نرده صراحی سبا سنگ

نرده صراحی سبا سنگ

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

نرده صراحی سبا سنگ

فروشندهمحلشماره تماس
سبا سنگ پرشین

سبا سنگ پرشین

۵

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نرده صراحی سبا سنگ

صراحی سنگی جزو یکی از زیبا ترین اجزایی است که در نمای بیرونی ویلا یا ساختمان ها استفاده می شود. با توجه به شکل و جنس و شیوه ی نصب دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. با توجه به مناسب بودن قیمت صراحی سنگی می شود این محصول را جزو پر کاربرد ترین محصولات نمای سنگی ساختمان سازی شمرد.

نکات مورد توجه هنگام خرید صراحی

یکی از نکات مورد توجه هنگام خرید صراحی محل نصف و تناسب ظاهر و ابعاد با نما است. اگر قصد دارید نرده ی صراحی را برای بالکن یا برای پشت بام استفاده کنید، اکیدا توصیه میشود که از انواع با کیفیت تر و دایره شکل و دارای قطر زیاد استفاده کنید، چون  این طرح ها مهم ترین فاکتور انتخاب یعنی ایمن بودن را دارند. درست است که نرده های صراحی سنگی دارای زیبایی و جلوه ی خارق العاده ای نسبت به نرده های پلاستیکی و چوبی یا فلزی دارند ولی دارای یک نقطه ضعف بزرگ هستند. ترد بودن و امکان شکنندگی بالا این نقطه ضعف بزرگ است. با توجه به این قضیه که گلویی های صراحی های مربع امکان شکنندگی بیشتری نسبت به گلویی های صراحی های دایره ای دارند از نظر امنیت ساختمانی مناسب تر است که از صراحی های دایره ای یا گرد برای ارتفاعات استفاده شود. به علاوه باید توجه داشت که گلویی ها و انحنا ها بدون شکستگی و بریدگی باشد.

دیگر نکات مورد توجه هنگام خرید صراحی بررسی صراحی از نظر نوع و جنس سنگ صراحی است. عموما در کارگاه های تولید بیشتر از سنگ های آهکی برای تولید صراحی استفاده می کنند، به این دلیل که این نوع سنگ ها بسیار راحت تر تراش داده می شوند. به این سبب نرده صراحی های آماده تراورتن را موشکافانه تر انتخاب کنید. در هنگام خرید صراحی از نبودن رگه و ترک در آن مطمئن شوید. پیشنهاد می شود که اگر با سنگ ها سر و کار دارید هنگام خرید قیمت و هزینه ی آن را اولویت قرار ندهید. یکی از عالی ترین سنگ ها، سنگ های مرمرین هستند. توجه داشته باشید که سنگ ها مصالحی ابدی هستند. برای اثبات این حرف بنا های خارق العاده ی تخت جمشید، مصر، روم و یونان باستان را به یاد بیاورید که هنوز بقایای سنگی آنها موجود هستند.

تعریف صراحی از نظر ویکی پدیا :

صُراحی ظرفی‌ست که برای نگه‌داری از مایع که ممکن است حاوی رسوب باشد استفاده می‌شود. صُراحی در شکل و طرح متفاوت است. صراحی معمولاً از مواد بی‌اثر (مانند شیشه‌ای) ساخته شده می‌شود.

ویژگی های نرده صراحی :

استفاده از رنگ های مقاوم در برابر تابش و اشعه مضر خورشید

دارای مقاومت بالا در مقابل یخبندان به علت جذب بسیار پایین آب

دارای قابلیت تمیز شدن آسان و حتی بدون نیاز به پاک کردن و مقاومت در برابر تیرگی بافت های داخلی

استحکام بالا و مقاومت در برابر شکستگی و خرد شدگی در برابر انبساط و انقباض

مقاومت فشاری منحصر به فرد (حدود 600 الی 800 کیلو گرم بر سانتی متر مربع)

مقاومت کششی منحصر به فرد (حدود 60 الی 150 کیلو گرم بر سانتی متر مربع)

قابلیت نصب آسان و سریع

بهره گیری از تکنولوژی بتن خود متراکم در آن

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما