قطعات بالابر ساختمانی در اهواز

قطعات بالابر ساختمانی در اهواز

دسته بندی

جرثقیل

شماره تماس جهت خرید

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

توضیحات قیمت

قطعات بالابر ساختمانی در اهواز به جز موتور، شامل گیربکس بالابر ، سیم بکسل ، باکت ، پایه بالابر ساختمانی، قرقره و قلاب است. قیمت باکت بالابر بر اساس ظرفیت و ابعاد آن مشخص می شود. قیمت پایه بالابر با توجه به متریال استفاده شده در ساخت آن تعیین می شود. قیمت سایر قطعات بالابر نیز با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

اهواز x

cctv_banner

پایه بالابر ساختمانی (شاسی)

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

گیربکس بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

باکت بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

قیمت :

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

ریل بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

سیم بکسل بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

ریموت کنترل بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

خازن بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

کلید بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

روغن بالابر ساختمانی

عمران مدرن

عمران مدرن

توضیحات :

شماره تماس جهت خرید

09101910532

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قطعات بالابر ساختمانی در اهواز

قطعات بالابر ساختمانی تعداد و تنوع زیادی دارد. برخی از قطعات بالابر ساختمانی به همراه دستگاه و برخی جداگانه تهیه می شوند. به طور مثال ، باکت بالابر معمولا به صورت جداگانه تهیه می شود. پیشنهاد متخصصان این است که برای کاهش زمان اجرای پروژه از دو باکت استفاده کنید تا زمانی که یک باکت بالا می رود، دیگری پایین توسط کارگر پر شود. لوازم دیگری مانند ریموت کنترل از راه دور نیز به افراد کمک می کند با نیروی کار کمتری پروژه را پیش ببرند و هزینه های پروژه کاهش پیدا خواهد کرد.

 

قطعات بالابر ساختمانی
قطعات بالابر ساختمانی

 

قطعات بالابر ساختمانی شامل الکتروموتور، باکت، گیربکس، سیم بکسل، پایه، قلاب، وینچ (قرقره) و ... می باشد. شناخت قطعات بالابر ساختمانی گام اول خریدی مطمئن است. فاکتور اصلی در مشخصات فنی بالابر ساختمانی معمولا وزنی است که موتور بالابر ساختمانی می تواند تحمل کند. موتور بالابر ساختمانی تک فاز تحمل وزن بالای ۳۰۰ کیلوگرم را ندارد. قیمت موتور بالابر بر اساس ظرفیت آن تعیین می شود. قیمت سیم بکسل بالابر ، قیمت باکت بالابر ساختمانی و قرقره بالابر و خصوصا قیمت گیربکس بالابر مستقیما از ظرفیت موتور و وزنی که قرار است جابجا کند تاثیر می گیرد. هزینه سایر قطعات شامل قرقره بالابر ساختمانی ، وینچ بالابر ساختمانی و سبد بالابر ساختمانی نیز بر اساس قیمت دینام بالابر محاسبه می شود. قيمت ريموت كنترل بالابر و قیمت کلید بیسیم بالابر ساختمانی هزینه هایی است که در نهایت به سود پروژه و ایمنی کارگران تمام می شود.

سیم بکسل و ابعاد سبد مصالح وابسته به میزان باری است که قرار است حمل شود. متریال به کار رفته در این قطعات مستقیما به کارایی و ایمنی دستگاه مرتبط است. برترین موتورهای جهان و مقاوم ترین سیم  بکسل ها اگر روی پایه  یا شاسی ناایمن قرار گیرد، نه تنها کارایی لازم را ندارد بلکه احتمال واژگونی دستگاه و ایجاد خرابی بالاست. نصب قطعات بالابر نیز باید به دقت انجام شود. هنگام سفارش قطعات بالابر ساختمانی نیاز است تا برآورد دقیق از میزان بار و مسافت انتقال بار در ارتفاع داشته باشید. در صورتی که وزن مصالح بیش از ۳۰۰ کیلوگرم است، بالابر سه فاز استفاده می شود و باید تجهیزات ایمنی مانند ترمز نیز به کار رود تا از حوادث احتمالی حین کار کاسته شود.

 

تعمیر قطعات بالابر ساختمانی در اهواز

تعمیر و نگهداری قطعات بالابر ساختمانی شامل مواردی مانند تابلوبرق ، تعویض به موقع واسکازین ، بازدید از گیربکس توسط نیروی متخصص ، بازدید از سیم بکسل و بررسی دقیق عملکرد آن و همچنین اقدامات احتیاطی در زمینه نوسانات برق که به الکتروموتور لطمه میزند، است. جلوگیری از ضربه و تخریب قطعات بالابر ساختمانی ، محافظت در برابر رطوبت و باران که ممکن است موجب تخریب و خردگی و زنگ زدگی شود، از موارد موثر در نگهداری بالا بر ساختمانی است. نکته مهم دیگر توجه به بارگیری مجاز است که در مورد هر دستگاهی مقادیر استاندارد اعلام می شود.

 

روغن کاری بالابر ساختمانی
روغنکاری بالابر ساختمانی

 

قیمت قطعات بالابر ساختمانی در اهواز

بررسی قیمت قطعات بالابر ساختمانی جزئیات متنوعی را شامل می شود. بعضی از قطعات از بالابر مجزا است. به طور مثال شما باکت مصالح را باید به صورت جداگانه خریداری کنید. قیمت باکت بر اساس آهن به کار رفته در آن تعیین می شود که به وزن مصالح بستگی دارد. الکتروموتور یا دینام نیز بر اساس ظرفیت و برند قیمت گذاری می شود. گیربکس مناسب دینام های گوناگون متنوع است. سایز گیربکس و ضریب تبدیل آن قیمت گیربکس بالابر را تعیین می کند. جنس سیم بکسل و متریال مورد استفاده در شاسی بر قیمت نهایی موثر است.

 

قیمت گیربکس بالابر ساختمانی در اهواز

قیمت گیربکس بالابر ساختمانی معمولا بر اساس برند سازنده و ظرفیت آن تعیین می شود. از میان انواع گیربکس حلزونی بالابر، پوسه چدنی و آلومینیومی بودن، قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. بعلاوه ضریب تبدیل گیربکس ها معمولا بر قیمت موثر است. هر مدل گیربکس بر اساس ضریب تبدیل و سایز برای توان خاصی از الکتروموتور کاربرد دارد. ضریب تبدیل گیربکس حلزونی در واقع نسبت چرخش موتور به گیربکس است. به طور مثال برای الکتروموتورهای ۱/۵ تا ۳ اسب بخار از گیربکس ۱ به ۴۸ استفاده می شود. یعنی به ازای هر ۴۸ دور چرخش موتور خروجی گیربکس در نهایت یک دور است.

 

قیمت گیربکس بالابر ساختمان
گیربکس بالابر ساختمانی

 

قیمت سیم بکسل بالابر مصالح در اهواز

قیمت سیم بکسل بالابر وابسته به عواملی همچون جنس، نوع بافت و برند سازنده می باشد. سایز این سیم بکسل ها نیز متفاوت است. بالا رفتن سایز سیم بکسل توانایی انتقال بار را افزایش میدهد. انواع سیم بکسل بالابر شامل سیم بکسل نتاب و سیم بکسل فولادی است. سایز سیم بکسل ۶ الی ۱۰ است. نوع وینچ و طول سیم بکسل نیز باید در نظر گرفته شود. طول استاندارد سیم بکسل، ۲۰ متر است. اما برخی از بالابرها دارای وینچ های بزرگتر و سیم بکسل هایی با طول بیشتر هستند.

 

قیمت قطعات بالابر ساختمان
سیم بکسل بالابر ساختمان

 

قیمت کلید بیسیم بالابر ساختمان در اهواز

نصب کلید بیسیم در مقایسه با سایر قطعات بالابر ساختمانی بسیار ساده است. اگر قرار باشد روی بالابر تک فاز نصب شود باید کلید ثابت را باز کنید و کلید جدید را جایگزین کنید. برای کاهش زمان انتقال مصالح و همچنین بالا بردن ایمنی ، استفاده از ریموت بالابر ساختمانی ضروری است. قیمت ریموت کنترل بالابر ساختمانی نسبت به کارایی و سودی که دارد چندان به چشم نمی آید. نیازی نیست یک نیروی کار کنار دستگاه بایستد و آن را خاموش روش کند. نکته دیگر اینکه بالابرها در ارتفاع گذاشته می شوند و شرایط ساختمان در حال ساخت به نحوی است که ایستادن کارگر در ارتفاع را مخاطره آمیز می کند. استفاده از ریموت به ایمنی کارگران ساختمانی کمک خواهد کرد. قیمت کلید بیسیم بالابر ساختمانی معمولا بیشتر از کلید اهرمی است.

 

قیمت دینام بالا بر ساختمانی در اهواز

دینام یکی از مهم ترین قطعات بالابر ساختمانی است. خصوصا در مورد دینام تک فاز باید در نظر داشت که الکتروموتور انتخابی استارت قوی تری داشته باشد. برند نیز بر قیمت دینام بالابر ساختمانی موثر است. برخی از برندهای دینام موجود در بازار به شرح زیر است:

  • دینام بالابر چینی
  • دینام بالابر کایجیلی
  • دینام بالابر الکو آسیا
  • دینام بالابر الکو (اسلوونی)
  • دینام بالابر الکتروموتور موتوژن
  • دینام بارلی
  • دینام تاپ ایتال

 

قیمت پایه بالابر ساختمانی در اهواز

قیمت پایه بالابر ساختمانی و سایر قطعات بالابر ساختمانی به عوامل متعددی وابسته است، یکی از این عوامل تک فاز یا سه فاز بودن بالابر است. قیمت پایه بالابر ساختمانی سه فاز بیشتر از بالابر ساختمانی تک فاز است. قیمت پایه بالابر ساختمانی به ضخامت و استقامت آن وابسته است. کیفیت متریال مورد استفاده در پایه اهمیت بالایی دارد و متریال بی کیفیت پایه ای ناایمن خواهد ساخت. یکی از ویژگی های مثبت پایه بالابر ساختمانی ابعاد و اندازه های منعطف برندهای مختلف است که به شما این امکان را می دهد که انواع پایه را برای دستگاه هایی با برندهای متفاوت استفاده کنید. از این لحاظ نگرانی نخواهید داشت و پایه با دستگاه و با ریل سازگار است. یکی از مهمترین ارکان جهت استقرار و نصب قطعات بالابر ساختمانی در ساختمان های در حال ساخت، پایه بالابر ساختمانی است. کیفیت پایه ها و ضخامت لوله های آن، ضریب اطمینان را در حین کار بالا می برد و از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت پایه بالابر ساختمانی در شرکت های مختلف متفاوت است.

 

پایه بالابر ساختمانی
پایه بالابر ساختمانی

 

قیمت باکت بالابر ساختمانی در اهواز

قیمت باکت بالابر ساختمانی بر اساس میزان وزنی که قرار است حمل کند و متریال ساخت تعیین می شود. خرید باکت مناسب بالابر تک فاز و سه فاز بر اساس میزان بار صورت می پذیرد. قیمت باکت بالابر ساختمانی بر اساس میزان ورق آهنی که در آن به کار رفته متغیر است. در ساخت باکت های کوچکتر از مقدار آهن کمتری استفاده شده و به تبع قیمت باکت بالابر ساختمانی نیز کاهش می یابد. به عبارتی با افزایش اندازه باکت و درنتیجه افزایش مصرف آهن آلات در ساخت آن، قیمت باکت بالابر ساختمانی افزایش می یابد.

 

قیمت باکت بالابر ساختمانی
قیمت باکت بالابر ساختمانی

 

قرقره بالابر ساختمانی در اهواز

قرقره بالابر ساختمانی برای سهولت جابجایی اجسام مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش از اجزای بالابر ساختمانی نقش جمع کردن یا باز کردن سیم بکسل را بر عهده دارد. انواع قرقره بالابر ساختمانی در سایزهای مختلف تولید و عرضه می گردد. هر یک از قرقره ها با توجه به ویژگی های آن، ظرفیت جابجایی بار مشخصی دارند. مقاومت و کیفیت قرقره بالابر ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا وزن بار به هنگام جابجایی توسط قرقره تحمل می شود.

 

قیمت قرقره بالابر ساختمانی در اهواز

قیمت قرقره بالابر ساختمانی به کیفیت و سایز آن وابسته است. قیمت قرقره با سایزهای بزرگ تر، بیشتر است. هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت قرقره بالابر ساختمانی نیز بیشتر خواهد بود. قرقره ها معمولا فولادی هستند. انواع معمولی آن قابلیت پیچش و جمع کردن سیم بکسل تا ۴۰ متر را دارا می باشند. اما انواع سفارشی آن در سایزهای بزرگتر، قابلیت جمع کردن سیم بکسل با متراژ بالاتر را هم دارند. قرقره بالابر ساختمانی باید بتواند به طور کامل سیم بکسل را جمع کند و از پیچش آن دور شفت جلوگیری نماید.

 

خرید باکت بالابر مصالح در اهواز

یکی از نکاتی که هنگام سفارش قطعات بالابر ساختمانی باید به آن توجه داشت آن است که باکت قطعه ای کاملا مجزا از بالابر است و باید به صورت جداگانه خریداری شود. البته بسیاری از فروشندگان بالابر برای آنکه جنس خود را بفروشند باکت مصالح را به همراه بالابر عرضه می کنند. شما می توانید باکت را بر اساس نیاز خود به صورت جداگانه خریداری کنید. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید نکته دیگری که حین خرید باکت بالابر ساختمانی باید در نظر داشت آن است که معمولا نیاز به ۲ عدد باکت است.

 

قطعات گیربکس بالابر ساختمانی در اهواز

قطعات گیربکس بالابر ساختمانی (گیربکس حلزونی) شامل دنده، ماردون، دری بغل گیربکس، شفت خروجی و فلنچ ورودی و خروجی می باشد. قطعات گیربکس بالابر ساختمانی شامل ماردون و دندانه ها،‌ فرآیند انتقال نیرو را بر عهده دارند. پوسته قطعات گیربکس بالابر ساختمانی غالبا از جنس چدن یا آلومینیوم می باشد. یکی از قطعات گیربکس بالابر ساختمانی بلبرینگ است که به انتقال نیرو و توان کمک می کند. کاسه نمد یکی دیگر از قطعات گیربکس بالابر ساختمانی است که وظیفه حفاظت از گیربکس در برابر گرد و غبار را بر عهده دارد. مخزن قطعات گیربکس بالابر ساختمانی باید همیشه دارای واسکازین باشد تا از خرابی آن جلوگیری شود.

 

اجزای بالابر ساختمانی در اهواز

اجزای بالابر ساختمانی که شامل پایه، موتور، قلاب، گیربکس و … می باشد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. کیفیت هر یک از اجزای بالابر ساختمانی تعیین کننده کیفیت دستگاه و در نهایت قیمت بالابر ساختمانی می باشد. به هنگام تعمیر، شناخت اجزای بالابر ساختمانی به صورت دقیق بسیار حائز اهمیت است. اجزای بالابر ساختمانی در کنار یکدیگر مونتاژ شده و در نهایت دستگاهی برای جایجایی مصالح ساخته می شود.

قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در اهواز، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در حمیدیه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در آبادان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در اروندکنار، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در امیدیه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در جایزان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در اندیکا، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در آبژدان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در چلو، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در اندیمشک، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در الوار گرمسیری، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در ایذه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در دهدز، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در سوسن، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در باغ ملک، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در صیدون، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در میداود، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در باوی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در ویس، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در بندر ماهشهر، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در بندر امام خمینی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در بهبهان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در آغاجاری، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در تشان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در زیدون، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در خرمشهر، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در مینو، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در دزفول، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در چغامیش، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در سردشت، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شهیون، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در دشت آزادگان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در بستان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در رامشیر، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در مشراگه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در رامهرمز، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شادگان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در خنافره، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شوش، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شاوور، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در فتح المبین، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شوشتر، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در شعیبیه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در گتوند، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در عقیلی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در لالی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در حتی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در مسجدسلیمان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در گلگیر، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در هفتگل، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در رغیوه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در هندیجان، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در چم خلف عیسی، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در هویزه، قطعات بالابر ساختمانی در اهواز در نیسان.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۵ از ۵ - از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما