تابلو برق بالابر در ساری

تابلو برق بالابر در ساری

دسته بندی

تابلو برق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

تابلو برق بالابر در ساری براساس تعداد فاز انواع موتورهای کششی و هیدورلیک در دو نوع تک فاز و سه فاز خریداری می شود. تعداد وقفه از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت تابلو برق بالابر در ساری است. چراکه متناسب با تعداد وقفه های مورد نیاز، برد تابلو و در نتیجه قیمت نهایی آن تغییر میکند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ساری x

تابلو برق بالابر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ساری

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تابلو برق بالابر در ساری

تابلو برق بالابر برای کنترل بالابر در انواع کاربرد های کارگاهی و عمومی اعم از ساختمان های ادرای، تجاری و مسکونی کاربرد دارد. متناسب با ظرفیت بالابر مورد نظر، ظرفیت موتور آن و در نتیجه تجهیزات کنترلی مورد نیاز نیز تغییر می کنند. بنابراین قیمت تابلو برق بالابر سه فاز و تک فاز بر اساس ظرفیت موتور و کلید های کنترلی مورد استفاده متغیر است. تابلو برق بالابر نه تنها برای انواع بالابرهای کارگاهی و ساختمانی، بلکه برای انواع بالابرهای مورد استفاده در کاربردهای عمومی قابل استفاده است. بنابراین در ادامه به  بررسی انواع تابلو برق بالابر و عوامل مؤثر بر قیمت آن پرداخته می شود. 

تابلو برق بالابر
تابلو برق بالابر

قیمت تابلو برق بالابر در ساری

همانطور که گفته شد تابلو برق بالابر بر اساس تعداد فاز انواع موتورهای کششی و هیدورلیک در دو نوع تک فاز  سه فاز خریداری می شود. تعداد وقفه از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت تابلو برق بالابر است. چرا که متناسب با تعداد وقفه های مورد نیاز، برد تابلو و در نتیجه قیمت نهایی آن تغییر می کند. تعیین نوع کلیدها و قطعات موجود در تابلو بالابر بایستی بر اساس توان موتور و همچنین تعداد فازهای صورت بگیرد. به همین دلیل تابلو برق بالابر بایستی از تولیدکنندگان و شرکت های معتبر تهیه گردد.

انواع تابلو برق بالابر در ساری

تابلو برق بالابر در دو نوع تک فاز و سه فاز قابل خریداری است که هر یک نسبت به دیگری مزایایی دارد. در داخل تابلو برق بالابر از فیوزها برای کنترل نوسان و جلوگیری از وقوع حوادث استفاده می شود. همچنین متناسب با تعداد تجهیزات مورد نظر برای تغذیه، تعداد پریزهای سه فاز و تک فاز مشخص می شود. کلید های چپگرد و راستگرد دیگر تجهیزات مشترک در تابلو برق های بالابر هستند که برای تغییر جهت چرخش موتور استفاده می شوند. استفاده از ریموت ها برای کنترل از راه دور بالابر راه حل دیگری برای استفاده از آن است.

تابلو برق بالابر تک فاز
تابلو برق بالابر تک فاز

تابلو برق تک فاز بالابر

تابلو برق تک فاز برای بالابر های تک فاز استفاده می شود. با توجه به قیمت پایین تر، این بالابر ها کاربرد گسترده تری در امور ساختمانی دارند. بنابراین با توجه به قیمت مناسب بالابر تک فاز ، پرداخت هزینه زیاد برای خرید تابلو برق آن چندان به صرفه نخواهد بود. به همین دلیل در این موارد از کلیدهایی با قدرت قطع قابل قبول در مناسب ترین قیمت ممکن استفاده می شود.

تابلو برق سه فاز بالابر

بالابر های سه فاز با توجه به ولتاژ و توان بالاتر، جریان مصرفی کمی دارند. به همین دلیل در این حالت لازم است تا از کلیدها و رله های سه فاز برای کنترل و محافظت از موتور بالابر در تابلو برق سه فاز استفاده شود. در رابطه با تابلو برق های بالابر سه فاز ، تهیه قانونی برق حرف اول را می زند. چرا که با توجه به کنتور جداگانه، لازم است تا برای دریافت برق سه فاز مجوز لازم تهیه شود. 

تابلو برق بالابر سه فاز
تابلو برق بالابر سه فاز

استانداردهای تابلو بالابر در ساری

 جریان مجاز کلیدهای موجود در تابلو برق بالابر بر اساس ظرفیت موتورها مشخص می شود. در صورتی که جریان نامی موتور بالابر بیشتر از ظرفیت فیوزهای مورد استفاده باشد، عملکرد همیشگی کلیدها موجب اختلال در عملکرد بالابر می شود. علاوه بر آن در صورتی که مقدار جریان قابل تحمل کلیدها بسیار بیشتر از 1.5 برابر جریان نامی بالابر باشد، در زمان بروز اتصالی و یا نوسان های برق، عملیات محافظت به درستی انجام نمی شود.

لازم به ذکر است که در زمان طراحی مدار بالابر باری و مسافری باید به استانداردهای مربوط به هر یک از آن ها توجه کافی شود. چرا که بالابرهای مسافربر مورد استفاده در فضای عمومی بایستی امنیت بیش تری نسبت به نمونه های باری داشته باشند. به همین دلیل ساخت تابلو برق بالابر بر اساس کاربرد، تعداد وقفه ها و نیاز مصرف کننده به صورت سفارشی انجام می شود.

تابلو برق بالابر در ساری در ساری، تابلو برق بالابر در ساری در چهاردانگه، تابلو برق بالابر در ساری در دودانگه، تابلو برق بالابر در ساری در رودپی، تابلو برق بالابر در ساری در کلیجان رستاق، تابلو برق بالابر در ساری در میان دورود، تابلو برق بالابر در ساری در آمل، تابلو برق بالابر در ساری در امامزاده عبدالله، تابلو برق بالابر در ساری در دابودشت، تابلو برق بالابر در ساری در لاریجان، تابلو برق بالابر در ساری در بابل، تابلو برق بالابر در ساری در بابل کنار، تابلو برق بالابر در ساری در بندپی شرقی، تابلو برق بالابر در ساری در بندپی غربی، تابلو برق بالابر در ساری در گتاب، تابلو برق بالابر در ساری در لاله آباد، تابلو برق بالابر در ساری در بابلسر، تابلو برق بالابر در ساری در بابلسر بخش رودبست، تابلو برق بالابر در ساری در بهنمیر، تابلو برق بالابر در ساری در بهشهر، تابلو برق بالابر در ساری در یانه سر، تابلو برق بالابر در ساری در تنکابن، تابلو برق بالابر در ساری در تنکابن بخش خرم آباد، تابلو برق بالابر در ساری در نشتا، تابلو برق بالابر در ساری در جویبار، تابلو برق بالابر در ساری در گیل خوران، تابلو برق بالابر در ساری در چالوس، تابلو برق بالابر در ساری در کلاردشت، تابلو برق بالابر در ساری در مرزن آباد، تابلو برق بالابر در ساری در رامسر، تابلو برق بالابر در ساری در سوادکوه، تابلو برق بالابر در ساری در شیرگاه، تابلو برق بالابر در ساری در عباس آباد، تابلو برق بالابر در ساری در کلارآباد، تابلو برق بالابر در ساری در فریدونکنار، تابلو برق بالابر در ساری در فريدونکنار بخش دهفري، تابلو برق بالابر در ساری در قائم شهر، تابلو برق بالابر در ساری در کیاکلا، تابلو برق بالابر در ساری در گلوگاه، تابلو برق بالابر در ساری در کلباد، تابلو برق بالابر در ساری در محمودآباد، تابلو برق بالابر در ساری در سرخ رود، تابلو برق بالابر در ساری در نکا، تابلو برق بالابر در ساری در هزار جریب، تابلو برق بالابر در ساری در نور، تابلو برق بالابر در ساری در بلده، تابلو برق بالابر در ساری در چمستان، تابلو برق بالابر در ساری در نوشهر، تابلو برق بالابر در ساری در کجور.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما