بلوک سیمانی در مشهد

بلوک سیمانی در مشهد

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

از عوامل موثر بر برآورد لیست قیمت بلوکه سیمانی در مشهد ۱۴۰۲ می توان به تعداد جداره بلوک، ابعاد بلوکه سیمانی مشهد ، درجه کیفیت مواد و ... اشاره نمود. انواع بلوك سيماني در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. عمران مدرن ارائه دهنده خدمات خرید و فروش انواع بلوک سیمانی در مشهد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

مشهد x

نوع

نوع را مشخص کنید

تعداد جداره

تعداد جداره را مشخص کنید

روش تولید

روش تولید را مشخص کنید
heblex_banner
https://omranmodern.com/files/products/HTw9oI1E01A1WF8aPyOFRmJ7wyhSuE49.jpg

بلوک سیمانی سبک چهار جداره

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

ابعاد:

روش تولید:

تمام اتومات

ظرفیت خاور (عدد):

ظرفیت تک محور ۱۰ تن (عدد):

ظرفیت تریلی ۲۲ تن (عدد):

توضیحات:

قیمت بلوک سیمانی درب کارخانه می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بلوک سیمانی سبک دو جداره

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

ابعاد:

روش تولید:

ظرفیت خاور (عدد):

ظرفیت تک محور ۱۰ تن (عدد):

ظرفیت تریلی ۲۲ تن (عدد):

توضیحات:

قیمت بلوک سیمانی درب کارخانه می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
https://omranmodern.com/files/products/EnQiB2dpmKwq5fH9PywS356JazM6Svgh.jpg

بلوک سیمانی سبک سه جداره

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

ابعاد:

روش تولید:

تمام اتومات

ظرفیت خاور (عدد):

ظرفیت تک محور ۱۰ تن (عدد):

ظرفیت تریلی ۲۲ تن (عدد):

توضیحات:

قیمت بلوک سیمانی درب کارخانه می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
https://omranmodern.com/files/products/3kJ9yqHr8d3zwOqpdEhfNS5eiRfINDyd.jpg

بلوک سیمانی سنگین دو جداره

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

ابعاد:

روش تولید:

ظرفیت خاور (عدد):

ظرفیت تک محور ۱۰ تن (عدد):

ظرفیت تریلی ۲۲ تن (عدد):

توضیحات:

قیمت بلوک سیمانی درب کارخانه می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بلوکه سیمانی مشهد

بلوکه سیمانی مشهد از جمله قطعات پیش ساخته پر مصرف در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود. بلوک سیمانی دیواری در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. قیمت بلوکه سیمانی مشهد نیز بر اساس نوع  و ابعاد آن متغیر است. یک بلوک سیمانی در مشهد دیواری با کیفیت بافت یکنواختی داشته و بدون ترک و لب پریدگی می باشد. استحکام بالا، مقاومت سایشی و فشاری از جمله ویژگی هایی است که تعیین قیمت بلوکه سیمانی مشهد موثر است. برای اطلاع از لیست قیمت بلوک سیمانی در مشهد ۱۴۰۲ می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

قیمت بلوکه سیمانی مشهد
بلوک های سیمانی دیواری

 

قیمت بلوکه سیمانی مشهد

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بلوکه سیمانی مشهد ، سیمان پرتلند مناسب، آب بدون افزودنی و سنگدانه های سبک است. هر چه کیفیت این مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت بلوکه سیمانی مشهد ۱۴۰۲ نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلوک سیمانی می توان به ابعاد و نوع کابرد بلوک های سیمانی اشاره کرد. از دیگر عوامل موثر بر برآورد لیست قیمت بلوکه سیمانی مشهد ۱۴۰۲ می توان به تعداد جداره بلوک، ابعاد بلوک سیمانی در مشهد ، درجه کیفیت مواد و ... اشاره نمود. مسافت محل تحویل بلوک، هزینه ارسال آن نیز بر تعیین قیمت بلوک سیمانی دیواری موثر هستند.

 

بلوکه سیمانی مشهد
انواع بلوک های سیمانی

 

انواع بلوک سیمانی دیواری در مشهد

انواع بلوک سیمانی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال سطح بلوک سیمانی می تواند صاف و یا نقش دار باشد. بلوک های سیمانی هم می توانند اتصالات ساده داشته باشند و هم به صورت کام و زبانه باشند تا اتصالات راحت تر و حرفه ای تری داشته باشند.

 

بلوک سیمانی
بلوک نر و ماده سیمانی

 

بیشترین تفاوت بلوک سیمانی در مشهد با انواع دیگر بلوک ها، در خاصیت عایق کاری بیشتر و ضخامت جداره ها است. از انواع بلوک سیمانی دیواری برای ساخت دیوار های غیر باربر و باربر استفاده می شود. تاب فشاری بلوک سیمانی باربر نباید از ۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع کمتر باشد. این عدد برای بلوک های سیمانی غیرباربر ۴۰ کیلوگرم بر سانتی مربع است. اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری بلوک های سیمانی دیوار را دسته بندی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • بلوک سیمانی توخالی باربر
  • بلوک سیمانی توخالی غیر باربر
  • بلوک های سیمانی توپر

 

بلوک سیمانی دیواری
 بلوک سیمانی ته پر

 

انواع بلوک سیمانی در مشهد بنا به درخواست مشتری و نوع استفاده از این محصول در دو نوع معدنی و صنعتی تولید می شود. بلوک های سیمانی بنا بر وزن مخصوص ظاهری که دارند در دسته بندی های مختلفی جای می گیرند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته شده است.

 

نوع بلوک سیمانی

وزن مخصوص ظاهری بعد از خشک شدن

کیلوگرم بر متر مکعب

بلوک سیمانی رده یک

۵۰۰-۷۰۰

بلوک سیمانی رده دو

۷۰۰-۱۰۰۰

بلوک سیمانی رده سه

۱۰۰۰-۱۷۰۰

بلوک سیمانی رده چهار

۱۷۰۰-۲۰۰۰

 

از دیگر انواع دسته بندی ها برای بلوک سیمانی دیواری می توان به وزن آن ها اشاره کرد. انواع بلوک سیمانی در مشهد در وزن های سنگین، نیمه سبک و سبک تولید می شود. بلوک های سیمانی سنگین بیشترین چگالی را داشته و ضخامت جداره های آن ها نیز بالاتر است. بلوکه سیمانی مشهد سبک دارای جرم مخصوص خشک ظاهری کمتر از ۱۷۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب و بلوک های نیمه سبک دارای جرم مخصوص خشک ظاهری ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. به بلوك سيماني با جرم مخصوص خشک ظاهری بالای ۲۰۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب نیز، بلوک سیمانی سنگین گفته می شود. 

 

قیمت بلوکه سیمانی مشهد
 دیوارچینی با بلوک سیمانی سنگین

 

بلوک سیمانی باغی مشهد
بلوک های توخالی سیمانی

 

استاندارد تولید بلوک سیمانی در مشهد

برای تولید هر محصولی نیاز به رعایت و در نظر داشتن موارد و نکاتی است و بلوک سیمانی نیز از این قائده مستثنی نیست. برای تولید و تعیین قیمت بلوک سیمانی در مرحله اول باید به ابعاد و اندازه ها توجه ویژه داشت. بلوک های توخالی ابعاد استاندارد ۲۰*۳۰*۴۰ و ۲۰*۲۰*۴۰ و ۲۰*۱۰*۴۰ سانتی متر داشته و بنا بر درخواست مشتری می توانند ابعاد بزرگ تر و یا کوچک تری نیز داشته باشند. دقت داشته باشید، جمع سطوح توپر در جهت عمود بر بار وارده به بلوک باید بیش از ۵۰ درصد سطح بلوک سیمانی باشد. در صورت رعایت نکردن این استاندارد کیفیت پایین آمده و قيمت بلوك سيماني نیز کاهش می یابد. 

 

بلوک های سیمانی
 دستگاه بلوک زنی

 

 اگر هنوز در مورد هبلکس چیست سوالی دارید، این متن را مطالعه نمایید.

بلوکه سیمانی مشهد، بلوک سیمانی در احمد آباد، بلوک سیمانی در رضویه، بلوک سیمانی در باخرز، بلوک سیمانی در بالاولایت، بلوک سیمانی در بجستان، بلوک سیمانی در یونسی، بلوک سیمانی در بردسکن، بلوک سیمانی در انابد، بلوک سیمانی در شهر آباد، بلوک سیمانی در تایباد، بلوک سیمانی در میان ولایت، بلوک سیمانی در تخت جلگه، بلوک سیمانی در طاغنکوه، بلوک سیمانی در تربت جام، بلوک سیمانی در بوژگان، بلوک سیمانی در پائین جام، بلوک سیمانی در صالح آباد، بلوک سیمانی در نصرآباد، بلوک سیمانی در تربت حیدریه، بلوک سیمانی در بایک، بلوک سیمانی در جلگه رخ، بلوک سیمانی در کدکن، بلوک سیمانی در جغتای، بلوک سیمانی در هلالی، بلوک سیمانی در جوین، بلوک سیمانی در عطاملک، بلوک سیمانی در چناران، بلوک سیمانی در گلبهار، بلوک سیمانی در خلیل آباد، بلوک سیمانی در ششطراز، بلوک سیمانی در خواف، بلوک سیمانی در جلگه زوزن، بلوک سیمانی در سلامی، بلوک سیمانی در سنگان، بلوک سیمانی در خوشاب، بلوک سیمانی در مشکان، بلوک سیمانی در درگز، بلوک سیمانی در چاپشلو، بلوک سیمانی در لطف آباد، بلوک سیمانی در نوخندان، بلوک سیمانی در رشتخوار، بلوک سیمانی در جنگل، بلوک سیمانی در زاوه، بلوک سیمانی در سلیمان، بلوک سیمانی در سبزوار، بلوک سیمانی در داورزن، بلوک سیمانی در روداب، بلوک سیمانی در ششتمد، بلوک سیمانی در سرخس، بلوک سیمانی در مرزداران، بلوک سیمانی در شانديز، بلوک سیمانی در طرقبه، بلوک سیمانی در فریمان، بلوک سیمانی در قلندرآباد، بلوک سیمانی در قوچان، بلوک سیمانی در باجگیران، بلوک سیمانی در کاشمر، بلوک سیمانی در کوهسرخ، بلوک سیمانی در کلات، بلوک سیمانی در زاوین، بلوک سیمانی در گناباد، بلوک سیمانی در کاخک، بلوک سیمانی در مه ولات، بلوک سیمانی در شادمهر، بلوک سیمانی در نیشابور، بلوک سیمانی در زبرخان، بلوک سیمانی در سر ولایت، بلوک سیمانی در میان جلگه. قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در مشهد

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۷ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما