درب اتوماتیک کشویی در قشم

درب اتوماتیک کشویی در قشم

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

قشم x

درب اتوماتیک کشویی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قشم

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک کشویی در قشم

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ یکی از متداول ترین و رایج ترین درب های برقی در ایران و همچنین در جهان است. چرا که با کارایی بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب، برای اکثر فضاها و ورودی ها قابل اجرا می باشد. لذا استقبال از اجرای این مدل درب برقی کشویی بسیار زیاد است.

 

 

 

 این درب به دوصورت درب اتوماتیک کشویی شیشه ای و درب اتوماتیک کشویی پارکینگ در بازار قابل خریداری است. سیستم مکانیکی درب اتوماتیک کشویی به گونه ای ساخته شده است که لت فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل فوقانی سیستم درب هوشمند متصل شده و به واسطه تسمه و انرژی تولیدی از الکتروموتور و فرمان برد الکترونیکی دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود. درب اتوماتیک کشویی از پرمصرف ترین نوع درب های نفر رو می باشد زیرا این درب اسلایدینگ به علت حرکت افقی در یک خط فضای کمی را اشغال کرده و مناسب مکان های شلوغ و پرتردد است.

  

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی

 

ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک کشویی در قشم

·       اندازه: درب اتوماتیک کشویی در اندازه ها و تعداد پانل های متنوعی در بازار موجود است و می تواند بسته به اندازه بخش ورودی ساختمان شما از یک تا چند پانل داشته باشد.

·       امنیت: درب اتوماتیک کشویی با استفاده از سنسور ها و همچنین قابلیت کنترل از راه دور قابل مدیریت است و می توانید در مواقع نیاز آن ها را قفل و یا باز کنید.

·       مصرف انرژی: این درب ها از موتور های جدید با مصرف بسیار کم استفاده می کنند. سنسور های به کار رفته در درب اتوماتیک کشویی نیز کاملا بهینه هستند.

·       جلوگیری از خروج سرما و گرما: درب اتوماتیک کشویی با استفاده از سنسور های خود با حضور افراد باز و سپس بسته می شود. این ویژگی از هدر رفت گرما و سرمای داخل ساختمان جلوگیری می کند.

·       تنوع بسیار زیاد: درب اتوماتیک کشویی برای مصارف بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل از نظر جنس پانل، عایق بندی و موارد امنیتی دارای مدل های مختلفی است که می توانید بسته به نیاز از میان آن ها انتخاب کنید.

·       بهترین استفاده از فضا: درب اتوماتیک کشویی در محل هایی که تعداد بازدیدکنندگان یا افرادی که در حال رفت و آمد هستند زیاد است ، اما فضای آن محیط باریک است ، بهترین انتخاب به شمار می آید زیرا طراحی آن باعث می شود که دو درب به صورت جمعی بچرخد.

 

 درب کشویی اتوماتیک

درب کشویی اتوماتیک

 

کاربرد درب اتوماتیک کشویی در قشم

·       درب وروی فروشگاه ها و مراکز خرید

·       درب ورودی ساختمان ها و ادارات

·       درب ورودی بیمارستان ها و بخش های مختلفی

·       درب ورودی مراکز ورزشی و استادیوم ها

·       درب ورودی سالن های سینما و تئاتر

·       درب ورودی کارخانه و کارگاه ها

·       درب ورودی انبار ها و سردخانه ها

 

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ در قشم

به طور کلی درب اتوماتیک کشویی به دو دسته تقسیم می‌شوند تک لنگه، دولنگه و چهارلنگه که هر یک دارای کاربرد مخصوص به خود است.

درب اتوماتیک کشویی ۴ لته

در این حالت 2 لت ( لنگه ) درب اتوماتیک کشویی به صورت متحرک می باشد و 2 لت آن به صورت ثابت تعبیه شده است. دو لت کناری ثابت و دو لت وسط متحرک می باشند . دو لت متحرک در خلاف جهت هم حرکت می کنند یعنی از وسط به طرفین باز می شود.

درب اتوماتیک کشویی ۲ لته

در این حالت هر دو لت درب اتوماتیک متحرک می باشند و به چپ و راست باز و بسته می شود. همچنین در حالت دیگر درب برقی ثابت و یک لت آن متحرک می باشد.

 

 درب کشویی برقی

درب کشویی برقی

 

درب اتوماتیک کشویی ۱ لته

در این حالت درب اتوماتیک کشویی به سمت دیوار حرکت می کند و باید به میزان عرض ورودی و عرض لنگه متحرک فضا در کنار درب وجود  داشته باشد تا لت متحرک روی آن جابجا شود.

قیمت درب اتوماتیک کشویی در قشم

در هنگام خرید عوامل مختلفی بر قیمت درب اتوماتیک کشویی تاثیر میگذارد که عبارتند از:

1.       توجه به مصرف انرژی: شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید و دستگاهی را انتخاب کنید که با توجه به نیاز شما برق مصرف کند و پیچیدگی بی‌موردی نداشته باشد و بیشتر از حد انرژی مصرف نکند.

2.       توجه به وسایل جانبی درب اتوماتیک کشویی : برای مثال لولاها و محورها مواردی هستند که باید در هنگام خرید به جنس و طول عمر آن‌ها توجه کنید. برای مثال در فضاهایی مانند بیمارستان‌ها که رفت‌وآمد در آنجا بسیار زیاد است و در طول شبانه‌روز رفت‌وآمد ادامه دارد، باید از درب‌های با سرعت‌بالا و لوازم جانبی با مقاومت بسیار بالا استفاده شود که در طول زمان مستهلک و فرسوده نشود و کارایی خود را از دست ندهند.

 

درب کشویی برقی 

درب کشویی برقی

 

3.       در فضاهایی که در آن‌ها امنیت نقش اساسی دارد مانند بانک‌ها، باید از درب های اتوماتیک کشویی با آپشن تأمین امنیت فضای بانک استفاده شود؛ به این صورت که کارمندان می‌توانند با فشردن دکمه‌ای، در را قفل کنند.

4.       در فضاهایی مانند پایانه‌ها، ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها، به درب‌های نیاز است که بتوانند فشار داخلی ساختمان را حفظ کنند و یا به‌عبارت‌دیگر انرژی موجود در داخل ساختمان، چه گرما و چه سرما از ساختمان خارج نشود.

درب اتوماتیک کشویی در قشم در بندرعباس، درب اتوماتیک کشویی در قشم در تخت، درب اتوماتیک کشویی در قشم در فین، درب اتوماتیک کشویی در قشم در قلعه قاضی، درب اتوماتیک کشویی در قشم در ابوموسی، درب اتوماتیک کشویی در قشم در تنب، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بستک، درب اتوماتیک کشویی در قشم در جناح، درب اتوماتیک کشویی در قشم در کوخرد، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بشاگرد، درب اتوماتیک کشویی در قشم در گافروپارمون، درب اتوماتیک کشویی در قشم در گوهران، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بندرلنگه، درب اتوماتیک کشویی در قشم در شیبکوه، درب اتوماتیک کشویی در قشم در کیش، درب اتوماتیک کشویی در قشم در پارسیان، درب اتوماتیک کشویی در قشم در کوشکنار، درب اتوماتیک کشویی در قشم در جاسک، درب اتوماتیک کشویی در قشم در لیردف، درب اتوماتیک کشویی در قشم در حاجی آباد، درب اتوماتیک کشویی در قشم در احمدی، درب اتوماتیک کشویی در قشم در فارغان، درب اتوماتیک کشویی در قشم در خمیر، درب اتوماتیک کشویی در قشم در رویدر، درب اتوماتیک کشویی در قشم در رودان، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بیکاه، درب اتوماتیک کشویی در قشم در جغین، درب اتوماتیک کشویی در قشم در رودخانه، درب اتوماتیک کشویی در قشم در سیریک، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بمانی، درب اتوماتیک کشویی در قشم در قشم، درب اتوماتیک کشویی در قشم در شهاب، درب اتوماتیک کشویی در قشم در هرمز، درب اتوماتیک کشویی در قشم در میناب، درب اتوماتیک کشویی در قشم در بندزرک، درب اتوماتیک کشویی در قشم در توکهور، درب اتوماتیک کشویی در قشم در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما