درب اتوماتیک تاشو در قشم

درب اتوماتیک تاشو در قشم

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

قشم x

درب اتوماتیک تاشو

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قشم

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک تاشو در قشم

درب اتوماتیک تاشو در حقیقت ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی دارد، با این تفاوت که گویی هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و دو لنگه توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند. درب اتوماتیک تاشو را می توان به گونه ای طراحی نمود که فقط به یک جهت باز شود، برای مکان هایی با تردد بالا و نامحدود مناسب بوده و در عین حال دارای حرکتی بسیار نرم ، روان و بی صدا می باشد. سیستم امنیتی هوشمند انواع درب اتوماتیک تاشو از برخورد احتمالی با هرگونه مانعی جلوگیری می کند و به محض تشخیص مانع، فرمان توقف درب، توسط کنترلر صادر می گردد.

 

 

یکی از امتیازات بزرگ درب اتوماتیک تاشو نسبت به نوع لولایی کاهش شعاع عملکرد  یا شعاع حرکتی و باز و بسته شدن آنها می باشدکه این ویژگی در مکان هایی که نیاز به فضای اشغالی کمتری دارند از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند.

 

 درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک تاشو

 

انواع درب اتوماتیک تاشو در قشم

متناسب با کاربرد درب اتوماتیک تاشو می تواند به عنوان درب ورودی و یا پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد. اندازه درب ورودی در تعیین تعداد لته ها و وزن درب تاثیر به سزایی دارد.

درب پارکینگ تاشو

در نصب درب اتوماتیک پارکینگ تاشو از نیروی تحت فشار سیالات (عموما روغن غلیظ غیر قابل تراکم) استفاده می شود. مزیت استفاده از درب اتوماتیک هیدرولیکی، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و حرکت یکنواخت آن است که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین، راحت می کند.

درب اتوماتیک تاشو ۴ لنگه هیدرولیکی باعث می شود حرکت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که این سیستم یعنی جک پارکینگی هیدرولیکی استهلاک بسیار پایینی دارد. اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه کرد. درب اتوماتیک تاشو هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست که نیاز به قفل برقی نیز دارد و باید به صورت جداگانه تهیه شود.

 

قیمت درب اتوماتیک تاشو

کاربرد درب تاشو اتوماتیک در فضای بیمارستان

 

ویژگی درب اتوماتیک تاشو در قشم

·       مناسب برای فضاهایی با محدودیت در عرض

·       قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی

·       سهولت در تردد

·       حرکت بی صدا ، روان و سریع

·       جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

·       قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن در برابر میزان تردد، فصول سال و یا حتی ساعت مختلف شبانه روز

مزایای درب اتوماتیک تاشو در قشم

·       از امنیت بالایی برخوردار است.

·       باز و بسته شدن درب تاشو اتوماتیک سرعت بالایی دارد.

·       کم بودن شعاع کارکرد که درب اتوماتیک تاشو عملیات را انجام می دهد باعث شده تا آن برای مکان هایی که فضای کمی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

·       برای مکان هایی که فضای محدود دارند بسیار پرکاربرد است.

·       درب اتوماتیک تاشو از دو سمت باز می شود.

·       ضخامت شیشه این نوع درب ۸ میلی متر الی ۱۴۰۰ میلی متر می باشد.

·       درب اتوماتیک تاشو برای مکان هایی که دارای ورودی با فضای کم هستند مانند فروشگاه ها و پمپ بنزین ها بسیار مناسب است.

·       عملکرد بدون صدا و نرم به دلیل استفاده از دستگاه محرکه روان.

·       توانایی عملکرد مداوم و پیوسته برای مدت طولانی و امکان استفاده در مکان های پرتردد

 

 خرید درب اتوماتیک تاشو

درب شیشه ای تاشو

اپراتور درب اتوماتیک تاشو در قشم

اپراتور درب اتوماتیک تاشو در واقع یک یونیت در بالای درب است که شامل موتور و یک ریز پردازنده می گردد. یک سوییچ چند حالته نیز برای برقراری حالت های مختلف در آن تعبیه شده است. دو ریل در قسمت بالا و پایین آستانه درب تعبیه شده است و وجود چند قرقره باعث اتصال درب به این ریل ها می گردد. در هنگام باز و بسته شدن درب، این قرقره ها در ریل حرکت کرده و به نرمی باعث جمع یا باز شدن آن می شود.

قیمت درب اتوماتیک تاشو در قشم

عرض ورودی اصلی ترین شرط تعیین نوع و وزن درب اتوماتیک تاشو است. ممکن است نوع ورودی به گونه ای باشد که امکان استفاده از درب دو لنگه یا تک لنگه وجود نداشته باشد، پس در وزن و قیمت درب اتوماتیک تاشو در هنگام خرید تاثیرگذار خواهد بود. قدرت جابجایی درب بر اساس وزن آن، یکی از اصلی ترین مشخصه های جک برقی، مشخص می شود.

درب اتوماتیک تاشو در قشم در بندرعباس، درب اتوماتیک تاشو در قشم در تخت، درب اتوماتیک تاشو در قشم در فین، درب اتوماتیک تاشو در قشم در قلعه قاضی، درب اتوماتیک تاشو در قشم در ابوموسی، درب اتوماتیک تاشو در قشم در تنب، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بستک، درب اتوماتیک تاشو در قشم در جناح، درب اتوماتیک تاشو در قشم در کوخرد، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بشاگرد، درب اتوماتیک تاشو در قشم در گافروپارمون، درب اتوماتیک تاشو در قشم در گوهران، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بندرلنگه، درب اتوماتیک تاشو در قشم در شیبکوه، درب اتوماتیک تاشو در قشم در کیش، درب اتوماتیک تاشو در قشم در پارسیان، درب اتوماتیک تاشو در قشم در کوشکنار، درب اتوماتیک تاشو در قشم در جاسک، درب اتوماتیک تاشو در قشم در لیردف، درب اتوماتیک تاشو در قشم در حاجی آباد، درب اتوماتیک تاشو در قشم در احمدی، درب اتوماتیک تاشو در قشم در فارغان، درب اتوماتیک تاشو در قشم در خمیر، درب اتوماتیک تاشو در قشم در رویدر، درب اتوماتیک تاشو در قشم در رودان، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بیکاه، درب اتوماتیک تاشو در قشم در جغین، درب اتوماتیک تاشو در قشم در رودخانه، درب اتوماتیک تاشو در قشم در سیریک، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بمانی، درب اتوماتیک تاشو در قشم در قشم، درب اتوماتیک تاشو در قشم در شهاب، درب اتوماتیک تاشو در قشم در هرمز، درب اتوماتیک تاشو در قشم در میناب، درب اتوماتیک تاشو در قشم در بندزرک، درب اتوماتیک تاشو در قشم در توکهور، درب اتوماتیک تاشو در قشم در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما