کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کف کاذب شیشه ای در بندرعباس با عواملی همچون جنس پنل های شیشه، اتصالات، نوع پنل کف کاذب شیشه ای در بندرعباس مانند دکوراتیو، رنگی و ... سنجیده می شود. برآورد هزینه کف کاذب شیشه ای در بندرعباس با توجه به کاربرد آن ها، طیف گسترده ای دارد. اطلاع رسانی قیمت ها و اطلاعات خرید و فروش انواع کف کاذب شیشه ای در بندرعباس ، جزو خدمات عمران مدرن است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بندرعباس x

کف کاذب شیشه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بندرعباس

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

در تولید کف کاذب شیشه ای از تایل های شیشه ای چند لایه و محکم استفاده می شود. این تایل های شیشه ای در دو نوع مات و شفاف تولید می شوند. باقی اجزا مانند اتصالات و یراق آلات مانند پایه ها، استرینگر ها و پیچ و مهره ها می توانند از جنس فولاد ضد زنگ و یا فلزات دیگر باشند.

 

کف کاذب شیشه ای
ترکیب پانل های شیشه ای با انواع متریال ها در کف کاذب شیشه ای

 

کف کاذب شیشه ای پنجره ای نو رو به فرصت های جدید معماری در قالب خلاقیت های طراحی داخلی گشوده است. طراحان و معماران دکوراسیون داخلی با نصب کف کاذب شیشه ای برای فضاهای مختلف می توانند با بازی نور و رنگ، فضاهای جذاب و زیبایی را خلق کنند.

 

انواع کف کاذب شیشه ای
اجرای کف کاذب شیشه ای در محیط اداری

 

قیمت کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

پیش از خرید کف کاذب شیشه ای باید به نوع نیاز و نوع کاربری کف کاذب توجه کرد. مهم ترین نکته پیش از شروع خرید، انتخاب کف کاذب شیشه ای مناسب است. کف کاذب شیشه ای انواع مختلفی دارد که در ادامه به طور مفصل به معرفی آن ها پرداخته می شود.

 

کف کاذب شیشه ای
امکان نصب کف کاذب شیشه ای در موزه ها و فضاهای فرهنگی

 

کف کاذب شیشه ای دکوراتیو به دلیل ظرافت های اجرا و نوع خاصی که دارد از لحاظ قیمت نسبت به انواع ساده کف کاذب شیشه ای هزینه بیشتری دارد. هم چنین باید دقت داشت اگر برای مکان مد نظر از امکانات نورپردازی برای پنل های شیشه ای استفاده می شود، برآورد نهایی قیمت کف کاذب شیشه ای نیز بالاتر می رود.

 

انواع کف کاذب شیشه ای
تایل های شیشه ای مات کف کاذب

 

انواع پنل های کف کاذب شیشه ای  در بندرعباس

پنل های کف کاذب شیشه ای در دسته بندی های مختلفی جای می گیرند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته شده است.

 

کف کاذب شیشه ای با پنل های شیشه ای رنگی

یکی از راه های زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی محیط، استفاده از کف کاذب با شیشه های رنگی است. پنل های شیشه ای رنگی ، محیط را از یکنواختی خارج می کند و روح تازه ای به فضا می دهند. پنل های رنگی می توانند از جنس شیشه سکوریت باشند و در کاربری های مختلف استفاده شوند. امکان استفاده از پنل های یک رنگ برای یک فضا و یا پنل های رنگی مختلف در کنار یکدیگر وجود دارد.

 

کاربرد کف کاذب شیشه ای
امکان استفاده از پوشش سبز زیر تایل های کف کاذب

 

کف کاذب شیشه ای با پنل های نورپردازی شده

در پنل های لمینت چند لایه ، استفاده از امکانات نورپردازی در لایه میانی رایج بوده و یکی از راه های منحصر به فرد کردن کف کاذب به شمار می رود. استفاده از نورهای LED و یا طرح های گرافیکی مختلف در این لایه مرسوم است.

 

کف کاذب شیشه ای استیج
کف کاذب شیشه ای استیج

 

کف کاذب شیشه ای با پنل های شیشه ای مات

در اتاق های سرور یا فضاهای اداری گاهی شاهد عبور تجهیزات و سیم کشی ها از کف های کاذب هستیم. استفاده از کف کاذب شیشه ای محدودیتی در این زمینه ایجاد نمی کند و استفاده از پنل های مات به سادگی این مشکل را حل می کند.

 

کف کاذب شیشه ای دکوراتیو

کف کاذب دکوراتیو شیشه ای

 

کف کاذب شیشه ای با پنل های دکوراتیو

در این نوع کف کاذب شیشه ای ، تایل های شیشه ای به صورت کاملا شفاف یا نیمه شفاف هستند و فضای زیرین آن می تواند به شکل های مختلف تزئین و زیبا سازی شود. استفاده از عناصر سنگ، آب یا پوشش سبز در اجرای کف کاذب دکوراتیو شیشه ای رایج است.

 

کف کاذب شیشه ای مدرن
نصب کف کاذب دکوراتیو

 

کاربردهای کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

کف کاذب شیشه ای با توجه به سلیقه مخاطب در هر محیطی قابل اجرا است.

 

کف کاذب شیشه ای
اجرای کف کاذب شیشه ای در محیط های اداری

 

  • اتاق کنفرانس یا سالن اجتماعات : به علت اهمیت زیبایی دکوراسیون در این گونه محیط ها استفاده از کف کاذب شیشه ای به صورت شفاف یا مات با طرح های ساده توصیه می شود.
  • رستوران ها و سالن های پذیرایی : یکی از محیط هایی که روزانه رفت و آمد زیادی در آن صورت می گیرد و نیاز دارد تا همواره تمیز و آراسته به نظر برسد، رستوران ها هستند. نصب کف کاذب شیشه ای برای این گونه فضاها به علت سهولت در شستشو، انتخاب مناسبی است.

 

کف کاذب شیشه ای محوطه
نصب کف کاذب شیشه ای دکوراتیو

 

  • مکان های عمومی (راهرو ها، مسیرهای فرار): نکته قابل ذکر در این دسته امکان علامت گذاری به روی کف کاذب شیشه ای است. با استفاده از برچسب ها یا رنگ به روی کف کاذب شیشه ای (کاملا قابل جایگزین و یا حذف کردن است) می توان به خوانایی محیط افزود.

 

کف کاذب شیشه ای
تایل شیشه ای کف کاذب

 

  • مکان های تفریحی مانند موزه ها ، سالن های سینما و ... : در این گونه فضاها نیز کارفرما به دنبال زیبا سازی و جذابیت بصری محیط است و انتخاب کف کاذب شیشه ای بهترین گزینه است.
  • فضای داخلی منازل یا لابی ها : استفاده از کف کاذب شیشه ای در منزل نیز طرفداران خاص خود را دارد. بیشترین استفاده در ویلاهای شخصی و ساختمان هایی با متراژ بالاست. لابی هتل ها و سالن های ورزشی نیز یکی دیگر از کاربرد های کف کاذب شیشه ای است.

 

کف کاذب شیشه ای
کف کاذب شیشه ای دکوراتیو در فضاهای عمومی

 

  • آکواریوم های بزرگ : طراحی دکوراسیون داخلی جذاب با ترکیب نورپردازی ها و کف کاذب شیشه ای به زیبایی محیط آکواریوم می افزاید.
  • محوطه : معمولا به ندرت در محوطه ها و فضای باز کف های کاذب شیشه ای اجرا می شوند. در صورت اجرا تنها بخشی از کف به صورت پنل های شیشه ای اجرا می شود.

 

کف کاذب شیشه ای
استفاده از کف کاذب شیشه ای در رستوران ها

 

  • استیج ها : استیج با کف کاذب شیشه ای ، در رستوران ها، سالن های عروسی، استودیوهای خبری و تالارهای مختلف استفاده می شود. جنس پنل های این نوع کف کاذب به دلیل اهمیت استحکامی که باید داشته باشند از سکوریت است. برای زیبایی و جذابیت بیشتر فضا، در طراحی آن ها از نصب امکانات نورپردازی نباید غافل شد.

ساختار کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

کف کاذب شیشه ای از پنل های شیشه ای و قاب هایی که معمولا جنس آن ها از فولاد ضد زنگ است و پایه ها تشکیل می شود. پنل های شیشه ای کف کاذب معمولا یا به صورت لمینت یا سکوریت تولید می شوند.

 

انواع کف کاذب شیشه ای
اجرای کف کاذب شیشه ای در مکان های باستانی به جهت محافظت

 

پنل های لمینت چند لایه 

لایه رویی پنل های شیشه ای مطابق با استاندارد های بین المللی سندبلاست و شن شویی شده است. این کار باعث می شود سطح کف کاذب شیشه ای لغزنده نباشد و دارای اصطکاک لازم باشد. لایه های دیگر پنل ها در جهت زیباسازی و همخوانی با محیط کار می شود. برش شیشه ها در کارخانه ها معمولا با دستگاه مخصوص برش الماس انجام می گردد. این نوع پنل ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و عایق صوتی مناسبی به شمار می روند.

 

پنل شیشه سکوریت

این نوع پنل ها، نسبت به لمینت کیفیت بالاتری دارند. در صورت ضربه دیدن و شکستن به تکه های ریز تبدیل نمی شوند بلکه به شکل قطعه های کوچک گرانول در می آیند. شیشه سکوریت تنوع رنگی بالایی دارد و در انواع رنگ های سبز، دودی، برفی یا بی رنگ تولید می شود.

 

کف کاذب شیشه ای
اجزای مختلف سازه کف کاذب از جنس شیشه

 

پایه ها عضو مهمی از ساختار کف کاذب شیشه ای می باشند که جنس و نحوه اجرای آن ها تاثیر مهمی در کیفیت نهایی کار دارد. اجزای پایه ها در ادامه معرفی شده اند:

 

کف کاذب شیشه ای
انواع طرح های کف کاذب شیشه ای دکواتیو 

 

گلدانی ( کلاهک )

جنس گلدانی معمولا از آلومینیوم است و به روی میله واسط نصب می شوند و مقاومت بالایی دارند. به روی هر گلدانی ۴ عدد شاخک راهنما قرار دارد که کار نصب پنل ها را ساده تر می کند و از حرکت پنل ها به طرفین جلوگیری می نماید.

 

تایل شیشه ای کف کاذب
دستگاه مکنده تایل های شیشه ای

 

مهره قفل کن

جنس این عضو از کف کاذب شیشه ای نیز از آلومینیوم بوده و به روش دایکست تولید می شود. محل مهره قفل کن، بین گلدانی و میله واسط است.

 

میله واسط

معمولا از جنس فولادی است. نصب صحیح و اصولی میله های واسط باعث تراز ماندن پنل ها و دقت بالا در اجرا می شود.

 

نشیمنگاه پایه

نشیمنگاه پایه کف کاذب شیشه ای از جنس آلومینیوم است و وظیفه اتصال پایه به زمین را به عهده دارد.

 

واشر یا لاستیک

از جنس پلاستیک بوده و برای جلوگیری از صدای بوجود آمده در اثر برخورد دو سطح فلزی مهره قفل کن و میله واسط و گلدانی، به روی گلدانی نصب می شود.

 

با توجه به حساس بودن شیشه ، پیش از تولید کف کاذب شیشه ای در کارخانه باید بررسی ها و محاسبات دقیق کف انجام شود تا محصول تولید شده به بهترین شکل در محل اجرا شود. اجرای کف کاذب شیشه ای تفاوت چندانی با دیگر انواع کف کاذب ندارد. ابتدا اندازه گیری کف به صورت دقیق و از روی نقشه انجام می شود سپس شبکه بندی صورت می گیرد. خط های مبنا علامت گذاری می شوند و ارتفاع نهایی کف کاذب با استفاده از لیزر یا میله بلند تنظیم ارتفاع مشخص می شود. در انتها شبکه های پنل که از پیش آماده شده اند با دقت و حساسیت لازم به روی کار نصب می شوند. 

 

کف کاذب شیشه ای
قاب های فولادی تایل های شیشه ای

 

مزایای کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

در تولید کف کاذب شیشه ای با حرارت دادن به این متریال، شیشه استحکام بالایی پیدا می کند و برای استفاده در اجرای کف کاذب آماده می شود.

 

انواع کف کاذب شیشه ای
نصب کف شیشه ای کاذب در موزه ها

 

کف کاذب شیشه ای به سادگی قابل شستشو است و به دلیل ماهیتی که متریال شیشه دارد، آلودگی ها را به خود جذب نمی کند. کف کاذب شیشه ای سبک است و نوع جابه جایی پنل های شیشه ای کف کاذب با دستگاه مکنده به سادگی قابل انجام است.

 

کف کاذب شیشه ای
تايل شیشه ای سبز رنگ کف کاذب

 

کف کاذب شیشه ای دارای پنل های ضد خش است و در صورت جابه جایی وسایل سنگین به روی آن، آسیبی متوجه کف کاذب شیشه ای نخواهد بود. یکی از ویژگی های کف کاذب شیشه ای این است که در صورت استفاده در مراکز اداری یا تجاری می توان لوگوی آن شرکت یا مرکز را به روی کف یا پنل ها طراحی کرد تا به خوبی معرف فضا باشد. در صورتی که از زیر کف کاذب شیشه ای تجهیزات یا سیم کشی عبور می کند، می توان از شیشه های کدر استفاده کرد تا زیبایی محیط حفظ شود. 

 

کف کاذب شیشه ای
نصب کف کاذب شیشه ای در طرح های مختلف

 

از دیگر مزایای کف کاذب شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد سطح غیر قابل سر خوردن
  • ایجاد جلوه خاص و زیبا به محیط
  • سادگی در نصب و تعویض
  • ماندگاری و عمر بالا
  • امکان نصب انواع رنگ ها و طرح های پنل های شیشه ای
  • دارای قاب با استحکام بالا و ضد زنگ

 

کف کاذب شیشه ای
لایه های مختلف تایل های شیشه ای کف کاذب

معایب کف کاذب شیشه ای در بندرعباس

  • درصورتی که در تولید پنل های شیشه ای کف کاذب از مواد مرغوب استفاده نشود و نصب صحیح نداشته باشد، امکان شکستن پنل ها وجود خواهد داشت.
  • نصب کف کاذب شیشه ای به نصاب متخصص و ماهر نیاز دارد و هر کسی از عهده اجرای آن بر نمی آید.

کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بندرعباس، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در تخت، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در فین، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در قلعه قاضی، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در ابوموسی، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در تنب، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بستک، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در جناح، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در کوخرد، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بشاگرد، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در گافروپارمون، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در گوهران، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بندرلنگه، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در شیبکوه، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در کیش، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در پارسیان، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در کوشکنار، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در جاسک، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در لیردف، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در حاجی آباد، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در احمدی، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در فارغان، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در خمیر، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در رویدر، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در رودان، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بیکاه، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در جغین، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در رودخانه، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در سیریک، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بمانی، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در قشم، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در شهاب، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در هرمز، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در میناب، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در بندزرک، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در توکهور، کف کاذب شیشه ای در بندرعباس در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما