اجرای آسمان مجازی در یاسوج

اجرای آسمان مجازی در یاسوج

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای آسمان مجازی در یاسوج از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب آسمان مجازی وابسته به متراژ، طرح، اجرت اجرا، نوع و کیفیت چاپ تایل ها و ... می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف آسمان مجازی با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

یاسوج x

اجرای آسمان مجازی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یاسوج

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای آسمان مجازی در یاسوج

آسمان مجازی نوعی سقف کاذب است که در اجرای آن از تصاویر مختلف استفاده می گردد. در اجرای آسمان مجازی از تایل هایی با طرح مناظر طبیعی و درختان، شکوفه و گل، آسمان شب و روز و ... استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این سقف، امکان چاپ تصاویر سفارشی بر روی تایل های آن است. آسمان مجازی که به آن سقف کاذب آسمان مجازی نیز گفته می شود، قابلیت عبور نور از خود را دارا می باشد.

به منظور اجرای آسمان مجازی در ابتدا نورپردازی سقف انجام شده که بدین منظور لامپ های مورد نظر را به سقف اصلی متصل می نمایند. پس از آن شبکه فریم سقف کاذب نصب می گردد. لازم به ذکر است که این شبکه با توجه به ابعاد تایل انتخابی نصب و اجرا می شود. در آخرین مرحله نیز تایل های آسمان مجازی مورد نظر به صورت پازل در کنار یکدیگر نصب می شوند.

 

سقف آسمان مجازی
سقف کاذب آسمان مجازی

 

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی در یاسوج

از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت سقف کاذب آسمان مجازی ، کیفیت تایل های مورد استفاده در اجرای آن می باشد. بدیهی است که با افزایش کیفیت تایل ها، قیمت تمام شده اجرای آسمان مجازی نیز افزایش می یابد. همچنین نوع و کیفیت چاپ نیز بر روی قیمت آن موثر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت اجرای آسمان مجازی ، ابعاد سقف و تعداد تایل های مورد استفاده می باشد. اجرت و دستمزد نصب و اجرای سقف کاذب آسمان مجازی نیز بر روی هزینه های تمام شده تاثیرگذار است. 

شایان ذکر است که در اغلب موارد، چاپ تصویر سفارشی بر روی تایل آسمان مجازی ، نسبت به تایل های با تصاویر آماده، هزینه بیشتری خواهد داشت. بنابراین قیمت سقف کاذب آسمان مجازی اجرایی با تایل های سفارشی، بیشتر است.

 

اجرای آسمان مجازی
اجرای سقف آسمان مجازی

 

تفاوت آسمان مجازی و سقف کشسان در یاسوج

اگرچه در اجرای هر دو این سقف های کاذب از تصاویر مختلف استفاده می گردد اما از نظر اجرا تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در واقع در اجرای سقف کاذب آسمان مجازی از تایل استفاده می شود. جنس تایل های مورد استفاده از نوع PVC و یا پلکسی می باشد. این در حالی است که برای اجرای سقف کشسان از پارچه هایی که خاصیت کشسانی دارند، استفاده می گردد. از دیگر تفاوت های این دو سقف، امکان دسترسی به تاسیسات بالای سقف می باشد.

 

سقف کاذب آسمان مجازی
سقف آسمان مجازی با طرح کهکشان

 

کاربرد آسمان مجازی در یاسوج

اجرای سقف آسمان مجازی در ساختمان های با کاربری های مختلف امکان پذیر است. به طوری که هم در مراکزی همچون بیمارستان ها و هتل ها قابل استفاده بوده و هم می توان در اتاق های مختلف منازل مسکونی از آن استفاده کرد. سقف کاذب آسمان مجازی در اتاق های مختلف ساختمان مسکونی از جمله آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی سرویس بهداشتی و به عنوان سقف کاذب حمام قابل اجرا می باشد.

نیاز به حس آرامش در فضای اتاق خواب از اهمیت بالایی برخوردار است. اجرای آسمان مجازی در اتاق خواب با تصاویری همچون آسمان شب، کهکشان، شکوفه و ... به راحتی این امکان را فراهم می نماید. برای اجرای سقف اسمان مجازی اتاق کودکان، می توان از طرح های کارتونی مختلف استفاده نمود. در سالن پذیرایی، سقف کاذب دستشویی و نیز سقف مجازی آشپزخانه، می توان از طرح های مختلف مناظر طبیعی استفاده کرد. لازم به ذکر است که اجرای آسمان مجازی در مراکز درمانی یکی از پرکاربردترین اجراهای این سقف می باشد.

 

آسمان مجازی
سقف کاذب مجازی اتاق کودک

 

مزایای اجرای آسمان مجازی در یاسوج

از مهم ترین مزایای اجرای آسمان مجازی ، امکان عبور نور از آن و نورپردازی از پشت تایل ها می باشد که زیبایی دوچندانی به سقف و فضای خانه می بخشد. بدین منظور می توان از انواع پنل های LED، لامپ FPL و ... استفاده کرد. همچنین اجرای آسمان مجازی ، قابلیت پوشاندن تاسیسات عبوری از سقف را فراهم می نماید. ضمن اینکه اجرای آن به صورت تایل موجب سهولت دسترسی به این تاسیسات می گردد. این ویژگی از برتری های سقف آسمان مجازی نسبت به سقف کشسان می باشد. علاوه بر این، نظافت آن نیز بسیار آسان تر از سقف کشسان است.

 

سقف آسمان مجازی
سقف کاذب مجازی با طرح آسمان

 

تعمیر سقف آسمان مجازی به راحتی امکان پذیر است. به گونه ای که در صورت آسیب دیدگی تایل ، به آسانی می توان آن را تعویض و تعمیر نمود. از دیگر مزایای اجرای آسمان مجازی قابلیت استفاده از تصاویر مختلف مطابق با سلیقه افراد می باشد. حتی می توان در اجرای آن از تصاویر سفارشی نیز استفاده نمود. وزن سقف کاذب آسمان مجازی کم بوده و بار چندانی به سقف اصلی وارد نمی کند. نصب سریع و آسان نیز از دیگر مزایای اجرای سقف آسمان مجازی می باشد.

اجرای آسمان مجازی در یاسوج در یاسوج، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در لوداب، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در مارگون، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در باشت، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در بوستان، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در بهمئی، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در بهمئی گرمسیری، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در چرام، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در سرفاریاب، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در دنا، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در پاتاوه، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در کبگیان، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در کهگیلویه، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در چاروسا، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در دیشموک، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در لنده، اجرای آسمان مجازی در یاسوج در گچساران.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

سارا ایمانی

قیمتا به روزه، ممنون، دیگه هر روز از سایت شما چک میکنم.

مراد رنگرز

سلام ، قیمت بتن آماده عیار ۳۵۰ تابع چه فاکتورهایی هستش؟ منظورم اینکه در کل اگه بخواییم تمام موارد رو در نظر بگیریم چه چیزایی تعیین کننده قیمت بتن آماده عیار ۳۵۰ هستش ؟!

حسین احمدزاده

قیمت بتن آماده استاندارد ۳۵۰ عیار تولید شده در شهرها و تولیدی های مختلف با هم تفاوت داره ، ممنون میشم قیمت چند تولیدی رو قرار بدید که یه مقایسه ای ازشون داشته باشم ؟

فرهاد ناصری

سلام ، لطفا در مورد استانداردهای مدنظر بتن آماده استاندارد هم توضیح بدید این استانداردهایی که برای ساخت بتن آماده استاندارد بر اساس اون ها عمل می‌کنند مربوط به درصد و میزان مواد استفاده شده در بتن است یا شرایط تولید بتن؟!

امین پهلوان

سلام اینکه اختلاط بتن آماده استاندارد در کامیون مخلوط کن حمل بتن و در حین حمل بتن انجام می شه و در خود تولیدی یا شرکت تولید کننده بتن آماده استاندارد انجام نمیشه مشکلی برای بتن ایجاد نمیکنه؟

هدیکا طباطبایی

سلام اجرای آسمان مجازی هم زیباست هم مدرنه اما بعد از مدتی جذابیت اولیه رو دیگه براتون نداره و از اون طرح تکراری خسته می‌شید، شاید اجرای آسمان مجازی برای رستوران ها و تالارها مناسب باشه ولی اصلا برای اجرا در دکور خونه پیشنهادش نمیکنم واقعا بعد از مدتی ازش خسته می‌شید و از اجرای اون پشیمون می‌شید سقف کاذب کناف برای خونه و آپارتمان خیلی مناسبه و خیلی هم شیکه و آسمان مجازی برای سرویس بهداشتی هم میتونه ایده جالبی باشه. ممنون از سایت جالبتون!!

بابک لشکری

با سلام و درود مجدد لطفا یک شماره واتساپ عمومی معرفی نمایید تا فعالین جامعه ساختمانی و ابنیه سازی مغبون شده از خرید بتن های نا مرغوب بتوانند تصویر برگ گزارش ازمایشگاه از بتن های نا مرغوب و غیر استاندارد تحویل شده به ایشان را به نمایش گذارده تا از این طریق نام و مشخصات بتن سازهای ضعیف و یا متقلب از بتن سازهای حرفه ای و سالم قابل تفکیک باشد . با تشکر مجدد .

شادمانی

باسلام خیلی ممنون از مطلب بتن آماده عیار ۳۵۰ تون عالی بود خسته نباشید.

امیررضا الوندی الوندی

من از مطالب شما برای پروژه پایانی دانشجویی خودم استفاده کردم خیلی ممنونم حلالم کنید

امیررضا الوندی الوندی

من از مطالب شما برای پروژه پایانی دانشگاهم در ترم آخر استفاده کردم خیلی ممنونم از لطف و محبت شما حلالم کنید

منصوره حجاری زاده

مطالب بسیارمفیدوعالی

رحیم محسنی

با سلام و احترام بهترین توضیحات بهترین آگاهی کارتون واقعا عالی ❤️❤️❤️❤️❤️

مهدی الوندی

چرا قیمتی که شما اعلام میکنید با قیمت خود کارخانه ۵۰۰ تفاوت داره من بزنگ زدم میگن قیمت اشتباه زده

عمران مدرن

قیمت بتن آماده به عوامل بسیار زیادی منجمله شهر محل پروژه - مسافت حمل - نوع پمپاژ - حتی معابری که باید طی شود بستگی دارد.

علیرضا الیکایی

قیمت بتن ۳۶۰ را نزده اید؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما