درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

دسته بندی

درب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

زاهدان x

درب تلسکوپی آسانسور یاران

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور کیوان فراز

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور حریری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور روانکار

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور سلکوم

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زاهدان

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور در بازار با نام درب کشویی آسانسور نیز شناخته می شود. در واقع منظور از این اصطلاح این است که لته های درب کنار هم جمع شده و از این طریق ورودی را برای عبور مسافران باز و بسته می نماید. این نوع درب یکی از پرکاربردترین درب های دارای نیروی محرکه (اتوماتیک) است که برای آسانسورهای مسافربر در نظر گرفته می شود.

 

درب تلسکوپی آسانسور

درب تلسکوپی آسانسور

 

درب تلسکوپی آسانسور را می توان به دو صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک راه اندازی کرد. البته برای کارایی و سرعت بالاتر توصیه می شود هنگامی که درب طبقه آسانسور را از نوع تلسکوپی انتخاب می کنید، درب کابین را نیز از نوع تلسکوپی انتخاب کرده و در جهت باز شدن درب طبقه تنظیم نمایید. در ادامه به ویژگی های انواع درب تلسکوپی آسانسور اشاره می کنیم.

 

انواع درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور د دو نوع اتوماتیک  نیمه اتوماتیک قابل بهره برداری است. در هر دوی این دو حالت مکانیزم عملکرد درب تلسکوپی آسانسور در کابین ثابت بوده و تنها درب طبقه متغیر خواهد بود.

درب نیمه اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

 در درب نیمه اتوماتیک تلسکوپی کابین آسانسور به درب تلسکوپی مجهز است. این درب پس از توقف کابین به صورت خودکار از یک سمت به سمت دیگر باز می شود. ولی درب طبقه آسانسور به صورت لولایی بوده و بایستی با دست توسط کاربر باز شود.

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

در صورتی که از درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور استفاده شود، درب کابین و طبقه هر دو پس از توقف کابین به طور کاملا خودکار از یک سمت به سمت دیگر باز می شوند. درب تمام اتوماتیک تلسکوپی حمل و نقل افراد به طبقات مختلف را آسان و سریع می سازد. کارایی این نوع از درب آسانسور به خصوص برای معلولین  و سالمندان بیشتر است. درب تلسکوپی آسانسور تمام اتوماتیک معمولا از دو لته تشکیل می شوند. این لته ها بر روی یکدیگر باز می شوند. به طوری که یکی از لته ها با سرعت بیشتری نسبت به لته دیگر باز و بسته می شود.

 

 

 

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

درب طبقه و کابین تلسکوپی آسانسور

 

مزایای درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

مزایای درب تلسکوپی آسانسور عبارتند راحتی، ایمنی، زیبایی، نصب و نگهداری آسان، کارایی بالا، استفاده از فضای محدود، عملکرد هماهنگ، محکم و مقاومت بالا، ظاهر یک دست، قیمت مناسب و صرفه جویی در مصرف انرژی که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

راحتی، ایمنی و زیبایی

مجهز کردن ساختمان های مدرن امروزی به یکی از انواع فناوری های دربِ تلسکوپیِ آسانسور، راحتی و ایمنی مسافران و همینطور زیبایی ساختمان ها را دو برابر می کند. در صورتی که درب اتوماتیک تلسکوپی به شکل درستی نصب و راه اندازی گردد و عملکرد آن نیز به طور مرتب مورد بررسی قرار بگیرد، قطعاً امنیت و آرامش قابل قبولی را برای افراد ایجاد می کند.

نصب و نگهداری آسان

به کار بردن ترکیبی از نوآوری و فناوری پیشرفته در ساخت درب تلسکوپی آسانسور باعث شده تا این نوع از درب، پاسخگوی انواع نیازهای پروژه های ساختمانی باشد. در پاسخ به این سوال که درب تلسکوپی آسانسور چه مزایایی دارد باید به نصب و نگهداری آسان این درب ها و در عین حال کارایی بالای آنها اشاره کنیم.

 

خرید درب تلسکوپی آسانسور

ایمنی بالا با درب تلسکوپی آسانسور

 

استفاده از فضای محدود

درب آسانسور تلسکوپی برای مکان هایی که دارای محدودیت فضا هستند مناسب است. زیرا هنگام استفاده فضایی را اشغال نمی کند. بنابراین آسانسورهای مجهز شده به این نوع از درب، امکان دسترسی وسیعی را در یک محیط محدود و کوچک فراهم می سازند. به این صورت که درب ها به طور خودکار و کاملا اتوماتیک بر روی ریل های مجزا حرکت می کنند. هنگامی که درب های طبقه و کابین آسانسور باز می شوند، در پشت یکدیگر قرار می گیرند. در زمان بسته شدن نیز به صورت یک لایه یکپارچه به سمت راست و یا چپ حرکت می کنند. با توجه به اینکه درب تلسکوپی تمام اتوماتیک آسانسور نیاز به فضای زیادی ندارد. بنابراین می توان آنها را به راحتی در فضاهای کوچک نصب و استفاده کرد.

عملکرد هماهنگ

درب تلسکوپی آسانسور دارای عملیات کاملا هماهنگ با سایر اجزای دستگاه آسانسور است. در این صورت همزمان با باز و بسته شدن درب کابین آسانسور به صورت خودکار باز و بسته می شود. این آسانسور برای بهبود عملکرد و ثبات، از طراحی ویژه ای به نام طراحی درب در درب برخوردار است. لازم به ذکر است درب های اتوماتیک تلسکوپی در مقایسه با دیگر درب ‌های اتوماتیک 33 درصد درب را بهتر باز می‌کنند.

 

فروش درب تلسکوپی آسانسور

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

 

ساخت محکم و مقاومت بالا

در ساخت مدل های فلزی درب تلسکوپی آسانسور از آلومینیوم سبک هواپیما استفاده شده است که علاوه بر ساخت محکم و مقاومت بالا در برابر خوردگی از عملکرد نرم و راحت نیز برخوردار است.

ظاهر یک دست

از آنجایی که درب تلسکوپی آسانسور به صورت کشویی به یک طرف باز و بسته می شود، بنابراین اگر می خواهید ظاهر آسانسور شما یکدست و بدون درز باشد این مدل از درب آسانسور را به شما پیشنهاد می کنیم. این درها توانایی سازگاری و هماهنگی بالا با انواع سازه ها را  دارند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

نصب درب تلسکوپی آسانسور موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود و بنابراین از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود. درب تلسکوپی آسانسور صدای بسیار کمی‌ در هنگام باز و بسته شدن دارد. این درب همچنین ارتعاش‌ها و لرزش‌ها را منعکس نمی‌کند.

مناسب برای افراد معلول و ناتوان

درب تلسکوپی تمام اتوماتیک آسانسور به طور کاملا خودکار در طبقات مورد نظر بسته و باز می شوند. در نتیجه برای استفاده نیازی به کاربر ندارند. این درب بهترین انتخاب برای استفاده افراد معلول و سالمند است.

 

 

قیمت درب تلسکوپی آسانسور

ابعاد درب تلسکوپی آسانسور

 

قیمت درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان

درب تلسکوپی آسانسور بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید مستحکم باشند و باید در مدت زمان استفاده توسط سرویسکاران تست شوند تا خرابی های آنها کاهش یابد . قیمت درب تلسکوپی آسانسور تحت تأثیر عواملی از قبیل اندازه درب، مکانیزم مورد نطر و همچنین تعداد طبقات محل است.

درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در زاهدان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در کورین، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در میرجاوه، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در نصرت آباد، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در ایرانشهر، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در بزمان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در بمپور، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در چهابهار، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در پلان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در دشتیاری، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در خاش، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در ایرندگان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در نوک آباد، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در دلگان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در جلگه چاه هاشم، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در زابل، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در پشت آب، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در شیب آب، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در زابلی، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در آشار، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در زهک، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در جزینک، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در سراوان، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در بم پشت، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در جالق، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در سرباز، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در پارود، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در پیشین، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در سرباز، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در سیب سوران، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در هیدوچ، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در کنارک، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در زر آباد، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در نیک شهر، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در بنت، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در فنوج، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در قصر قند، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در لاشار، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در هیرمند، درب تلسکوپی آسانسور در زاهدان در قرقری.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما