تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس

تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس

دسته بندی

تابلو برق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

تابلو برق موقت کارگاهی بر اساس نیاز مشترک در ابعاد و طرح های مختلف قابل سفارش، طراحی ، ساخت و نصب است. بنابراین قیمت تابلو برق کارگاهی متناسب با کاربرد آن در پروژه های مختلف، سطح ولتاژ و جریان تجهیزات، سیستم زمین مورد نیاز و تجهیزات حفاظتی مورد نیاز متفاوت است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بندرعباس x

cctv_banner

تابلو برق کارگاهی (موقت)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بندرعباس

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس

تابلو برق موقت کارگاهی برای تغذیه و ایمن سازی تجهیزات برقی در کارگاه های ساختمانی از جمله مسکونی، اداری و تجاری و ... نصب می شود. تابلو برق کارگاه ساختمانی علاوه بر تقسیم جریان ورودی بین تجهیزات کارگاه ، برای حفاظت در مقابل اتصال کوتاه ، اضافه بار ، جریان های نشتی و... نیز کاربرد دارد. قیمت تابلو برق موقت کارگاهی متناسب با مقدار جریان و ولتاژ مورد نیاز تجهیزات مشخص می شود. در نتیجه نقشه یک تابلو برق کارگاهی از اجزایی چون کلید خودکار مینیاتوری MCB تک فاز، کلید خودکار مینیاتوری MCB سه فاز، پریز ۲۵ آمپر چند شاخه دردار، ترمینال فلزی انشعابی برای نول، پریز سه شاخه دردار ۱۶ آمپر، ترمینال فلزی انشعابی برای اتصال زمین (ارت) تشکیل می شود. سفارش ساخت و نصب تابلو برق موقت ساختمانی، بر اساس تجهیزات مورد استفاده و جریان نامی آن ها صورت می گیرد که بر قیمت آن نیز تأثیرگذار است.

 

تابلو برق کارگاهی
تابلو برق کارگاهی سیار

 

قیمت تابلو برق کارگاهی در بندرعباس

تابلو برق کارگاهی بر اساس نیاز مشترک در ابعاد و انواع مختلف قابل سفارش ، طراحی و نصب است. همچنین برای کاربرد های مشخصی مانند تابلو برق کارگاهی بالابر، پکیج از پیش ساخته و مجهز آن قابل تهیه است که قیمت این نوع تابلو برق کارگاهی وابسته به تجهیزات موجود در آن متفاوت است. قیمت تابلو برق کارگاهی متناسب با کاربرد آن در پروژه های مختلف، سیستم زمین مورد نیاز و تجهیزات حفاظتی متفاوت است.

نقشه تابلو برق کارگاهی در بندرعباس

نقشه تابلو برق کارگاهی پیش از شروع فرآیند ساخت آن متناسب با تجهیزات موجود در فضای کارگاه ساختمان تهیه می شود. در نظر گرفتن جریان و ولتاژ نامی تجهیزات از الزامات تهیه نقشه تابلو برق کارگاهی است. چرا که در قیمت و عملکرد صحیح آن تأثیر مستقیم دارد.

تابلو برق موقت کارگاهی در بندرعباس

از آن جا که تابلو برق موقت برای تغذیه تجهیزات مختلف ساختمانی در محل نصب می شود، تعداد خروجی های سه فاز و تک فاز متناسب با آن ها مشخص می شود. به عبارتی بر اساس محل قرارگیری و نوع فعالیت مورد نظر؛ کلیدها و فیوزهای تابلو برق موقت کارگاهی در نظر گرفته می شوند. منظور از تجهیزات مورد استفاده در کارگاه، دریل، فرز، جوش و سایر وسایل برقی موردنیاز در پروژه است. بنابراین تابلو برق موقت کارگاهی می تواند هم به صورت ثابت و هم متحرک (جهت جابه جایی در مواقع لازم) مورد استفاده قرار بگیرد.

تابلو برق کارگاه ساختمانی
تابلو برق کارگاه ساختمانی سه فاز و تک فاز

بدنه تابلو برق کارگاهی

بدنه تابلو برق کارگاه ساختمانی می تواند فلزی و یا از صفحات عایق، مقاوم در برابر شرایط جوی باشد. در صورت که بدنه تابلو فلزی باشد، بایستی متصل به سیستم اتصال زمین باشد. ابعاد بدنه تابلو برق موقت کارگاهی به تجهیزات و شرایط کارگاه وابسته است. به طوری که متناسب با تعداد تجهیزات سه فاز و تک فاز، تعداد پریزهای مربوط و در نتیجه ابعاد تابلو مشخص می شود.

کلید تابلو برق کارگاه ساختمانی 

از آنجایی که کابل ورودی کنتور موقت به صورت انشعابی از یک مدار تغذیه می شود لذا در نقشه تابلو برق کارگاهی باید فیوز یا کلید خودکار نیز در نظر گرفته شود. به دلیل اینکه در ساختمان از کلید مینیاتوری جهت حفاظت استفاده می شود باید از یک فیوز سری بالادست که فیوز پشتیبان نام دارد نیز، استفاده شود.

در نقشه تابلو برق کارگاهی باید یک کلید اصلی جداکننده قابل قطع و وصل زیر بار نیز برای نصب در نظر گرفته شود که این خود بر قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد. جریان نامی این کلید باید حداقل برابر جریان نامی کل تابلو یا مصرف كل تابلو باشد. همچنین جریان نامی ایستادگی کلید در برابر اتصال کوتاه نباید کمتر از جریان اتصال کوتاه احتمالی در محل نصب باشد. بنابراین باید یک کلید صفر و یک با یک کلید گردان برای قطع و وصل در نقشه تابلو برق کارگاهی لحاظ شود. جهت حفاظت بیشتر در بعضی از پروژه ها با وجود قیمت بیشتر، باید از کلید محافظ جان نیز به عنوان کلید اصلی در تابلو برق کارگاه ساختمانی استفاده شود.

 

تابلو برق موقت کارگاهی
تابلو برق موقت کارگاهی قابل سفارش در انواع سایزها

پریز تابلو برق کارگاه ساختمانی

از آن جا که تابلو برق موقت برای تغذیه تجهیزات مختلف در فضای کارگاه ساختمانی نصب می شود، تعداد پریزهای آن ثابت نبوده و متغیر است. با این حال در صورت تعبیه کلیدها و پریز های روشنایی در داخل تابلو ، به دلیل لزوم دسترسی دائم به آن ها بهتر است که تابلو دارای دو قسمت مجزا برای برق تک فاز و سه فاز باشد. به طوری که در صورت بسته بودن درب تابلو، امکان دسترسی به پریزها و کلیدها وجود داشته باشد. بنابراین در چنین حالتی، متناسب با تعداد پریزها و نوع کلیدهای مورد نیاز، قیمت تابلو برق کارگاهی متغیر خواهد بود. همچنین در صورتی که درب تابلو برق کارگاه ساختمانی به صورت یک تکه باشد، برای جلوگیری از آسیب سیم ها و کابل های روشنایی، بایستی در زیر تابلو فضایی تعبیه شود.

ارت تابلو برق موقت کارگاهی

به منظور ایمنی کارکنان شاغل در پروژه های کارگاهی و حفاظت از تجهیزات برقی هنگام نصب تابلو برق کارگاه ساختمانی بایستی شینه زمین و نول جداگانه اجرا شوند. این دو شینه معمولا مسی بوده و متناسب با نوع کاربرد تابلو در سطح مقطع مناسب و یکسان، به وسیله سیم PEN به هم متصل می شوند.

قیمت تابلو برق کارگاهی
تابلو برق موقت تک فاز قابل حمل

تابلو برق کارگاهی فرعی

در ساختمان های با متراژ بالا می توان علاوه بر تابلو برق کارگاهی اصلی، چندین تابلو موقت فرعی نیز نصب شود. به طوری که لازم است در هر طبقه حداقل یک تابلو موقت در نظر گرفته شود. همچنین در صورتی که در هر طبقه تعداد واحدها زیاد باشد، بهتر است متناسب با تعداد واحدها تابلو برق موقت فرعی اضافه شود.

تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بندرعباس، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در تخت، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در فین، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در قلعه قاضی، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در ابوموسی، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در تنب، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بستک، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در جناح، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در کوخرد، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بشاگرد، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در گافروپارمون، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در گوهران، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بندرلنگه، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در شیبکوه، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در کیش، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در پارسیان، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در کوشکنار، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در جاسک، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در لیردف، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در حاجی آباد، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در احمدی، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در فارغان، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در خمیر، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در رویدر، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در رودان، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بیکاه، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در جغین، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در رودخانه، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در سیریک، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بمانی، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در قشم، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در شهاب، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در هرمز، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در میناب، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در بندزرک، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در توکهور، تابلو برق کارگاهی (موقت) در بندرعباس در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۵ از ۵ - از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما