کف کاذب گالوانیزه در یاسوج

کف کاذب گالوانیزه در یاسوج

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

عوامل مختلفی بر قیمت کف کاذب گالوانیزه در یاسوج تاثیرگذارند. بنابراین جهت استعلام دقیق قیمت و همچنین خرید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

یاسوج x

کف کاذب گالوانیزه

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یاسوج

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب گالوانیزه در یاسوج

کف کاذب گالوانیزه به عنوان یکی از مطمئن ترین و با دوام ترین گزینه ها در میان انواع کف های کاذب شناخته می شود. این نوع کفپوش، با بهره گیری از قطعات جانبی کامل و طراحی منحصربه فرد نه تنها ساده ترین و کم هزینه ترین روش اجرا و پیاده سازی را ارائه می دهد بلکه از لحاظ استحکام و کارایی نیز به عنوان گزینه ای بی نظیر مطرح است.

کف کاذب گالوانیزه که با نام تجاری "کف کاذب طرح لگراند" نیز شناخته می شود از فولاد گالوانیزه با ساختار اصلی شامل تایل، پایه (ساپورت) و پلنیوم تشکیل شده است. تایل و پلنیوم این کف از فولاد گالوانیزه ساخته شده و پایه ها از جنس PVC می باشند. 

این ویژگی ها، کف کاذب گالوانیزه را به یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای مختلف از جمله محیط های صنعتی و تجاری تبدیل کرده است.

 

قیمت کف کاذب گالوانیزه در یاسوج

قیمت کف کاذب گالوانیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً از 700.000 هزار تومان به ازای هر متر مربع شروع می شود. این تفاوت قیمت ناشی از کیفیت و نوع مواد استفاده شده، ابعاد، ضخامت تایل ها و همچنین ویژگی های اضافی مانند سیستم ارتینگ (اتصال به زمین) و قابلیت های تنظیم ارتفاع است. جهت استعلام دقیق قیمت و خرید کف گالوانیزه با کیفیت می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید. 

 

ویژگی های کف کاذب گالوانیزه در یاسوج

کف کاذب گالوانیزه با ویژگی های منحصر به فرد خود به یکی از بهترین انتخاب ها برای فضاهای مختلف تبدیل شده است.

یکی از بارزترین ویژگی های کف کاذب گالوانیزه، عدم آسیب به سازه اصلی کف ساختمان و دیواره ها است. این نوع کف به راحتی و بدون نیاز به پیچ و مهره یا سوراخکاری نصب می شود و به همین دلیل از آسیب به سازه جلوگیری می کند. علاوه بر این، کف کاذب گالوانیزه قابلیت جا به جایی آسان و انتقال به مکان های دیگر را بدون ایجاد خرابی و هزینه های مجدد دارد.

این کف کاذب همچنین با جلوگیری از هزینه های مازاد و تحمیلی مربوط به زیرساخت باعث کاهش هزینه های نصب و پیاده سازی می شود. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، سرعت نصب بالا در کمترین زمان ممکن و طول عمر بالا نسبت به دیگر انواع کف کاذب، از دیگر مزایای این محصول است.

کف کاذب گالوانیزه علاوه بر این، با داشتن حداقل وزن تحمیلی به سازه، از فشاری که به سازه اصلی وارد می شود، کاسته و نیاز به روکش بر روی تایل ها را نیز برطرف می کند.

کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در یاسوج، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در لوداب، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در مارگون، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در باشت، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در بوستان، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در بهمئی، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در بهمئی گرمسیری، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در چرام، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در سرفاریاب، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در دنا، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در پاتاوه، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در کبگیان، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در کهگیلویه، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در چاروسا، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در دیشموک، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در لنده، کف کاذب گالوانیزه در یاسوج در گچساران.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما