ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای

دسته بندی

ساندویچ پنل

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نیز تا حد زیادی به ضخامت و ابعاد پانل بستگی دارد. از تفاوت های ساندویچ پانل سردخانه ای با دیواری و سقفی می توان به ضخامت بیشتر آن اشاره نمود. برای مشورت و استعلام قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ساندویچ پانل سردخانه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای نوعی مصالح پیش ساخته است که به علت خاصیت عایق حراراتی بالایی که دارد در ساخت سردخانه ها به کار برده می شود. انواع ساندویچ پانل سردخانه ای از چند لایه تشکیل می شود. لایه های رویی و زیرین که به عنوان روکش نیز نام برده می شوند. لایه میانی که از جنس فوم یا هر نوع ماده عایق دیگری بوده و ضخامت ساندویچ پانل سردخانه ای را تعیین می کند. قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نیز تا حد زیادی به ضخامت و ابعاد پانل بستگی دارد. برای مشورت و استعلام قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای
ساندویچ پانل سردخانه ای دیواری

 

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای 

همان طور که پیش تر نیز گفته شد یکی از عوامل موثر بر تعیین قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ، ضخامت آن می باشد. ساندویچ پنل ها در انواع دیواری و سقفی و سردخانه ای تولید می شوند. از تفاوت های نوع سردخانه ای آن با دیواری و سقفی می توان به ضخامت بیشتر آن اشاره نمود. ضخامت استاندارد ساندویچ پانل سردخانه ای بر اساس ظرفیت و ابعاد سردخانه، از ۵ تا ۲۵ سانتی متر در بازار موجود است. برای بررسی بهتر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه ای ، اجزای مختلف آن را در ادامه بررسی می کنیم.

 

استفاده از ساندویچ پنل برای سردخانه ها

 

ورق ساندویچ پانل سردخانه ای

برای روکش یا ورق های پوششی ساندویچ پانل سردخانه ای از انواع ورق های آلومینیوم، آلوزینک و ورق گالوانیزه استفاده می کنند. برای انواع دیگر ساندویچ پنل ها که کاربرد هایی غیر از سردخانه دارند می توان از ورق فولادی یا نایلون نیز استفاده کرد.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای
ساندویچ پانل سردخانه ای در ابعاد مختلف

 

هسته ساندویچ پانل سردخانه ای

لایه میانی ساندویچ پانل ها از متریال های مختلفی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، فوم اکس پی اس و پشم سنگ ساخته می شود. برای ساخت هسته ساندویچ پانل سردخانه ای به علت اهمیت رعایت نکات بهداشتی و حفظ برودت موجود در فضا از ساندویچ پانل پلی یورتان استفاده می کنند. در راستای بررسی بهتر قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ، در ادامه انواع متریال مورد استفاده برای لایه میانی این محصول توضیح داده شده است.

  • فوم پلی اورتان: فوم های پلی اورتان عایق های بسیار قدرتمندی هستند و خلل و فرج های زیادی در بافت آن ها وجود دارد؛ به همین دلیل عایق حرارتی و صوتی بسیار مناسبی می باشند.
  • پلی ایزوسیونات: این نوع فوم نیز در ساخت هسته داخلی ساندویچ پانل ها به کار برده می شود و دارای مزایای زیادی است. فوم های ایزوسیونات نوع بهبود یافته فوم های پلی اورتان هستند و به همین دلیل علاوه بر خاصیت عایق حرارت و صوتی که دارند، در برابر اشعه خورشید و آتش سوزی نیز مقاوم هستند. قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای بسیار مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای
لایه های مختلف ساندویچ پانل 

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه با توجه به نوع روکش ها و هسته میانی، همچنین ضخامت آن متغیر است. بنابراین نمی توان عدد ثابتی را برای قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه در نظر گرفت. شما می توانید برای مشاوره خرید و استعلام قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

انواع ساندویچ پانل سردخانه ای

انواع ساندویچ پانل سردخانه ای بر اساس نوع و کاربرد سردخانه در دسته بندی های مختلفی جای می گیرد. سردخانه های بالای صفر، سردخانه های پایین صفر، سردخانه های متحرک و سردخانه های دومداره از انواع سردخانه ها هستند که معیار انتخاب ساندویچ پانل برای هر کدام از آن ها متفاوت است. به عنوان مثال برای سردخانه های پایین صفر به جهت اهمیت حفظ برودت داخل فضا، باید از ساندویچ پانل سردخانه ای با ضخامت بیشتر و فوم هایی با متریال بهتر استفاده کرد.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای
سردخانه با ساندویچ پنل

 

اتصالات ساندویچ پانل سردخانه ای

یکی از نکات بسیار مهم هنگام استفاده از ساندویچ پانل سردخانه ای ، نوع اتصالات پانل های آن با یکدیگر است. ساختار اتصالات باید به گونه ای باشد که هیچگونه درز یا منفذی برای عبور و جریان هوا وجود نداشته باشد. بهترین نوع اتصال به صورت فاق و زبانه دوبل است. برای این که زبانه ها در یکدیگر به صورت کامل چفت شوند از قفل های پانلی استفاده می کند.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای
رعایت استاندارد ها در نصب ساندویچ پانل سردخانه

 

خرید ساندویچ پانل سردخانه ای

از جمله عوامل تاثیرگذار بر راندمان سردخانه ها، عایق کردن آن ها است. خرید ساندویچ پانل سردخانه ای باید با رعایت تمام نکات و عوامل موثر بر کیفیت این محصول صورت گیرد تا سردخانه بالاترین کارایی را داشته باشد. نکاتی که هنگام خرید و نصب ساندویچ پانل سردخانه ای باید به آن توجه داشت، در ادامه بررسی شده اند.

  • اتصال ساندویچ پانل ها به یکدیگر باید با رعایت استاندارد ها و به صورت کاملا اصولی انجام شود تا امکان انتقال حرارت و هدررفت انرژی بین سطوح به صفر برسد.
  • هنگام خرید ساندویچ پانل سردخانه ای حتما به کیفیت عایق ها و ضریب انتقال حرارت آن ها با توجه به ظرفیت و ابعاد سردخانه توجه داشته باشید.
  • اتصال ساندویچ پانل ها به کف از دیگر عوامل بسیار مهمی است که هنگام اجرای این نوع دیوار پیش ساخته باید به آن توجه داشت.
  • کیفیت درب ها و اتصال آن ها به ساندویچ پانل سردخانه ای ، پوشاندن درز ها و ... نیز هنگام نصب و اجرای این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

انواع سردخانه ها با ساندویچ پنل

 

مزایای ساندویچ پانل سردخانه ای

  • عایق قوی حرارت، صوت و رطوبت
  • رنگ ها و طرح های متنوع
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • قابل شستشو و بهداشتی
  • امکان تولید در ابعاد مختلف
  • وزن کم و جابه جایی آسان
  • قیمت مناسب ساندویچ پانل سردخانه ای
  • تنوع بالا و امکان انتخاب متریال لایه میانی ساندویچ پانل
  • بالا بودن سرعت اجرا و مونتاژ 
  • تحمل فشار و وزن بالا
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و رطوبت
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • امکان استفاده مجدد
  • دوستدار محیط زیست و طبیعت

 

کاربرد ساندویچ پانل سردخانه ای

تونل های انجماد، انبار های مواد غذایی، بستنی سازی ها، کارخانه های صنعتی، واحد های سردسازی هتل ها و ورزشگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، تجهیزات پزشکی، انبار های نگهداری گل و گیاه، دامداری ها و ... از جمله فضاهایی هستند که می توان در ساخت آن ها از ساندویچ پانل سردخانه ای استفاده نمود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما