درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

تبریز x

درب اتوماتیک تلسکوپی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تبریز

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

درب اتوماتیک تلسکوپی از رایج ترین، محبوبترین و پر کاربردترین درب های اتوماتیک است. این درب ها برای مکان های پر تردد که دارای ورودی و خروجی کوچکی بوده و به بازشوندگی بالایی احتیاج است مورد استفاده قرار می گیرند. درب اتوماتیک تلسکوپی دارای دهانه ی کوچکی هستند. به همین دلیل در ورودی و خروجی های کوچک میتواند به راحتی نصب شود.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول دارای سه لنگه می باشد که یک لنگه ثابت است و می تواند در سمت چپ یا راست نصب گردد. به این صورت که بعد از تشخیص مانع یا نفر توسط چشمی لنگه اول شروع به حرکت کرده و بر روی لنگه دوم می آید که همزمان هردو لنگه بر روی لنگه ثابت می آیند.

 

 درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

انواع درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

انواع درب اتوماتیک تلسکوپی عبارت است از ۴ لنگه متحرک، ۱ لنگه  ثابت و ۲ لنگه متحرک و ۴ لنگه متحرک بدون لنگه یا پانل ثابت که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند.

لنگه متحرک

این درب ها راه حلی مناسب برای دست یابی به حداکثر  عرض بازشو در مکانیزم کشویی و برای ورودی های معمولی می باشند . در درب اتوماتیک تلسکوپی با ۴ لنگه متحرک به ازای ۲ لنگه ثابت، ۴ لنگه متحرک وجود دارد که لنگه متحرک دوم با نصف سرعت لنگه  متحرک اول حرکت می کند و در پایان  مسیر روی لنگه ثابت قرار  می گیرند

۱ لنگه  ثابت و ۲ لنگه متحرک

این درب ها نیز برای ورودی های که امکان نصب درب اتوماتیک  کامل به علت کم عرض بودن دهانه وجود ندارد راه حل ایده آلی هستند و تا 3/۲ متر عرض قابل دست یافتن می باشد. درب اتوماتیک تلسکوپی با ۱ لنگه  ثابت و ۲ لنگه متحرک به صورت کشویی حرکت می کند و روی لنگه ثابت قرار  می گیرد.

 

 درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

۴ لنگه متحرک و بدون لنگه یا پانل ثابت

درب اتوماتیک تلسکوپی  با ۴ لنگه متحرک و بدون لنگه یا پانل ثابت مناسب درهای ورودی ای هستند که ورودی کم عرض است و نصب دربهای اسلایدیندگ  معمولی با لنگه ثابت باعث محدودیت عرض بازشو می شود و در این دربها به علت نیاز به تمام عرض بازشو ۴ لنگه متحرک روی فضای جانبی که معمولا دیوار است به حرکت در می آیند.

 

ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

·       مناسب برای فضاهای کم عرض

·       دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد

·       دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری

·       جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

·       دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها

·       دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت

·       تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

·       سهولت در عبور و مرور

·       کاهش احتمال انتقال بیماری ها (در اماکنی مانند بیمارستان ها، به دلیل عدم نیاز به لمس درب)

·       امکان استفاده بیشتر از فضای ورودی

·       افزایش حس زیبایی و مدرنیته در ساختمان

 

 قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی دو لنگه

 

اجزای درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

درب اتوماتیک تلسکوپی بعد از تشخیص حرکت توسط حس‌گر، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرارگرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرارگرفته و سپس هر دو به روی لتِ ثابت حرکت کرده و جمع می‌شوند و طبق این روند، ورودی برای رفت‌وآمد افراد باز می‌شود. بزرگ ترین مزیت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان این موضوع قلمداد کرد که به دلیل سبک طراحی بیشترین فضای بازشو درب را فراهم می کنند.

اپراتور

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی را می توان به راحتی و به دلخواه کنترل نمود، مثلا مدت زمان باز ماندن درب را می توان بین 0 تا 40 ثانیه تنظیم کرد. همچنین سرعت باز شدن درب تا 700 میلی متر بر ثانیه قابل تنظیم است.

فریم و شیشه

درب اتوماتیک تلسکوپی دارای قابی از جنس آلومینیوم آنودایز هستند. به این ترتیب که آلومینیوم بر اثر انجام واکنش های شیمیایی دارای پوشش محافظی در برابر خوردگی می گردد. می توان این فریم را در رنگ های مختلفی انتخاب نمود، اما در صورت ایجاد خط به روی رنگ نقره ای آن، این خطوط از دید پنهان خواهند ماند و به همین خاطر این رنگ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شیشه هایی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به کار می رود از جنس سکوریت یا حرارت دیده هستند که این قابلیت را دارند که نام و یا آرم شرکت به صورت سند بلاست به روی آن حک شود. حتی می توان به دلخواه طرحی را نیز به روی آن ها نقش کرد.

 

 خرید درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی تک لنگه

 

کاربرد درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

از درب اتوماتیک تلسکوپی برای مکان هایی که عرض ورودی کمی دارند مورد استفاده می شود که حدود ۷۰ درصد عرض باز شدن را به خود اختصاص می دهد. استفاده این درب ها در مکان هایی مانند هتل ها، بانک ها،فرودگاه ها، بیمارستان ها، مراکزعمومی، اماکن تفریحی، اماکن دولتی، فروشگاه های زنجیره ای و ایستگاه های قطار شهری رایج است.

 

قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز

خرید درب اتوماتیک تلسکوپی بر اساس اندازه درب و تعداد لت مورد نیاز صورت می گیرد. بنابراین اندازه درب و میزان رفت و آمد از عوامل بسیار تأیین کننده در قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی است.

درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در تبریز، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در خسروشهر، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در اسکو، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در ایلخچی، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در سهند، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در اهر، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در هوراند، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در بستان آباد، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در تیکمه داش، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در بناب، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در جلفا، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در سیه رود، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در چاراویماق، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در شادیان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در سراب، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در مهربان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در شبستر، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در تسوج، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در صوفیان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در عجب شیر، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در قلعه چای، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در کلیبر، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در آبش احمد، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در خدا آفرین، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در مراغه، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در سراجو، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در مرند، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در یامچی، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در ملکان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در لیلان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در ممقان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در حومه، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در گوگان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در میانه، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در ترکمانچای، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در کاغذکنان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در کندوان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در ورزقان، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در خاروانا، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در هریس، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در خواجه، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در هشترود، درب اتوماتیک تلسکوپی در تبریز در نظر کهریزی.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما