کلید پریز دلند مدل آسا

کلید پریز دلند مدل آسا

دسته بندی

کلید و پریز

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

کلید پریز دلند مدل آسا

فروشندهمحلشماره تماس
صنایع دلند

صنایع دلند

۴

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

شما اگر به دنبالکلید پریزهایی با بدنه محکم و مکانیسم قوی هستید و همچنین زیبایی و قیمت مناسب کالا برای شما  اهمیت دارد ،مدل آساانتخابی مناسب میباشد زیرا به لحاظ کیفیت کالا و طول عمر نیز مورد توجه مشتریان زیادی قرارگرفته است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی در مکانیزم های فلزی میباشد که این مدل را برای برقکاران ساختمانی نیز مناسب کرده است.

کلید و پریز مدل آسا دارای مکانیزم و قاب سفید رنگ می باشد و به صورت کامل قابل ارائه میباشد و نیازی به قاب و فریم ندارد و همچنین به آسانی قابلیت نصب دارد و مکانیزم آن فلزی، ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی است در نتیجه به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد.

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد کلید و پریز مدل آسا دارا بودن مکانیزم قوی و بدنه ای محکم میباشد که احتمال ترک خوردن و شکستگی را در این مدل کاهش می دهد همچنین اگر در کنار زیبایی و استحکام بالا قیمت مناسب نیز برای شما اهمیت دارد ، خریدکلید و پریز دلندمدل آسا را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایا:

زیبایی

قیمت مناسب

کیفیت

استاندارد ایران و اروپا


مدل آسا


امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

ارسلان امانی

متراژ اجرایی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه تمام شده اجرای سقف آکوستیک معرفی شده و ما میخواییم که سقف آکوستیک رو برای یه محیط با متراژ بالا اجرا کنیم میشه راهنمایی بفرمایید برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها و البته با توجه به این که گفتم متراژ کار بالاست چکار باید بکنیم و چه مدلی از انواع پانل های سقف آکوستیک رو انتخاب کنیم؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما