کف کاذب فولادی در قزوین

کف کاذب فولادی در قزوین

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

کیفیت تایل های کف کاذب فولادی در قزوین ، اتصالات و دستمزد اجرای آن، از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کف کاذب فولادی در قزوین است. هم چنین کف کاذب فولادی در قزوین با روکش HPL و یا روکش PVC و ... قیمت های متفاوتی دارند. خدمات خرید و فروش بهترین انواع کف کاذب فولادی در قزوین با مناسب ترین قیمت ها در عمران مدرن ارائه می شود.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

قزوین x

کف کاذب فولادی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قزوین

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب فولادی در قزوین

اصلی ترین قطعه کف کاذب، تایل های آن می باشد و نام گذاری کف کاذب نیز از روی جنس تایل های آن انجام می شود. تایل های کف کاذب فولادی نیز همان طور که از نام آن مشخص است، از متریال فولاد تولید و تهیه شده است. تایل های کف کاذب فولادی از نوع توپر ، رایج ترین نوع تایل ها می باشند. به این معنی که هر تایل کف کاذب فولادی از سه لایه تشکیل شده است. لایه رویی و زیرین از جنس فولاد است و در لایه میانی بتن تزریق می شود. در انتها به روی صفحات فولادی ، رنگ الکترو استاتیک پودری پاشیده می شود تا از فرسایش و آسیب رساندن به تایل ها جلوگیری کند.

 

کف کاذب فولادی
انواع کف کاذب فولادی برای کاربری های مختلف

 

وجود بتن در ساختار کف کاذب فولادی توپر باعث استحکام بالا و مقاومت خوب آن در برابر وزن بالا و ضربه می شود. برای این نوع تایل ها ابعاد تایل های فولادی کف کاذب معمولا ثابت است، وزن آن ها بالا است و قابلیت نصب انواع روکش ها روی آن ها وجود دارد. نوعی از کف کاذب فولادی به صورت سبک یا تو خالی نیز تولید می شود که برای فضاهایی با تردد کم و بار وارده کم قابل استفاده است. برای تایل های کف کاذب فولادی از زوار دور استفاده می شود که از جنس ABS مقاوم بوده و در برابر سرما، گرما و فشار مقاوم اند. از آن جایی که تایل های کف کاذب فولادی توپر وزن بالایی دارند باید پیش از اجرا و نصب آن ها در محل تعداد و وزن دقیق مشخص شود تا سازه قابلیت تحمل وزن اضافی وارد شده را داشته باشد.

 

كف کاذب فولادی
لایه های مختلف تایل کف کاذب فولادی توپر

 

قیمت کف کاذب فولادی در قزوین

برای محاسبه قیمت کف کاذب فولادی باید مواردی را در نظر داشت که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

 

تایل کف کاذب فولادی

قیمت کف کاذب فولادی تا حد زیادی به تایل های استفاده شده در آن بستگی دارد. اگر تایل ها به صورت تو خالی کار شده باشند برآورد قیمت کف کاذب فولادی کمتر و در صورت توپر بودن قیمت بالاتری خواهند داشت. در کل قیمت تایل های کف کاذب فولادی به متراژ ، تعداد و ابعاد کلی تایل های بستگی دارد.

 

تایل های کف کاذب فولادی

 

نبشی کشی کف کاذب فولادی

نبشی کشی دور محیط به جهت مشخص کردن ابعاد و محیط فضایی که قرار است به روی آن کف کاذب کار شود، انجام می شود. رنگ کردن و ضد رنگ زدن به قوطی ها نیز در قیمت کف کاذب فولادی موثر است.

 

پایه کف کاذب فولادی

پایه خود شامل کفی، گلدانی یا کلاهک و میله رابط می شود. جنس کفی و کلاهک معمولا از آلومینیوم بوده و میله رابط از فولاد آبکاری شده ساخته می شود.

 

کف کاذب فولادی با روکش PHL
اجرای کف کاذب فولادی به روی پایه های فولادی

 

اتصالات کف کاذب فولادی

اتصالات شامل پیچ و رول پلاک و رولبولت برای نصب پایه ها به کف یا نصب کلاهک به روی پایه است. قیمت اتصالات نیز با توجه به جنس آن ها متفاوت است.

 

کف کاذب فولادی
اتصالات لازم برای نصب تایل های کف کاذب فولادی

 

استرینگر کف کاذب فولادی

استرینگر ها برای ثبات بیشتر تایل های کف کاذب فولادی موقع نصب به کار برده می شوند. جنس استرینگر از گالوانیزه است و برای نصب آن به روی میله، از پیچ و مهره استفاده می شود. استرینگر ها معمولا عضو مهمی از ساختار کلی کف کاذب است که برای اتصالات در نظر گرفته می شود. معمولا ابعاد استرینگر ها ۵۲۰ در ۳۰ در ۲۰ سانتی متر است. وزن استرینگر ها از ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم است و برای نصب آن ها به پیچ و مهره نیاز است.

 

کف کاذب فولادی
اتصال استرینگر و پایه

 

هزینه حمل و نقل

حمل و نقل تایل های فولادی به محل که معمولا به دلیل بالا بودن وزن ، هزینه بالایی دارد از جمله مواردی است که به روی قیمت کف کاذب فولادی تاثیر می گذارد.

 

هزینه دستمزد

اجرت اجرای کف کاذب فولادی نیز باید در بودجه مورد نظر برای نصب کف کاذب فولادی در نظر گرفته شود.

 

کف کاذب فولادی
جزئیات اجرای کف کاذب فولادی

 

سیستم های کف کاذب فولادی  در قزوین

انواع سیستم های کف کاذب فولادی به دسته بندی های کف کاذب قابل دسترس ، کف کاذب گوشه قفلدار ، کف کاذب مشبک که در انواع توخالی و توپر تولید می شوند تقسیم بندی شده است. همان طور که قبلا هم ذکر شد تایل ها دارای لایه های گوناگونی می باشند و از لحاظ هسته مرکزی به دو دسته توپر و تو خالی تقسیم بندی می شوند. 

 

کف کاذب فولادی
لایه های مختلف تایل های توپر فولادی

 

هسته مرکزی کف کاذب فولادی توخالی با هیچ ماده ای پر نشده و تنها لایه های رویی و زیرین وجود دارد. کف کاذب فولادی توخالی مناسب مکان هایی است که وزن تمام شده ساختمان مد نظر باشد، زیرا تایل ها تحمل افزایش بارگذاری را ندارند. کف کاذب فولادی توپر با ورق های فلزی و دستگاه های جوش نقطه ای مونتاژ شده و هسته مرکزی آن با بتن سبک یا متریال های مناسب دیگر پر می شود. کف های فولادی توپر مقاومت و استحکام بالایی دارد.

 

کف کاذب فولادی
کف کاذب فولادی توخالی

 

کف کاذب فولادی قابل دسترس سبک (توخالی)

کف کاذب فولادی قابل دسترس از نوع توخالی یا سبک بدون هسته بتنی یا هر نوع هسته دیگر بوده و برای مکان های کم تردد مورد استفاده قرار می گیرد. قابل دسترس بودن این نوع تایل ها این امکان را ایجاد می کند تا در هر زمان بتوان با بلند کردن تایل ها به فضای زیرین کف کاذب دسترسی پیدا کرد. به همین منظور تایل ها به سطح زیر پیچ نشده و با بلندکننده های بادکشی به راحتی قابل برداشتن هستند. استفاده از این نوع کف کاذب در اتاق های سرور، اتاق برق، اتاق های تجهیزات و … مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که میزان بار وارده به تایل های کف کاذب توخالی از پیش محاسبه شده تا تایل های توان باربری لازم را داشته باشند. پوشش نهایی کف کاذب قابل دسترس سبک از جنس HPL و PVC است. 

 

کف کاذب فولادی
بلندکننده های بادکشی تایل های کف کاذب فولادی قابل دسترس

 

کف کاذب فولادی قابل دسترس توپر

از کف کاذب فولادی قابل دسترس توپر در سالن های صنعتی پر تردد که دارای تجهیزات سنگین هستند استفاده می شود. به دلیل تزریق بتن داخل پانل ها، مقاومت باربری بالایی دارند و جابه جایی اجسام و تاسیسات به روی آن ها، آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. نوع قابل دسترس کف کاذب فولادی توپر بهترین گزینه برای پوشاندن کابل ها و سیم کشی ها در سالن های صنعتی است. پوشش تایل های کف کاذب فولادی قابل دسترس توپر از HPL و PVC است. پانل ها پیچ نشده اند و به راحتی با بلند کننده های بادکشی قابل جابه جایی هستند.

 

کف کاذب فولادی
تایل های فولادی با قابلیت دسترسی

 

کف کاذب فولادی گوشه قفلدار توپر

کف کاذب فولادی گوشه قفلدار توپر برای محیط های اداری و فضاهای پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تایل های قابلیت نصب در پایین ترین سطح ممکن را دارند تا بتوان از فضای اتاق نهایت استفاده را کرد. کف کاذب فولادی گوشه قفلدار توپر به دلیل تزریق بتنی که در مرکز تایل های آن صورت گرفته، در جلوگیری از انعکاس صداهای مزاحم بسیار خوب عمل کرده و مقاومت باربری بالایی دارد. این نوع تایل ها برای فضاهای اداری که با پارتیشن از هم تفکیک می شوند، بهترین گزینه است زیرا می توان کابل ها و سیم ها را از زیر تایل ها عبور داد و پریز هایی به روی کف ایجاد کرد که بسیار کارآمد خواهد بود. جهت پوشش تایل های این کف کاذب می توان از روکش های موکت، سنگ، سرامیک، HPL و PVC استفاده کرد.

 

کف کاذب فولادی
جزئیات نصب کف کاذب فولادی

 

کف کاذب فولادی گوشه قفلدار توخالی

در مورد نوع توخالی کف کاذب فولادی گوشه قفلدار ، باید دقت داشت که مقاومت باربری این محصول نسبت به نوع توپر کمتر بوده و وزن کمتری نیز دارد. بنابراین برای استفاده در محیط های پر تردد توصیه نمی شود. فضاهای اداری با تردد کم یا متوسط، فضاهایی مانند بانک ها، اتاق های کنترل و … گزینه های مناسبی برای استفاده از نوع توخالی کف کاذب فولادی گوشه قفلدار هستند. هم چنین استفاده از این نوع تایل ها در سبک سازی ساختمان موثر بوده و حمل و نقل ساده تری دارند. جنس روکش نوع توخالی نیز مانند نوع توپر از موکت، سنگ، سرامیک، HPL و PVC است.

 

کف کاذب فولادی
نصب کف کاذب فولادی در محیط های اداری

 

کف کاذب فولادی مشبک

از کف کاذب فولادی مشبک بیشتر در دیتاسنتر ها استفاده می شود. ویژگی اصلی این نوع تایل های مشبک تهویه است. این نوع تایل ها جهت انتقال هوا به زیر سازه کف کاذب و تامین تهویه لازم برای دستگاه هایی که در فاصله دورتری نسبت به خنک کننده ها هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. کف کاذب فولادی مشبک معمولا با ورق پانچ متال و استرچ متال تولید و طراحی می شود.

 

کف کاذب فولادی
کف کاذب فولادی مشبک

 

ورق پانچ متال تایل های مشبک

ورق پانچ متال از متداول ترین ورق های فولادی و آلومینیومی است که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و طراحی می شود. سوراخ های ورق پانچ متال با ماشین های مخصوص برش CNC صورت می گیرد. طبق الگویی که از پیش مشخص است الگوی سوراخ ها با فواصل معین به روی ورق ها ایجاد می شود. سوراخ های ورق پانچ متال با شکل های هندسی گرد یا چند ضلعی ایجاد می شود.

 

کف کاذب فولادی
ورق پانچ متال مورد استفاده در کف کاذب فولادی مشبک 

 

صفحات استرچ متال تایل های مشبک

استرچ متال صفحات فلزی است که ضمن طی نمودن فرآیند ویژه ای تحت برش و سپس کشش قرار می گیرد. پس از فرآیند کشش استرچ متال سوراخ های تایل ها به صورت شبکه های تحت کشش قرار گرفته و مانند توری سیمی مفتولی بافته شده ای است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

 

کف کاذب فولادی
صفحات استرچ متال کف کاذب فولادی مشبک

 

انواع کف کاذب فولادی از لحاظ روکش در قزوین

کف های کاذب فولادی کاربرد زیادی دارد. به منظور استفاده از کف کاذب برای هر کاربری می توان از روکش مناسب همان کاربری استفاده نمود. به همین منظور در ادامه به معرفی انواع روکش های کف کاذب فولادی پرداخته شده است. 

 

کف کاذب فولادی با روکش HPL

کف کاذب فولادی با روکش HPL از چند لایه ملامین فشرده تشکیل می شود و به همین دلیل در برابر شوک بسیار مقاوم است. به دلیل حالت لاستیکی، ضربه یا فشار های ناگهانی نمی تواند به سادگی به کف کاذب فولادی با روکش HPL آسیب برساند. کف کاذب فولادی با روکش HPL در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد زیرا در تولید آن از میزان بالایی مواد شیمیایی و مقاومتی استفاده شده است. ضد خش، ضد سایش، ضد الکتریسیته، ضد حریق، ضد رطوبت بودن از ویژگی های دیگر کف کاذب فولادی با روکش HPL به شمار می رود. روکش HPL نسبت ب روکش PVC سخت تر و در عین حال شکننده تر است.

 

کف کاذب فولادی
روکش اچ پی ال کف کاذب فولادی

HPL ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. همچنین کف کاذب فولادی با روکش HPL در پراکنده سازی الکتریسیته ساکن و امواج مغناطیسی موثر است و خاصیت ضد استاتیکی دارد. بنابراین نصب کف کاذب فولادی با روکش HPL در اتاق های تجهیزات الکترونیکی حساس، اتاق برق، اتاق مخابرات، فضاهای اداری و … توصیه می شود. قیمت کف کاذب فولادی با روکش HPL نسبت به کف کاذب فولادی با روکش PVC بالاتر است زیرا از لحاظ کیفیت نیز در درجه بالاتری قرار دارد.

 

روکش موکت تایل های کف کاذب فولادی

 

کف کاذب فولادی با روکش PVC

پلی وینیل کراید یا PVC یکی از انواع روکش ها است که برای هر نوع متریال کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. دمایی که این متریال در آن به نقطه نرم شدن می رسد تا ۸۰ درجه سانتی گراد ادامه دارد. بنابراین می توان گفت استفاده از روکش PVC در دمای بالا گزینه بسیار مناسبی است و ضد حریق است. روکش PVC هم چنین نسبت به دیگر روکش ها در برابر رطوبت مقاومت بیشتر از خود نشان می دهد و از زنگ زدن لایه فولادی جلوگیری می کند. روکش PVC در طرح های مختلف چوب، سنگ و … طراحی و تولید می شود و برای انواع تایل های قابل دسترس قابل نصب است. از این نوع روکش برای کف کاذب فولادی دیتا سنتر ها، اتاق های برق، اتاق مخابرات، سالن برق، فضاهای اداری، برج مراقبت و … استفاده می شود. بنابراین می توان گفت خاصیت آنتی استاتیکی از ویژگی های مهم این نوع روکش است.

 

روکش طرح چوب پی وی سی

 

کف کاذب فولادی با روکش موکت

کف های کاذب در اداره ها، مراکز صدا و سیما، اتاق اجتماعات، سالن های آمفی تئاتر، هتل ها و … نصب می شوند. به علت رفت و آمدی که در این گونه فضاها وجود دارد و همین طور زیبایی و جذابیت محیط بهتر است از روکش هایی از نوع موکت برای کف کاذب استفاده کرد. جنس موکت از پارچه است و همین موضوع به تقویت خاصیت عایق صوتی کف کمک می کند. از این نوع روکش بیشتر برای پوشش تایل های کف کاذب فولادی گوشه قفلدار استفاده می شود. برخی انواع خارجی این روکش موکت تایل های فولادی از خاصیت آنتی استاتیکی و ضد باکتری برخوردار هستند. هم چنین بیشتر انواع روکش های موکت تایل های فولادی قابل شستشو می باشند.

 

کف کاذب فولادی
روکش موکت کف کاذب فولادی

 

کف کاذب فولادی با روکش سرامیک

روکش سرامیکی کف کاذب فولادی برای نوع گوشه قفلدار توپر آن در بانک ها، سالن های کنترل، موزه ها، فضاهای نمایشگاهی و پرتردد و … استفاده می شود. بعذ از اتمام نصب تایل ها روکش سرامیکی برای کف کاذب فولادی اجرا می شود. روکش سرامیکی کف کاذب فولادی قابل دسترس توپر در  ابعاد ۶۰ در ۶۰ بوده و به روی تایل ها چسبانده می شود.

 

کف کاذب فولادی
تایل فولادی با سطح براق و ضد خش

انواع کف کاذب فولادی توپر از لحاظ جنس هسته مرکزی در قزوین

  • سیمان سبک : سیمان سبک یکی از پرکاربردترین مصالح است. مواد تشکیل دهنده آن آب، سنگ ریزه و سیمان است و بسیار مقاوم و صلب می باشد. از نام این متریال می توان فهمید که نسبت به مصالح دیگر با ترکیبات سیمانی سبک تر بوده اما همان مقاومت و استحکام را دارا می باشد. از این نوع مصالح برای ساخت تایل های توپر کف کاذب فولادی استفاده می شود. استفاده از سیمان سبک در عین مقاومت و استحکامی که برای تایل های به ارمغان می آورد سبک بوده و حمل آن آسان تر می باشد.
  • آلومینا : آلومینا یا آلومینیوم اکسید از ترکیبات پر مصرف در صنعت ساخت و ساز است. آلومینا خواص زیادی دارد که از جمله آن می توان به قابلیت تحمل تخلیه الکترکی صدهزار ولت در چندین ساعت اشاره کرد. این قابلیت به این متریال خاصیت آنتی استاتیکی می دهد و آن را برای استفاده در اتاق های تجهیزات و مانند آن مناسب می سازد. هم چنین آلومنیا هدایت حرارتی بالایی دارد و در برابر فشار، ضربه، مواد شیمیایی، سایش و جریانات الکتریکی و حرارتی مقاوم است.
  • پلی اتیلن : پلی اتیلن ها نوعی از پلاستیک با استحکام بالا هستند که در تولید هسته مرکزی تایل های کف کاذب فولادی کاربرد دارند. از ویژگی پلی اتیلن می توان به استحکام کششی، مقاومت فشاری، مقاومت پارگی اشاره کرد.

 

کف کاذب فولادی
نصب کف کاذب فولادی در محیط های پر رفت و آمد

کاربرد کف کاذب فولادی در قزوین

کف کاذب فولادی بهترین گزینه برای مراکز بهداشتی مانند درمانگاه ها و آزمایشگاه ها، مراکز صنعتی مانند کارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری، مراکز اداری و سازمان ها، دیتا سنتر ها، اتاق برق یا اتاق سرور، اتاق مانیتورینگ یا خدمات شبکه و اتاق های هواساز  است. هم چنین از این نوع کف کاذب می توان در سالن های ورزشی، مراکز تجاری یا تفریحی، کارگاه ها و اتاق های خدمات، فضاهای اداری و … نیز استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع کف های کاذب فولادی و کاربردهای آن ها با توجه به سیستم و ساختار و جنس روکش ها پرداخته شده است.

 

کف کاذب فولادی
انواع کف کاذب فولادی در سوله ها و کارگاه ها

 

  • رویه نهایی یا فوقانی: این لایه جنبه تزئینی دارد و برای همخوانی با محیط در قالب انواع روکش موجود می باشد.
  • هسته مرکزی: خواص اصلی کف کاذب فولادی مانند پایداری در مقابل حریق، جذب صدا، مقاومت در برابر فشار و … به این لایه بستگی دارد.

 

انواع کف کاذب فولادی قابل دسترس

 

  • لایه زیرین: این لایه معمولا از جنس آلومینیوم، فولاد یا ورق گالوانیزه است و از پانل ها در برابر رطوبت و حریق محافظت می کند.
  • نوار محیطی پانل ها: نوار های اطراف پنل های کف کاذب فولادی به طور کلی از پلاستیک تشکیل شده است و هسته را از خطر رطوبت حفظ می کند. هم چنین از آسیب رسیدن به گوشه های پانل بر اثر ضربه جلوگیری می کند.

 

کف کاذب فولادی
اتصال استرینگر به پایه با پیچ و مهره

 

ویژگی های کف کاذب فولادی در قزوین

از دیگر ویژگی های کف کاذب فولادی می توان به قابلیت تحمل وزن بالا، ضد خش بودن، دسترسی به فضای زیرین آن، قابلیت نصب پریز های کف خواب به روی آن، مقاومت بالا در برابر آتش و حریق، قطر زیاد لوله های مصرفی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قلیایی، قابلیت شستشو بدون فرسایش لایه فولادی، عدم تولید نویز اضافی در صورت تردد زیاد، دوام بالا و ... اشاره کرد. در مقابل کف کاذب فولادی معایبی نیز دارد که از جمله آن ها، عدم مقاومت در برابر رطوبت می باشد. از این رو استفاده از کف کاذب فولادی در فضاهای خیس و محیط هایی که درصد رطوبت بالایی دارند، توصیه نمی شود.

 

کف کاذب فولادی
نصب كف كاذب فولادی در محیط اداری

 

تایل های فولادی کف کاذب معمولا در ابعاد ۶۰×۶۰ تولید می شوند. البته امکان تولید ابعاد مختلف وجود دارد اما استاندارد تایل های فولادی در این ابعاد است. میانگین وزنی هر تایل حدود ۱۵ کیلوگرم است که تقریبا به میزان یک سوم وزنی در تایل ها فولاد به کار رفته است. ضخامت تایل ها از ۳۴ میلی متر شروع می شود.

کف کاذب فولادی در قزوین در قزوین، کف کاذب فولادی در قزوین در رودبار الموت، کف کاذب فولادی در قزوین در رودبارشهرستان، کف کاذب فولادی در قزوین در طارم سفلی، کف کاذب فولادی در قزوین در کوهین، کف کاذب فولادی در قزوین در آبیک، کف کاذب فولادی در قزوین در بشاریات، کف کاذب فولادی در قزوین در البرز، کف کاذب فولادی در قزوین در زيبا شهر، کف کاذب فولادی در قزوین در محمدیه، کف کاذب فولادی در قزوین در بوئين زهرا، کف کاذب فولادی در قزوین در آبگرم، کف کاذب فولادی در قزوین در آوج، کف کاذب فولادی در قزوین در دشتابی، کف کاذب فولادی در قزوین در رامند، کف کاذب فولادی در قزوین در شال، کف کاذب فولادی در قزوین در تاکستان، کف کاذب فولادی در قزوین در اسفرورین، کف کاذب فولادی در قزوین در خرمدشت، کف کاذب فولادی در قزوین در ضیاء آباد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۲ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما