کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

دسته بندی

کف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد به مواردی هم چون جنس تایل ها، کیفیت مراحل اجرای کف کاذب ، اجرت نصاب کف کاذب ، هزینه حمل تا محل بستگی دارد. کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد با توجه به نوع روکش برای اتاق های سرور، آزمایشگاه ها، اتاق تجهیزات، اتاق های کامپیوتر و محیط های این چنینی استفاده می شود.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهرکرد x

کف کاذب آلومینیمی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

شهرکرد

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

کف کاذب آلومینیومی یکی از پرکاربردترین انواع کف کاذب در ایران است. جنس کف کاذب آلومینیومی از آلیاژ آلومینیوم است که به روش ریخته گری دایکست تولید می شود. نام دیگر کف کاذب دایکست است که از روش تولید آن گرفته شده است. روش ریخته گری دایکست روشی است که متریال با تراکم بالا تولید می کند و در نتیجه این تراکم مقاومت فشاری متریال افزایش می یابد. هم چنین در روش ریخته گری دایکست، قالب ها به صورت یکپارچه هستند و درزی بین تایل ها به وجود نمی آید که همین مسئله موجب مقاومت و دوام بالاتر کف کاذب آلومینیومی می شود.

 

کف کاذب آلومینیومی
استفاده از تایل های آلومینیومی در سایت های کامپیوتر و کال سنتر ها

 

سطح فوقانی تایل های کف کاذب آلومینیومی معمولا با پوشش های آنتی استاتیک پوشانده می شوند. بنابراین کف کاذب آلومینیومی زیر مجموعه کف کاذب آنتی استاتیک به شمار می رود و دارای خاصیت ضد الکتریسیته ساکن است. از کف کاذب آلومینیومی به دلیل آنتی استاتیک بودن می توان در اتاق های سرور، اتاق های برق، آزمایشگاه و در کل مکان هایی که دارای تجهیزات الکترونیکی حساس هستند، استفاده نمود. قیمت کف کاذب آلومینیومی نیز بر اساس نوع روکش ها و جنس هسته تعیین می شود.

تایل ها طبق استانداردها در ابعاد مشخصی تولید می شود و اغلب به صورت مربع یا مستطیل هستند. ارتفاع کف کاذب آلومینیومی حدودا از ۱۵ تا ۵۰ سانتی متر ادامه دارد. تایل های کف کاذب آلومینیومی در صورت نیاز قابل تعویض و جابه جایی هستند و همین مسئله اجازه دسترسی به فضای زیرین کف کاذب را به ما می دهد. به این نوع کف کاذب آلومینیومی ، کف کاذب قابل دسترس گفته می شود. برای بلند کردن تایل ها نیز از انواع بلند کننده های بادکشی می توان استفاده نمود. عبور تاسیسات، سیم کشی ها و ... یکی از مزایایی است که در اتاق های سرور و فضاهایی با تاسیسات این چنینی می توان از آن بهره برد.

 

کف کاذب آلومینیومی
نصب کف کاذب آلومینیومی

 

قیمت کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

قیمت کف کاذب آلومینیومی نسبت به دیگر انواع کف کاذب ، بالاتر است. علت اصلی بالاتر بودن قیمت کف کاذب آلومینیومی ، آلومینیوم به کار رفته در تولید تایل های این کف کاذب می باشد. معمولا از کف کاذب آلومینیومی در اتاق های سرور و موارد خاص این چنینی که نیاز به خاصیت آنتی استاتیکی احساس می شود، استفاده می کنند.

برای بررسی قیمت کف کاذب آلومینیومی باید عواملی مانند جنس تایل ها، کیفیت مراحل اجرای کف کاذب ، اجرت نصاب کف کاذب ، هزینه حمل تا محل و موارد این چنینی در نظر گرفته شود. در ادامه به مراحل نصب کف کاذب و نحوه برآورد قیمت کف کاذب آلومینیومی اشاره شده است. 

 

کف کاذب آلومینیومی
اجرای کف کاذب آلومینیومی در اتاق های فرمان

 

  • تایل کف کاذب آلومینیومی : قیمت کف کاذب آلومینیومی تا حد زیادی به تایل های آن بستگی دارد. تولید تایل ها باید تحت شرایط کنترل شده و زیر نظر متخصصان صورت گیرد تا قابلیت های لازم را داشته باشد.
  • پایه کف کاذب آلومینیومی : قیمت کف کاذب آلومینیومی به جنس پایه ی کف کاذب که می تواند از آلومینیوم و یا فولاد باشد، بستگی دارد.
  • کلاهک پایه: کلاهک پایه معمولا از جنس آلومینیوم است.
  • میله واسط پایه: جنس میله واسط از فولاد ضد زنگ است.
  • استرینگر یا قاب کف کاذب آلومینیومی : جنس قاب کف کاذب آلومینیومی معمولا گالوانیزه است و کیفیت متریال آن در برآورد نهایی قیمت کف کاذب آلومینیومی تاثیرگذار است.
  • چسب: چسب مخصوص تایل های کف کاذب آلومینیومی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و قابل جدا کردن با دست نباشد. نسوز بودن و مقاومت در برابر مواد شیمیایی از دیگر ویژگی های چسب کف کاذب است.

 

کف کاذب آلومینیومی
نمونه تایل کف کاذب آلومینیومی

 

برای انتخاب کف کاذب مناسب لازم است به چند نکته توجه داشت. 

  • متراژ محل: کف کاذب آلومینیومی معمولا در هر متراژی قابل اجرا است اما استفاده از آن در متراژ های بسیار پایین چندان به صرفه نیست.
  • دما و رطوبت: کف کاذب آلومینیومی در برابر دما و رطوبت مقاومت بالایی دارد. در صورتی که فضای مورد نظر از رطوبت بسیار بالایی برخوردار باشد استفاده از این نوع کف کاذب معقول است، اما رطوبت کم و یا نوسانات دمایی پایین استفاده از کف کاذب آلومینیومی را توجیه نمی کند و می توان از انواع دیگر کف کاذب استفاده کرد.

 

کف کاذب آلومینیومی
کف کاذب آلومینیومی با امکان دسترسی

 

  • نوع کاربری: مهم ترین نکته نوع کاربری است که در ابتدا تکلیف طراح را در انتخاب نوع کف کاذب مشخص می کند. مکان هایی مانند اتاق سرور ، اتاق برق ، اتاق کامپیوتر یا آزمایشگاه بهترین مکان ها برای نصب کف کاذب آلومینیومی هستند.
  • بودجه: همان طور که گفته شد قیمت کف کاذب آلومینیومی و در کل کف های کاذب آنتی استاتیک نسبت به دیگر انواع کف کاذب کمی بالاتر است و برای استفاده در محیط های مسکونی یا فضاهای اداری با تجهیزات محدود و متراژ  پایین به صرفه نیست. اما در صورتی که بودجه زیادی برای این کار اختصاص داده اید؛ می توانید در هر مکانی از کف کاذب آلومینیومی استفاده کنید.

 

کف کاذب آلومینیومی
استفاده از کف کاذب آلومینیومی در راهرو ها

 

تایل های مشبک کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

گاهی برای پوشش کف کاذب از تایل هایی استفاده می شود که حالت مشبک داشته و امکان عبور و مرور هوا را فراهم می سازد. در مکان هایی مانند اتاق برق یا اتاق های سرور که تاسیسات و تجهیزات زیادی وجود دارد و می توان این تاسیسات را از زیر کف کاذب عبور داد، بهتر است امکان تهویه برای سیم ها و کابل های برق نیز وجود داشته باشند. برای رسیدن به یک پانل مشبک برای دسترسی به هوای تازه، سوراخ هایی به قطر حدود ۶ میلی متر در سطوح منظم به روی قطعه ایجاد شده و حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد فضای باز ایجاد می کند. 

 

كف کاذب آلومینیومی
تایل های مشبک کف کاذب آلومینیومی

 

انواع کف کاذب آلومینیومی از لحاظ جنس روکش در شهرکرد

انواع کف کاذب آلومینیومی از لحاظ نوع روکش به ۳ دسته تقسیم بندی می شود. البته باید توجه داشت لایه نهایی تایل های آلومینیومی ممکن است با هر نوع روکشی که در نظر مشتری است قابل تولید باشد. در ادامه به معرفی معمول ترین نوع روکش های کف کاذب آلومینیومی پرداخته شده است.

 

کف کاذب آلومینیومی
اجرای کف کاذب آلومینیومی در منزل 

 

کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL

روکش های HPL تحت مقدار معینی فشار ساخته می شوند و جنس آن ها از رزین است. کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL با روش ریخته گری دایکست تولید می شود به این صورت که مواد با فشار داخل قالب ریخته می شوند و بعد از سرد شدن قطعه یکپارچه و با کیفیت بالا از قالب جدا می شود. این نوع روکش ها در برابر ضربه و خراش مقاومت خوبی دارند و تحمل فشار نقطه ای آن ها بالاست. نسبت به حرارت مقاوم هستند و برای اتاق های سرور یکی از گزینه های مطلوب به شمار می روند.

 

كف کاذب آلومینیومی
کف کاذب آلومینیومی با روکش HPL

 

کف کاذب آلومینیومی با روکش PVC

کف کاذب آلومینیومی با روکش PVC با خاصیت آنتی استاتیکی ضد رنگ و ضد پوسیدگی است و دوام نسبتا خوبی دارد هم چنین قابلیت عایق حرارتی دارد. این نوع روکش ها به علت خاصیت ضد پوسیدگی بالایی که دارند، برای مناطق مرطوب فوق العاده عمل می کنند. جنس روکش PVC از مواد پلیمری و پلاستیکی بوده و نسبت به سایر انواع روکش های کف کاذب آلومینیومی قیمت مناسب تری دارد.

 

كف کاذب آلومینیومی
کف کاذب آلومینیومی با روکش PVC

 

کف کاذب آلومینیومی با روکش موکت

کف کاذب آلومینیومی با روکش موکت در مکان هایی استفاده می شود که علاوه بر مزایای دیگر کف کاذب آلومینیومی ، به خاصیت آکوستیکی نیز نیاز است. استفاده از روکش موکت نه به طور ایده آل ولی تا حدی خاصیت عایق صدا در کف کاذب آلومینیومی ایجاد می کند و در مکان هایی که رفت و آمد وجود دارد، کاربرد دارد.

 

کف کاذب آلومینیومی
روکش موکت تایل های آلومینیومی

 

کاربرد کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

کاربرد کف کاذب آلومینیومی در مکان هایی مثل اتاق عمل، اتاق های عکسبرداری، اتاق های فرمان و کنترل، دیتا سنترها، اتاق های برق، اتاق سرور، سایت های کنترل رادار، اتاق های قرنطینه، پست های برق و مخابرات، گلخانه های مکانیزه، مگامال ها و ... است. 

 

کف کاذب آلومینیومی
کف کاذب آلومینیومی آنتی استاتیک

مزایای کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

آلیاژهای آلومینیوم به کار رفته در تولید کف کاذب آلومینیومی خواص منحصر به فردی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، قابلیت جوشکاری، وزن پایین، شکل پذیری بسیار خوب، مقاومت در برابر نوسانات دمایی، مقاومت در برابر رطوبت را دارند.

مقاومت الکتریکی و ضد حریق بودن تایل های کف کاذب آلومینیومی استفاده از این محصول را در محیط هایی مثل اتاق سرور و فضاهایی شبیه به آن امکان پذیر می کند. در واقع خاصیت ضد استاتیکی کف کاذب آلومینیومی مهم ترین ویژگی این محصول به شمار می رود.

 

کف کاذب آلومینیومی
استفاده از کف کاذب آلومینیومی در اتاق های سرور

 

معایب کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد

هر محصولی در کنار ویژگی های خوب دارای معایبی نیز می باشد. کف کاذب آلومینیومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از این معایب بالا بودن قیمت کف کاذب آلومینیومی است که قبلا به آن اشاره شد. کف کاذب آلومینیومی عایق صدا نیست و اگر در مکانی که رفت و آمد زیاد است اجرا شود، نویز اضافی تولید می کند. بنابراین استفاده از کف کاذب آلومینیومی در سالن های سینما، سالن موسیقی و در کل هر مکانی که از کف کاذب برای خاصیت آکوستیکی آن استفاده می کنند، کارآمد نیست.

کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در شهرکرد، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در بن، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در سامان، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در لاران، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در اردل، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در میانکوه، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در بروجن، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در بلداجی، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در گندمان، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در فارسان، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در کوهرنگ، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در بازفت، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در دو آب صمصامی، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در کیار، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در ناغان، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در لردگان، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در خانمیرزا، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در فلارد، کف کاذب آلومینیومی در شهرکرد در منج.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما