موتور بالابر ساختمانی در تهران

موتور بالابر ساختمانی در تهران

دسته بندی

جرثقیل

شماره تماس جهت خرید

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

بازه قیمت

از ۵۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت موتور بالابر ساختمانی در تهران با توجه به ظرفیت حمل بار آن و برند آن متفاوت است. گران ترین برند موتور بالابر ساختمانی در تهران در ایران مربوط به الکتروموتورهای ساخت یوگسلاوی است. ارزان ترین موتور بالابر ساختمانی در تهران موجود در ایران مربوط به موتورهای بالابر چینی است. الکتروموتورهای ایرانی در مقایسه با موتور بالابر یوگوسلاوی و چینی دارای قیمت و کیفیت متوسط و قابل قبولی هستند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

تهران x

cctv_banner

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور تبریزژن

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور مهرژن

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور الکو البرز

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور سه فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۳۰۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

موتور بالابر ساختمانی در تهران

موتور بالابر ساختمانی جز اصلی بالابر است. ظرفیت بالابر ساختمانی با توجه به موتور بالابر تعیین می شود. همچنین مهم ترین جز در تعیین قیمت بالابر، موتور آن است. قیمت موتور بالابر سه فاز و قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز با هم متفاوت است. موتور بالابر ساختمانی نیروی الکتریکی را به نیروی دورانی تبدیل می کند. در واقع الکتروموتور بالابر ساختمانی تامین کننده نیروی محرک آن است. انتخاب الکتروموتور مناسب، وابسته به عواملی همچون ارتفاع انتقال بار و ظرفیت حمل بالابر است. قيمت موتور بالابر ساختمانی علاوه بر نوع آن (سه فاز یا تک فاز) به برند و کیفیت نیز وابسته است. قطعات متصل به موتور بالابر عملکرد آن را کنترل می کنند. جهت ایمنی بالابر قطعه ای با نام ترمز نصب می شود که استاندارد ایمنی دستگاه را بالا می برد.

 

موتور بالابر ساختمانی
موتور بالابر ساختمانی

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی در تهران

موتور بالابر ساختمانی قیمت متفاوتی دارد که به تک فاز یا سه فاز بودن آن وابسته می باشد. قیمت موتور بالابر ساختمانی وابسته به عواملی همچون برند و کیفیت آن است. برندهای الکتروموتورهای چینی ، موتوژن ، مهرژن ، الکو و برندهای یوگوسلاوی ، اسلوونی و ایتالیایی در بازار ایران موجود است.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی بر اساس قدرت در تهران

موتور بالابر ساختمانی غالبا با قدرت ۳، ۵/۵، ۷/۵ و ۱۰ اسب بخار تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس، قیمت موتور بالابر ساختمانی متفاوت است. در واقع با افزایش قدرت، قیمت موتور بالابر ساختمانی هم افزایش می یابد.

 

قیمت موتور بالابر بر اساس جنس بدنه در تهران

جنس بدنه موتور بالابر ساختمانی چدنی یا آلومینیومی است. در برند یکسان و در صورت مشابه بودن سایر مشخصات، قیمت موتور بالابر ساختمانی با بدنه چدنی از انواع آلومینیومی گران تر است. در غیر این صورت نمی توان به طور قطع راجع به قیمت موتور بالابر ساختمانی اظهار نظر کرد.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی بر اساس دور موتور در تهران

موتورهای بالابر ساختمانی در دو نوع ۱۴۰۰ دور و ۳۰۰۰ دور تولید می شوند. البته موتورهای با قدرت بیشتر از ۳ اسب بخار به صورت ۱۴۰۰ دور تولید می گردند. موتور بالابر ساختمانی ۳ اسب بخار در هر دو مدل تولید می گردد که قیمت موتور بالابر ساختمانی ۳ اسب ۳۰۰۰ دور از ۱۴۰۰ دور ارزان تر است.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی بر اساس نوع در تهران

موتور بالابر ساختمانی بر اساس منبع تغذیه آن به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می گردد. موتورهای با قدرت ۵/۵ اسب بخار به بالا به صورت سه فاز تولید شده و موتور بالابر ساختمانی ۳ اسب بخار هم به صورت تک فاز و هم به صورت سه فاز تولید می شود. قیمت موتور بالابر ساختمانی ۳ اسب سه فاز از نوع تک فاز آن ارزان تر است.

 

قیمت دینام بالابر ساختمانی در تهران

از اصلی ترین اجزا در بالابر، دینام آن است. بنابراین قیمت دینام بالابر ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. دینام بالابر ساختمانی با قدرت های مختلف در بازار عرضه می گردد. قیمت دینام بالابر ساختمانی با توجه به قدرت آن متفاوت است. همچنین برخی از آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. قیمت دینام بالابر ساختمانی برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

دینام بالابر ساختمانی در تهران

دینام بالابر ساختمانی برای به چرخش در آوردن گیربکس مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی دینام بالابر ساختمانی پلاکی نصب می گردد که دارای مشخصات بالابر است. این مشخصات شامل مواردی همچون توان، سرعت و کلاس حفاظتی دینام بالابر ساختمانی می باشد. برخی از انواع دینام بالابر ساختمانی در برابر پاشش آب مقاوم هستند. نوع دینام بالابر ساختمانی با توجه به تک فاز یا سه فاز بودن برق انتخاب می شود. دینام بالابر ساختمانی از مهم ترین قسمت های بالابر است. قیمت دینام بالابر ساختمانی متغیر بوده و برای خرید نیاز به استعلام بروز قیمت ها می باشد.

انواع موتور بالابر ساختمانی در تهران

انواع موتوربالابر ساختمانی از نظر ظرفیت انتقال بار با یکدیگر متفاوت هستند. موتور بالابر ساختمانی ۲۵۰ کیلویی، ۳۵۰ کیلویی، ۵۰۰ کیلویی، ۷۵۰ کیلویی و ۱ تنی از پرکاربردترین انواع بالابر ساختمانی می باشند. این موتورها به دو صورت تک فاز و سه فاز تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از تفاوت های انواع موتور بالابر ساختمان مربوط به سرعت انتقال بار است. این عوامل موجب می گردد که موتور بالابر ساختمانی قیمت مختلفی داشته باشد. معمولا بالابرهای موجود در بازار سرعتی حدود ۲۰ متر در دقیقه دارند. اگر ساختمانی دارای ۴ یا ۵ باشد، مشکلی از بابت سرعت به وجود نمی آید. اگر تعداد طبقات بیشتر باشد، به احتمال زیاد چنین سرعتی باعث طولانی تر شدن زمان پروژه می شود و بهتر است از بالابرهای ساختمانی با سرعت بالاتر استفاده شود.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی
انواع موتور بالابر ساختمانی

 

مقایسه انواع موتورهای بالابر ساختمان در تهران

انواع موتور بالابر ساختمانی سه فاز بر اساس ظرفیت انتقال بار به ۴ دسته کلی تقسیم می شود. موتورهای ۳۵۰ کیلویی سه فاز از یک موتور سه اسب بخار تشکیل شده و دارای گیربکس ۸۶ است. سیم بکسل آن نمره ۸ و ابعاد باکت معمولی آن ۵۰ در ۵۰ است. موتور بالابر ساختمان 500 کیلویی از موتور ۵/۵ اسب بخار ساخته شده است و سایز گیربکس آن ۱۱۰ است. نمره سیم بکسل مورد استفاده برای جابجایی بار نیم تنی ۱۰ است. موتور بالابر ساختمانی ۷۵۰ کیلویی باید موتور ۷/۵ اسب بخار داشته باشد. گیربکس آن سایز ۱۳۰ است و بسته به نوع سیم بکسل که نتاب یا معمولی است باید نمره ۱۰ یا ۱۲ برای سیم بکسل در نظر گرفت.

یکی از قوی ترین بالابر های مصالح ساختمان توانایی جابجایی حدود یک تن بار را خواهد داشت. این موتور ۱۰ اسب بخار است و گیربکس سایز ۱۵۰ یا ۱۸۵ دارد. قیمت موتور بالابر ساختمانی به عوامل زیادی وابسته می باشد. موتور بالابر ساختمانی شامل 2 قسمت اصلی هستند که عبارت از استاتور و روتور بخش متحرک و گردان را روتور و بخش ثابت را که معمولاً شامل کلاف‌های سیم‌پیچی می‌باشد استاتور می‌نامند. در سایت عمران مدرن بهترین کارخانه فروش بالابر ساختمانی معرفی شده است. این نوع موتور بالا بر ساختمانی حاوی دو عدد خازن می‌باشد و از ویژگی‌های بارز آن گشتاور بالای آن است هم در راه‌اندازی و هم در کار. خازن‌ها به‌صورت موازی و در ابتدای راه‌اندازی با يكی از سیم ‌پیچ‌ها به‌صورت سری به كار گرفته می‌شوند قیمت موتور بالابر ساختمانی به نوع همه این موارد بستگی دارد.

همچنین این دو خازن از یک نوع نیستند. بلکه یکی روغنی و دیگری خشک است. بعلاوه ظرفیت خازن خشک (الکترولیتی) چند برابر خازن دیگر است. به‌این‌ترتیب جهت راه‌اندازی خازن خشک در هنگامی که دور اسمی موتور به 75 درصد رسید، توسط رله مغناطیسی درون موتور از مدار خارج و سیم پیچ دائم با دیگر خازن در مدار موتور باقی می‌ماند. همچنین سیم‌پیچ‌های اصلی و کمکی مشابه هم هستند.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی الکو در تهران

در دنیایی که همه چیز ماشینی است، نمی توان از حضور پررنگ موتور های الکتریکی چشم پوشی کرد. این تجهیزات تقریبا در هر فضایی از زندگی ما حضور موثری دارند.

 لذا ضرورت دارد تا در هنگام کار با آنها بخواهیم تا از یک نمونه خوش ساخت و با کیفیت و البته تولید داخل بهره مند باشیم. مانند قیمت موتور بالابر ساختمانی الکو که یک نمونه قابل قبول ساخت ایران است.

از عمده مصرف انواع الکتروموتور ها در تامین قدرت لازم برای جا به جایی های عمودی می باشد. مانند استفاده به عنوان موتور بالابر ساختمانی تا نفر بر های نصب شده در فضاهای ساختمانی.

 

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی
اجزای موتور بالابر ساختمانی

 

اجزای موتور بالابر ساختمانی در تهران

الکتروموتور بالابر ساختمانی که بتوانند چنین کارایی را داشته باشند، شرایط طراحی مخصوصی دارند. مانند موتور بالابر الکو که با در نظر داشتن این موارد از کاربرد مورد طراحی قرار گرفته است. از این رو است که عمده مصرف موتور بالابر الکو در تامین قدرت لازم برای کارکرد موتور بالابر ساختمانی تا نفر بر های معمولی می باشد. البته اگر در سطح بازار باشید، موتور بالابر الکو را با نام آشنای دیگری با عنوان الکترو آسیا نیز یاد می کنند. لذا بهتر است در مواجه با این موتور خوش ساخت داخلی متوجه نام های دیگری از آن در نزد بازاریان باشید.

 

قیمت دینام بالابر ساختمانی الکو در تهران

دینام بر اساس ظرفیت از 2 تا 10 اسب بخار در بازار موجود است. بیشتر برندهای دینام موجود در بازار ایران از نوع دینام بالابر چینی ، دینام بالابر ایرانی و دینام بالابر اسلونی است که معمولا قطعات بالابر برندهای ایرانی هزینه پایین تری دارد. بهترین بالابر ساختمانی را در سایت عمران مدرن خواهید دید. با مراجعه به سایت عمران مدرن می توان مشاهده کرد که موتور بالابر ساختمانی قیمت متفاوتی دارد.

 

موتور بالابر ساختمانی قیمت در تهران

موتور بالابر ساختمانی قیمت متفاوتی دارد. برای خرید نیاز به استعلام قیمت آن می باشد. بهترین راه برای استعلام، سرچ موتور بالابر ساختمانی قیمت در صفحه گوگل می باشد. فروشندگان متعددی به صورت آنلاین اقدام به فروش بالابر می نمایند. از برند محصول تا جنس و کیفیت بر روی قیمت ها تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که هر چه موتور بالابر ساختمانی قیمت ارزان تری داشته باشد دلیل بر صرفه اقتصادی نخواهد بود. زیرا مهم تر از قیمت ، کیفیت محصول است. اگر موتور بالابر ساختمانی قیمت ارزانی داشته باشد اما از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، نه تنها مقرون بصرفه نخواهد بود بلکه موجب هدر رفت سرمایه می گردد.

 

قیمت موتور بالابر الکو در تهران

قیمت موتور بالابر الکو با قیمت مناسب تری نسبت به بسیاری دیگر از انواع موتور بالابر عرضه می گردد. از آنجایی که در مونتاژ این موتور از تجهیزات فنی ساخت داخل استفاده شده است، قیمت موتور بالابر الکو مقرون بصرفه گردیده است. علاوه بر مناسب بودن قیمت موتور بالابر الکو ، این بالابر از ویژگی های کیفی مناسبی برخوردار است. 

 

بالابر موتور گیربکسی در تهران

یکی دیگر از انواع بالابر ، بالابر موتور گیربکسی می باشد ، بالابر موتور گیربکسی بیشتر برای جابه جایی و حمل بار استفاده می شود چراکه این نوع بالابرها توانایی بالایی در حمل ار دارند ولی از نظر امنیتی به نسبت بالابرهای هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردار می باشند که برای حمل نفرات زیاد مناسب نمی باشد. قدرت این نوع بالابرها بستگی به موتور گیربکسی هست که روش قرار داده میشه، حتی می توانند قدرتشان در حد بالابر هیدرولیکی برسد. همانطور که گفته شد بالابر موتور گیربکس امنیت کمتری به نسبت بالابر م هیدرولیکی دارند و اصطحلاک بیشتری نیز دارند ولی از نظر قیمتی مناسب تر از نوع هیدرولیکی هستند.

 

گیربکس بالابر ساختمانی در تهران

به طور کلی گیربکس ها در دونوع کاهنده و افزاینده می باشند و بسته به نوع طراحی می توانند جهت نیرو را عوض کنند. گیربکس بالابر ساختمانی از نوع گیربکس حلزونی و یا 90 درجه می باشد. گیربکس های حلزونی به دلیل زاویه تند دنده های گرامویل و پینیوم نسبت به یکدیگر تحت فشار بار خلاص نمی کنند. که این یک ویژگی بسیار مهم برای استفاده از این نوع گیربکس در بالابرهای ساختمانی است. گیربکس های حلزونی سری VF مخصوص بالابر ساختمانی از نوع کاهنده سرعت و افزاینده قدرت موتور می باشد. گیربکس با کاهش دور و افزایش گشتاور الکتروموتور بالابر ساختمانی ، نیروی لازم جهت جابجایی و بالا کشیدن بار را فراهم می آورد.

 

بهترین قیمت موتور بالابر ساختمانی
گیربکس حلزونی موتور بالابر ساختمانی

 

محبوب ترین گیربکس های حلزونی سری VF با توجه به ظرفیت حمل و متناسب با الکتروموتور در جدول فوق آورده شده است. ضریب تبدیل در اغلب گیربکس های بالابر ساختمانی 1 به 48 و 1 به 56 می باشد.

 به عبارتی به ازای هر 56 دور گردش شفت دینام بالابر ، شفت داخلی گیربکس که قرقره به آن متصل است 1 دور می زند.

هرچند اگر به هر دلیل الکتروموتور خاموش شود گیربکس قفل شده و بار به پایین برنمی گردد با این وجود بهتر است جهت افزایش عمر گیربکس در بالابر کارگاهی حمل مصالح از ترمز استفاده شود. وجود ترمز در دینام بالابر مانع از خوردگی دنده های داخلی گیر بکس می شود.

 

بالابر ساختمانی الکو یوگوسلاوی در تهران

بالابر ساختمانی الکو یوگوسلاوی یا بالابر الکو اسلوونی ، دو برند محبوب این روزها بازار است. بالابر ساختمانی الکو آسیا از شرکت آریا الکتروموتور سمنان به بازار عرضه شده است. خازن دینام آن بسیار مقاوم است و سیم پیچ ایده آل آن باعث شده است که الکتروموتوری با دوام قدرتمند داشته باشد. اگر با مشکل برق ضعیف در منطقه مواجه شدید، الکتروموتور الکو کار شما را راه می اندازد. تهیه بالابر الکو در مقایسه نمونه های خارجی انتخاب هوشمندانه ای است و کارایی بالایی دارد. قیمت بالابر ساختمانی الکو رنج متوسطی دارد و از نظر کیفیت ایده آل است.

 

قیمت دینام بالابر ساختمانی الکو
موتور بالابر ساختمانی الکو

 

انتخاب موتور بالابر باید هماهنگ با شاسی و پایه و گیربکس انجام شود. برای دینام 1402دور شکل در دقیقه گیربکسی را باید انتخاب کنید که مدل حلزونی VF86 و ضریب تبدیل آن 1 به 48 باشد.

پوسته گیربکس مورد استفاده چدنی است. دنده های مورد استفاده برنجی است. فرصتی که در خرید بالابر ساختمانی الکو آسیا وجود دارد آن است که بر اساس نیاز مشتری میتوان هر کدام از قطعات بالابر الکو را تعیین کرد.

یکی از قطعات مهم بالابر ساختمان سیم بکسل است که  انتخاب سیم بکسل 7 یا 8 میلیمتر نتاب فولادی و یا گالوانیزه با متراژ 20 تا 60 متر تولید می شود که میتواند هر نیازی را پوشش دهد.

 

بهترین موتور بالابر ساختمانی در تهران

موتور بالابر ساختمانی الکو اسلوونی با بیش از 80 سال سابقه، یکی از برترین سازندگان الکتروموتور بالابر ساختمانی در صنعت جهان به شمار می رود. بهترین موتور بالابر ساختمانی را می توان این نوع موتور می توان معرفی کرد.

 

 موتور بالابر ساختمانی موتوژن
بهترین موتور بالابر ساختمانی

 

 کیفیت موتور الکو آن را به یکی از پر فروش ترین الکتروموتور بالابر ساختمانی در بازار تبدیل کرده است ، این موتور در دو مدل زیر ارایه شده است :

  • الکتروموتور الکو سه فاز
  • الکتروموتور الکو تک فاز

قیمت موتور بالابر ساختمانی بسته به نوع مواد به‌کاررفته در ساخت بالابر متغیر می‌باشد. هرچقدر کیفیت شاسی، الکتروموتور بالابر ساختمانی ، گیربکس بالاتر باشد به همان اندازه قیمت موتور بالابر ساختمانی هم افزایش می یابد. قیمت انواع بالابر ساختمانی به عوامل متعددی من جمله مارک موتور آن بستگی دارد.

موتور بالابر ساختمانی در تهران در تهران، موتور بالابر ساختمانی در تهران در آفتاب، موتور بالابر ساختمانی در تهران در بومهن، موتور بالابر ساختمانی در تهران در پردیس، موتور بالابر ساختمانی در تهران در کن، موتور بالابر ساختمانی در تهران در اسلام شهر، موتور بالابر ساختمانی در تهران در چهاردانگه، موتور بالابر ساختمانی در تهران در پاکدشت، موتور بالابر ساختمانی در تهران در شریف آباد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در دماوند، موتور بالابر ساختمانی در تهران در رودهن، موتور بالابر ساختمانی در تهران در رباط کریم، موتور بالابر ساختمانی در تهران در بوستان، موتور بالابر ساختمانی در تهران در پرند، موتور بالابر ساختمانی در تهران در صالح آباد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در گلستان، موتور بالابر ساختمانی در تهران در نصیرآباد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در ری، موتور بالابر ساختمانی در تهران در حسن آباد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در خاوران، موتور بالابر ساختمانی در تهران در کهریزک، موتور بالابر ساختمانی در تهران در شهریار، موتور بالابر ساختمانی در تهران در اندیشه، موتور بالابر ساختمانی در تهران در فيروزکوه، موتور بالابر ساختمانی در تهران در ارجمند، موتور بالابر ساختمانی در تهران در قدس، موتور بالابر ساختمانی در تهران در لواسان، موتور بالابر ساختمانی در تهران در فشم، موتور بالابر ساختمانی در تهران در ملارد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در صفا دشت، موتور بالابر ساختمانی در تهران در ورامین، موتور بالابر ساختمانی در تهران در پیشوا، موتور بالابر ساختمانی در تهران در جوادآباد، موتور بالابر ساختمانی در تهران در قرچک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما