ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

اردبیل x

ورق گالوانیزه شیروانی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

اردبیل

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ورق های رنگی و گالوانیزه کاربردهای بی شماری در صنعت دارند از تولید بدنه های لوازم خانگی تا صنعت خودروسازی و قطعات یدکی، از تجهیزات حمل و نقل مانند کانتینرها و سردخانه ها تا سقف و بدنه انبارها و سوله ها. حتی تجهیزات راهنمایی و رانندگی نیز با استفاده از این ورق ها تولید می شوند.لایه های حفاظتی اضافه شده در ساخت ورق شیروانی گالوانیزه و ورق رنگی، عمر این ورق ها را حتی در شرایط نا مساعد هم بالا برده است. به طوری که عمری حدود 20 تا 30 سال بسته به شرایط استفاده و نگه داری برایشان تخمین زده می شود.همین عمر طولانی باعث رونق بازار خرید ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم می شود. از پرفروش ورق های گالوانیزه دست دوم، ورق های رنگی شیروانی هستند.

جدول وزن ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

جدول وزن ورق گالوانیزه شیروانی طبق استاندارد اشتال طبقه بندی شده‌است. این استاندارد  بر گرفته از نام مهندس زن آلمانی، به نام مارتا اشتابدر بورگر است. جدول وزن اشتال در سال 1938 نگاشته شد. این استاندارد با جدول‌بندی وزن مقاطع فولادی، مثل جدول اشتال ورق گالوانیزه کار صنعتگران را سهل نمود.

در جدول وزن ورق گالوانیزه، پارامترهای متعددی در محاسبه وزن موثر است. این سه پارامتر شامل طول، عرض و ضخامت ورق گالوانیزه شیروانی است. این نوع ورق عموما در بازار در عرض­های 1000 و 1250 میلیمتر تولید می­شوند. ضخامت ورق گالوانیزه شیروانی در محدوده 0.3 تا 4 میلیمتر متغیر است. ورق گالوانیزه به صورت رول های ورق گالوانیزه شیروانی هستند و براساس نیاز مشتری در طول‌های مختلف برش داده می­شوند. در این میان مشتریان عموما به برش ورق­های گالوانیزه به طول 6 متر تمایل دارند.

اجرای سقف با ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم در اردبیل

ورق دست دوم ورقهایی است که درگذشته از آنها استفاده شده است و دست دوم بودن آن دلیلی بر این نیست که غیر قابل استفاده یا جزئی از ضایعات باشند. شما میتوانید در جاهایی مثل شیروانی از آنها استفاده کنید و با رنگ کردن آن، ورق شیروانی را عین روز اول کنید. ورق گالوانیزه شیروانی همان ورق آهنی است که با پوششی از آلیاژ روی نسبت به آسیب های محیطی همچون خوردگی و زنگ زدگی تقویت شده است. در فرآیند گالوانیزاسیون از روش هایی بهره می برند که آلیاژ روی با نهایت چسبندگی بر سطح ورق فولادی بنشیند، این ترکیب به خصوص اگر روش گالوانیزاسیون آن غوطه وری گرم بوده باشد؛ به قدری محکم است که در صورت وقوع آسیب های فیزیکی مانند خراشیدگی و تغییر شکل خاصیت خود را از دست نمی دهد. اگر ورق گالوانیزه تحت رنگ کوره ای قرار بگیرد، لایه محافظتی دیگر به لایه قبلی افزوده شده و استحکام آن بیشتر می شود. اجرای سقف با ورق گالوانیزه شیروانی دست دوم به اندازه اجرای سقف با ورق گالوانیزه شیروانی نو، رایج است.

استاندارد ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ورق‌های گالوانیزه­ دراستانداردهای مختلفی تولید می­شوند. این استانداردها شامل موارد زیر است:

EN 10346

ASTM A653/A653M

DSTU EN 10346

GOST R 52246-04

GOST 14918-80

محاسبه ورق شیروانی گالوانیزه در اردبیل

ورق‌ شیروانی گالوانیزه همان ورق‌های فولادی هستند که با لایه‌ای از روی (Zn) پوشش داده شده است. چگالی آهن ۷٫۸۶ و چگالی روی ۷٫۱۴ گرم بر سانتی متر مکعب می‌باشد. از آنجایی که چگالی “روی” به چگالی آهن بسیار نزدیک است، می‌توان در فرمول محاسبه وزن ورق گالوانیزه شیروانی ، از اختلاف ناچیز بین چگالی‌ها صرف‌نظر کرد. از این‌ رو می‌توان در محاسبه وزن ورق شیروانی گالوانیزه تنها چگالی آهن را درنظر گرفت.

وزن ورق گالوانیزه شیروانی = طول ورق (میلی متر) * عرض ورق (میلی متر) *ضخامت (میلی متر)* چگالی ورق (گرم بر سانتی‌متر مکعب)

اجرای سقف با ورق گالوانیزه شیروانی رنگی در اردبیل

ورق گالوانیزه شیروانی رنگی ورق های فلزی گالوانیزه هستند که ورق پایه آنها آهن یا فولاد است و در کوره رنگ مورد نظر خود را گرفته است. ورق های رنگی شیروانی توسط دستگاه های تخصصی، فرم و اندازه های متفاوتی می گیرند که هر کدام کاربرد متفاوتی داشته و در  رنگ ها متعدد در بازار عرضه می گردند، بر سطح این ورق ها می توان بافت های سطحی مانندطرح کتانی، چرمی شکل یا گرانیتی به کار برد.

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی رنگی در اردبیل

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی رنگی بر اساس نوع کیفیت و پوشش ورق متفاوت خواهد بود. پوشش رنگی روی ورق حداقل 20 میکرون و دو برابر پشت ورق ضخامت دارد و در دو مرحله ایجاد خواهد شد. قیمت سقف شیروانی گالوانیزه رنگی، علاوه بر ابعاد و ضخامت، به قیمت فلزاتی مانند آهن و فولاد و قیمت رنگ کوره ای نیز بستگی دارد. با توجه به نوسان قیمت ها و دلار، قیمت ورق شیروانی گالوانیزه متغیر بوده و رو به افزایش است.

خرید ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ورق گالوانیزه شیروانی نمونه های فرم داده شده و تغییرشکل یافته ورق های گالوانیزه است. ورق های گالوانیزه بسته به کاربرد و نوع استفاده و اهمیت آنها دارای رنگ یا بدون رنگ هستند. این ورق ها در ضخامت های متنوع از 0.3 تا 1 میلی متر ایجاد شده ولی ضخامت رایج و معمول آن 0.5 میلی متر است.

طرح ورق گالوانیزه شیراوانی در اردبیل

·         طرح سفال

·         طرح کرکره ای یا در اصطلاح سینوسی

·         طرح ذوزنقه ای

·         طرح شدولاین

قیمت شیروانی گالوانیزه در اردبیل

قیمت شیروانی گالوانیزه تولید شرکت های مختلف با ضخامت، ابعاد و رنگ های متنوع، متفاوت است. ورق گالوانیزه شیروانی رنگی در کاربردهای مختلف مانند سقف ساختمان ها، پوشش سقف شیبدار، سقف کارگاه ها و سقف کاذب و تولید وسایل خانگی مانند یخچال و گاز و ....اشاره نمود. به دلیل تغییرات سریع قیمت شیروانی گالوانیزه ، با شماره تماس های شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی متری است یعنی هزینه بر اساس سطح سقف محاسبه می گردد به این صورت که مساحت سقف هرچقدر بود یک درصد ثابت مثلا 20 درصد به آن اضافه می شود و قیمت به دست می آید. ورق رنگی در دو مرحله تولید می گردد. در مرحله اول چربی گیری انجام می شود به این صورت که هرنوع آلودگی از ورق جدا می شود. در مرحله دوم پس از قرار گرفتن ورق در محیط گرم، ورق با مواد قلیایی شست و شو می گردد. قیمت اجرای سقف گالوانیزه بر اساس متراژ سقف، قیمت ورق گالوانیزه سقفی و میزان دستمزد پیمانکاران اجرای سقف با ورق گالوانیزه محاسبه می شود.

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی مانند دیگر فلزها هرروز در حال نوسان دائم است و قیمت آن را باید از شرکت های فروش آهن به صورت روزانه چک نمود. ورق شیروانی گالوانیزه درواقع یک ورقه آهن یا فولاد است که در طی فرآیند گالوانیزاسیون یک لایه محافظ یا پوشش روی آن قرار گرفته است. این پوشش در جهت افزایش عمر فلز و عایقی در برابر سرما و گرما و تغییرات آب و هوایی ایجاد می شود و در طولانی مدت زنگ زدگی را به تاخیر می اندازد. معمولا رنگ محافظ از جنس روی و مذاب است.

ورق گالوانیزه شیروانی چیست در اردبیل

ورق شیروانی در واقع همان ورق گالوانیزه رنگی می باشد که با استفاده از دستگاه های مخصوص با طرح هایی مانند ورق سفال، ورق ذورنقه، ورق سینوسی، شادولاین و کرکره ای در فرم های مخصوص ساخته و به بازار عرضه میگردد. این ورق ها عمدتا در ساخت شیروانی مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب ضخامت این ورق ها 0.5 میلیمتر است. 

قیمت سقف شیروانی گالوانیزه رنگی در اردبیل

ورق شیروانی در واقع همان ورق گالوانیزه شیروانی رنگی می باشد که با استفاده از دستگاه های مخصوص با طرح هایی مانند ورق سفال، ورق ذورنقه، ورق سینوسی، شادولاین و کرکره ای در فرم های مخصوص ساخته و به بازار عرضه میگردد. این ورق ها عمدتا در ساخت شیروانی مورد استفاده قرار میگیرد و اغلب ضخامت این ورق ها 0.5 میلیمتر است. قیمت سقف شیروانی گالوانیزه رنگی نسبت به مدل های ساده آن گران تر است.

فروش ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ورق گالوانیزه شیروانی از ورق روغنی تولید میشود ابتدا ورق روغنی با روش گالوانیزاسیون سرد یا گرم با پوشش روی پوشانده میشود سپس با رنگ مخصوص ورق های گالوانیزه به ورق رنگی تبدیل میشود. سرانجام با دستگاه های مخصوصی طرحی هایی نظیر طرح سینوسی، ذوزنقه ای  و... بروی ورق اعمال میشود و ورق رنگی به ورق شیروانی تبدیل میشود. این ورق ها اغلب در مکان های باروانی که نیاز به سقف شیروانی دارند استفاده میشوند اما به دلیل طول عمر زیاد و زیبایی ظاهر در اکثر مناطق هم استفاده میشود.

مزیت ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

ü      وزن سبک

ü      زیبایی ظاهری

ü      قیمت مناسب

ü      در برابر زلزله بسیار امن است و احتمال ریزش بسیار کم است.

ü      مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

ü      نصب آن سریع و آسان می باشد و زمان اجرای پروژه را بسیار کاهش میدهد.

ü      عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی

انواع ورق شیروانی در اردبیل

نحوه اجرای سقف شیروانی با ورق گالوانیزه با سایر متریال ها متفاوت است. در ادامه انواع ورق های مورد استفاده روی شیروانی مرور می شود:

ورق طرح سفال

ورق طرح سفال از پرکاربردترین و زیباترین ورق شیروانی می باشد که از فرم دهی و تغییر شکل ورق های گالوانیزه ساخته میشوند. قیمت برش ورق های شیروانی طرح سفال تقریبا دو برابر و شاید بیشتر از ورق شیروانی ذوزنقه، کرکره و شادولاین است. علت این افزایش قیمت به طول زمانی که صرف  برش میشود برمیگردد.  با این تقاضا برای ورق شیروانی طرح سفال بسیار بیشتر از دیگر طرح ها می باشد. ورق شیروانی طرح سفال دارای سه دسته می باشد :

ورق طرح سفال ژنوا

جدیدترین نوع ورق شیروانی رنگی ورق طرح سفال ژنوا است این ورق به طرح سفال فرانسوی و طرح سفال ایتالیایی معروف هستند. ورق شیروانی طرح سفال ژنوا در ساخت سقف شیروانی در ویلاها، آلاچیق ها مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع ورق در دو عرض 100 و 125 سانتی متر تولید میشود.

ورق طرح سفال پالرمو

ورق طرح سفال پالرمو به ورق سفال سوئدی و ژاپنی معروف است. این ورق سرعت اجرای پروژه را افزایش میدهد و سازه را ضد زلزله میکند.

ورق طرح سفال پرچین

کاربرد ورق شیروانی طرح سفال پرچین در ساخت سقف، پوشش پارکینگ، سردرها و ... می باشد. به دلیل همپوشانی عالی این نوع ورق ها مانع ورود جریان هوا به سطح زیر آن می شود.

ورق شیروانی ذوزنقه

این ورق نوعی از ورق گالوانیزه شیروانی می باشد که در عرض آن موج های مربعی شکل ایجاد شده است و به ورق کرکره سینوسی شباهت زیادی دارد. ورق ذوزنقه بیشتر در پوشش سقف شیروانی و حصار دور ساختمان  و زمین کاربرد دارد. این ورق بیشتر در اندازه های 0.4 و 0.6 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرند. قیمت ورق روغنی بر قیمت ورق ذوزنقه ثاتیر میگذارد. اما مهمترین عاملی که قیمت ورق ذوزنقه را تحت تاثیر قرار میدهد طول این ورق ها می باشد. چرا که عرض این ورق ها عموما 100 و 125 سانتی متر است و تنها بنا به سفارش مشتری طول این ورق ها تغییر میکند. در نهایت جنس، میزان سفارش، هزینه بار و ... بر قیمت ورق شیروانی تاثیرگذار می باشد.

ورق شادولاین

در گذشته این ورق ها بیشتر برای تولید ساندویج پنل و حال بیشتر در سقف های شیب دار مورد استفاده قرار میگیرد. ضخامت این ورق ها بین 0.5 و 0.7 می باشد. ورق ادولاین در هنگام نصب به صورت اولپ روی هم قرار میگیرند و با استفاده از پیچ بهم متصل میشوند. این ورق ها در برابر زنگ زدگی، خط و خش، نور اقتاب و ... مقاوم هستند.

ورق لمبه یا دامپا

ورق دامپا یکی از ظرفیت ترین فرم دهی های ورق می باشد که در انواع مختلف گالوانیزه، آلومینیومی و روغنی وجود دارد. ضخامت ورق دامپا از 0.4 تا 1.5 میلیمتر می باشد. نحوه اتصال این ورق به سازه در دو نوع جوشی و پرچی می باشد.

ورق کرکره سینوسی

در ورق کرکره سینوسی از عرض به شکل موج ، ورق فرم داده میشود. این نوع ورق از لحاظ طولی هیچ محدودیتی ندارد و هزینه این نوع فرم دهی ارزان می باشد. عرض های رایج این محصول 1000 و 1250 میلیمتر  و ضخامت آن 0.04 تا 0.6 میلیمتر می باشد.

ورق گالوانیزه شیروانی گرم

گالوانیزاسیون به روش غوطه وری گرم به زبان ساده یک پوشش است که در آهن یا فولادی که از نظر ترکیب و طراحی مناسب برای گالوانیزه است توسط فروبردن در وان مذاب روی تشکیل می‌گردد.

ورق گالوانیزه شیروانی به روش شناوری گرم نزدیک به ۱۵۰ سال است که کاربرد دارد. بیشتر رویی که در دنیا تولید می‌شود جهت پوشش دهی مصرف می شود. مهمترین دلیل مقاومت روی به تجزیه طبیعی، ماهیت ایستادگی آن می‌باشد. در این روش تکیه مورد نظر در وان مواد مذاب روی با دمای حدود ۴۶۰ درجه سانتی گراد شناور می‌شود. پس از خارج شدن قطعه روی ابتدا با اکسیژن و سپس با کربن واکنش داده و لایه‌ای مقاوم نسبت به زنگ زدگی را تولید می‌نماید. این عملیات فلز را نسبت به زنگ زدگی مقاوم می کند.

قیمت ورق رنگی

قیمت ورق شیروانی به المان های مختلفی مانند ابعاد و اندازه، کیفیت ورق، کارخانه سازنده، جنس ورق بستگی دارد. علاوه بر آن شرایطی مانند ضخامت ورق بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود. از مزایای این ورق ها می توان به نصب راحت، سریع، امنیت بالا، سبکی، مقاومت در برابر باران و برف و عمر بالا اشاره نمود.

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی سقفی

در صنعت ساخت‌ و ساز استفاده از ورق‌ های فلزی بسیار رایج است. ورق‌های فلزی که در بازار موجود هستند انواع بسیار زیادی دارند که از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به ورق گالوانیزه شیروانی اشاره کرد. قیمت اجرای سقف ورق گالوانیزه با سایر متریال ها متفاوت است. ورق گالوانیزه هم به‌نوبه خود دارای انواع مختلفی است که در این مقاله به بررسی ورق گالوانیزه سقفی، مشخصات فنی و انواع آن، کاربرد و مزایای ورق گالوانیزه سقفی و همین‌طور عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق گالوانیزه شیروانی سقفی می‌پردازیم.

قیمت ورق کرکره گالوانیزه

سقف ساختمان جزو اجزایی از ساختمان است که بیشتر در معرض آفتاب و نور خورشید، باد و طوفان، باران و غیره قرار می‌گیرد و به خاطر این شرایط جوی بیشتر در معرض زنگ‌زدگی و خوردگی و دیگر آسیب‌ها است. به همین دلیل امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها مخصوصاً در مکان‌هایی که رطوبت هوا زیاد است از ورق گالوانیزه شیروانی در ساختار سقف استفاده می‌کنند. ورق گالوانیزه شیروانی، درواقع روی‌اندود شده است و بنابراین مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی از خود نشان می‌دهد. واحدهای صنعتی تولید ورق‌های فلزی، ورق گالوانیزه سقفی را با اشکال مختلف و با رنگ‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کنند که بعد از اجرا روی سقف جلوه‌ای زیبا به ساختمان می‌بخشد. اینکه ورق گالوانیزه سقفی را رنگ می‌کنند، باعث می‌شود که سقف بعد از گذشت زمان دچار پدیده پوسته‌پوسته شدن نشود. ورق گالوانیزه سقفی می‌تواند به شکل کرکره‌ای یا سینوسی و سایر اشکال باشد.

مشخصات فنی ورق گالوانیزه سقفی

ورق گالوانیزه شیروانی دارای ضخامت‌های متفاوتی است که می‌تواند از 0.3 تا 0.7 متفاوت باشد. ضخامت ورق گالوانیزه سقفی یکی از فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید این ورق موردتوجه قرار گیرد. این فاکتور بر روی وزن نهایی محصول تأثیر می‌گذارد و به‌تبع آن قیمت محصول را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

پراستفاده‌ترین عرض ورق گالوانیزه شیروانی 1 متر است و خصوصیت طرح دار بودن آن باعث نصب آسان و سریع آن می‌شود. ورق گالوانیزه سقفی بدون رنگ را بیشتر به حالت سینوسی یا کرکره‌ای تولید می‌کنند و ورق گالوانیزه شیروانی رنگی را در طرح‌های سفالی، ذوزنقه و شادولاین استفاده می‌کنند. وجود رنگ بر روی ورق گالوانیزه سقفی، هم باعث زیبایی هرچه بیشتر آن می‌شود و هم بر مقاومت آن می‌افزاید.

انواع ورق گالوانیزه سقفی در اردبیل

ورق گالوانیزه سقفی هم مانند سایر سازه‌های فلزی انواع مختلفی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ü      طرح سفال فرانسوی

ü      طرح سفال ایتالیایی

ü      طرح سفال پرچین

ü      کرکره گالوانیزه

ü      ذوزنقه گالوانیزه

ü      ذوزنقه قدیمی

ü      ذوزنقه مهندسی

ü      کرکره ریز گالوانیزه

ü      فلاشینگ

ü      دامپا طولی

ü      لمبه

ü      شادولاین

دراین‌بین تفاوت عمده‌ای که بین این انواع وجود دارد در نحوه اجرای سقف با ورق گالوانیزه و هزینه‌ای است که برای فرم دهی آن‌ها اعمال می‌شود و عامل مهم در هنگام انتخاب بستگی کاملی با سلیقه و نظر مشتری دارد.

کاربرد ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل

با توجه به خصوصیاتی که برای ورق گالوانیزه سقفی نام‌ برده شد، کاربرد ورق گالوانیزه شیروانی در موارد زیر می‌تواند باشد:

§         سقف شیروانی

§         سقف سوله و انبار

§         سقف آلاچیق

§         سقف ویلا

§         بالای پنجره‌ها

§         سردر ورودی پارکینگ

ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در اردبیل، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در ثمرین، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در هیر، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در بیله سوار، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در قشلاق دشت، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در پارس آباد، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در اصلاندوز، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در تازه کند، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در خلخال، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در خورش رستم، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در شاهرود، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در سرعین، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در سبلان، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در کوثر، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در فیروز، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در گرمی، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در انگوت، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در موران، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در مشگین شهر، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در ارشق، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در مرادلو، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در مشگین شرقی، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در نمین، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در عنبران، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در ویلکیج، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در نیر، ورق گالوانیزه شیروانی در اردبیل در کوراییم.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۶ از ۵ - از مجموع ۸ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما