بتن اکسپوز پیش ساخته طرح سنگ فازی – صدر استون

بتن اکسپوز پیش ساخته طرح سنگ فازی – صدر استون

دسته بندی

سنگ مصنوعی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

بتن اکسپوز پیش ساخته طرح سنگ فازی – صدر استون

فروشندهمحلشماره تماس
صدر استون

صدر استون

۴

تهران

phone

******۰۲۱۸۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ویژگی‌های ذاتی مواد و مصالح و نیز شیوه بکارگیری آن‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در تعریف فرم و فضای معماری دارند، چنانکه می توان گفت: در شکل گیری مکان، فرم ها بوسیله مواد و مصالح نقش خود را ایفا می‌کنند. سابقاً تا زمانی که تکنیک مدرن همه چیز را ممکن نساخته بود، این مصالح و مواد بودند که فرم را مشخص می‌کردند و به فضای معماری شکل می‌دادند. هر ماده دربردارنده توان بالقوه ساختاری خاص خود است و از نظر فرم پذیری خواص ویژه‌ای دارد. شرکت صدر استونبا تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا موفق به تولید محصولاتی بر پایه‌ی بتن سبک سازی شده است که به این ترتیب می‌تواند بهترین پیشنهادات را برای انتخاب محصولی کاربردی و زیبا ارائه دهد.

علائمی که از خانه ­های اولیه انسان به دست ما رسیده‌اند و نیز طرح­هایی که برای ساختن فضای پذیرای انسان فعال در زمینه‌های گوناگون (از کارخانه تا بیمارستان، از کتابخانه تا تماشاخانه و ...) به دست ما می‌رسند، نشان­ دهنده آن‌اند که انسان برای تحقق بخشیدن به فضایی که بدان نیاز دارد، ناچار به تغییر شکل، تغییر مکان و ترکیب کردن مواد است.

موضوع اصلی کار معماران، در راه تولید معماری، شکل دادن به ماده ­ای است که از ویژگی­های فیزیکی و شیمیایی خاصی برخوردار می ­باشد. ماده همراه با اندیشه­ ای که به آن شکل می­ دهد، سنگ پایه ای برای آفرینش فضای معماری محسوب می ­شود و نخستین وسیله شکل­ دهنده یا عینیت بخشیدن به ایده ­ای است که به قلمرو هنر تعلق دارد. مصالح، گوشت و پوست و استخوان معماری به شمار می ­آیند و در میان عناصر مختلفی که به معماری موجودیت می­ دهند، از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

برای پیمانکاران، آشنایی با ظرفیت فیزیکی و اقتصادی مواد و مصالح در امر ساخت­ و ساز کافی است، ولی چنین عملکردی برای معماران رضایت­ بخش نیست. معماران برای اینکه در انتخاب مواد و مصالح دست به گزینشی مدبرانه بزنند، باید آنها را با حساسیت و دقت زیاد مدنظر قرار دهند. آنان نخست باید از خود بپرسند، این مواد قرار است چه بشوند. برای این کار شخص باید ویژگی­های ذاتی مواد و مصالح از قبیل طرح ساختاری و فرم و بافت آنها را فرا گیرد و بشناسد. این ویژگی­ها هم به معمار تحمیل می­ شوند و هم در عین حال معیار و نظم دهنده­ ای برای طراحی فضا، نور و مکان محسوب می­ گردند. شرکت صدر استونبه عنوان اولین تولیدکننده‌ی سنگ های دکوراتیو و پنل های بتن اکسپوز در ایران گستره‌ی وسیعی از محصولات را در اختیار معماران، سازندگان و سایر علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهد.

 

نوع تایل‌ 

سایز

قابل استفاده در

رنگ

نام محصول

منظم و فوق سبک

20*20

نما

سفید، مشکی،  طوسی، بتن و رنگ ویژه

بتن اکسپوز پیش ساخته طرح سنگ فازی

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما