دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه

دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

کرمانشاه x

cctv_banner

دکرا (تاپ تایل)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

کرمانشاه

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه

دکرا چیست؟ دکرا یک نوع ورق پوشش سقفی هست که از فولاد گالوانیزه ساخته شده و وزن بسیار پایین ، و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل مورد توجه پیمانکاران بسیاری از کشورها مخصوصا ایران واقع شده است. تاریخچه ورق دکرا : ورق دکرا (decra) برای اولین بار در آمریکا و در شهر کورونا واقع در کالیفرنیا تولید و ساخته شد و تایل های دکرا مطابق با استانداردها و علم روز ساخته شده و با محیط زیست هم سازگار هست.

سقف دکرا چیست؟ در کرمانشاه

ورق دکرا نوعی سیستم پیشرفته پوشش سقف های شیبدار است که با بهره گیری از مدرن ترین فناوری ها و به کارگیری آزمایشات مختلف در کشور نیوزلند تولید می شود. روکش های خارق العاده، طراحی های نوین و سبکی از خصوصیات منحصر به فرد دکرا است که باعث شده تا در طی سال های اخیر دکرا پیشگام در صنعت پوشش سقف های شیبدار باشد.

تایل سقف دکرا از چه جنسی است؟

سقف دکرا از لایه‌های متنوعی تشکیل شده است. این لایه‌های شامل:

فولاد :  لایه اصلی  به ضخامت 39/0 میلیمتر

آلومینیوم – روی : این روکش با توان ماندگاری در حد آلومینیوم و مقاومت حفاظتی در سطح روی، عملکرد بسیار بالایی در برابر خردگی و قدرت محافظتی حدود هفت برابر پوشش گالوانیزه ایجاد می نماید.

اکریلیک رزین  : لایه ای برای محافظت از لایه‌ زینک آلوم .

لایه پایه‌ای : چسبندگی این لایه باعث ماندگاری سنگریزه‌ها بر روی تایل ها می‌شود.

سنگریزه  : سنگریزه‌های طبیعی که با درصد کمی از رنگ ترکیب شده و رنگ تایل را تشکیل می‌دهند . این سنگریزه ها دیرگداز و غیرقابل اشتعال بوده و از انتقال صدای  باران به داخل جلوگیری می کنند

لعاب : لایه نهایی که مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل سنگریزه‌ها و بر روی سطح تایل ها می شود و در عین حال موجب درخشندگی و تثبیت رنگ سنگریزه‌ها می‌گردد.

سقف دکرا مستحکم و دوستدار محیط زیست در کرمانشاه

نکته جالب درمورد ورق دکرا این هست که این ورق بخاطر رنگ هماهنگ با طبیعت و استحکام و محکم بودن در جنگ جهانی دوم برای خانه هایی که پوشش سقف فلزی داشته و زیر بمباران هوایی بودند استفاده میشد، و پس از جنگ مورد توجه بسیاری از ساختمان های تجاری وصنعتی قرار گرفت و طی این سالها برای بالا بردن کیفیت ورق دکرا تمرکز شده تا علاوه بر توسعه و پایداری محصول نصب این محصول نیز آسان باشد. نکته جالب دیگر این هست که دکرا پس از گذشت طول عمر بالایی که دارد بدلیل متریالی که دارد بازیافت میشود.

سقف دکرا (تاپ تایل) چیست ؟ در کرمانشاه

سقف دکرا ، از 8 لایه اساسی تشکیل شده است. لایه رویی آن لعاب شفاف محافط آکریلیک است. لایه بعدی سنگریزه قرار داده شده، لایه بعدی پوشش چسبباننده اصلی است. در لایه چهارم، سطحی را به عنوان پوشش محافظی قرار داده اند. لایه هفتم و هشتم و نهم را با نام لایه آلیاژ گالوالیوم می‌شناسند. در لایه آخر نیز سطحی به عنوان محافظ سقف قرار داده می‌شود.

آلیاژ گالوالیوم سقف دکرا در کرمانشاه

گالوالیوم آلیاژی است از آلومینیوم، فولاد و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد. آلیاژفوق، دارای برتری های ممتاز و ویژه ای نسبت به ورق گالوانیزه وانواع مشابه می باشد. دو لایه از جنس آلومینیوم آلیاژ روی و یک لایه از هسته فولادی در نهایت آلیاژگالوالیوم را تشکیل می‌دهد.

تاپ تایل در کرمانشاه

تاپ تایل و یا تایل سنگریزه ای یکی از محصولات پر طرفدار در صنعت پوشش سقف شیبدار می باشد. در هسته اصلی این ورق از گالوالیوم استفاده می شود و روکش آن از آلومینیوم و زینک می باشد که با سنگریزه های طبیعی مزین شده است. البته همین ترکیبات باعث می شود که نسبت به سایر نمونه های مشابه گالوانیزه مقاوم‌تر و درخشان‌تر باشد و بسیاری از طراحان و سازندگان به این ویژگی توجه در هنگام ساخت توجه می کنند. تاپ تایل از سبکی بسیاری برخوردار است که بر خلاف سبکی توانسته بسیاری از استاندارد های بین المللی را کسب کند که این یک عامل بسیار خوب برای استفاده از آنها در ساخت ورق های شیروانی باشد.

نصب سقف دکرا در کرمانشاه

زیرسازی ورق دکرا پس از خرپاسازی و آهن کشی، با چوب چهار تراش روسی ، شاسی کشی و تیرریزی میگردد.همچنین ورق دکرا به دلیل پوشش دهی عالی قابلیت اجرا و نصب در کمترین درصد شیب را دارد.ورق دکرا به دلیل داشتن لایه آلوزینک حدود 20 در صد گرمایش درسقف شیبدار ایجاد میکند وهمین امر باعث میشود تا زمان برف نشینی روی سقف ، برفها به آرامی آب شوند و از شیب سقف سرازیر شوند.

پوشش سقف دکرا در کرمانشاه

کشور نیوزیلند کشوری است که همیشه در جهت فن آوری روز تولید متریالهای پوشش سقف شیروانی فعالیت دارد. سقف شیبدار دکرا سنگریزه ای را نیز کشور نیوزلند طراحی و تولید کرده است که از این نوع سقف های شیب دار برای پوشش سقف های ساختمانها، ویلاها، آلاچیق ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. ورق دکرا، دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی می باشد و از ۸ لایه تلفیقی (گالوالیوم، آلوزینک، آلیاژ مس، اکرولیک پرایمر، رزین دومیکرونی و سنگریزه های طبیعی) تشکیل شده است. در مناطق گیلان، مازندران، نوشهر، کلاردشت و سایر مناطق رطوبتی ورق دکرا متریالی عالی، زیبا و کلاسیک جهت پوشش و اجرا سقف شیبدار است.

ورق دکرا در کرمانشاه

در صورتیکه تمایل دارید سازه ویلایی شیک، کلاسیک، رویایی، مقاوم، طول عمر بالا و با ابهت بالا داشته باشید که در هر شرایط جوی سازگار با هر محیطی باشد، حتما متریال سنگریزه ای دکرا با جنس آلومینیوم و آلوزینک و سنگریزه های طبیعی، آلیاژ مس و اکرولیک پرایمر را انتخاب کنید. مخصوصا برای شمال کشور که دارای رطوبت بالا است، ورق دکرا به دلیل داشتن لایه آلوزینک و گالوالیوم و استیل بهترین گزینه جهت نصب محسوب میشود.

نمونه عکسهایی که در زیر ملاحظه میفرمایید، تعدادی از ورقهای سنگریزه ای دکرا هستند که در رنگبندیهای سنگریزه ای متفاوتی تولید میشوند. ورقهای سنگریزه ای دکرا میتواند طبق سفارش مشتری حتی به صورت تلفیقی نیز رنگ آمیزی شوند.

قیمت ورق دکرا در کرمانشاه

امروزه مردم علاقمند هستند که یک بار هزینه کنند برای همیشه. در طول ۲۰ سال زمانی که از وارد شدن ورق دکرا میگذرد، هنوز هم که از کنار پروژه های اجرایی با جنس دکرا میگذریم انگار که همین امروز اجرا شده است و به نوعی تازگی دارد. سنگریزه های طبیعی که در لایه های دکرا وجود دارد، باعث شده است که کار طبیعی جلوه کند و عدم تغییر رنگ در این محصول باعث تازگی و طبیعی شدن جلوه کار شده است.

همچنین مدل پرس این ورق که به صورت تایلی روی هم قرار میگیرند نیز باعث شده تا به زیبایی چهره کار افزوده شود. علاوه بر زیبایی ظاهری در ورق دکرا، نوع جنس منحصر به فرد این محصول نیز ما را به تامل وا میدارد. در یک ورق با ضخامت ۵۰/.  هشت لایه به صورت تلفیقی با سلیقه زیاد گنجانده شده و کسی که اقدام به خرید این محصول می نماید، در واقع با یک تیر ۸ نشان میزند.

تایل دکرا سقفی در کرمانشاه

سقف دکرا معمولا در ابعاد ۶۰ در ۶۰ وجود دارند که نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری سقف ها ایجاد می کنند. استفاده از این سازه ها معمولاً در مکان هایی که لوله های تاسیسات از زیر سقف عبور کرده و باعث ایجاد نمای نامطلوب می شود، مناسب می باشد که استفاده از این متریال می‌تواند با پوشش دهی مناسب، فضای زیبایی به وجود آورد. با این وجود می‌توان گفت سقف های تایلی گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن لوله های تاسیساتی می باشد.

شاز دیگر مواردی که در مورد تایل های سقفی وجود دارد این است که استفاده از آن موجب می شود ساختمان ها مجهز به عایق حرارتی و صوتی شوند. استفاده از این سقف ها مقرون به صرفه می باشد و تنوع زیادی در برابر جنس و رنگ را دارد. تایل های سقفی به هنگام استفاده از آنها به عنوان سقف کاذب امکان تعبیه نور مخفی را در خود دارند. و همینطور به دلیل سرعت بالای نصبی که دارند می توان به راحتی از آنها استفاده کرد.

ابعاد تایل دکرا در کرمانشاه

·         طول : 1340 میلیمتر

·         عرض: 370 میلیمتر

·         وزن هرتایل : 2.8 کیلوگرم

·         وزن هرمترمربع : 6.8 کیلوگرم

·         سطح خالص پوشش هر ورق: 0.48 مترمربع

·         تعداد تایل پوشش دهنده 1 مترمربع : 2.1  تایل

رنگبندی تایل دکرا در کرمانشاه

·         زغالی چوبی

·         فندقی

·         قرمز اناری

·         گرانیت خاکستری

·         خاکستری

·         مایل به قرمز

·         نارنجی

·         ذغال سنگی

هزینه نصب سقف دکرا در کرمانشاه

درست است که برای انتخاب متریال دکرا برای سقف ویلای خود متحمل هزینه ای نسبتا بالا خواهید بود، اما شما یک بار برای همیشه این هزینه را خواهید کرد. شما پول اضافه ای ندارید که برای سقف یک ویلا چندین بار هزینه کنید. متریال دکرا حتی پس از گذشت ۷۰ سال از عمر آن، باز هم قابل بازیافت و نصب مجدد در پروژه ای دیگر میباشد. به دلیل جذب شدن ورق دکرا توسط میخ لعاب دار مخصوصی که در دهانه دالبرینگ ورق به چوب روسی نصب می شود، این متریال در سلامت کامل میتواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

مزیت تایل سقفی دکرا در کرمانشاه

از مزایای اجرای سقف شیروانی با ورق های دکرا می توان به عدم نیاز این نوع سقف ها به عایق رطوبتی، استحکام بالا در برابر تغییرات شرایط جوی مانند باران و برف، عدم تغییر رنگ در برابر تابش مستقیم نور خورشید، نصب سریع و آسان، مقاوم در برابر بادها و طوفان های بسیار شدید، قابل استفاده برای شیب های ۱۲ تا ۹۰ درجه، عدم پوسیدگی، عدم فرسودگی، قفل شدن ورق های دکرا در یکدیگر به صورت یکپارچه، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و مقاومت بالا در برابر ضربه های دانه های تگرگ می باشند.

همانطور که اشاره کردیم، رنگ ورق های دکرا به هیچ وجه در اثر برخورد دانه های تگرگ با سقف و یا تابش نور مستقیم خورشید از بین نخواهد رفت. اما شاید برای شما هم سوال باشد که دلیل این ثبات رنگ و از بین نرفتن آن چیست؟ جالب است بدانید که در طراحی و ساخت ورق های دکرا از سنگریزه های طبیعی که دارای رنگ طبیعی هستند و در ۳ مدل و هفت رنگ وجود دارند استفاده می شود، از این رو به هیچ وجه رنگ آن ها از بین نخواهد رفت.

جدول مشخصات فنی تاپ تایل دکرا – مدل C

طول اصلی  میلی‌متر

1325

طول مفید – میلیمتر

1257

عرض مفید – میلیمتر

370

پوشش – در هر متر مربع

15.2 تایل

وزن هر عدد  - کیلوگرم

3

 

جدول مشخصات فنی تاپ تایل دکرا – مدل U

طول اصلی  میلی‌متر

1318

طول مفید – میلیمتر

1257

عرض مفید – میلیمتر

365

پوشش – در هر متر مربع

15.2 تایل

وزن هر عدد  - کیلوگرم

3

سقف ویلایی دکرا در کرمانشاه

تایل سنگریزه ای یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت پوشش سقف شیبدار ، مخصوصا سقف ویلایی دکرا می باشد. این نوع سقف ( سقف کینگستون – سقف دکرا ) در عین حال که جنسی مقاوم دارد، به ساختمان نیز نمای زیبایی می دهد. به همین دلیل سقف ویلایی دکرا محبوبیت زیادی دارد. هسته اصلی این تایل شنریزه ای از گالوالیوم تشکیل شده و روکش آن آلومینیوم و زینک است که با سنگریزه های طبیعی مزین شده است. این نوع سقف در ایران تایل آلوزینک با پوشش سنگدانه ای با نام های مختلفی از جمله؛ تایل دکرا ، تاپ تایل ، مترو تایل و تایل نیوزلندی شناخته شده است و در رنگ ها و طرح های متنوعی در دسترس قرار دارد.

قیمت تایل دکرا در کرمانشاه

قیمت دکرا ( تاپ تایل ) به ازای هرمتر مربع می باشد. تایل طرح سنگریزه (مشکی سوپر مات)، جنس ورق: گالوالوم(آلوزینک)، قالب طرح دکرا نیوزلند، ابعاد واقعی 43×125سانتیمتر و پوشش مفید در هر مترمربع، ضریب 2/4 می باشد. با توجه به اینکه سقف داکرا هم در ایران تولید می‌شود و هم محصولی وارداتی است، قیمت برندهای ایرانی با خارجی تفاوت می‌کند.

اگر قصد خرید تایل سقفی ارزان قیمت دارید، دکرا ایرانی بهترین انتخاب است. همپوشاني عالی، مقاوم در مقابل نفوذ آب، وزن سبك و نصب آسان ضد حریق، ضد خزه و گرد و غبار جایگزین محصولات وارداتی و مقاومت در برابر اشعه خورشید ویژگی‌هایی است که این سقف را متمایز می‌کند.

ویژگی و مزایای اجرای سقف دکرا در کرمانشاه

ü      زیبایی و یکپارچگی

ü      سبکی (۷ کیلوگرم در هر مترمربع)

ü      عدم نفوذ و جذب آب و عدم نیاز به عایق رطوبتی

ü      مقاومت در برابر زلزله

ü      مقاومت در برابر باد، طوفان و گردباد (تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت)

ü      مقاومت در برابر یخ‌زدگی

ü      تحمل در برابر بار برف (۳۶۰ کیلوگرم در هر مترمربع)

ü      عدم پوسیدگی، خوردگی و فرسودگی

ü      مقاومت در برابر آتش سوزی

ü      عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور خورشید

ü      قابلیت استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی

ü      مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی دما

ü      انعطاف‌پذیری و قابلیت برش

ü      نصب سریع

ü      سازگاری با محیط زیست

ü      تنوع در رنگ بندی و مدل سقف ویلایی دکرا

ü      عدم ریزش سنگریزه‌ ها بر اثر عوامل طبیعی

ü      قابلیت اجرای سقف دکرا در شیب ۱۲ تا ۹۰ درجه

سقف شیبدار دکرا در کرمانشاه

ورق پوشش سقف شیبدار دکرا ترکیبی منحصر به فرد از گالوالیوم، مس، آنتی باکتریال، رزین دومیکرونی، آلوزینک، اکرولیک پرایمر و سنگریزه های کاملا طبیعی است. این ترکیب باعث استقامت مثال زدنی این ورق، به همراه انعطاف پذیری و تعامل ساده این پوشش با انواع ساختار ها شده است. وزن بسیار سبک این ورق باعث شده تا به راحتی بتوان از آن در بالاترین ارتفاعات نیز استفاده کرد و به راحتی وزن سبک و بسیار استاندارد و مقاومی را در برابر زلزله به ساختمان هدیه داد.

یکی از ویژگی های بسیار برتر ورق پوشش دکرا نیوزلند برای سقف های شیبدار  سازگار بودن ترکیب به کار رفته در تولید این ورق با محیط زیست می باشد. به شکلی که هیچ یک از اقلام به کار رفته در تولید آن شیمیایی و مضر برای طبیعت نیستند. ورق دکرا در برابر انواع باد و باران، آلاینده های محیط زیست، برف و تگرگ ، سرما و گرما و نور شدید خورشید و بسیاری دیگر از عوامل طبیعی و غیر طبیعی بسیار مقاوم است و از نظر کیفیتی یکی از برترین ورق های تلفیقی موجود در ایران می باشد.

جنس سقف تایل دکرا در کرمانشاه

برای تولید ورق دکرا سقف شیبدار نیوزلند ، ترکیبات این ورق بعد از ترکیب شدن با یکدیگر تحت فشار ورق های آلوزینک  طی هفت مرحله فرم دهی می شود. فرم به وجود آمده به راحتی دارای همپوشانی و تناسب با انواع ساختارها خواهد بود، سپس بصورت آهن کشی و با استفاده از چوب های روشی شاسی کشی و تیر ریزی می شود.  این ورق دارای یک لایخ رزین اکرلیک چسب، یک لایه سنگ ریزه یا خرده سنگ طبیعی و یک لایه لعاب شفاف اکرلیک بر روی سطحرویی الوزینک خود می باشد.

مزایای اجرای سقف دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه

§         نصب سریع محصول دکرا و حمل و نقل آسان و انطباق پذیری دکرا

§         مقاوم در برابر زنگ زدگی ، رسوب ، حریق و عایق رطوبتی

§         مقاوم بودن در برابر زلزله ، خراشیدگی ، خوردگی قلیایی و اسیدی

§         نمایی شکیل ، ماندگار و سبک در تمامی سقف های ویلایی

§         متنوع بودن رنگ بندی و ثابت بودن رنگ تایل دکرا در اثر تابش نور خورشید

§         تیزه ها و کلاهک و فلاشینگ از جنس دکرا میباشد و در زیبایی و شکیل بودن و یکدست بودن سقفهای شیبدار تاثیر زیادی دارد.

§         ورق دکرا در کمترین شیب بندی در تمامی مناطق بارانی آب بندی میشود.

§         ورق دکرا از نظر انعطاف پذیری بالا در کلیه سقفهای طرح دار قابل اجرا میباشد.

§         ورق دکرا د ربرابر آتش سوزی های شدید بسیار مقاوم میباشد.

نصب تایل دکرا در کرمانشاه

ابتدا نقشه و طرح اجرا را در ذهن یا روی کاغذ ترسیم کنید و سپس مراحل زیر را اجرا کنید.  شاسی کشی با پروفیل آهنی به صورت تیرهای اصلی روی ستون ها قرار بگیرد. سپس شاسی آهنی با 4 تراش 40*40 پوشش داده شود. تیر ریزی با چوب روسی 30 *50 به فاصله 37 سانت آکس به آکس اجرا شود. در این مرحله اجرای عایق صدا و حرارت توسط فوم انجام میشود. پوشش ورق دکرا از راس سقف شروع شده و به سمت پایین (لبه سقف ) توسط میخ مخصوص اجرا میشود. میخ های نصب شده توسط مواد روکش دکرا عایق و استتار میشود. و در مرحله ی آخر بادگیری ورق های فرورفته دکرا بوسیله ی میله ی مخصوص انجام میشود.

کیفیت سقف ویلایی دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه

در هسته تاپ تایل از گالوالیوم استفاده شده است، گالوالیوم آلیاژی از فولاد ، آلومینیوم و روی که شامل مقداری سیلیکون نیز می باشد، گالوالیوم مورد استفاده در تاپ تایل که دارای استاندارد ASTM آمریکا می باشد متعلق و گواهی شده گروه BCE می باشد.

 

دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در کرمانشاه، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در بیلوار، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در فیروزآباد، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در کوزران، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در ماهیدشت، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در اسلام آباد غرب، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در حمیل، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در پاوه، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در باینگان، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در نوسود، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در ثلاث باباجانی، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در ازگله، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در جوانرود، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در کلاشی، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در دالاهو، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در گهواره، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در روانسر، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در شاهو، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در سرپل ذهاب، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در سنقر، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در کلیائی، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در صحنه، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در دینور، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در قصر شیرین، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در سومار، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در کنگاور، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در گیلانغرب، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در گوآور، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در هرسین، دکرا (تاپ تایل) در کرمانشاه در بیستون.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما