درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران

درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران

دسته بندی

درب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

تهران x

درب نیمه اتوماتیک آسانسور

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

آریان سیستم رو

آریان سیستم رو

۵

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

ایمن آسانسور توس

ایمن آسانسور توس

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۵

اتوماتیک کیوان

اتوماتیک کیوان

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران

با استفاده از انواع درب نیمه اتومات آسانسور درب های نصب شده در طبقات به صورت کاملا لولایی بوده (یعنی با دست باز و بسته می شوند) و درب کابین از نوع اتوماتیک است. بنابراین از آن جا که یک درب با دست و درب دیگر به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به این نوع درب نیمه اتوماتیک آسانسور گفته می شود. درب نیمه اتوماتیک آسانسور ، به طور همزمان دارای دو جنبه ایمنی و تزئینی است، در نتیجه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

درب نیمه اتوماتیک آسانسور

درب نیمه اتوماتیک آسانسور

 

با نصب درب نیمه اتوماتیک  آسانسور از سقوط سرنشینان و بار آسانسور جلوگیری می شود. در ضمن باید در هنگام نصب آن مانند قسمت های دیگر مکانیکی آسانسور، دقت زیادی انجام پذیرد، زیرا کمترین بی دقتی ممکن است موجب تحمیل زیان های مالی فراوانی شود. در یک دستگاه آسانسور به طور کلی از دو نوع درب طبقه (بر اساس تعداد توقف های آسانسور) و درب کابین (روی کابین آسانسور) استفاده می گردد.

 

اجزای درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران

درب نیمه اتوماتیک آسانسور بر اساس تعداد طبقات توقف آسانسور و همچنین خود کابین شامل شامل درب اتوماتیک تلسکوپییا سانترال و درب لولایی در طبقات می باشد. درب نیمه اتوماتیک آسانسور در ساختمان هایی با تعداد طبقات و ساکنین کم کاربرد دارد.

 درب لولایی

درب آسانسور لولایی، دربی است که بصورت دستی توسط مسافر باز و بسته می شود. انواع درب لولایی نیمه اتوماتیک آسانسور عبارت است از:

1- درب های لولایی آسانسور ساده

2- درب های آسانسور لولایی طرح دار در انواع طرح و رنگ با سلیقه مشتری

3- درب های آسانسور تمام شیشه ای رنگی و استیل

4- درب خاص ادارات و بیمارستان ها در سایزهای بزرگ تا عرض 250 سانتیمتر

 

 

 

درب لولایی آسانسور نیمه اتوماتیک در هر طبقه

 

درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک آسانسور بر اساس مکانیزم عملکرد آن در مدل های سانترال و تلسکوپی قابل تهیه است. الویت هر مدل نسبت به مدل دیگر متناسب با فضای در دسترس و برای نصب درب تعیین می شود. در ادامه انواع درب اتوماتیک آسانسور مورد بررسی قرار گرفته است.

 

ویژگی های درب اتوماتیک در تهران

·       نصب سریع و آسان درب نیمه اتوماتیک آسانسور

·       نصب راحت و بدون خطا و قطعات از پیش تولید شده درب اتوماتیک مانند سیل پاخور و نصب چهارچوب آن بدون نیاز به جعبه ابزار پیشرفته

·       قابلیت تست گرفتن مکانیزم سردرب اتوماتیک کابین آسانسور

·       طراحی یکپارچه جهت تسریع و آهسته باز شدن درب نیمه اتوماتیک تلسکوپی آسانسور جهت ممانعت از ایجاد هرگونه اشتباه

·       بدون نیاز به تنظیمات اضافی

·       کارکرد بیصدا

·       استحکام بالا

 

 

 

قیمت درب نیمه اتوماتیک آسانسور

استاندارد

آسانسورهای منصوبه تا انتهای دهه ۷۰ شمسی بدلیل عدم تصویب استاندارد ملی بدون نظارت بر فرایند ساخت و نیز نصب مورد بهره برداری قرار می گرفتند. از ابتدای دهه ۸۰ با تدوین استاندارد ملی ایران ۰۱ ۶۳۰۳ در کلیه نقاط ایران در صورتی که آسانسور مسافربری نصب گردد بایستی حداقل های الزام استاندارد ملی را رعایت نماید.

طبق استاندارد ملی ایران، کابین آسانسورهای مسافربر بایستی دارای درب یا به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک باشند. این در حالی است که بسیاری از آسانسورهایی که تا قبل از دهه ۸۰ نصب شده فاقد درب کابین می باشند. لذا می توان کابین ها را به دو نوع فاقد درب و دارای درب طبقه بندی نمود.

دسترسی به چاه آسانسور، متحرک بودن کابین و ثابت بودن دیواره چاه، درزهای بین درب و طبقه، به راحتی میتواند منجر به گیر کردن کفش و یا اعضای دست در فاصله بین کابین و چاه نماید. از ابتدای بکارگیری آسانسور، به دلیل اینکه در زمان عدم وجود کابین در طبقه احتمال سقوط افراد محتمل بوده لذا نصب درب نیمه اتوماتیک آسانسور استفاده گردیده است. تا وجود درب طبقات از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کند.

 

 

 

 

فروش درب نیمه اتوماتیک آسانسور

قیمت درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران

با توجه به وجود اینکه درب نیمه اتوماتیک آسانسور شامل دو بخش لولایی و اتوماتیک است. بنابراین قیمت درب نیمه اتوماتیک آسانسور متاثر از قیمت هر یک از این اعضا به صورت مجزا است. علاوه بر آن تعداد طبقات ساختمان، اندازه کابین و استانداردها در تعیین ابعاد و تعداد درب نقش اساسی دارند.

درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در تهران، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در آفتاب، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در بومهن، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در پردیس، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در کن، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در اسلام شهر، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در چهاردانگه، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در پاکدشت، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در شریف آباد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در دماوند، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در رودهن، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در رباط کریم، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در بوستان، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در پرند، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در صالح آباد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در گلستان، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در نصیرآباد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در ری، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در حسن آباد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در خاوران، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در کهریزک، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در شهریار، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در اندیشه، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در فيروزکوه، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در ارجمند، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در قدس، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در لواسان، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در فشم، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در ملارد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در صفا دشت، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در ورامین، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در پیشوا، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در جوادآباد، درب نیمه اتوماتیک آسانسور در تهران در قرچک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما