موزاییک پلیمری سبا سنگ

موزاییک پلیمری سبا سنگ

دسته بندی

موزاییک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

موزاییک پلیمری سبا سنگ

فروشندهمحلشماره تماس
سبا سنگ پرشین

سبا سنگ پرشین

۵

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

موزاییک پلیمری سبا سنگ

موزاییک پلیمری در اصل یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که با تغییر ساختار مولکولی سیمان و انجام فرایند پلیمریزاسیون و به وجود آمدن شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل شده است. این فرایند باعث کریستاله شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و در آخر موزاییک به دست آمده به استحکام و مقاومتی در حدود 2 برابر بیشتر از بتن میشود. در چنین حالتی این نوع موزاییک از نظر استحکام و مقاومت با تعداد زیادی از سنگ های طبیعی برابر است.

این نوع موزاییک یا سنگ مصنوعی مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد که ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی را در خود دارد.به علاوه به دلیل بالا بودن استحکام این نوع موزاییک در مقابل شرایط آب و هوایی و یا جوی نامناسب مثلا 50 درجه زیر صفر سبب شده که این محصول در طی زمان کم و کوتاهی بتواند جایگزین بسیاری از دیگر سنگ های مصنوعی یا طبیعی بشود.

لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در این موزاییک ها به صورت عمقی و از انواع معدنی می باشد و در مقابل نور و اشعه ی خورشید و تغییرات دما مقاوم است.

ساختار و ویژگی های موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری نوعی کفپوش بسار متراکم است که میتوان گفت در اصل یک نوع بتن خود متراکم است که تراکم خود را از طریق  فرایند بسپارش یا پلیمریزاسیون (رزین سنگ مصنوعی و یارزین پلیمری) و به روش لرزش روی میز ویبره کسب میکند و از ماسه،سیمان،سنگ دانه،فوق روان کننده س کربوکسیلات (رزین سمنت پلاس) و رنگدانه های شیمیایی و آب در سایز و ابعاد و طرحها و رنگ های مختلف ساخته میشود.ترکیبات پلیمری و افزودنیهای شیمیایی (فوق روان کننده ی کربوکسیلات) باعث ایجاد چسبندگی بین تمام اجزا شده که در پی آن مقاومت مصالح این محصول تامین میشود و رنگدانه های اکسید آهن که مقاوم به محیط قلیایی و اشعه ماوراء فرا بنفش بودند رنگ های مورد نظر را به مصالح میدهند.یکی از ویژگی های مهم موزاییک های پلیمری مقاومت قابل توجه آنها در شرایط سرمای شدید و یخبندان ها میباشد که دلیل این اتفاق جذب آب بسیار پایین آب (کمتر از 3 درصد) و تراکم چشمگیر آنها است.

مشخصات ظاهری موزاییک پلیمری

رنگ:از پیش گفتیم که از رنگدانه های شیمیایی در ترکیب این محصول استفاده میشود و این امر باعث تولید موزاییک در رنگ های بسیار متنوع و مختلف شده است. رنگدانه ها یا همان پیگمنت ها دارای طیف رنگی مختلف مثل:سفید،زرد،قرمز،مشکی،اکسید کروم(آبی و سبز) و قهوه ای که علاوه بر مصرف   در ساخت و تولید سنگ مصنوعی در صنعت رنگ و پلاستیک و ساختمان نیز قابل مصرف است.

طرح:با نوجه به تنوع بسیار زیاد درتولید طرح های قالب های  پلیمری، امکان به وجود آمدن تنوع طرح در موزاییک های پلیمری به وجود آمده است.

یک نکته ی قابل توجه در مورد موزاییک های پلیمری موارد استفاده وسیع و کاربرد آنهاست که به چند مورد از آنها در ادامه اشاره میکنیم:انواع سنگ فرش برای باغ و حیاط منازل و ویلا و معابر،انواع کفپوش های بتنی،انواع موزاییک برای حیاط.

مزایا:

بسیار مقاوم در برابر ضربه

وزن کم تر

زیبایی و تنورع رنگ بالا

عدم نیاز به برشکاری

قیمت مناسب

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما