کف کاذب چوبی در بندرعباس

کف کاذب چوبی در بندرعباس

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کف کاذب چوبی در بندرعباس به عوامل مختلفی مانند خلوص و جنس چوب به کار رفته در طراحی تایل ها، جنس روکش ها، ابعاد تایل ها و نوع اتصالات بستگی دارد. مهم ترین عامل موثر در تعیین قیمت کف کاذب چوب ، جنس و کیفیت لایه های پنل کف کاذب چوبی در بندرعباس می باشد. عمران مدرن از بهترین ارائه دهندگان خدمات خرید و فروش کف کاذب چوبی در بندرعباس می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بندرعباس x

jaccuzi_banner

کف کاذب چوبی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بندرعباس

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب چوبی در بندرعباس

کف کاذب چوبی از سه بخش پانل ، پایه و استرینگر تشکیل شده است. برای پنل ها سه لایه اصلی وجود دارد که مهم ترین این لایه ها، لایه مرکزی یا مغزی پانل ها است. این لایه با متریال های مختلف و با توجه به نوع کاربری کف کاذب چوبی متغیر است. لایه رویی پنل ها از جنس های مختلفی تولید می شود. پایه ها می توانند از جنس فولاد ضد زنگ یا حتی پلاستیک و چوب باشند. استرینگر وسیله ای برای اتصال پانل و پایه است که عموما از جنس فولاد گالوانیزه می باشند. لایه رویی پانل ها وظیفه تامین زیبایی بصری و جذابیت کف کاذب را بر عهده دارد. اطراف هر پانل نوارهای PVC قرار می گیرد تا از نفوذ رطوبت به داخل پانل ها جلوگیری شود. برای اتصالات و زیرساخت های کف کاذب چوبی یراق آلات با جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کف کاذب چوبی
معرفی اجزای کف کاذب چوبی

 

در اجرای کف کاذب چوبی از شبکه های فولادی استفاده می شود. کف کاذب چوبی به منظور ارتفاع گرفتن از سطح زمین به روی پایه هایی که طی مراحل بر روی زمین جاگذاری شده اند، قرار می گیرد. از نام های دیگر کف کاذب چوبی می توان به کف مرتفع چوبی ، کف پوش کاذب چوبی یا کف کاذب چوبی با قابلیت دسترسی نام برد.

 

قیمت کف کاذب چوبی در بندرعباس

تعیین قیمت کف کاذب چوبی به عوامل گوناگونی وابسته است. یکی از آن ها جنس چوب به کار رفته در تولید پنل های چوبی کف کاذب و میزان خلوص آن ها است. یکی از انواع دسته بندی چوب ها hardwood و softwood است.

  • hardwood: این جنس چوب درصد خلوص بالاتری داشته و گران تر است ولی در عین حال کیفیت بالاتری دارد. این نوع چوب از درختان برگ ریزی و پهن برگ مانند بلوط، گردو، انجیر، خاکستر و راش تولید می شوند.

 

ابعاد مختلف تایل های کف کاذب چوبی

 

  • softwood: این جنس چوب از درختان همیشه بهار و مخروطی با برگ های مخروطی و ظریف ساخه می شوند. قیمت پایین تری دارند و وزن آن ها نیز کمتر است. برای تولید تایل های کف کاذب چوبی از هر دو نوع چوب می توان استفاده کرد اما به دلیل سبکی و مناسب بودن قیمت استفاده از چوب های نرم بیشتر توصیه می شود. مهم ترین عامل، طریقه نصب و اجرای کف کاذب چوبی است که بیشترین تاثیر را بر قیمت کف کاذب چوبی می گذارد. اجرای کف کاذب چوبی باید توسط افراد متبحر و با تجربه انجام شود.

 

کف کاذب چوبی
طراحی کف کاذب چوبی تراس ها

 

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ جنس هسته مرکزی در بندرعباس

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ جنس در ۴ دسته بندی جا می گیرد.

 

کف کاذب چوبی
انواع چینش تایل ها ترموود کف کاذب

 

کف کاذب چوبی نئوپان 

چوب نئوپان از تبدیل ضایعات درختان به خرده چوب و رطوبت گیری پس از آن، به دست می آید. این نوع کف کاذب چوبی ویژگی های خاصی دارد زیرا با فولاد ریخته گری یا فویل آلومینیومی پوشانده می شود. این جنس هسته باعث مقاومت بیشتر پنل و تحمل بارهای زیاد می شود.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب چوبی در فضاهای عمومی

 

با توجه به این که کف کاذب چوبی بیشتر داخل منازل استفاده می شود، باید به شاخص انتشار فرمالدئید توجه نمود. همچنین لبه پنل های چوبی نوار هدایت الکتریکی دارد که در ایجاد اختلال در رایانه ها و تجهیزات صوتی تصویری موثر است.

 

کف کاذب چوبی
انواع کف کاذب چوبی در موزه ها و گالری ها

 

هر پانل چوبی نئوپان دارای چهار لایه است:

  • کفپوش که لایه آخر است و طبق سلیقه خریدار انتخاب می شود
  • لبه های محافظ پانل های چوبی
  • لایه ورق محافظ ( اغلب از آلومینیوم تشکیل می شود )
  • لایه اصلی چوب نئوپان با چگالی بالا

 

کف کاذب چوبی
جزپیات اجرای کف کاذب چوبی

 

کف کاذب چوبی MDF (خرده چوب)

ام دی اف در واقع تخته فیبر با چگالی متوسط است. پانل های این نوع کف کاذب چوبی از تکه های چوب های نرم و سخت تشکیل شده است که با چسب یا موم به صورت یکپارچه در آمده اند. ویژگی های برجسته پنل های ام دی اف مقاومت آن ها در برابر آتش است.

 

کف کاذب چوبی
نصب کف کاذب چوبی در فضاهای اداری و شرکت ها

 

هنگامی که آتش سوزی اتفاق می افتد پنل های ام دی اف آتش گرفته و از انتشار آتش به اطراف اتاق جلوگیری می کنند. کف کاذب چوبی ام دی اف را می توان با دستمال مرطوب پاک کرد اما باید مراقب انتقال زیاد رطوبت به این نوع پانل ها نیز بود.

 

کف کاذب چوبی
بلند کننده بادکشی تکی تایل ها

 

کف کاذب چوبی چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب پلاستیک در دسته متریال کامپوزیتی قرار می گیرد و از ترکیب چوب با پلاستیک تولید می شود. این نوع تایل های کف کاذب زیبایی چوب و استحکام پلاستیک را دارند. مزیت اصلی چوب پلاست حفظ خواص اصلی چوب است. پنل های چوب پلاست ساختار ظاهری متفاوتی دارند. به علت شیارهایی که روی پنل ها قرار دارد، با چرخش پنل ها می توان طرح های متفاوت و زیبایی ایجاد کرد. این مدل کف کاذب در بام های سبز، پوشش کف حیاط و ویلا ها و استخر ها و فضاهای دکوراتیو داخلی یا خارجی ساختمان ها کاربرد دارد. 

سطح پنل های کف کاذب چوب پلاست دوام طولانی مدت دارد. لغزنده و خطرآفرین نیست و با محیط زیست سازگار است. پنل ها چوب پلاست از ترکیب پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده های چوب در دومای بسیار بالا به دست می آید و به دوصورت توخالی و توپر تولید می شود. 

 

کف کاذب چوبی با جنس ترموپلاست

کف کاذب چوبی ترموود

ترموود نوعی از چوب است که به دلیل فرآوری با مکانیزهای پیشرفته حرارتی دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به دیگر انواع چوب است. برای تولید تایل های ترموود کف کاذب چوبی از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و درصد خلوص چوب این محصول بالاست. در عین حال تایل های کف کاذب چوبی ترموود در برابر حمله حشرات موذی، قارچ ها یا کپک ها مقاوم است. رنگ آن ها بسیار با ثبات است و در طول زمان ماندگاری بالایی دارد. 

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب چوبی ترموود

 

برای تولید ترموود از چوب طبیعی زبان گنجشک و چوب طبیعی کاج استفاده می شود. از کف کاذب چوبی ترموود در کف سازی خارجی ساختمان ها، فضای باز ویلاها یا پارک ها و … استفاده می کنند. قیمت کف کاذب چوبی ترموود به علت خلوص بالاتری که دارد، نسبت به سایر انواع گران تر است. یکی از محدودیت های اجرای کف کاذب ترموود ، عدم امکان اجرای اشکال منحنی با این نوع چوب است. پنل های ترموود معمولا به شکل الوار برش برش داده و نصب می شوند. اما امکان ایجاد اشکال متنوع نیز با این نوع چوب وجود دارد.

 

جزئیات اجرای کف کاذب چوبی

 

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ سیستم نصب در بندرعباس

سیستم نصب و اجرای کف کاذب چوبی با توجه به موقعیت اجرای کف کاذب و کاربرد آن، با روش های گوناگونی قابل اجرا است. مرحله اول پلیت گذاری است که بعد از بررسی دقیق شیب محل، صورت می گیرد. سپس دستک های فلزی ارتفاع سطح کار را مشخص می کنند. به این صورت که اگر قرار است تاسیساتی از زیر کفسازی عبور کند ارتفاع بیشتر و اگر صرفا مسئله زیباسازی است ارتفاع کمتری برای دستک ها در نظر گرفته شود. در مرحله بعدی پروفیل ها و سپس تایل های چوبی نصب می شوند. تراز بودن زیرسازی در نصب کف کاذب چوبی یکی از مهم ترین نکات در اجرا است. هزینه حمل تا محل نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت کف کاذب چوبی است. پیش از معرفی شیوه های نصب بهتر است اجزای مختلف سازه کف کاذب چوبی معرفی شوند:

 

کف کاذب چوبی
نمایی از زیر سیستم کف کاذب چوبی

 

  • پایه: پایه ها اولین عضو مورد نیاز برای نصب کف کاذب است. بعد از نقشه برداری محل، باید پایه ها در محل های تعیین شده نصب شوند. جنس پایه ها معمولا از فلزات ضد زنگ است.
  • کلاهک: کلاهک ها به روی میله ها قرار می گیرند تا محل نصب مناسبی برای قاب ها ایجاد کنند. جنس کلاهک ها یا گلدانی ها معمولا از فلزات ضد زنگ است.
  • استرینگر: استرینگر وسیله ای برای اتصال بین میله های پایه است. صفحات استرینگر از جنس فولاد گالوانیزه آبکاری است و مقاومت بالایی دارد. به روی صفحات استرینگر سوراخ هایی برای پیچ است تا تایل ها تا جای ممکن بدون درز و فاصله کنار یکدیگر قرار بگیرند.
  • پانل: پانل ها نیز مرحله نهایی اجرای کف کاذب چوبی هستند که جایگذاری می شوند.

 

کف کاذب چوبی
پایه های کف کاذب چوبی

 

کف کاذب چوبی پیچ شده

سیستم پیچ شده نوعی سیستم نصب کف کاذب است که این امکان را ایجاد می کند تا کف نهایی را بتوان تا حد زیادی پایین نصب کرد. در کف کاذب چوبی پیچ شده به دلیل نزدیک بودن به سطح زمین امکان عبور سیم ها و تجهیزات خیلی زیادی وجود ندارد. معمولا جنس پنل ها در سیستم پیچ شده چوب پلاست بوده و بیشتر برای فضاهای خارجی و محوطه ها کاربرد دارد.

 

كف كاذب چوبی
کف کاذب چوبی پیچ شده

 

کف کاذب چوبی قابل دسترسی

در اجرای کف کاذب چوبی قابل دسترسی ، تایل های کف کاذب به صورت آزاد به روی پایه ها و چهارچوب قرار گرفته تا هرزمان که نیاز شد به فضای زیر آن دسترسی وجود داشته باشد. استفاده از این سیستم نصب بیشتر برای اتاق هایی که تجهیزات الکتریکی خاص دارند یا به فضایی برای عبور دادن سیم ها و کابل های برق نیاز است، توصیه می شود. نحوه بلند کردن تایل ها در این روش به کمک بلند کننده های دستی است. بلند کننده ها به صورت بادکش هستند. بلند کننده های بادکشی تایل های قابل دسترسی در سه نوع بلند کننده بادکشی تکی ، بلند کننده بادکشی دوتایی و بلند کننده بادکشی سه تایی که برای تایل های سنگین تر به کار می رود، وجود دارند.

 

کف کاذب چوبی
دستک های فلزی نصب تایل های چوبی

 

کف کاذب چوبی الوار

پانل های کف کاذب چوبی الوار به صورت الوار های مستطیل شکل با ابعاد مختلف تولید می شوند. این پانل ها که از حالت مربع خارج شده و به صورت الوار و با نظم خاص چینش می شوند عموما از جنس ترموود و چوب پلاست می باشند.

 

کف کاذب الوار

 

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ جنس روکش در بندرعباس

انواع مختلفی از روکش در تولید پانل های چوبی کف کاذب استفاده می شود. البته بعضی از انواع تایل های چوبی کف کاذب نیازی به روکش ندارند مانند تایل های ترموود یا بعضی از انواع چوب پلاست. از پرکاربردترین انواع روکش های کف کاذب چوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کف کاذب چوبی
انواع روکش برای کف کاذب چوبی

 

روكش HPL

جنس این نوع روکش ها از لایه های سلولزی و رزین های فنولیک است و پس از قرار گرفتن در دمای بالای ۱۴۵ درجه سانتی‌گراد تبدیل به صفحاتی محکم و مقاوم می‌شوند.

 

روکش PVC

یکی از پرکاربرد ترین نوع روکش ها در صنعت کف کاذب چوبی ، روکش PVC است. پی وی سی همان پلی وینیل کلراید یا نوعی پلاستیک است که استحکام و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. 

 

کف کاذب چوبی
انواع روکش های pvc

 

روکش آنتی استاتیک

نوعی از روکش برای کف کاذب چوبی است که به جهت استفاده در اتاق سرور ، اتاق برق و یا در کل فضاهایی که تجهیزات الکترونیکی دارند استفاده می شود. این روکش از انتشار امواج مضر الکترومغناطیس جلوگیری می کند و هم چنین در برابر حریق بسیار مقاوم است. 

 

کف کاذب چوبی
اجرای کف کاذب چوبی محوطه ها

 

روکش کانداکتیو

روکش کنداکتیو کف کاذب چوبی نوعی از روکش است که خواصی مشابه روش آنتی استاتیک دارد اما از لحاظ مقاومت در سطح پایین تری قرار دارد. خاصیت ضد الکتریسیه ی این کفپوش در مقایسه با روکش آنتی استاتیک کمتر است و مقاومت فشاری پایین تری نیز دارد.

 

جزئیات اجرای کف کاذب چوبی

 

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ رنگ در بندرعباس

گاهی تایل ها چوبی بدون روکش مورد استفاده قرا می گیرند و رنگ جنس اصلی چوب نمایان می شود که بسته به نوع چوب مانند راش، کاج، افرا و … رنگ های متفاوتی نیز دارند. گاهی نیز از روکش های چوب طبیعی یا مصنوعی برای زیباسازی کف کاذب چوبی استفاده می شود. در هر حال جنس چوب به کار رفته در تولید تایل ها و روکش ها نقش اصلی تعیین کننده رنگ کف کاذب چوبی را بر عهده دارد. 

 

سیستم دسترسی پانل های کف کاذب چوبی

 

چوب راش رنگ صورتی مایل به قهوه ای دارد که گاهی لکه های قهوه ای پررنگ دارد. چوب درخت گردو طیف رنگ خاکستری تا قهوه ای و قهوه ای تیره را در بر میگیرد. چوب درخت گردو بافت بسیار ریزی دارد و از قیمت بالایی نیز برخوردار است. چوب درخت بلوط قهوه ای روشن تا کمی تیره است. چوب ماهگونی زرد تا قهوه ای مایل به قرمز است. چوب درخت ملچ قوه ای مایل به قرمز است که در آن رگه های سبزرنگ به چشم می خورد. رنگ چوب درخت زیتون نیز خاکستری تا زرد کمرنگ بوده و دارای رگه های قهوه ای می باشد.

 

کف کاذب چوبی
رنگ های مختلف چوب درختان

 

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ ابعاد تایل در بندرعباس

ابعاد و چینش تایل های کف کاذب چوبی به نوع چوب به کار رفته در تولید تایل ها بستگی دارد. تایل های کف کاذب ترموود یا ترموپلاست معمولا به صورت الوار هستند اما در کنار آن با برش های مختلف می توان طرح های متنوع و زیبایی برای کف کاذب به وجود آورد. تایل ها مربع که رایج ترین نوع تایل ها است و تقریبا با هر نوع چوبی قابل اجرا است. پنل های ۶ تایی یا ۹ تایی نیز از انواع دیگر چینش پنل ها است.

 

زیرسازی اجرای سیستم کف کاذب چوبی

 

کاربرد کف کاذب چوبی در بندرعباس

انواع کف کاذب چوبی از لحاظ کاربرد به دو دسته کف کاذب چوبی فضای بسته و فضای باز تقسیم می شود. در ادامه به معرفی ویژگی های این دو دسته پرداخته می شود.

 

کف کاذب چوبی
استفاده از سیستم قابل دسترسی کف کاذب چوبی در اداره ها

 

کف کاذب چوبی فضای بسته

استفاده از کف های کاذب چوبی در محیط های بسته ای که دسترسی به فضای زیر کف و عبور تجهیزات اجتناب ناپذیر است، بهترین گزینه می باشد. تنوع رنگی در پوشش نهایی این نوع کف های کاذب بسیار زیاد است. پانل های نصب شده در کف کاذب چوبی فضای بسته ، از مرغوب ترین جنس های نئوپان یا ام دی اف ، تولید می شود. برش کاری پانل های کف کاذب چوبی فضاهای بسته با ابزارآلات به روز و دقیق انجام شده و با نوار PVC اطراف پانل ها را می پوشانند. پانل های فضای بسته به قاب ها قفل نشده و امکان جا به جایی آزاد آن ها جهت تامین دسترسی وجود دارد.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب چوبی با قابلیت دسترسی به فضای زیرین آن

 

  • دفاتر و اتاق های اداری کوچک : یکی از موارد استفاده کف کاذب چوبی در محیط های کوچک اداری و دفتر ها یا مطب ها است. پانل های چوبی مورد استفاده در این گونه فضاها نیاز به مقاومت چندان بالایی ندارند و از آن جایی که رطوبت در این گونه فضاها وجود ندارد، کف کاذب چوبی انتخاب مناسبی است. استفاده از انواع کف کاذب چوبی قابل دسترسی با جنس ترموود و ام دی اف برای این گونه فضاها توصیه می شود. در فضاهای اداری به دلیل پارتیشن بندی ها و محدودیت هایی که وجود دارد گاهی پریز در دسترسی وجود ندارد. استفاده از پریز کف در این گونه فضاها با کمک سیستم قابل دسترسی کف کاذب چوبی ایده بسیار کاربردی است.

 

کف کاذب چوبی
نصب کف کاذب چوبی در اتاق های انتظار و فضاهای رفت و آمد

 

  • محیط های تجاری : استفاده از کف کاذب چوبی به دلیل جنبه زیباسازی، در محیط های تجاری کاربرد دارد. برای محیط های تجاری هم مدل گوشه قفل دار و هم مدل دارای دسترسی می توانند گزینه های مناسبی باشند. انتخاب نوع روکش و ایجاد هارمونی با دیگر اجزا از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • بانک ها : معمولا در بانک ها تردد زیاد است و رفت و آمد افراد سر و صدای زیادی تولید می کند. پنل های چوبی کف کاذب ، عایق صدا هستند و از تولید پژواک در محیط جلوگیری می کنند. بنابراین یکی از انتخاب های مناسب برای بانک ها و فضاهای پر رفت و آمد، کف کاذب چوبی الوار با انواع جنس های ترموود و چوب پلاست است.

 

کف کاذب چوبی
انواع کف کاذب چوبی

 

  • کتابخانه ها ، مراکز مخابرات ، مراکز تماس اضطراری و ... : استفاده از کف کاذب چوبی در این مکان ها به دلیل عایق صوتی بودن پنل های چوبی، رایج است. بهره مندی از کف کاذب چوبی با قابلیت دسترسی با روکش های آنتی استاتیک بهترین انتخاب برای این مکان ها هستند.

 

کف کاذب چوبی
اجرای کف های کاذب چوبی در سالن های اجتماعات و کنفرانس

 

  • منازل مسکونی: کف کاذب چوبی برای منازل مسکونی و آپارتمان ها یکی از گزینه های مناسب اجرا کف است. استفاده از انواع قابل دسترسی یا الوار برای فضای داخلی منزل بسیار مناسب می باشد.  هم چنین می توان برای منازل مسکونی از سیستم گرمایش از کف در زیر کف کاذب بهره برد. به این ترتیب چوب به راحتی گرما را منتقل کرده و از طرحی امکان دسترسی به تجهیزات گرمایش از کف را با وجود خاصیت دسترسی که دارد، فراهم می سازد.

 

تایل های کف کاذب چوبی محوطه

 

کف کاذب چوبی فضای باز

کف کاذب چوبی فضای باز اغلب با جنس پانل های چوب پلاست تولید می شود. زیرسازی پایه ها از جنس پلاستیک بوده و قابلیت تنظیم دارند. این نوع کف کاذب در برابر آب باران مقاوم است و در برابر رفت و آمد های مداوم فرسوده نمی شود. هم چنین از مقاومت باربری اماکن پرترافیک برخوردار است.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب چوبی در رستوران های روباز

 

  • استخر ها: استفاده از کف کاذب چوبی در استخر ها و فضاهای اطراف آن از پرطرفدارترین روش های زیباسازی محوطه های استخر است. کف کاذب چوبی گوشه قفلدار بهترین انتخاب برای کفسازی این محوطه است.
  • پشت بام ها: نصب کف کاذب چوبی در پشت بام های هتل ها، ساختمان های مسکونی و به عنوان کف کاذب روف گاردن ها بسیار محبوب بوده و علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری که برای محیط ایجاد می کند، ماندگاری بالایی داشته و سال ها طول می کشد تا فرسوده شود. برای فضای باز پشت بام از آن جایی که نیازی به عبور تجهیزات از کف نداریم، بهتر است از نوع گوشه قفلدار کف کاذب استفاده شود.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب چوبی اجرا شده در استخر ها

 

  • رستوران های روباز: کمک گرفتن از کف کاذب چوبی در طراحی محوطه رستوران های روباز و فضاهای غذاخوری در زیبایی دکوراسیون و محوطه تاثیرگذار است.
  • تراس ها و بالکن ها: اغلب از تراس های دلباز به عنوان محیطی برای استراحت و لذت بردن از منظره یاد می شود. در راستای زیباتر کردن این محیط استفاده از کف کاذب چوبی بسیار توصیه شده و در مدرن کردن فضای تراس موثر است.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب تراس مقاوم در برابر رطوبت

 

  • باغچه ها و حیاط ها: استفاده از کف کاذب چوبی در محوطه های منازل مسکونی، فضاهای تجاری، خدماتی و … کاربرد فراوانی دارد. کف کاذب چوبی محوطه ضمن مشخص کردن مسیرهای پیاده رو، باعث جذابیت فضا شده و مقاومت بالایی نیز در برابر فشارهای وارده و رفت و آمدهای مکرر دارد.

 

کف کاذب چوبی
کف کاذب محوطه باغچه و حیاط

 

مزایای کف کاذب چوبی در بندرعباس

  • وزن سبک : وزن سبک پانل های چوبی کف کاذب در کیفیت نصب و اجرای کف کاذب بسیار موثر است.
  • قیمت مناسب : کف کاذب چوبی نسبت به دیگر انواع کف کاذب قیمت مناسب تری دارد.
  • عایق صوتی : چوب عایق صوتی مناسبی است. استفاده از کف کاذب چوبی در کنترل آلودگی های صوتی محیطی و جلوگیری از ایجاد پژواک بسیار موثر است.

 

کف کاذب چوبی
اجرای کف های کاذب چوبی در سالن های موسیقی

 

  • مقاومت مناسب : کف کاذب چوبی مقاومت مکانیکی بالایی دارد و بسته به نوع چوب و چگالی آن تحمل وزن بالایی دارد.
  • زیبایی و طبیعی بودن :  چوب از دل طبیعت خارج می شود و رنگ آن با توجه به مسائل روانشناسی تاثیر خوبی روی ذهن انسان می گذارد و حس گرمی و دلنشینی را به ساکنین منتقل می کند.

 

رنگ های مختلف روکش های کف کاذب چوبی

 

  • سازگار با محیط زیست : متریال چوب به سادگی به طبیعت باز می گردد و بعد از نصب نیز در محیط تولید آلودگی ندارد.
  • تنوع در اشکال و ضخامت های مختلف : تایل های چوبی کف کاذب چوبی در ابعاد مختلف قابل تولید هستند. هم چنین با توجه به نوع کاربری می توان ضخامت های مختلفی از تایل ها را نصب و اجرا کرد (معمولا ضخامت پانل ها از ۱۶ تا ۴۸ میلی متر قابل تغییر است).

 

کف کاذب چوبی
نصب کف کاذب چوبی در اتاق های خبر و مراکز تلفنی

 

معایب کف کاذب چوبی در بندرعباس

  • کف کاذب چوبی به مرور زمان ساییده می شود یا خراش بر می دارد. این موضوع از زیبایی آن می کاهد.
  • در صورت استفاده مداوم و طولانی از کف کاذب چوبی ، تایل های چوبی صدا تولید می کنند و به راحتی هنگام عبور و مرور از روی آن می توان متوجه این سر و صدا شد.
  • رنگ کف کاذب به مرور حالت سر زندگی و شفافیت خود را از دست می دهد و کدر می شود.
  • چوب رطوبت را به خود جذب می کند و استفاده از آن در محیط مرطوب باعث از فرسودگی و کاهش کیفیت تایل های چوبی می شود.

کف کاذب چوبی در بندرعباس در بندرعباس، کف کاذب چوبی در بندرعباس در تخت، کف کاذب چوبی در بندرعباس در فین، کف کاذب چوبی در بندرعباس در قلعه قاضی، کف کاذب چوبی در بندرعباس در ابوموسی، کف کاذب چوبی در بندرعباس در تنب، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بستک، کف کاذب چوبی در بندرعباس در جناح، کف کاذب چوبی در بندرعباس در کوخرد، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بشاگرد، کف کاذب چوبی در بندرعباس در گافروپارمون، کف کاذب چوبی در بندرعباس در گوهران، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بندرلنگه، کف کاذب چوبی در بندرعباس در شیبکوه، کف کاذب چوبی در بندرعباس در کیش، کف کاذب چوبی در بندرعباس در پارسیان، کف کاذب چوبی در بندرعباس در کوشکنار، کف کاذب چوبی در بندرعباس در جاسک، کف کاذب چوبی در بندرعباس در لیردف، کف کاذب چوبی در بندرعباس در حاجی آباد، کف کاذب چوبی در بندرعباس در احمدی، کف کاذب چوبی در بندرعباس در فارغان، کف کاذب چوبی در بندرعباس در خمیر، کف کاذب چوبی در بندرعباس در رویدر، کف کاذب چوبی در بندرعباس در رودان، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بیکاه، کف کاذب چوبی در بندرعباس در جغین، کف کاذب چوبی در بندرعباس در رودخانه، کف کاذب چوبی در بندرعباس در سیریک، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بمانی، کف کاذب چوبی در بندرعباس در قشم، کف کاذب چوبی در بندرعباس در شهاب، کف کاذب چوبی در بندرعباس در هرمز، کف کاذب چوبی در بندرعباس در میناب، کف کاذب چوبی در بندرعباس در بندزرک، کف کاذب چوبی در بندرعباس در توکهور، کف کاذب چوبی در بندرعباس در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما