در دسته ساندویچ پنل

تماس جهت خرید

02154406012

telephone
ابتدا
۱
انتها

قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

ساندویچ پانل نوعی از مصالح پیش ساخته و آماده است که برای ساخت دیوار ها و سقف انبار ها، سوله ها، سردخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. ساندويچ پانل از دولایه ورق مقاوم و یه لایه عایق با ضخامت های مختلف میان آن تشکیل شده است. برای خرید ساندویچ پانل نیز باید به نوع عایق، ضخامت آن و نوع ورق ساندویچ پنل دقت داشت. عوامل موثر بر قیمت انواع ساندویچ پانل شامل نوع ورق، ضخامت آن، عایق میانی و ضخامت است. 

استعلام قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا در این سایت امکان پذیر نمی باشد زیرا این کالا در این سایت موجود نیست. قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا بر اساس نوع ساندویچ پانل، ضخامت آن، جنس عایق به کار رفته در آن و متریال ورق هایش بستگی دارد. انواع ساندویچ پانل های دیواری و سقفی در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید.

 

قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا ۱۴۰۳

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل از ۷۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است. این قیمت بدون احتساب هزینه حمل و در واقع قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل درب کارخانه می باشد.

 

حداقل قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل (تومان)حداکثر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل (تومان)توضیحات
۷۰۰,۰۰۰۱,۲۰۰,۰۰۰قیمت درب کارخانه (بدون احتساب هزینه حمل و نقل)

 

لیست قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

لیست قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا بر اساس نوع آن و کاربردش متغیر است. انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و ساندویچ پانل صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ساندویچ پانل ها برای دیوار ها و سقف سردخانه، سوله، اتاق تمیز و … تولید می شوند. در ادامه عوامل موثر بر تعیین قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا را بررسی می کنیم.
 

قیمت ساندویچ پانل

استفاده از ساندویچ پنل یک راه حل مقرون به صرفه و مناسب برای پوشش دیوار ها و سقف فضاهای گوناگون است. مناسب بودن قیمت ساندویچ پانل ، آن را به محصولی محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با قیمت انواع ساندویچ پانل لازم است با عوامل موثر بر تعیین قیمت آن آشنا شوید. اندازه، ضخامت، نوع متریال، جنس ورق ها و نوع گام ها، متریال هسته میانی ساندویچ پانل و ... بر تعیین قیمت ساندویچ پانل تاثیر زیادی دارد. دانسیته یا چگالی فوم میانی بر کارایی ساندویچ پنل تاثیر زیادی دارد؛ همچنین از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت انواع ساندویچ پانل می باشد. فناوری تولید انواع ساندویچ پانل نیز در کارخانه های مختلف متفاوت است و به همین جهت قیمت آن تغییر می کند.

 

تاثیر جنس هسته بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

هسته ساندویچ پانل تاثیر مستقیم بر خاصیت عایق بودن این محصول دارد. کیفیت بالا و ضخامت بیشتر هسته موجب جلوگیری از انتقال حرارت، برودت و رطوبت بین سطوح می شود. جنس هسته ها شامل موارد زیر است. هر چه ضخامت هسته بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر فشار و ضربه و نیرو های وارده نیز بیشتر می شود.

  • فوم تزریقی پلی یورتان
  • فوم تزریقی پلی استایرن و فوم XPS
  • پشم سنگ
  • پشم شیشه

ضخامت پانل های سقفی در بازه ۴ تا ۱۰ سانتی متر و ساندویچ پانل های دیواری نیز از ۴ تا ۱۵ سانتی متر ضخامت دارند. ضخامت لایه های رویی و زیرین ساندویچ پانل ها بسیار کم و قابل چشم پوشی است. به همین جهت تاثیر خاصی بر ابعاد و ضخامت کلی محصول ندارد.

 

تاثیر ورق ها بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

از دیگر عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا ، جنس ورق ها می باشد. ورق های پوششی در دو طرف هسته مرکزی قرار گرفته و در متریال های زیر تولید می شوند.

  • ورق آلوزینک
  • ورق گالوانیزه
  • ورق آلومینیوم

 

تاثیر ابعاد بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

ساندویچ پانل های دیواری و سقفی در عرض ثابت و طول و ضخامت متغیر تولید می شوند. ضخامت های بیشتر مناسب برای استفاده در سردخانه ها و فضاهایی است که نیاز به عایق قوی تری دارند. طول های بیشتر و ضخامت های بالاتر تاثیر مستقیم بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا دارند. عرض استاندارد ساندویچ پانل ها حدود ۱ متر می باشد و طول آن ها به صورت سفارشی قابل تغییر است. میزان طول تاثیر مستقیم بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا دارد. طول های سفارشی بر اساس نوع پروژه و به جهت سهولت اجرا و ظرافت و تمیزی کار به کارخانه داده می شود.

 

تاثیر نحوه نصب بر قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا

نصب و اجرای ساندویچ پانل های دیواری و سقفی باید به کمک نیرو های متخصص و حرفه ای انجام شود. برای استعلام قیمت ساندویچ پانل دیجی کالا و نصب و اجرای آن می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

انواع ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سقفی و دیواری 

 

قیمت ساندویچ پانل ارزان

جنس هسته تاثیر مستقیمی بر درجه عایق پذیری ساندویچ پانل دارد. ساندویچ پانل ارزان معمولا هسته هایی با کیفیت پایین دارند لذا عایق پذیری چندانی نخواهند داشت و قیمت ساندویچ پانل ارزان کمتر خواهد بود. در ساخت ساندویچ پانل ارزان از ماده عایق و ورق ارزان تری استفاده می گردد. با کاهش ابعاد و ضخامت نیز می توان ساندویچ پانل ارزان تری خریداری نمود. خرید عمده هم نسبت به خرید خرد قیمت ساندویچ پانل ارزان تری را موجب می گردد.

 

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل برای پوشش دیوار ها، سقف و یا هر دو مورد استفاده قرار می گیرد. ساندويچ پانل های دیواری و سقفی نحوه تولید یکسانی داشته و تنها در ضخامت و یا فرم ورق های پوششی با یکدیگر متفاوت هستند. از ساندويچ پانل دیواری برای پوشش دیوار های سوله ها، انبار ها و فضاهای اسکان موقت استفاده می کنند. یکی از تفاوت های دیگری که بین نوع سقفی و دیواری انواع ساندویچ پانل است، گام های آن می باشد. گام به برجستگی های روی سطح ورق ساندویچ پنل می گویند که باعث افزایش مقاومت خمشی این محصول می شود و در نوع سقفی آن دیده می شود. فاصله بین گام ها و ارتفاع آن ها متغیر است. نوعی از فروش ساندویچ پانل نیز برای سردخانه ها صورت می گیرد. ضخامت ساندويچ پانل سردخانه ای به علت کاربری خاصی که این فضا دارد، کمی بیشتر است تا از خروج برودت از فضا جلوگیری کند.

 

ساندویچ پانل
جزئیات اتصالات پنل های ساندویچ پنل

 

خرید ساندویچ پانل

برای خرید ساندویچ پانل باید به نکات مهمی توجه داشت. عواملی همچون نوع ورق ساندویچ پانل، فوم میانی آن، ضخامت فوم، ابعاد پانل ها و ... بر شرایط خرید و فروش ساندویچ پانل موثر است. در ادامه به بررسی و معرفی عوامل موثر بر خرید ساندویچ پانل پرداخته می شود.

 

ورق ساندویچ پنل

یکی از اجزای اصلی که هنگام خرید ساندویچ پانل باید به آن توجه نمود، ورق ساندویچ پنل است. ورق ها در دو سمت ساندویچ قرار گرفته و به عنوان یک پوشش مناسب در نظر گرفته می شوند. آلیاژ های مختلفی شامل گالوانیزه، آلوزینك، پلاستیسول، آلومینیوم و استیل برای تولید ورق ساندویچ پنل مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این آلیاژ ها ویژگی های به خصوصی داشته که هنگام خرید ساندویچ پانل باید به آن توجه داشت. ورق ساندویچ پنل باید نسبت به رطوبت، مواد شیمیایی، خوردگی، پوسیدگی، اشعه تابش خورشید و ... مقاوم باشد.  

 

ساندویچ پنل
اجزای ساندویچ پنل

 

نگهداری ساندويچ پانل

نگهداری صحیح ساندویچ پانل ها در افزایش طول عمر آن ها و حفظ ظاهرشان تاثیر زیادی دارد. از جمله نکاتی که باید به آن توجه داشت تا مانایی این محصول تضمین شود، استفاده از نیروی نصب و اجرای متخصص و کارآزموده است. هنگام نصب ساندويچ پانل باید به نکات مهمی توجه داشت تا در آینده مشکلی به وجود نیاید. درزهای محل نصب باید به صورت صحیح روی هم قرار بگیرند تا رطوبت، آب و هوا وارد لایه میانی نشده و باعث پوسیدگی و فرسودگی انواع ساندویچ پانل نشود. بعد از اجرای کامل پروژه نیز سرویس های لازم و نکات نگهداری نباید فراموش شود.

 

انواع ساندویچ پانل
ساندویچ پنل سقفی با گام های برجسته

 

کاربرد ساندویچ پنل

از ساندویچ پنل ها به علت مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند در ساخت انواع فضاها استفاده می شود. نام گذاری ساندویچ پنل از آن جهت است که این محصول به صورت سه لایه بوده و لایه میانی اصلی ترین آن به شمار می رود. از انواع ساندویچ پانل به عنوان پوشش سقف، دیوار در انواع فضا های صنعتی، کارخانه‌ها، سالن‌های تولید، انبارها، ساختمان‌های پیش ساخته، کانکس، سردخانه‌ها، ‌اتاق‌های تمیز، اتاق‌های سردخانه‌ای، کمپ و اسکان‌های موقت و ... استفاده می شود.