کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد به مواردی همچون جنس روکش تایل ها، متریال مغزی آن ها و نوع اتصالات بستگی دارد. کف کاذب اتاق برق و کف کاذب اتاق سرور از انواع دیگر کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد هستند که ارائه و فروش آن ها در عمران مدرن با بهترین قیمت انجام می شود. قیمت کف کاذب اتاق سرور نیز به جنس تایل ها و کیفیت اتصالات آن ها وابسته است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بجنورد x

کف کاذب آنتی استاتیک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بجنورد

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

کف کاذب آنتی استاتیک نوعی از کف کاذب است که عملکرد بسیار قوی در برابر الکتریسیته ساکن دارد. این خاصیت در مکان هایی که تجهیزات الکترونیکی نصب شده اند، بسیار کاربرد دارد. به عنوان مثال کف کاذب اتاق سرور و کف کاذب اتاق برق از نوع آنتی استاتیک است. قیمت کف کاذب آنتی استاتیک نیز با توجه به نوع کاربری کف کاذب و جنس تایل های آن مشخص می شود. بنابراین ممکن است قیمت کف کاذب اتاق سرور و برق با دیگر کاربری ها، متفاوت باشد. واضح است که الکتریسیته ساکن از عوامل تاثیرگذار بر تجهیزات الکترونیکی و صوتی و تصویری است. 

 

کف کاذب اتاق سرور
استفاده از کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق های سرور

 

این نوع جریان ناخواسته ی استاتیک و الکتریسیته ساکن، باعث آسیب رساندن به تجهیزات الکترونیکی مانند نیمه هادی ها، مدارهای مجتمع، ترانزیستور ها و بقیه قسمت ها می شود. اگر جریان ها و اخلالی که ایجاد می شود شدید باشد، حتی ممکن است سبب اشتعال یا انفجار شود. بنابراین این جریان استاتیکی باید تا جای ممکن از اتاق هایی که دارای تجهیزات حساس هستند، دفع شود. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از سطوحی است که جریان الکتریسیته را دفع کند. کف کاذب آنتی استاتیک با خاصیتی که دارد جلوی این جریانات را گرفته و از تاثیر آن بر تجهیزات جلوگیری می کند.

 

قیمت کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

قیمت کف کاذب آنتی استاتیک به عوامل زیادی بستگی دارد. برای برآورد آن باید مواردی مثل جنس تایل های استفاده شده، نوع روکش ها، قاب هایی که در نصب کف کاذب آنتی استاتیک استفاده می شود و اجرت نصاب را نیز در نظر گرفت.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
انواع مختلف تایل های آنتی استاتیک

 

در کل محاسبه قیمت کف کاذب آنتی استاتیک کار چندان سختی نخواهد بود. اگر قرار است برای اتاق تجهیزات ، اتاق سرور و یا هر مکان دیگری از این نوع کف کاذب استفاده کنید، بهتر است در ابتدا با متخصص و مشاوری در این زمنیه مشورت کنید تا بهترین نوع و کیفیت متناسب با زمینه مورد نیاز، به شما پیشنهاد شود. هم چنین مشاور و طراح پیش از شروع کار می تواند برآوردی کلی از قیمت کف کاذب آنتی استاتیک را به اطلاع شما برساند تا با مقایسه قیمت های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

کف کاذب آنتی استاتیک
دستگاه مکنده برای جابه جایی تایل های آنتی استاتیک

 

هزینه حمل تا محل نیز بر قیمت کف کاذب آنتی استاتیک تاثیر گذار است. بسته به محل اجرای کف کاذب آنتی استاتیک و فاصله آن تا کارگاه تولیدی و یا کارخانه، قیمت کف کاذب آنتی استاتیک تغییر می کند.

 

کف کاذب اتاق سرور
استفاده از تایل های آنتی استاتیک در کف کاذب اتاق سرور

 

انواع کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

انواع کف کاذب آنتی استاتیک با موادی که پایه های مختلفی دارند، به وجود می آید. پایه ها از جنس های مختلف مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، خرده چوب یا ام دی اف و ... تشکیل می شوند. تایل های کف کاذب آنتی استاتک نیز انواع مختلفی دارند. روکش این تایل ها می تواند از جنس کاشی های کف ضد استاتیک ، HPL ، PVC ، یا دیگر جنس هایی که خاصیت ضد خش و ضد لغزندگی دارند، باشد.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
استفاده از کف کاذب آنتی استاتیک در آزمایشگاه ها

کف کاذب اتاق سرور در بجنورد

سیستم کف کاذب اتاق سرور در طراحی داخلی اتاق سرور بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که دسترسی به تاسیسات و ترمیم و تعویض آن ها در اتاق سرور از اهمیت بالایی برخوردار است، لازم است تا کف کاذب اتاق سرور به گونه ای طراحی شود که تاسیسات و سیم کشی ها امکان عبور از فضای آن را داشته باشند و قابلیت دسترسی به آن ها نیز به سادگی فراهم باشد. 

 

کف کاذب اتاق سرور
انواع تایل های کف کاذب اتاق های سرور

 

همانند اتاق برق ، نیاز است تا اتاق سرور نیز از الکتریسیته ساکن و اختلالات استاتیکی در امان باشد تا مشکلی در کارکرد سیستم ها ایجاد نشود. بنابراین تایل های آنتی استاتیکی بهترین گزینه برای طراحی کف کاذب اتاق سرور هستند. کف کاذب آنتی استاتیک علاوه بر محافظت دستگاه ها و تجهیزات از الکتریسیته ساکن، امکان دسترسی به تاسیسات کف را نیز به سادگی فراهم می کند.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
کف کاذب اجرا شده با استفاده از تایل های آنتی استاتیکی

 

قیمت کف کاذب اتاق سرور

قیمت کف کاذب اتاق سرور به قیمت و کیفیت قطعات به کار برده شده در اجرا و نصب آن بستگی دارد. نبشی ها قطعه هایی هستند که دور اتاق و محلی که قرار است کف کاذب در آن اجرا شود، نصب می شوند. پایه ها برای تعیین ارتفاع و تعیین محل قرار گیری قاب به روی سطح نصب می شوند. جنس پایه ها در برآورد کلی قیمت کف کاذب اتاق سرور موثر است. استرینگر ها یا قاب ها مرحله بعدی نصب کف کاذب آنتی استاتیک اتاق سرور هستند که محل جای گذاری تایل ها روی آن به خوبی مشخص شده است.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق های رادیولوژی و عکس برداری

 

تایل های آنتی استاتیک کف کاذب اتاق سرور می تواند از جنس های مختلفی باشد. تایل هایی که مقاومت در برابر ضربه یا فشار بیشتری داشته باشند اولویت بالاتری دارند. جنس تایل ها نیز در تعیین قیمت کف کاذب اتاق سرور تاثیرگذار است. هزینه حمل نکته دیگری است که باید هنگام سفارش کف کاذب اتاق سرور به آن توجه داشت.

 

کف کاذب اتاق برق در بجنورد

طراحی کف کاذب اتاق برق از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل وجود سیم کشی ها و کابل های مختلف در این محیط، امکان ایجاد آتش سوزی و یا جرقه در اتصالات وجود دارد. همچنین به دلیل سنگینی و تعدد تجهیزات، تقویت کف کاذب اتاق برق از ملزومات می باشد. اتاق برق باید دارای محافظ الکترومغناطیسی باشد تا از تداخل با سیستم های صوتی و تصویری مجاور آن و تخریب دستگاه ها جلوگیری شود. بهترین راه حل استفاده از کف کاذب اتاق برق آنتی استاتیک است. کف کاذب اتاق برق از نوع آنتی استاتیک تمامی نیازهایی که ذکر شد را پشتیبانی می کند و در عین حال زیبایی محیط را نیز تامین می کند.

 

کف کاذب اتاق برق
طراحی کف کاذب اتاق برق با تایل های آنتی استاتیک

 

کف کاذب آزمایشگاه و اتاق عمل در بجنورد

بیشتر آزمایشگاه ها و اتاق های جراحی به واسطه فعالیتی که در آن ها صورت می گیرد دارای تجهیزات الکترونیکی حساس می باشند. مراقبت از این تجهیزات در درجه اول از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در آزمایشگاه ها از مواد شیمیایی و اسید ها استفاده می شود، بنابراین لازم است جنس کف به گونه ای باشد که در صورت تماس با این مواد تخریب نشود. از طرفی سطح کف کاذب آنتی استاتیک به سادگی قابل شستشو است و تمیز نگه داشتن آن نیازی  به مواد شوینده قوی ندارد.

 

انواع كف کاذب آنتی استاتیک
نصب کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق های عمل

 

تایل های کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

کف کاذب آنتی استاتیک از تایل هایی تشکیل شده است که معمولا با ورق های فولادی نورد سرد یا آلومینیوم ساخته می شوند. داخل تایل های فولادی می تواند با بتن پر شود تا استحکام بالاتری داشته باشد. روی ورق ها با رنگ الکترو استاتیک کاور می شود. در تولید و طراحی تایل های کف کاذب آنتی استاتیک باید نهایت دقت را به کار برد تا زمان اجرا مشکلی به وجود نیاید.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
انواع کف کاذب آنتی استاتیک در کاربری های مختلف

 

لبه های تایل های کف کاذب آنتی استاتیک با قطعات رسانا پوشانده می شود. هرچه تایل های کف کاذب آنتی استاتیک در کارگاه ها یا کارخانه ها با دقت و ظرافت بیشتری ساخته شود نصب آن ساده تر خواهد بود. تایل های کف کاذب آنتی استاتیک سنگین هستند و به علت صلبیتی که دارند، پس از نصب و هنگام قدم زدن روی آن ها هیچ لرزشی متوجه تایل ها نخواهد بود و به مرور زمان آلودگی صوتی نیز ایجاد نخواهد کرد.

 

کف کاذب آنتی استاتیک
دسترسی به تاسیسات با استفاده از تایل های آنتی استاتیک

 

استفاده از کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق های سرور و در کل مکان هایی که تجهیزات الکترونیک دارد، رایج است، پس باید احتمال آتش سوزی و یا جرقه زدن را نیز در نظر گرفت. خوشبختانه تایل های کف کاذب آنتی استاتیک در برابر آتش سوزی و حرارت مقاوم بوده و آتش را پراکنده نمی کنند. گاهی برای عبور و مرور هوا و ایجاد امکان تهویه تایل های مشبک تولید می شوند. این تایل ها بیشتر برای اتاق های سرور و اتاق های برقی که به علت وجود تجهیزات و تاسیسات مخفی در کف، نیاز به تهویه دارند، استفاده می شود.

 

کاربرد های کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

فناوری های ضد استاتیک اتاق های برق یا اتاق هایی که تجهیزات الکترونیک در آن ها استفاده شده است یکی از ملزومات طراحی است. اما کف کاذب آنتی استاتیک صرفا برای اتاق های تجهیزات طراحی نشده است بلکه به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آلودگی ها و مواد شیمیایی دارند در موارد دیگر نیز کاربرد دارد.

 

ویژگی های کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد

  • زیبایی: کف کاذب اتاق برق و کف کاذب اتاق سرور تاثیر زیادی در زیبایی و بهبود فضای داخلی ساختمان دارد، حتی با وجود عدم رفت و آمد زیاد در این فضاها همچنان لازم است زیبایی محیط تا حد امکان حفظ شود.
  • مقاوم در برابر حریق: همان طور که پیش تر نیز ذکر شد تایل های کف کاذب آنتی استاتیک در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم هستند. در صورت اتصالی سیم ها یا جرقه زدن لازم است که کف کاذب اتاق برق از جنس آنتی استاتیک باشد تا جلوی آتش سوزی گرفته شود.

 

کف کاذب اتاق سرور
کف کاذب اتاق سرور با استفاده از تایل های آنتی استاتیک

 

  • مقاومت در برابر وزن بالا: معمولا در اتاق های سرور و ... از تجهیزات سنگین و با وزن بالا استفاده می شود، بنابراین لازم است جنس کف کاذب به گونه ای باشد که در برابر این فشار مقاومت کافی داشته باشد. تایل های کف کاذب آنتی استاتیک در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و به مرور زمان این قابلیت خود را حفظ می کنند.
  • قابلیت دسترسی: تایل های کف کاذب آنتی استاتیک می توانند به گونه طراحی شوند که قابلیت جا به جایی و دسترسی به فضای زیر آن برای استفاده کننده فراهم باشد. این قابلیت به خصوص برای کف کاذب اتاق برق کاربردی است. زیرا تاسیسات را می توان به راحتی از زیر کف کاذب عبور داد و هر زمان که لازم شد به آن دسترسی پیدا کرد.
  • ضد خش بودن: مقاومت در برابر خش و خوردگی با مواد شیمیایی یکی دیگر از ویژگی های تایل های کف کاذب آنتی استاتیک است که به دوام بالای آن کمک می کند.

کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در بجنورد، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در راز و جرگلان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در گرمخان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در اسفراین، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در بام و صفی آباد، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در جاجرم، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در جلگه سنخواست، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در جلگه شوقان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در شیروان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در سرحد، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در قوشخانه، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در فاروج، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در خبوشان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در گرمه، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در مانه و سملقان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در سملقان، کف کاذب آنتی استاتیک در بجنورد در مانه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما