درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

دسته بندی

درب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بوشهر x

درب اتوماتیک آسانسور

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بوشهر

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

درب اتوماتیک آسانسور از محصولات بسیار پر مصرف و مقرون به صرفه ای است که امروزه بازار هدف بسیار مناسب و قابل توجه ای از افراد را به سوی خود جذب نموده است. درب اتوماتیک آسانسور علاوه بر نقش تزیینی، نقش ایمنی در کابین آسانسور را ایفا می کند. بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت عدم تنظیم صحیح و سهل انگاری در نصب می تواند ایمنی افراد را به مخاطره بیندازد.

درب اتوماتیک آسانسور به دو صورت قابل استفاده است:

·       درب کابین آسانسور

·       درب طبقه آسانسور

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور در ساختمان تجاری

 

درب اتوماتیک آسانسور ، بر روی کابین آسانسور سوار می گردد و در هر دستگاه آسانسور تنها از یک درب کابین استفاده می گردد. درب طبقات آسانسور در هر ایستگاه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد و به تعداد ایستگاه درب طبقه بایستی نصب گردد. درب اتوماتیک طبقات و کابین آسانسور در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی می گردند. درب تلسکوپی آسانسور از یک سمت باز می گردد و درب سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.

 

انواع درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

انواع درب اتوماتیک آسانسور بر اساس مکانیزم عملکرد آن در مدل های سانترال و تلسکوپی قابل تهیه است. الویت هر مدل نسبت به مدل دیگر متناسب با فضای در دسترس و برای نصب درب تعیین می شود. در ادامه انواع درب اتوماتیک آسانسور مورد بررسی قرار گرفته است.

درب اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

درب اتوماتیک تلسکوپی آسانسور در بازار با نام درب اتوماتیک کشویی آسانسور نیز شناخته می شود. در واقع منظور از این اصطلاح این است که لته های درب کنار هم جمع شده و از این طریق ورودی را برای عبور مسافران باز و بسته می نماید. این نوع درب یکی از پرکاربردترین درب های اتوماتیک است که برای آسانسورهای مسافربر در نظر گرفته می شود.

 

 

درب اتوماتیک تلسکوپی آسانسور

 

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

درب تلسکوپی آسانسور را می توان به دو صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک راه اندازی کرد. البته برای کارایی و سرعت بالاتر توصیه می شود هنگامی که درب طبقه آسانسور را از نوع تلسکوپی انتخاب می کنید، درب اتوماتیک کابین آسانسور را نیز از نوع تلسکوپی انتخاب کرده و در جهت باز شدن درب طبقه تنظیم نمایید.

درب اتوماتیک سانترال

در مدل سانترال ، دو قسمت درب اتوماتیک آسانسور به طور همزمان به هم نزدیک و یا از هم فاصله می‏گیرند. باز و بسته شدن این درب با سرعت بالایی نسبت به مدل تلسکوپی صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود و می توان از آن در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند استفاده کرد. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد.

 

 

 

بهترین درب اتوماتیک اسانسور

این نوع درب اتوماتیک آسانسور از نظر مکانیکی نسبتاً ساده اند و از نظر ظاهری جذاب و عملکرد آن ها سریع است. زیرا دو قسمت درب به طور همزمان به هم نزدیک می شوند یا از هم فاصله می گیرند. سریعاً باز و بسته می شود و این صرفه جویی زمان می تواند در ساختمان های بزرگ و برخی از آسانسور ها جنبه حیاتی داشته باشد. انتخاب نوع و اندازه بازشوی درب طبقات با توجه به طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری و مطابق با استانداردها صورت می گیرد.

 

مزایای درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

·       با نصب و راه اندازی درب اتوماتیک اتوماتیک و بررسی عملکرد آن به طور مرتب امنیت و آرامش قابل قبولی برای افراد ایجاد می شود.

·       نصب و نگهداری درب اتوماتیک آسانسور از دیگر مزایای آن است.

·       در ساخت مدل های فلزی درب اتوماتیک آسانسور از آلومینیوم سبک هواپیما استفاده شده است که علاوه بر ساخت محکم و مقاومت بالا در برابر خوردگی از عملکرد نرم و راحت نیز برخوردار است.

·       هماهنگی و سازگاری بالا با سایر سازه های ساختمانی دارد.

 

 

 

قیمت درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور اتوماتیک

 

قیمت درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر

باید در نظر داشت که قیمت روز درب اتوماتیک آسانسور به دلیل بهره گیری از فناوری و تکنولوژی بسیار پیشرفته، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بالا همواره در حال افزایش است. علاوه بر درب های آسانسور که باید دارای کیفیت بالایی باشند، دیگر قطعات بکار گرفته در صنعت آسانسور نیز باید دارای استاندارد کافی باشند. درب اتوماتیک آسانسور یکی از گزینه های ایده آل برای راه اندازی و نصب آسانسور در فضاهای کوچک مانند مناطق مسکونی و مغازه ها است. این درب از قیمت مناسب و دوام بالایی بر خوردار است.

 

 

درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در بوشهر، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در خارک، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در تنگستان، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در دلوار، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در جم، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در ریز، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در دشتستان، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در آبپخش، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در ارم، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در بوشکان، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در سعدآباد، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در شبانکاره، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در دشتی، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در شنبه و طسوج، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در کاکی، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در دیر، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در بردخون، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در دیلم، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در امام حسن، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در کنگان، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در عسلویه، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در گناوه، درب اتوماتیک آسانسور در بوشهر در ریگ.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما