تابلو برق صنعتی در زنجان

تابلو برق صنعتی در زنجان

دسته بندی

تابلو برق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

عوامل مختلفی چون برند تجهیزات، سطح ولتاژ، جنس بدنه در تعیین قیمت خرید انواع تابلو برق صنعتی در زنجان سه فاز و پی ال سی (PLC) نقش دارند. علاوه بر آن نحوه طراحی و تولید تابلو برق صنعتی در زنجان بر اساس جریان تغذیه تجهیزات عامل دیگری است که بر قیمت آن تأثیر دارد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

زنجان x

تابلو برق صنعتی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

زنجان

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تابلو برق صنعتی در زنجان

تابلو برق صنعتی محفظه ای فلزی است که برای پایش، کنترل و توزیع برق و همچنین حفاظت از تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی ، ساخت و تولید تابلو برق صنعتی بر اساس نیاز مصرف کننده و نوع تجهیزات انجام می شود. در واقع می توان گفت که خرید و فروش تابلو برق صنعتی سه فاز بدون ثبت سفارش و تکمیل جزئیات مربوط به قطعات الکترونیکی مورد تغذیه غیر ممکن است. با توجه به کاربرد گسترده، متناسب با سطح ولتاژ، نحوه ساخت بدنه و نحوه کنترل تجهیزات صنعتی ، قیمت انواع تابلو برق سه فاز متغیر است. لازم به ذکر است که استفاده از تابلو برق پی ال سی (PLC) مستلزم به کارگیری نیروی متخصص برای برنامه نویسی و تعریف عملکرد صحیح آن است. بنابراین در ادامه انواع تابلوی برق صنعتی و عوامل مؤثر بر قیمت آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

فروش تابلو برق صنعتی
ساخت انواع تابلو برق صنعتی

قیمت تابلو برق صنعتی سه فاز در زنجان

عوامل مختلفی در تعیین قیمت خرید انواع تابلو برق صنعتی سه فاز نقش دارند. یکی از مهم ترین این عوامل برند کلیدها و پریزهای مورد نیاز خریداران است. در این حالت استفاده از برندهای مطرح اشنایدر، ABB و... موجب افزایش قیمت تابلو برق صنعتی سه فاز می شود. علاوه بر آن نحوه طراحی و تولید تابلو برق صنعتی عامل دیگری است که بر قیمت آن تأثیر دارد. چرا که جریان تغذیه هر یک از قطعات در انتخاب نوع کلیدهای محافظتی تأثیر مستقیم دارد. سایر عوامل مؤثر بر قیمت تابلو برق صنعتي سه فاز عبارتند از:

  • جنس و نحوه ساخت بدنه تابلوی برق صنعتی
  • نوع توزیع
  • کیفیت ولتاژ تابلو
  • سطح ولتاژ مورد نیاز
تابلو برق صنعتی سه فاز
تابلو برق صنعتی سه فاز

انواع تابلو برق صنعتی در زنجان

به طور کلی خرید و فروش تابلو برق صنعتی سه فاز برای دو منظور توزیع انرژی الکتریکی و کنترل تجهیزات انجام می شود. از طرفی متناسب با سطح ولتاژ مورد نیاز تجهیزات، دسته بندی تابلوبرق صنعتی در سه گروه مختلف (LV، MV و HV) صورت می گیرد. در ادامه انواع تابلو برق صنعتی بر اساس کاربرد و همچنین سطح ولتاژ مورد بررسی قرار می گیرد.

کاربرد تابلو برق صنعتی

تابلو برق صنعتی سه فاز برای تغذیه و کنترل تجهیزات در فضای کارخانه ها، کارگاه ها و مکان هایی با تجهیزات الکتریکی حساس کاربرد دارد. متناسب با کاربرد مورد نیاز، ساخت و طراحی تابلو برق صنعتی در دو نوع توزیع و پی ال سی (PLC) بر اساس نقشه انجام می شود.

قیمت تابلو برق صنعتی سه فاز
قیمت تابلو برق صنعتی سه فاز و PLC

تابلو توزیع برق صنعتی

تجهیزات مورد استفاده در فضای کارگاه ها، دیتا سنترها و همچنین کارخانه ها در سطح ولتاژهای مشخصی کار می کنند. علاوه بر آن مجموع جریان مورد نیاز برای تغذیه تجهیزات الکتریکی، نشان دهنده کل بار تابلوبرق صنعتی است. در واقع وظیفه تابلوب برق توزیع صنعتی ، تقسیم جریان الکتریکی مورد نیاز تجهیزات برای عملکرد صحیح است. در این حالت، توجه به جریان نامی و جریان اتصال کوتاه کنتاکتورها و کلیدهای کامپکت برای طراحی هر چه بهتر نقشه تابلو برق صنعتی سه فاز و تعیین قیمت دقیق آن ضرورت دارد. 

تابلو برق پی ال سی PLC

به منظور اتوماسیون فرآیندهای کنترل تجهیزات صنعتی ، از تابلو برق پی ال سی (PLC) استفاده می شود. در کارخانه های صنعتی و کارگاه ها از تابلو برق پی ال سی (PLC) برای کنترل موتورها، پمپ ها، چراغ ها، سنجش فلوی مایعات، قطع و وصل مدارها و غیره استفاده می شود. از مزایای تابلو های پی الی سی (PLC) می توان به سرعت بالا، مصرف پایین برق، سهولت در استفاده و قابلیت اطمینان بالای آن ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که با توجه به کاربرد اختصاصی این نوع تابلو برق ها در انواع فضاهای صنعتی ، طراحی و ساخت آن ها به صورت سفارشی در قیمت های مختلف انجام می شود.

 انواع تابلو برق صنعتی
قیمت انواع تابلو برق صنعتی

سطح ولتاژ تابلو برق سه فاز

سطح ولتاژ از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت و نقشه انواع تابلو برق صنعتی سه فاز است. چرا که به واسطه آن نوع کلید ها و ظرفیت آن ها مشخص می شود. تابلو برق های صنعتي در سه سطح ولتاژ فشار ضعیف، متوسط و قوی قابل خریداری هستند.

تابلو برق صنعتی فشار ضعیف

تابلو برق صنعتی سه فاز فشار ضعیف، به دلیل پوشش سطح ولتاژ مورد نیاز کاربردهای مختلف در کارگاه های عمرانی، تولیدی و صنعتي در مدل های مختلف قابل خرید است. طراحی ، تولید و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی فشار ضعیف در انواع مدل های ایستاده، دیواری، روکار و توکار با قیمت های مختلف، قابل پیاده سازی است.

ساخت و طراحی تابلو برق صنعتی
تابلو برق صنعتی فشار ضعیف

تابلو برق صنعتی فشار متوسط

تابلوبرق صنعتی فشار متوسط برای موارد خاص با حداکثر دامنه ولتاژ ۱۰۰۰ ولت کاربرد دارد. استفاده از تابلوی برق صنعتی در نیروگاه ها، میادین نفت و گاز، صنایع تولیدی، پتروشیمی، سدسازی و مجتمع های مسکونی بزرگ رایج است. تابلو برق صنعتی سه فاز فشار متوسط در مدل های متال انکلوزر، متال کلد، زیر سطحی و غیره با قیمت های متنوع طراحی و ساخته می شوند.

تابلو برق صنعتي فشار قوی

برای تغذیه تجهیزات، با ولتاژ عملکرد بالاتر از ۱۰۰۰ ولت از تابلو برق های فشار قوی استفاده می شود. مشابه تابلوهای فشار متوسط این نوع تابلوی برق صنعتی دارای کاربرد محدودی در صنایع خاص هستند. به طوری که خرید و فروش تابلو برق صنعتی سه فاز فشار قوی به صورت سفارشی می باشد.

خرید تابلو برق صنعتی
تابلو برق سه فاز فشار قوی

ساخت بدنه تابلو برق صنعتی در زنجان

همانطور که گفته شد بر اساس تجهیزات و ولتاژ کاری آن ها، انواع تابلو برق صنعتی سه فاز در مدل های متنوع با قیمت های مختلف، قابل سفارش است. بنابراین پس از مشخص شدن نقشه ، تعداد طبقات و نوع تجهیزات برای برقرسانی و همچنین کنترل و حفاظت، نوبت به ساخت بدنه تابلو برق صنعتی می رسد. از آن جا که طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی در اکثر موارد به صورت سفارشی است،  به همین دلیل ساخت بدنه نیز بر اساس ویژگی های تابلوبرق مورد نیاز خریدار انجام می شود.

تابلو برق صنعتی در زنجان در زنجان، تابلو برق صنعتی در زنجان در زنجانرود، تابلو برق صنعتی در زنجان در قره پشتلو، تابلو برق صنعتی در زنجان در ابهر، تابلو برق صنعتی در زنجان در سلطانیه، تابلو برق صنعتی در زنجان در ایجرود، تابلو برق صنعتی در زنجان در حلب، تابلو برق صنعتی در زنجان در خدابنده، تابلو برق صنعتی در زنجان در افشار، تابلو برق صنعتی در زنجان در بزینه رود، تابلو برق صنعتی در زنجان در سجاس رود، تابلو برق صنعتی در زنجان در خرمدره، تابلو برق صنعتی در زنجان در طارم، تابلو برق صنعتی در زنجان در چورزق، تابلو برق صنعتی در زنجان در ماه نشان، تابلو برق صنعتی در زنجان در انگوران.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما