درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد

درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

خرم آباد x

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد

درب اتوماتیک زیر سقفی یا سکشنال به طور کلی از چندین قسمت و پنل تشکیل می‌شود. به عبارت دیگر به علت اینکه این نوع درب از چند قسمت تشکیل شده‌ است به آن‌ سکشنال گفته می‌شود. مکانیسم این نوع درب طوری طراحی شده است که باعث می‌شود درب به کمک فنرهای بالانس شونده بر روی ریل‌هایی که در اطراف و کناره‌های آن قرار گرفته است زیر سقف جمع شود. در این صورت هیچ مانعی برای عبور و مرور و تردد اتومبیل وجود ندارد. همچنین باعث می‌شود که فضای اضافی موقع باز و بسته شدن درب ایجاد نشود.

قیمت درب سکشنال
نصب درب اتوماتیک سقفی

استفاده از این درب برای تمامی اعضاء خانواده به راحتی انجام می شود. درب اتوماتیک سکشنال یا درب اتوماتیک زیر سقفی مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا است. درب اتوماتیک زیر سقفی توسط فنرهای بالانس بسیار قوی، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب سکشنال را به تعادل می رساند.

عملکرد درب زیر سقفی در خرم آباد

درب اتوماتیک زیر سقفی عملکرد ساده ای دارد و از ایمنی و عایق بندی مناسبی در برابر نوسانات دما و رطوبت برخوردار می باشد. درب اتوماتیک سکشنال از چند پنل تشکیل شده است که توسط لولاهای فولادی به یکدیگر متصل شده اند، درب سکشنال توسط ریل های جانبی قادر خواهند بود که از حالت عمودی در حالت بسته به حالت افقی و موازی با سقف در حالت باز درآیند، بنابراین این نحوه عملکرد سبب می شود تا بهترین میزان بازشو در عرض و ارتفاع حاصل آید.این حالت باز و بسته شدن سبب شده که اینگونه درب ها را با نام درب زیر سقفی بشناسند.

درب اتوماتیک زیر سقفی
 هوشمند سازی درب های سکشنال

قیمت درب پارکینگ زیر سقفی در خرم آباد

قیمت درب سکشنال به جنس درب یا پنل ها، نوع و قدرت موتور و عرض و ارتفاع درب وابسته است. سایر جزئیات مثل قرار گیری پنجره، نصب درب آدم رو، تنظیم سنسورها، چشم مادون قرمز و سیستم روشنایی هم باعث افزایش قیمت تمام شده این درب ها خواهد شد. درب اتوماتیک زیر سقفی ، مناسب فضاهایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت است. فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع می باشد.

هزینه نصب، حمل و نقل و اعمال تنظیمات مدنظر را هم باید به قیمت نهایی درب های سکشنال زیر سقفی اضافه کرد.

درب اتوماتیک زیر سقفی در خرم آباد

متداول‌ترین کاربرد درب های سکشنال زیرسقفی در ایران، درب های پارکینگی هستند ولی قابلیت نصب درب ها در داخل و خارج ساختمان وجود دارد. این درب ها طبق نیاز و سلیقه مشتریان در ابعاد و با متریال متفاوت تهیه می‌شوند، ولی ساز وکار عملکردی آنها مشابه است. درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی از درب های پارکینگی مدرن می باشد.

این درب ها یکی از بهترین راه حل ها برای محیط هایی هستتند که کمبود ارتفاع مانع از نصب درب های معمولی می شود.

ویژگی های درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی در خرم آباد

  • دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع
  • ضد نفوذ به منظور جلوگیری از ورود سارقین
  • مقاومت پَنِل و یراق آلات در برابر فرسایش و انواع آب و هوا
  • امکان نصب درب نفر رو و پنجره در داخل درب سکشنال
  • زیبایی ظاهری متفاوت و هماهنگ با نما باطیف رنگ گسترده
  • حرکت بی صدا و عایق بودن به دلیل استفاده از پنل های فوم دارسرعت بالا و تردد نامحدود
  • ساده ترین سیستم خلاص کن دستی

فروش درب پارکینگ زیر سقفی در خرم آباد

درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط نیز می باشند که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه کنید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیر سقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا خیر. دورتادور درب های اتوماتیک سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هر چیزی به فضای داخل پارکینگ جلوگیری کنند.

درب اتوماتیک زیر سقفی
ساختار کلی درب های سکشنال

درب سکشنال زیر سقفی در خرم آباد

درب سکشنال یا درب‌های مقطعی ازپنل‌های مجزایی ساخته شده‌اند که به سمت بالا حرکت می‌کنند و به موازات سقف قرار می‌گیرند. درب‌های مقطعی تشکیل شده از سه تا هشت قسمت هستند که توسط لولاهای محکمی در کنارهم قرار دارند. کاستورها به لبه‌های پانل ثابت می‌شوند تا درب بتواند در مسیر مشخص بالا و پایین برود.

این‌گونه درب‌ها یک نوع طرح ابتکاری هستند که تمامی مزیت‌های یک تکنولوژی مدرن را دارند. درب به صورت عمودی باز می‌شود و از 4-5 پانل تشکیل شده است. درهنگام بالا آمدن، در داخل آن فضا لولا می‌شود. پس ازاینکه کامل جمع شد، پانل‌ها به شکل افقی در فضای سقف قرار می‌گیرند.

درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در خرم آباد، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در پاپی، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در چغلوندی، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در زاغه، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در ازنا، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در جاپلق، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در الیگودرز، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در بشارت، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در زز و ماهرو، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در بروجرد، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در اشترینان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در پلدختر، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در معمولان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در دلفان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در کاکاوند، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در دورود، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در سیلاخور، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در سلسله، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در فیروزآباد، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در کوهدشت، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در درب گنبد، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در رومشکان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در طرهان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در کونانی، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در ویسیان، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در چگنی، درب اتوماتیک زیر سقفی (سکشنال) در خرم آباد در شاهیوند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما