوزنقه ای، سینوسی، موج ریز و ... تولید و عرضه می شوند. فروش ایرانیت فایبرگلاس به صورت رولی و برش خورده در متراژ مختلف و با توجه به سفارش مشتری انجام می شود. لیست قیمت ایرانیت پلاستیکی بر اساس متر مربع تهیه می شود.

 

انواع ایرانیت
ایرانیت گالوانیزه رنگی

 

ایرانیت فلزی (گالوانیزه)

ورق ایرانیت فلزی یا گالوانیزه از فرو بردن فلز در دررون فلز مذاب روی ساخته می شود. تنوع رنگی انواع ایرانیت سقف فلزی بالاست. قيمت ايرانيت فلزي رنگي وابسته به عواملی همچون قیمت فلز، قیمت رنگ کوره، کیفیت و ... می باشد. سقف ایرانیت از نوع گالوانیزه در برابر سرما، گرما و تغییرات آب و هوایی مقاوم است. این نوع ايرانيت از ایرانیت سیمانی سبک تر است. از ورق گالوانيزه بیشتر برای مناطق بارانی استفاده می شود. قیمت ایرانیت فلزی با توجه به کیفیت کارخانه سازنده و ضخامت آن متفاوت است.

 

ایرانیت فلزی
 ايرانيت فلزی

 

مزایای ایرانیت

  • قیمت ورق ایرانیت مناسب بوده و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.
  • فروش ایرانیت در انواع مدل ها و طرح ها انجام می شود، در نتیجه تنوع بالایی داشته و دست کارفرما در انتخاب رنگ و مدل باز است. 
  • سقف ایرانیت دارای وزن کمی می باشد و از همین رو حمل و نقل ساده تری داشته و هزینه های جابجایی آن نیز کمتر می باشد.
  • دوام و طول عمر ایرانیت بالا است.